Ireneusz Broda

Inżynier konstruktor, TI AUTOMOTIVE (POLAND)

Wypowiedzi

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    21.04.2015, 21:47

    Sławomir B.:
    Piotr S.:
    Marta K.:
    My nie jestem pewna, ale nasze dzieci, wnuki prawie na pewno coś takiego zobaczą. Tylko, że to będzie zasługa naukowców, nowe metody leczenia ;)

    No właśnie, a odrośnięcia rączki niewinnemu kalekiemu dziecięciu przy próbach składania jej do paciorka z drugą, zdrową rączką nie było i nie będzie. Czasami aż żal że te bogi nie istnieją bo by się na coś przydały w końcu...
    Strasznie wygodnym jest, że wszystkie "cuda" ogłaszane przez KK, są niewidoczne gołym okiem.
    Żadnych odrośniętych kończyn itd.
    Przypadek?
    Mało to jest cudów potwierdzonych medycznie, które można zbadać i zobaczyć.

    Taki mi się fragment z Pisma przypomniał:
    Uzdrowienie w szabat6
    9 Idąc stamtąd, wszedł do ich synagogi. 10 A [był tam] człowiek, który miał uschłą rękę. Zapytali Go, by móc Go oskarżyć: «Czy wolno uzdrawiać w szabat?» 11 Lecz On im odpowiedział: «Kto z was jeśli ma jedną owcę, i jeżeli mu ta w dół wpadnie w szabat, nie chwyci i nie wyciągnie jej? 12 O ileż ważniejszy jest człowiek niż owca! Tak więc wolno jest w szabat dobrze czynić». 13 Wtedy rzekł do owego człowieka: «Wyciągnij rękę!» Wyciągnął, i stała się znów tak zdrowa jak druga. 14 Faryzeusze zaś wyszli i odbyli naradę przeciw Niemu, w jaki sposób Go zgładzić.

    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=255
    https://strasznydom.wordpress.com/2014/01/15/cud-uzdrow...

    Może kiedyś będziemy świadkami takiego uzdrowienia.
    Po takiej akcji Jezusa, niektórzy się porostu wciekli. Przypadek?Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.04.15 o godzinie 22:04

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Nawiedzeni inaczej :)
    20.04.2015, 23:35

    Sławomir B.:
    Ireneusz B.:
    Sebastian W.:
    Piotr T.:
    Ireneusz B.:
    Nie wierzę w księdza, wierzę że Bóg działa przez księży.
    Przez wszystkich księży?!
    Przez niektórych bardziej. Wybiera sobie :)
    Przez wszystkich, jak idziesz do spowiedzi to jaki by ten ksiądz nie był to i tak rozgrzeszenie dostajesz w Imię Trójcy Św..
    Po jaki członek potrzebni są pośrednicy?
    A no po taki, że Jezus tak to ustalił.
    Przy konfesjonale lepszy zasięg jest?
    I Amen, na koniec. Odbyć dobrą spowiedź to jest piękne, miłość i miłosierdzie Jezusa nie ma granic.
    Miliony umierających z głodu, wie to najlepiej.....
    O spowiedzi, polecam
    http://www.apokalipsa.info.pl/swiadectwa/catalina.htm#...

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Wiara. Z szacunkiem dla wszystkich w temacie Czy Bóg istnieje?
    20.04.2015, 23:30

    Czy Bóg istnieje?
    Często sobie zadaje to pytanie, a właściwie co to dla mnie znaczy, że Bóg jest albo Go nie ma.
    Zawsze, zostaje a co jeśli jednak?

    Czy doświadczasz Bożej obecności?
    Ja mówiąc o sobie mogę powiedzieć, że tak. Moja wiara, nie jest wielkości ziarenka gorczycy, ale jest.

