Karolina Kamińska - Lipińska

Pure JATOMI Fitness, Marketing & Communications Executive
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Pure Health and Fitness Sp. z o.o.
Marketing & Communications Executive
Pure Health and Fitness Sp. z o.o.
PR and Social Media Specialist / Dział Marketingu
75b Communications
Specialista ds. PR - freelancer
Logo
PRowiec, promotor eventów muzycznych
Freelancer
Projekty w postaci cykli muzycznych oraz koncertów: Fusionease, Jazztronik, Pilichowski Band w Klubie 55.
Zakres obowiązków: kontakty z dziennikarzami, kontakty z klientami, zamawianie materiałów reklamowych, tworzenie informacji prasowych oraz materiałów dziennikarskich w ramach działań typu social media marketing, prowadzenie profili i grup w ramach portali społecznościowych: MySpace, Facebook, sporządzanie ofert biznesowych.
Logo
Dziennikarz
Magnetoffon
Tworzenie materiałów dziennikarskich w tematyce branży muzycznej: wywiady (m.in. Wilson Square), recenzje (m.in. Kim Nowak, Rebekka Bakken, Disparates), relacje.
Logo
Redaktor
UKokey
Tworzenie materiałów dziennikarskich w tematyce: muzyka, podróże, lifestyle
Partner of Promotion
Praktykant
Wyszukiwanie potrzebnych do bieżącej pracy informacji, prace analityczne, pisanie tekstów, przygotowanie przesyłek dla dziennikarzy, udział w organizacji logistyki imprez specjalnych
Logo
Wolontariusz
Hospicjum stacjonarne Zespołu Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Warsza

Edukacja

Logo
Edukacja Medialna i Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne

Zainteresowania

*Muzyka – szczególnie ta "na żywo" oraz improwizowana w postaci - jam session.
Gatunki: Jazz, Fusion, Soul, Funk, Rock.
*Reklama i Public Relations – również kampanie społeczne - temat pracy magisterskiej: Aspekty medialno - edukacyjne społecznej kampanii reklamowej Krewniacy.
*Dziennikarstwo – czyli pasja i sposób na życie.
*Podróże – małe – poznawanie ciekawych zakątków Polski i te większe – m.in. Szwecja i Kanada.

Inne

Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz internetu
(programy: Open Office, MS Office, Gimp, Audacity, Scribus)

Grupy

53 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Anioły Sztuki
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
ARTYŚCI
ARTYŚCI
Ars Longa Vitae Brevis
ARYSTYCZNA GRUPA WSPARCIA
ARYSTYCZNA GRUPA WSPARCIA
zrzeszenie Artystów i osób showbiznesu wspierających sztukę w mediach i swiadomości odbiorców
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.