Łukasz Galach

Łukasz Galach Specjalista do spraw
IT

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Witam, mam pytanie. Wczoraj zrezygnowałem z członkostwa w Pure z wiadomych powodów. W umowie mam zapisy między innymi "okres miesięcznego wypowiedzenia" oraz w zupełnie innym punkcie "rezygnacja pod rygorem opłacenia 40% składek". Do opłacenia pozostało mi 5 miesięcy (po tym okresie kończy się umowa z Pure. I tu pytanie:

--> Czy godząc się opłacić 40% składek obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia?

Wczoraj byłem przekonany, że opłacę 40% składek od sumy abonamentu z 5 miesięcy od maja do września, a tym czasem pani manager klubu (miła babka, ale pewnie pozory) kazała zapłacić za maj pełną kwotę abonamentu i dopiero od pozostałych 4 miesięcy (czerwiec - wrzesień) 40%.

Czy tak ma być, czy mnie oszukała?
Karolina Kamińska - Lipińska

Karolina Kamińska -
Lipińska
Pure JATOMI Fitness,
Marketing &
Communications
Executive

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Witam Panie Łukaszu,

Przy opłacaniu 40% składek również obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Artur R.:
witam,

członkiem pure nie jestem, ale w długi weekend chętnie przyjrzałbym się ich regulaminom. Zdaje się, że mają niezłe "kwiatki" ;). Mógłby ktoś zamieścić link do całej, aktualnej treści.

Z góry dziękuję.

a.r.
Łukasz Sokołowski:
https://www.google.pl/search?q=pure+regulam&ie=utf-8&oe...

jakby link powyżej nie działał, to:
http://purelife.pl/regulamin

Piszą o Pure w gazecie.pl

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11599177,Si...


@Łukaszu, to nie jest link do regulaminu umowy, którą podpisuje się w Pure, tylko link do regulaminu forum purelife. Regulaminów do umów jest kilka w zależności od czasu podpisania tej umowy i nie jestem pewna czy jest dostępny gdzieś ten aktualny na stronie www. Ale nie ma to znaczenia, bo każdy z nas może mieć inny, w zależności od tego, w którym okresie podpisał umowę.

@Artur, mogę Ci przesłać regulaminy, które posiadam. Mam ten aktualny, i ten stary.

W nowym regulaminie pojawiają się inne zapisy w stosunku do tego regulaminu starego. Moja umowa dotyczy starego.
Łukasz Sokołowski

Łukasz Sokołowski Project-based
Supplier Quality
Engineer / Assurance

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Sorry, wtopa. Czasem jednak się cieszę, że nie można dawać minusów :)

tutaj warunki członkostwa:

http://purepoland.com/about-us/warunki/

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Zdarza się najlepszym ;)

O, udało Ci się znależć :)

Dla niezorientowanych, informuję, że to jest regulamin do tych NOWYCH umów :) W starych umowach zapisy są INNE, w szczególności w zakresie pkt 1.10., i nie ma tam np. informacji nt 10zł/50zł.

Odnosząc się do regulaminu nowej umowy, uważam, że pkt 1.10. również nie mówi o sytuacji pobierania 10zł przy wyborze jako sposobu płatności - płatności gotówką np. kilka dni przed końcem nast. miesiąca. Moim zdaniem mówi m.in. o sytuacji, gdy klubowicz da upoważnienie klubowi na obciążenie karty, i z jakiegoś powodu składka nie może być pobrana. W tej sytuacji zostaje pobierana opłata w wysokości 10zł (w przypadku pierwszej niepomyślnej próby), i max. 50zł (w przypadku kolejnych takich niepomyślnych prób).

A nie jak próbuje się tłumaczyć, że również w przypadku płatności gótówką. Nie, nie ma tam takiego zapisu.

Pk. 1.10 "W przypadku niemożności pobrania przez Klub płatności metodą zadeklarowaną przez Członka w Formularzu Aplikacyjnym (...)" - tzn. że mogę wybrać opcję sposobu płatności - np. gotówką, i dalsza część mnie nie dotyczy.

W dalszej części pkt 1.10 jest napisane "Jeżeli Członek nie posiada ważnej karty kredytowej lub debetowej i jego zgoda do obciążania rachunku lub karty „nie działa” z jakiejkolwiek przyczyny, Członek zostanie obciążony kwotą 10 PLN w przypadku pierwszej niepomyślnej próby ściągnięcia należności. W przypadku kolejnych niepomyślnych prób ściągnięcia należności klub może nałożyć na Członka opłatę w dowolnej wysokości (jednak nie wyższą niż 50PLN) każdorazowo, kiedy kolejne należne opłaty członkowskie nie zostaną pobrane przy użyciu wybranej przez niego metody płatności (obciążenie rachunku lub karty kredytowej) (...)". Proszę zwrócić uwagę na "lub jego zgoda do obciążania rachunku lub karty "nie działa" (...)" - dla mnie to oznacza tyle, że przypadek ten dotyczy sytuacji wyrażenia zgody na obciążanie karty, a nie sytuacji płatności co miesiąc gotówką.