    Mam duży pokój w sercu, pomimo wielu rożnych trudności, które się kumulują.
    Pomimo tego, nie wątpię w pomoc Boga.
    Tego się trzymam: „Nie bój się, wierz tylko!” (Mk 5,21-43)
    Wierzę, pewnie stąd ten pokój. :-)

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    17.04.2015, 21:11

    Sebastian W.:
    Ireneusz B.:
    A ja z uporem maniaka pytam o możliwość odrośnięcia ręki dzięki modlitwie. Da się ?
    Nie wiem.
    Wiesz, wiesz. Po prostu łatwo takie ozdrowienie zweryfikować :)
    Racja, moja wiara słabiutka jest.
    Przecież dla Boga nie ma nic niemożliwego.
    Czekajmy i szukajmy a może dane nam będzie takie coś zobaczyć.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie in vitro...
    17.04.2015, 21:08

    Jolanta I.:
    Powtarzam: masz potrzebę/ochotę stosować naprotechnologię, kalendarzyk czy gorliwą modlitwę aby zostać ojcem to sobie to stosuj ale nie masz prawa aby innym odmawiać in vitro.
    I to kończy dyskusję z Tobą
    Jest wolna wola? Pewnie, że jest więc gdzie tu mowa o odmawianiu in vitro.
    Co innego wskazywać na swoje zdanie i na złe aspekty tej metody.
    Do tego mam pełne prawo.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Nawiedzeni inaczej :)
    17.04.2015, 21:04

    Sebastian W.:
    Piotr T.:
    Ireneusz B.:
    Nie wierzę w księdza, wierzę że Bóg działa przez księży.
    Przez wszystkich księży?!
    Przez niektórych bardziej. Wybiera sobie :)
    Przez wszystkich, jak idziesz do spowiedzi to jaki by ten ksiądz nie był to i tak rozgrzeszenie dostajesz w Imię Trójcy Św..
    Na mocy sakramentu, każdy kapłan. Tu nie ma co kombinować.
    Słowa, które wypowiada kapłan przy rozgrzeszeniu:
    Bóg, Ojciec miłosierdzia, który pojednał świat ze sobą przez śmierć i zmartwychwstanie swojego Syna i zesłał Ducha Świętego na odpuszczenie grzechów, niech ci udzieli przebaczenia i pokoju przez posługę Kościoła.
    I JA ODPUSZCZAM TOBIE GRZECHY W IMIĘ OJCA I SYNA, + I DUCHA ŚWIĘTEGO.


    I Amen, na koniec. Odbyć dobrą spowiedź to jest piękne, miłość i miłosierdzie Jezusa nie ma granic.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.04.15 o godzinie 21:05

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Nawiedzeni inaczej :)
    15.04.2015, 23:38

    Jolanta I.:
    Irek, to Ty?


    Obrazek
    Wierzę w Boga i Bogu.
    Nie wierzę w księdza, wierzę że Bóg działa przez księży.
    Dobrej nocy Kochani!

  • Ireneusz Broda
  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Pedofilia w KK
    12.04.2015, 14:15

    Tomasz L.:
    Agnieszka G.:
    Niech KK płaci z własnych skarbów.
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pan-marcin-ks...

    Oby więcej wyroków dla sukienkowych.
    i to jest prawdziwy cud

    od zawsze biskupi wypowiadali się, że nigdy nic nie zapłacą
    a tu cud i zapłacą

    Dla mnie w porządku i dobrze, że tak się skończyło.

    Z drugiej strony tylko widzicie księży pedofilów:
    Poniżej znalazłem taki komentarz.
    Pedofilia ze strony duchownych kościelnych zawsze istniała i będzie istnieć. Ale z tym da się walczyć. I to skutecznie. Jednoczesnie istnieja inne pedofilie o wiele groźniejsze od pedofilii duchownych, pedofilie tatusiowe, pedofilie mamusiowe, pedofilie instruktorów sportowych, pedofilie instruktorów kolonijnych, pedofilie nauczycielskie. Pedofilie duchownych sa liczone w jednostkowych przypadkach, pedofilie rodzicielskie czy szkolne liczone się w milionach. Więc dlaczego mówi sie o pojedynczym przypadku księdza? Bo jest walka z kościołem , bo kościół to prawica bo kościół prezentuje wartości narodowe a co soba reprezentuje baba z qtasem, co sobą reprezentuje bidoń, co soba reprezentuje Szczuka? Moralne dno i szambo i ono walczy z rodziną zapominając że najwięcej dziewczynek jest gwałconych i traci dziewictwo z nauczycielami i instruktorami kolonijnymi czy sportowymi. Tam jest zło. Co z molestowaniem rodziców? DLaczego nie mówi się o tym zjawisku. Bandit Conhe wyraźnie w wywiadzie mówi jak się molestuje 5 letnie dziewczynki i jak są "przygotowane" do molestowań przez tatusiów.
    Medialnie słabo się sprzedaje twierdzenie że 50-60% rodziców molestuje swoje dzieci zwłaszcza wśród niewykształconego narodu a ksiądz... Tu już można coś ugrać.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie in vitro...
    12.04.2015, 13:57

