Wypowiedzi
-
Reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów.
Zapraszamy:
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia/34 -
Reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów.
Zapraszamy:
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia/34 -
Reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów.
Zapraszamy:
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia/34 -
Reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów.
Zapraszamy:
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia/34 -
Reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiedniemu jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów.
Zapraszamy:
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia/34 -
Pani Agnieszko, proszę reklamować spodnie i żądać wymiany na nowy, wolny od wad model.
Określenie wady: wydobywanie się nieprzyjemnego zapachu z tkaniny po praniu zgodnym z zaleceniami.
Zasady reklamacji:
1. Do zakupów przed 25 grudnia 2014 roku - reklamacja niezgodności towaru z umową; zastosowanie ma ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku, rozdział: sprzedaż konsumencka; od zauważenia wady do jej zgłoszenia nie może minąć dwa miesiące; domniemanie o wadzie ukrytej trwa sześć miesięcy; żądanie: naprawa, wymiana, art. 8, u. 1 i 4.
2. Do zakupów po 25 grudnia 2014 roku - reklamacja z rękojmi; zastosowanie ma ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, art. 556 i dalsze; od zauważenia wady do jej zgłoszenia nie może minąć więcej niż rok, domniemanie o wadzie ukrytej trwa jeden rok; żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki (jeśli wada jest istotna). -
Jak postąpić, by skutecznie reklamować towar?
http://wegner-rzeczoznawca.pl/?rzeczoznawca_radzi/13
Przykłady spraw zakończonych pomyślnie:
https://www.facebook.com/wegner.rzeczoznawca -
Pani Magdaleno, należy napisać żądanie.
Polecam ogląd strony
https://www.facebook.com/wegner.rzeczoznawca
http://www.konsumenci.org/pomoc-konsumencka,wzory-pism... -
Proszę skorzystać z reklamacji niezgodności towaru z umową.
Pan wybiera pomiędzy gwarancją i reklamacją z tytułu niezgodności. Tutaj pomoc:
https://docs.google.com/document/d/1kzac7lLZGeErPxoEeP2... -
25 grudnia 2014 roku wejdzie w życie ustawa o prawach konsumenta, która całkowicie zmieni procedurę składania reklamacji.
Zapraszam do lektury.
http://konsumentwsieci.pl/index.php/subiektywne-zestaw... -
Przemysław G.:
Wegner K.:
Moja wypowiedź zdeterminowana jest doświadczeniem w reklamacjach. Na etykietach przy zakupie obuwia ze skórzaną podeszwą sprzedawcy zalecają podzelowanie. Zdarzały się skórzane podeszwy w obuwiu, które zdarły się po dwóch spacerach po chodnikach. Stąd moja refleksja o sprzedaży zbyt delikatnych produktów.
Zatem "nie musi" generuje zdarcie podeszwy w bardzo krótkim czasie i absurd ich sprzedaży do użytku codziennego.
Jeśli sprzedawca butów z podeszwą skórzaną zaleca podzelowanie obuwia a następnie np. przy reklamacji, że zużyła się niewspółmiernie szybko do czasu wykorzystywania butów wskazuje to jako powód odrzucenia reklamacji (w sensie, że nie była podzelowana) to lepiej omijać takiego sprzedawcę/producenta. Bo jeśli podeszwa jest słabej jakości to raczej i reszta buta takowej jest :)
Omijanie będzie wynikiem naszych doświadczeń, zatem moim zdaniem - tak, czy siak wpadniemy w tok reklamacyjny :) -
Dorota Z.:
Wegner K.:
Zatem "nie musi" generuje zdarcie podeszwy w bardzo krótkim czasie i absurd ich sprzedaży do użytku codziennego.
Zależy od jakości butów...
Jak ktoś już wcześniej pisał, skóra w podeszwach dobrych butów jest zrobiona z wytrzymalszej skóry.
W moich "służbowych", najintensywniej eksploatowanych szpilkach przetarcie pojawiło się po dwóch latach, a nie dwóch spacerach ;)
Gratuluję dobrego produktu. :) -
Moja wypowiedź zdeterminowana jest doświadczeniem w reklamacjach. Na etykietach przy zakupie obuwia ze skórzaną podeszwą sprzedawcy zalecają podzelowanie. Zdarzały się skórzane podeszwy w obuwiu, które zdarły się po dwóch spacerach po chodnikach. Stąd moja refleksja o sprzedaży zbyt delikatnych produktów.
Zatem "nie musi" generuje zdarcie podeszwy w bardzo krótkim czasie i absurd ich sprzedaży do użytku codziennego. -
:).
Intryguje wątek innego rodzaju - czy podzelowanie nie jest naruszeniem oryginalności obuwia (?).
I kolejne pytanie: dlaczego konsument jest zmuszany do kolejnych wydatków przy zakupie obuwia?
Kupując samochód (obojętnie jakiej klasy) nie jesteśmy przymuszani do wulkanizacji.
Pozdrawiam Użytkowników. -
http://www.wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich.
- 1
- 2