Będę wdzięczna za Wasze komentarze w tym zakresie.

Powyższe może być istotne dla nowych klubowiczów, którzy składkę opłacają gotówką. Myślę, że takich przypadków jest mało albo w ogóle, bo w Krakowie, przy podpisywaniu umowy, konsultanci tłumaczą, że bezwzględnym warunkiem podpisania umowy z klubem jest danie upoważnienia klubowi na obciążenie karty. Jako uzasadnienie - konsultanci informują, że w innym przypadku system takiej umowy nie przyjmie.

Także podsumowując, już opierając się na zapisach nowej umowy (bo linka do starej to chyba nie znajdziemy, ale osobom zainteresowanym mogę przesłać skan), czy Waszym zdaniem klub może pobierać dodatkową opłatę 10 zł przy wybraniu jako sposobu płatności - formę płatności gotówką?

Czy na podstawie ww. regulaminu, może pobierać dodatkową opłatę inflacyjną, na dzień dzisiejszy jest to opłata 5zł?

Chociaż, tak właśnie przypomniałam sobie sytuację z klubu - ta opłata inflacyjna w wys. 5 zł nie zostaje pobierana np. osobom, które podpisały umowę w styczniu 2012r., i które mają właśnie ten regulamin. Jest pobierana od takich osób jak ja.

W tym linku, brakuje też oświadczenia o 40%, wrzucę później.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

P.s. @Karolina obiecała na forum purelife, że w nast. tygodniu zajmie się moją sprawą. Mija kolejny miesiąc, ale wierzę w pozytywne rozwiązanie sprawy.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Zeskanowałam regulamin do mojej umowy:


Obrazek


To jest regulamin do obecnych umów:


Obrazek


I oświadczenie, które podpisujemy przy tych obecnych (nowych) umowach:

Obrazek
Anna S. edytował(a) ten post dnia 28.04.12 o godzinie 19:56
Łukasz Banaszak

Łukasz Banaszak is there something
impossible ? i
don't think so...

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

proszę o informację czy i w jakiej formie był aktualizowany regulamin w ostatnim roku kalendarzowym. prosze o wyszczególnienie ewentualnych dat i zmian jakie zostały wprowadzone.

dodatkowo chcę zapytać jak długo oczekuje się na maila z Państwa strony, kiedy to była wysyłana rezygnacja w formie maila(29-03-2012) przez moją dziewczynę, a odpowiedź z Pure została wysłana niecały tydzień temu - z informacją jak należy postąpić w przypadku rezygnacji. tzn. że została już Jej naliczona opłata za maj i jak domniemam zostanie naliczona opłata za czerwiec.
Pytam się jakim prawem tak długo była kierowana odpowiedź? z Tą jakżę istotną informacją o sposobie zrezygnowania z Państwa usług !!
chcę również zapytać o możliwy zwrot kosztów za conajmniej jeden miesiąc z powodu półtorejmiesięcznej odpowiedzi o sposobie rezygnacji. Jest to niemalże wyłudzenie ? czy się mylę?
Karolina Kamińska - Lipińska

Karolina Kamińska -
Lipińska
Pure JATOMI Fitness,
Marketing &
Communications
Executive

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

p. Łukaszu - proszę o wiadomość prywatną lub mailową: k.kaminska@purepoland.com z imieniem i nazwiskiem oraz klubem Pana dziewczyny. Postaram się wyjaśnić sytuację.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Łukasz Banaszak:
proszę o informację czy i w jakiej formie był aktualizowany regulamin w ostatnim roku kalendarzowym. prosze o wyszczególnienie ewentualnych dat i zmian jakie zostały wprowadzone.

dodatkowo chcę zapytać jak długo oczekuje się na maila z Państwa strony, kiedy to była wysyłana rezygnacja w formie maila(29-03-2012) przez moją dziewczynę, a odpowiedź z Pure została wysłana niecały tydzień temu - z informacją jak należy postąpić w przypadku rezygnacji. tzn. że została już Jej naliczona opłata za maj i jak domniemam zostanie naliczona opłata za czerwiec.
Pytam się jakim prawem tak długo była kierowana odpowiedź? z Tą jakżę istotną informacją o sposobie zrezygnowania z Państwa usług !!
chcę również zapytać o możliwy zwrot kosztów za conajmniej jeden miesiąc z powodu półtorejmiesięcznej odpowiedzi o sposobie rezygnacji. Jest to niemalże wyłudzenie ? czy się mylę?