    Jolanta I.:
    Jak się kończą argumenty to dyskusja przechodzi na atak osobisty.

    Bo inaczej do Ciebie nie dociera, po prostu.
    I dlatego można innych podeptać, bo mają inne zdanie i je przedstawiają?
    Mało to jest wypowiedzi, że dwie strony mają totalnie inne zdanie ale jakoś sobie darują wycieczki personalne.
    To o czymś świadczy, nieprawdaż?

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    12.04.2015, 13:43

    Sławomir B.:
    Ireneusz B.:
    Sławomir B.:
    Marta K.:
    Sławomir B.:

    Ciekawe, czy Bóg nie wolał by, żeby miliony ludzi zamiast klepać zdrowaśki w kościołach poświęciło by ten czas na jakąś pracę, a dochód z niej przekazało na biednych. Jak myślisz? Poszedł by na taki deal?

    Nie bardzo miałby jak. Przecież nie istnieje :)
    Nikt tego jeszcze nie dowiódł, więc nie mogę tego zakładać.
    Nikt też nie potwierdził, że istnieje dlatego o zdanie pytam Irka, jako pośrednika, bo on jest pewnie, że tak.
    Mogę się wypowiadać i mówić o moim doświadczeniu obecności żywego Boga i to robię.
    Zakładam, że wiesz czego Bóg od Ciebie oczekuje.
    Czy oczekiwał by od swojego kościoła zachowania jakie zaproponowałem?
    Opierając się na Twoich doświadczeniach z Nim.

    ok.

    > Gdyby cały te cyrk zwany kościołem katolickim zamiast
    zaglądać ludziom do łóżek i portfeli zaczął pomagać jak
    powinien, to te liczby były by może mniejsze.
    Trudno by Kościół nie bronił wartości i wskazywał na zachowania, które szkodzą nam samym.
    Dekalog to nie ograniczenia, tylko wskazówki. Co ktoś z nimi zrobi to już jego sprawa, ale mówić o tym trzeba.

    >No ale ważniejsze są invitro, prezerwatywy, wystawne pomniki i kościoły, oraz wypasione samochody dla tłustych >hierarchów.
    Co do przepychu, samochodów i wszędzie tam gdzie kasa, jest tak wykorzystywana to się zgadzam.
    Znam przypadki, gdzie fundusze są bardzo mądrze wykorzystywane by pomagać wszystkim potrzebującym a na utrzymanie i remonty świątyni też się znajduje.

    >Ciekawe, czy Bóg nie wolał by, żeby miliony ludzi zamiast klepać zdrowaśki w kościołach poświęciło by ten czas na >jakąś pracę, a dochód z niej przekazało na biednych. Jak myślisz? Poszedł by na taki deal?

    Może nie doceniacie siły modlitwy, trudno. Uważam, że jest potrzebna. Wiadome, że nie może być to tylko modlitwa, za nią idą uczynki i realna pomoc. Kościół, nie wychodził by do innych ludzi i nie pomagał by innym gdyby
    nie czerpał ze źródła, którym jest Eucharystia, inne sakramenty. No i nieustanna modlitwa.
    Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.04.15 o godzinie 13:47

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Spotkania/konferencje/zaproszenia
    11.04.2015, 23:53

    Nie mógłbym o tym nie wspomnieć.

