Usługa Sms Dobranocka

Usługa Sms Dobranocka Właściciel, SMS
Dobranocka

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Wprowadzamy na rynek nową usługę, która umożliwia w szybki i prosty sposób potwierdzić rezerwację noclegu poprzez SMS-a. To rozwiązanie dedykowane obiektom noclegowym ma na celu zmniejszenie lub całkowite wyeliminowanie tzw."pustych rezerwacji", dlatego usługa w szczególności rekomendowana jest na 48 godzin przed przyjazdem Klienta. W skrócie: kiedy na przelewy bankowe jest za późno, Klient nie ma na nie czasu ani możliwości, wtedy wysyła płatnego sms-a.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania usługi "SMS Dobranocka" prosimy o kontakt.

Zapraszamy do obejrzenia filmu reklamowego:
https://www.youtube.com/watch?v=pdNKyu9hr3c

Pozdrawiam,
Monika Malczewska
tel. 515-635-105
Tomasz Kalinowski

Tomasz Kalinowski Key Account Manager

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Pani Moniko,

a czy ta opłata 16 pln netto za sms ma być później gościowi odliczana od rachunku? Hotel otrzyma tę opłatę?
A co z ryzykiem dostania się smsa z potwierdzeniem w niepowołane ręce (mąż, żona, rodzic, itp. itd).

Pozdrawiam,
Usługa Sms Dobranocka

Usługa Sms Dobranocka Właściciel, SMS
Dobranocka

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Witam Panie Tomaszu,
Kwota 16 zł pln netto jest odliczana od kwoty noclegu Gościa. Hotel nie otrzymuje tej kwoty -jest to jego koszt za pewnego Klienta.
Usługa jest używana według potrzeb danego obiektu - proponujemy taką drogę rezerwacji Gościowi, który rezerwuje nocleg na dziś - najdalej na jutro. Potwierdzenie dostaje automatycznie na numer telefonu, z którego Gość wysłał płatnego sms-a. Takie potwierdzenie ma również obiekt noclegowy na firmowym mailu, więc nawet jakby z potwierdzeniem z sms-a coś się stało, to hotel i tak wie o wysłanym sms-e., a co za tym idzie o pewnej rezerwacji.

Testowaliśmy usługę przez ok.rok czasu na obiekcie noclegowym
- sprawdziła się. Usługa bardzo zawęziła grono pustych rezerwacji, a co za tym idzie strat obiektu, które w skali miesiąca, roku z tego powodu są ogromne!
Utrzymanie usługi oraz nadanie unikalnego prefiksu obiektowi noclegowemu nic nie kosztuje, dlatego śmiało można wypróbować u siebie usługę i zobaczyć czy rzeczywiście ma to sens :)
Polecam i pozdrawiam!Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.08.16 o godzinie 09:49
Tomasz Kalinowski

Tomasz Kalinowski Key Account Manager

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Tomasz Kalinowski

Tomasz Kalinowski Key Account Manager

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Pani Moniko,

jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło.
Co jeśli gość wyśle sms, zapłaci ale nie przyjedzie jednak?
Innymi słowy co gwarantuje gość wysyłając sms? Podaje jakieś dane umożliwiające obciążenie go za niedojazd? Nie mogłem tego znaleźć w regulaminie na Państwa stronie.

W innym przypadku hotel "trzyma" pokój dla gościa, który wysłał sms za 16 pln netto ale jśli nie dojedzie to gość traci tę kwotę a hotel przychód za pokój który już się nie sprzeda, czy tak?

Pozdrawiam,
Usługa Sms Dobranocka

Usługa Sms Dobranocka Właściciel, SMS
Dobranocka

Temat: Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...

Testowaliśmy usługę na noclegach w kwocie - 120- 220 zł. za dobę.
Z naszego doświadczenie wynika, że Goście, którzy nie byli pewni swojego przyjazdu na 100% nie wysłali SMS-a, mimo, że jest to tylko 16 PLN okazywało się, że jest to jednak AŻ 16 PLN. Dość mocno działa tu bariera psychologiczna.
Goście, którzy wysłali SMS-a rezerwacyjnego, ale z jakichś przyczyn nie dojechali w 99% przypadków czuli się w obowiązku poinformowania o tym fakcie ( raczej były to zdarzenia losowe).
Dzięki temu hotel miał informację wcześniej, że pokój jednak jest zwolniony i mógł nim swobodnie dysponować.

W planach mamy jeszcze jedno narzędzie,a mianowicie Listę Nierzetelnych Klientów. Na taką listę trafia Osoba, która nie pojawiła się zgodnie ze zrobioną rezerwacją, ani nie poinformowała o tym fakcie hotelu. Taka osoba trafia na listę poprzez zgłoszenie od hotelu do nas. Do listy Nierzetelnych Klientów mają dostęp wszystkie obiekty, które korzystają z usługi. System sam wyłapuje niepewnego Klienta.

Następna dyskusja:

systemy rezerwacji hotelowe...




Wyślij zaproszenie do