Wegner Katarzyna

Wegner Katarzyna Mediator. Biegły
rzeczoznawca ds.
jakości obuwia i
odzieży.

Temat: Reklamacja odzieży/obuwia. Consulting rzeczoznawcy.

Witam serdecznie.
Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.
Kiedy?
Najczęściej w sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie musi to oznaczać końca reklamacji. Po uzyskaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar na nowy, wolny od wad.
Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w reklamacji.

Więcej na

http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_konsu...
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_sprze...

Zapraszam do konsultacji o tej problematyce.Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 20:58