    Jutro jest wielkie Święto Bożego Miłosierdzia.
    W dniu tym otwarte są wnętrzności miłosierdzia Mego, wylewam całe morze łask na dusze, które się zbliżą do źródła miłosierdzia Mojego. Która dusza przystąpi do spowiedzi i Komunii świętej, dostąpi zupełnego odpuszczenia win i kar.

    Najlepszy ratunek dla nas grzeszników, Miłość i Miłosierdzie Boże.
    Ile razy idę do spowiedzi doświadczam tej wielkiej przebaczającej Miłości.
    Dobrej nocy wszystkim.
    Jutro nowy dzień.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    11.04.2015, 23:43

    Sławomir B.:
    Marta K.:
    Sławomir B.:

    Ciekawe, czy Bóg nie wolał by, żeby miliony ludzi zamiast klepać zdrowaśki w kościołach poświęciło by ten czas na jakąś pracę, a dochód z niej przekazało na biednych. Jak myślisz? Poszedł by na taki deal?

    Nie bardzo miałby jak. Przecież nie istnieje :)
    Nikt tego jeszcze nie dowiódł, więc nie mogę tego zakładać.
    Nikt też nie potwierdził, że istnieje dlatego o zdanie pytam Irka, jako pośrednika, bo on jest pewnie, że tak.
    Mogę się wypowiadać i mówić o moim doświadczeniu obecności żywego Boga i to robię.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    11.04.2015, 23:07

    Sławomir B.:
    Ireneusz B.:
    Agnieszka G.:
    Ireneusz B.:
    Tomasz L.:
    Ireneusz B.:
    Uzdrawia podczas Mszy Św., to fakt. Już tu przytaczałem świadectwo koleżanki uzdrowionej dzięki Mszy Św.
    zdarza się ale niesłychanie rzadko
    Skąd ta wiedza, chodzisz na Msze Św?
    Ja miałem okazję być wczoraj.

    Autosugestia jest fantastyczna. Tylko bieganiem na msze poza polepszeniem własnego samopoczucia niewiele wskórasz :-)
    Nie zgadzam się.
    W środę otrzymaliśmy informację o 2,5 miesięcznym dziecku, z poważną wadą serca. Diagnoza lekarska bardzo zła.
    Rodzice prosili o modlitwę, wczorajsza Msza Św. była w intencji tego dziecka i jego rodziców.
    Dziś dostaję sms, że docent nie doszukał się się nic nietypowego i dramatycznego co stwierdził profesor w środę.
    Doświadczenie miłości, Bożej Miłości zmienia, uzdrawia i podnosi każdego. (tyle odnośnie liczby jak tam wcześniej pytano).
    W trakcie pisanie tego posta umarło z głodu 150 dzieci (5/s),
    W trakcie tej mszy (45m) 13500.
    Gdyby cały te cyrk zwany kościołem katolickim zamiast zaglądać ludziom do łóżek i portfeli zaczął pomagać jak powinien, to te liczby były by może mniejsze.
    No ale ważniejsze są invitro, prezerwatywy, wystawne pomniki i kościoły, oraz wypasione samochody dla tłustych hierarchów.
    Ciekawe, czy Bóg nie wolał by, żeby miliony ludzi zamiast klepać zdrowaśki w kościołach poświęciło by ten czas na jakąś pracę, a dochód z niej przekazało na biednych. Jak myślisz? Poszedł by na taki deal?
    Dlaczego takie pytanie kierujesz do mnie? Wszyscy się pytają co Bóg by zrobił?

    Można nie dostrzegać, że Kościół pomaga i to na wiele sposobów.
    Najwięcej do powiedzenia mając te osoby, które nie są częścią Kościoła.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie in vitro...
    11.04.2015, 23:01

    Agnieszka G.:
    In vitro to kolejny przykład psa ogrodnika na sianie w wykonaniu tolerancyjnych i miłościwych katolików. Sami nie skorzystają, ale innym będą zabraniać. Zazdrość to jeden z grzechów głównych, ale o tym już nie pamiętają.
    A o nie zabijaj to już się nie pamięta.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    10.04.2015, 22:34

    Agnieszka G.:
    Ireneusz B.:
    Agnieszka G.:
    Ireneusz B.:
    Tomasz L.:
    Ireneusz B.:
    Uzdrawia podczas Mszy Św., to fakt. Już tu przytaczałem świadectwo koleżanki uzdrowionej dzięki Mszy Św.
    zdarza się ale niesłychanie rzadko
    Skąd ta wiedza, chodzisz na Msze Św?
    Ja miałem okazję być wczoraj.

