Wypowiedzi
-
Emil Dmitruk:
Witam,
Mam szybkie pytanko, bo nie mogę tego znaleźć w ustawie.
Zareklamowałem w pewnym sklepie kurtkę, reklamację odrzucono, napisałem odwołanie i w sklepie powiedziano mi że producent ma 7dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do tego. Teoretycznie powinni mnie zawiadomić dnia 2.12, zostałem zawiadomiony 3.12 (oczywiście o odrzuceniu odwołania). Z tego co się orientuję, spóźnienie jest uznawano jako automatyczne uznanie gwarancji przez producenta. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć odpowiednich paragrafów, żeby zacytować je w kolejnym odwołaniu. Do końca też nie wiem jak napisać takie pismo, mam fotki dokumentów potwierdzających powiadomienie mnie, historię połączeń telefonicznych itp.
Dzięki za pomoc.
Witam.
Prawa i obowiązki Konsumenta oraz Sprzedawcy określa ustawa, która od 03.03.2011 roku ma następujące brzmienie: "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art.8 ust. 1 (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za uzasadnione. -
Witam.
Dziękuję za zaproszenie do grupy. -
Witam grupę:)
-
Witam Użytkowników.
Chyba mam z tą grupą dużo wspólnego:). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety
-
Serdecznie witam w grupie "Współpraca biznesowa".
Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.
Kiedy?
1. W konfliktach między przedsiębiorcami pomocą służy ekspertyza rzeczoznawcy z uprawnieniami biegłego sądowego lub skarbowego.
2. W sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie musi to oznaczać końca reklamacji. Po uzyskaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar na nowy, wolny od wad.
3. Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w reklamacji.
Więcej na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/
Zapraszam do konsultacji o tej problematyce. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety
-
Witam serdecznie.
Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.
Kiedy?
Najczęściej w sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie musi to oznaczać końca reklamacji. Po uzyskaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar na nowy, wolny od wad.
Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w reklamacji.
Więcej na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_konsu...
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_sprze...
Zapraszam do konsultacji o tej problematyce.Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 20:58 -
Witam.
Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.
Kiedy?
Najczęściej w sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie jest to koniec reklamacji. Po otrzymaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub uzyskać wymianę towaru na nowy, wolny od wad.
Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w toku reklamacyjnym.
Więcej na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_konsu...
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_sprze...
Zapraszam do konsultacji o tej problematyce. -
Witam.
Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Warto być świadomym konsumentem, by skutecznie egzekwować swoje prawa.
Więcej o tym na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?prawa/3/9
Pozdrawiam Wszystkich Użytkowników. -
Zapraszam Państwa do dyskusji w sprawach reklamacji obuwia lub odzieży.
Służę swoim doświadczeniem i wiedzą.
Więcej o prawach konsumentów na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?prawa/3/9 -
Witam.
Szkolenia zapewne były interesujące.
Jestem użytkownikiem GL od kilku dni.
Z przyjemnością zainteresuję się w innym terminie.Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 18:14 -
Witam. Wszyscy jesteśmy konsumentami a zjawisko reklamacji jest dziś powszechnie znane. Warto być konsumentem świadomym i znać prawa i obowiązki w tym zagadnieniu. Polecam swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie reklamacji.
Wszystkich Uczestników Grupy Prawo pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna Wegner
tel.: 512 629 030
http://rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/ -
Wszyscy jesteśmy Konsumentami a zjawisko reklamacji jest powszechnie znane.
Jak skutecznie reklamować i odzyskać gotówkę za towar?
Często nieodzowną pomocą może okazać się opinia rzeczoznawcy.Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 13.06.12 o godzinie 13:39 -
JEDYNE W POLSCE!
Biuro rzeczoznawcy ds. jakości obuwia i odzieży proponuje pomoc
w reklamacjach
w odzyskaniu pieniędzy za towar
w wymianie towaru na nowy
w szacowaniu wartości obuwia i odzieży
Opinie gwarantują skuteczność, uczciwość i bezstronność. Zapraszam do uzyskania wsparcia experta.
Rzeczoznawca
Katarzyna Wegner
tel.: 512 629 030
http://rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 11.06.12 o godzinie 20:37 -
Reklamacja. I co dalej? Więcej na http://rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/
-
Przykłady skuteczności moich opinii:
http://www.facebook.com/media/set/edit/a.1149678619772... -
JEDYNE W POLSCE!
Biuro rzeczoznawcy ds. jakości obuwia i odzieży proponuje pomoc
w reklamacjach
w odzyskaniu pieniędzy za towar
w wymianie towaru na nowy
w szacowaniu wartości obuwia i odzieży
Opinie gwarantują skuteczność, uczciwość i bezstronność. Zapraszam do uzyskania wsparcia experta.
Rzeczoznawca
Katarzyna Wegner
tel.: 512 629 030
http://rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 11.06.12 o godzinie 20:39 -
JEDYNE W POLSCE!
Biuro rzeczoznawcy ds. jakości obuwia i odzieży proponuje pomoc
w reklamacjach
w odzyskaniu pieniędzy za towar
w wymianie towaru na nowy
w szacowaniu wartości obuwia i odzieży
Opinie gwarantują skuteczność, uczciwość i bezstronność.
Zapraszam do uzyskania wsparcia experta.
Rzeczoznawca
Katarzyna Wegner
tel.: 512 629 030
ul. Stary Port 1/15
Bydgoszcz
(wejście od strony Placu Teatralnego pomiędzy bankami PKO i Pekao S.A.)
- 1
- 2