Temat: astrologia a dewiacje seksualne
Tomasz Maciejewski:
Dorota Narwojsz-Szal:
Świadomość manifestuje się w rozmaity sposób. Ina potrafi analizować pismo, Ty tworzysz swoje obrazy i sa one wyrazem Twojej świadomości. Aranżacja muzyki, aranżacja malarska, wypowiadane słowa (wibracja dźwiękowa - informacja + emocja) i tak dalej - wszystko to jest emanacją świadomości tego kto to wypowiada. To wpływa na świadomość odbiorcy. Wpływając na świadomość odbiorcy powoduje zmianę tej świadomości. Ja ze wszystkim sie zgadzam się ,tylko ,ze to dzieje sie raczej na poziomie podswiadomym...
Na tym bazuja testy projekcyjne.
Rysunek jest jednym z nich i to tłumaczy dlaczego niektórzy ludzie i w różnym czasie odbieraja określona muzyke ,czy sztuke...
Ja uwielbiam Grzesia Turnaua .
Ale nie w kazdym czasie swojego zycia.
Sa okresy kiedy słucham np tylko Kory i Manamu , Lady Punk ,a nawet posłucham przez moment Rammschteinu.
Osoby które tworza -"projektuja" na swoje utwory swoje wnętrze i ono też raz 'czuje " sie lepiej ,raz gorzej / to jest odpowiedz -dlaczego tyle mozna wyczytać z pisma/ i fani owych dzieł twórczych podobnie odczuwaja.
Mówimy wtedy ,
ze cos do nas trafia lub nie.
Mamy tez rózne ograniczenia myslowe -kulturowe , inne związane z instynktami..
I tak na ogól wszystkim robi sie gesia skórka kiedy widzi plakat z obgryzonymi do krwi paznokciami...
To normalne ,ze niektóre obrazy wzbudzają w nas niechec ,a inne nostalgie.
Ale głownie dzieje sie to na poziomie mniej świadomym.
Ten mechanizm jest wykorzystywany w komunikacie wizualnym ,czyli głównie w reklamach .
Reklamy podprogowe sa zakazane ,ale muzyka MTV składa sie z 30 obrazów na 28 min.
wiec wiekszosc idzie w podswiadomość
Reklamy oparte na pierwszych potrzebach
-seks
-poczucie bezpieczenistwa
itp bija rekordy oglądalnosci.
Np reklama lodów "...." /by nie reklamowac/ -Widać na niej usta i loda w polewie czekoladowej -powstała w wyniku ankiet nt seksu, wsród Angielek ,które jak sie kazało marza o seksie oralnym z murzynem ...
Reklama ta absolutnie pobudza instynkty i potrzeby - efekt - nie moge miec tego, to kupie sobie chociaz loda...