    Autosugestia jest fantastyczna. Tylko bieganiem na msze poza polepszeniem własnego samopoczucia niewiele wskórasz :-)
    Nie zgadzam się.
    W środę otrzymaliśmy informację o 2,5 miesięcznym dziecku, z poważną wadą serca. Diagnoza lekarska bardzo zła.
    Rodzice prosili o modlitwę, wczorajsza Msza Św. była w intencji tego dziecka i jego rodziców.
    Dziś dostaję sms, że docent nie doszukał się się nic nietypowego i dramatycznego co stwierdził profesor w środę.
    Doświadczenie miłości, Bożej Miłości zmienia, uzdrawia i podnosi każdego. (tyle odnośnie liczby jak tam wcześniej pytano).

    Dla Ciebie efekt modlitwy, dla mnie ludzki błąd lekarski.
    Oczywiście, wszystko wiemy najlepiej. Twoje zdanie, ja je szanuje.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    10.04.2015, 22:18

    Sebastian W.:
    Ireneusz B.:
    Tomasz L.:
    Ireneusz B.:
    Uzdrawia podczas Mszy Św., to fakt. Już tu przytaczałem świadectwo koleżanki uzdrowionej dzięki Mszy Św.
    zdarza się ale niesłychanie rzadko
    Skąd ta wiedza, chodzisz na Msze Św?
    Ja miałem okazję być wczoraj.
    A ja z uporem maniaka pytam o możliwość odrośnięcia ręki dzięki modlitwie. Da się ?
    Nie wiem.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.04.15 o godzinie 22:19

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    10.04.2015, 22:16

    Agnieszka G.:
    Ireneusz B.:
    Tomasz L.:
    Ireneusz B.:
    Uzdrawia podczas Mszy Św., to fakt. Już tu przytaczałem świadectwo koleżanki uzdrowionej dzięki Mszy Św.
    zdarza się ale niesłychanie rzadko
    Skąd ta wiedza, chodzisz na Msze Św?
    Ja miałem okazję być wczoraj.

    Autosugestia jest fantastyczna. Tylko bieganiem na msze poza polepszeniem własnego samopoczucia niewiele wskórasz :-)
    Nie zgadzam się.
    W środę otrzymaliśmy informację o 2,5 miesięcznym dziecku, z poważną wadą serca. Diagnoza lekarska bardzo zła.
    Rodzice prosili o modlitwę, wczorajsza Msza Św. była w intencji tego dziecka i jego rodziców.
    Dziś dostaję sms, że docent nie doszukał się się nic nietypowego i dramatycznego co stwierdził profesor w środę.
    Doświadczenie miłości, Bożej Miłości zmienia, uzdrawia i podnosi każdego. (tyle odnośnie liczby jak tam wcześniej pytano).

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie Cuda
    10.04.2015, 19:37

    Tomasz L.:
    Ireneusz B.:
    Uzdrawia podczas Mszy Św., to fakt. Już tu przytaczałem świadectwo koleżanki uzdrowionej dzięki Mszy Św.
    zdarza się ale niesłychanie rzadko
    Skąd ta wiedza, chodzisz na Msze Św?
    Ja miałem okazję być wczoraj.

  • Ireneusz Broda
    Wpis na grupie Ateizm w temacie in vitro...
    10.04.2015, 19:25

    Sebastian W.:
    Ireneusz B.:
    A modlisz się żeby wygrać dziś w lotto 30 mln ?
    Jak pomodlisz się za mnie i wygram, pójdę na pielgrzymkę do Jeleniej Góry. Przepraszam... Jasnej, Jasnej góry oczywiście :)
    Pomodlę się. Jeśli tylko chcesz, żadnej prośbie o modlitwę się nie odmawia.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.04.15 o godzinie 19:26

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do