Ja również proszę o informację w jakiej formie aktualizowany był regulamin w ciągu ostatnich 12 mcy? Proszę o wyszczególnienie ew. dat i wprowadzonych zmian.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

nie mam już konta na purelife.pl ale polecam wątek:

http://purelife.pl/content/z%C5%82e-opinie

można czytać bez konta ;)
Maja Legutko

Maja Legutko bezrobotna

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Chciałam zapytać, czy ktoś jest chętny na pozew zbiorowy?
Również zostałam oszukana w Purze w Bytomiu. Zostałam bez pracy i oczywiście nikt nie był chętny mi pomóc, wręcz przeciwnie naraził mnie na dodatkowe koszty. Czy ktoś może posiada maila do managera regionalnego na śląsku? Adres, który podali mi w centrali jest nieprawidłowy. Zamierzam się dziś także zwrócić ze sprawą i moją umową do Rzecznika Praw Konsumenta.
Uważam, że nie należy darować firmie, która jest nastawiona na naciąganie klientów.
W sądzie na pewno przyjrzą się umowie dokładnie i po wysłuchaniu stron, dojdą do wniosku, że umowa została stworzona w niekorzystny sposób i narusza prawa osób, które doświadczyły przypadków losowych.

Dajcie znać, czy ktoś by się pisał na takie rozwiązanie?

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

W sprawach spornych warto napisać do Rzecznika Praw Konsumenta. Od kilku mcy próbuję rozwiązać problem z umową - jestem odsyłana od jednego do drugie managera. Informacji oficjalnej dalej nie otrzymałam a mija kolejny miesiąc.

Zadzwoń do P. Katarzyny Drabik - Support Team Manager, to jest osoba, która zarządza klubami.

Napisałam na pw.
Maja Legutko

Maja Legutko bezrobotna

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Ja już właśnie byłam u Rzecznika i mi obiecała pomóc.
A do tej Pani Katarzyny Drabik mi bezpośrednio namiar podadzą?
Znalazłam maila i ogólny numer telefonu. Widzę, że ta firma działa jak sekta i wszystkie ważniejsze namiary są jakieś tajne. Przynajmniej manager nawet nie zamierzał mi powiedzieć, z kim niby próbował porozmawiać o moim problemie. Sądzę, że nawet nie próbował z nikim tego konsultować...

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Numery służbowe do P. Katarzyny Drabik:

22 379 77 90, 508 294 828.

Może odebrać kto inny, i będzie pytał w jakiej sprawie dzwonisz. Proś o połączenie bezpośrednio z P. Katarzyną Drabik, jest to główna manager. Powodzenia.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Maja Legutko:
Ja już właśnie byłam u Rzecznika i mi obiecała pomóc.
A do tej Pani Katarzyny Drabik mi bezpośrednio namiar podadzą?
Znalazłam maila i ogólny numer telefonu. Widzę, że ta firma działa jak sekta i wszystkie ważniejsze namiary są jakieś tajne. Przynajmniej manager nawet nie zamierzał mi powiedzieć, z kim niby próbował porozmawiać o moim problemie. Sądzę, że nawet nie próbował z nikim tego konsultować...

Niestety mam podobne wrażenie. Ciężko uzyskać informację z kim można rozmawiać.
Maja Legutko

Maja Legutko bezrobotna

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Dzięki. Spróbuję zadzwonić. Maila jej wysłałam, to jej podobno dziś nie ma w biurze, a wszystkie inne maile do osób, które ją zastępują są nieprawidłowe... W każdym razie korzystam z tych ze strony, a mi maile wracają. Niezła kaszana...
Maja Legutko

Maja Legutko bezrobotna

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Zadzwoniłam i oczywiście mam przedstawić sprawę drogą mailową. Niezła sekta.
Widać, że firma jest niepoważna, nastawiona jedynie na ściąganiu jak największej ilości pieniędzy od klientów. Jak korzystałam z UPC i musiałam się wyprowadzić, gdzie nie było możliwości świadczenia ich usług od razu zwolnili mnie z kary umownej i wystarczył mail do obojętnie jakiego pracownika. Takie firmy wyrabiają sobie opinie i klienci chcą wracać do nich, a do Pure nigdy już nie wrócę i solidnie będę każdemu odradzać. Zrobię im taką opinię, że się nie pozbierają!

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

Meil (?) - ok, ale dzwoń tam do nich, i nie daj się odsyłać. Ja też ostatnio usłyszałam, że P. Katarzyny Drabik nie było, mimo, iż jednak była. Dzwoń co 2-3 dni i pytaj na jakim etapie jest Twoja sprawa. Może jak temat ruszył na forum, to sprawa zostanie szybciej rozwiązana. Powodzenia, i pisz jak się zakończyło.

konto usunięte

Temat: Rezygnacja z pure - OSTRZEZENIE przed nieuczciwoscia

po co wysyłać dużo maili i dzwonić co 2 - 3 dni ? wysyłasz jeden mail i czekasz np 2 - 3 tyg. - nie ma odpowiedzi to ponaglenie raz - jeśli nie ma odpowiedzi sprawę zgłaszasz do odpowiednich organów. Np rzecznik konsumenta albo UOKiK. Skoro sprawa jest sporna lub wydaje się komuś, że coś jest nie tak a klub nie wykazuje woli do rozwiązania problemu tylko zbywa klienta trzeba to zgłaszać. Aniu tak samo w Twojej sprawie - czekasz już zdecydowanie za długo.



Wyślij zaproszenie do