konto usunięte

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

chodzi o rozmowy z przedzwonionych baz gdy klient reaguje niechęcią na nazwe firmy
Dariusz Boniukiewicz

Dariusz Boniukiewicz Section One - Grupa
KAIZEN

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Witam Cię :)

Sam stosuję i uczę tych 3 reguł:
- BARDZO SZEROKI uśmiech na buzi w czasie CAŁEJ rozmowy (uśmiech a nie śmianie się) gdy się uśmiechasz to słychać przez telefon i wprowadza to bardzo fajną atmosferę.
- jeżeli inni Telemarketerzy byli przeganiani, nie zachowuj się jak Telemarketerka. Zamiast tradycyjnego "dzień dobry dzwonię z firmy XYZ" (po czym następuje łup słuchawką po stronie Klienta), zacznij: "witam serdecznie! (szeroki uśmiech), z tej strony Anita Klusek, czy mogę Panu zająć 2 min 53 sek?" ;) (podaj jakiś prawdopodobny, niedługi czas). W ten sposób na początku przechodzisz gładko filtr automatycznego odrzucenia firm i koncentrujesz (wzbudzając ciekawość) uwagę Klienta, dlaczego akurat 2, 53 min? ;))) Potem mówisz "mam do Pana prośbę" (kto nie lubi pomagać, gdy nic go to nie kosztuje) "dzwonię z firmy XYZ i bardzo potrzebuję skontaktować się z .... czy byłby Pan tak miły i pomógł mi?"
- nie klep skryptu, tylko rozmawiaj z Klientem jak z człowiekiem.

A na koniec zaglądnij do tekstu który kiedyś napisałem na ten temat. Być może będzie Ci przydatny:
http://samodoskonalenie.blogspot.com/2010/03/rozmowa-c...

konto usunięte

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

wiem o uśmiechu ostatnio pomagałam nowej osobie i nagrałam ją na tel i siebie odtworzyłam te nagrania i fakt SŁYCHAĆ TEN UŚMIECH potem zauważyłam ze już z automatu mi się załącza ten styl ,czytałam artykuł i zgadzam się z nim w pełni co ciekawe do tej wiedzy sama doszłam. Rozważe też myśl o firmie czy możesz mi więcej napisać o załorzeniu własnej działalności na maila Anita2402@interia.pl,dodam tylko że wszystkie wypowiedzi pomogły mi i wygrałam firmowy konkurs na ilość zrealizowanych do końca (14 dni zwrotu )internetów ha! nagroda gotówka wydam na nowszy tel dla siebie chyba xperie DZIĘKUJE WSZYSTKIM I POZDRAWIAM
Dariusz Marchewka

Dariusz Marchewka Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

A ja pomyślałem sobie, że bezpośrednio nawiążę do tematu, jaki podała założycielka.
Jak zrobić że odłorzyłem słuchawkę bo faktycznie ją odłożyłem.

Właśnie przed chwilą zzadzwoniła do mnie telemarketerka z sieci play sytuacja była taka.

2 dni temu zadzwoniła telemarketerka play z propozycją obniżenia kosztów wstępnie zdecydowałem się na oferte poprostu musiałem spojrzeć na telefony jakje play w obecnej chwili może mi dać na abonament.
W sumie do dziś się nie zdecydowałem pewnie dlatego, że mi się nie chciało telemarketerka pierwsza nie wzbudziła wemnie takjej potrzeby.

Jak napisałem wyżej zadzwoniła ponownie inna telemarketerka a jako, że uwielbiam rozmawiać z telemarketerami dokładnie wsłuchałem się w skrypt i teraz państwu pomijając ofertę napiszę.

Dzieńdobry nazywam się x dzwonię z sieci play czy rozmawiam z właścicielem telefonu?
Tak słucham Panią.
Widzę, że kontaktowaliśmy się już z panem i proponowaliśmy ofertę x czy podjoł pan już jakąś decyzję?
Tak podjołem decyzję, że myślałem o jakimś modelu telefonu ale nic nie wymyśliłem.
Dlaczego?
Proszę pani złe pytanie pani mi zadała.
Dlaczego?
Hmm znowu dlaczego podpowiem pani, że powinna mi pani zadać pytanie np jaki jest powód co stoi na przeszkodzie, że albo a jaki model telefonu będzie spełniał pani oczekiwania itd itp
Dlaczego przeciesz ja naszczęście jestem po tej stronie telefonu i wiem jakje pytanie mam panu zadać.

Koniec proszę pańdstwa.
Tak właśnie można zrobić, żeby klient w tym przypadku ja odłożył słuchawkę żenada to mało.

A jak by państwo to skomentowali?

konto usunięte

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

pewnie że żenada,pewnie nowa w branży,
W moim wypadku było by tak
-Widzę, że kontaktowaliśmy się już z panem i proponowaliśmy ofertę x czy podjoł pan już jakąś decyzję?
Tak podjołem decyzję, że myślałem o jakimś modelu telefonu ale nic nie wymyśliłem
-Rozumiem ,a prosze powiedzieć które telefony państwo omawiali
i co powinny posiadać by pana zainteresować
-Darmowe minuty,a może dostęp do internetu?..........
Dariusz Marchewka

Dariusz Marchewka Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

W ten sposób napewno podtrzymała by Pani rozmowę z klientem dużym plusem jest to, że odrazu cos pani zaproponowała internet minuty jaki model omawiałem pytania otwarte no skoro ma pani własne call center jak dadzą pani projekt czegoś z play to prosze do mnie zadzwonić.
Tak właśnie powinna potoczyć się dalsza część rozmowy jak Pani napisała.

Dużo sukcesów!!

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Jeżeli chodzi o B2B to podczas pierwszej rozmowy z klientem postawiłbym na wartość dodaną, jaką możemy przekazać. Atakowanie od razu firmy ofertą może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego.
Więcej na ten temat pozwoliłem sobie napisać na blogu: http://marketingnaserio.pl/2013/09/03/dlaczego-dla-col...

konto usunięte

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

już zapisuje nr,a ma pan firme? ,Pozdrawiam serdecznie bo pora do pracy zasiąść
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Anita K.:
SŁYCHAĆ TEN UŚMIECH potem zauważyłam ze już z automatu mi się załącza ten styl
Ja również od razu z automatu rozpoznaję ten styl ;-)
Ciąg dalszy rozmowy nie trwa dłużej niż 15 sekund ;-)

Jako ciekawostkę napiszę, że kiedyś chciałem spławić nową sekretarkę z zaprzyjaźnionej firmy, miała pecha i pracowała wcześniej w CC. Później trzeba dużo czasu, żeby pozbyć się tego fałszywego entuzjazmu z głosu. Jeszcze dlugo po zakończeniu pracy w telemarketingu czuć w głosie fałsz.
Radosław Książkiewicz

Radosław Książkiewicz ,,Wygrywa tylko ten,
kto ma jasno
określony cel i
nieodpa...

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Witam,
właśnie jesteśmy na etapie prowadzenia pewnej kampanii i na początku rozmowy pytamy klienta o przedział wiekowy - proszę Was o sugestie i pomysły jak najskuteczniej to zrobić?
W tym momencie pytamy na zasadzie pytania sugerującego pozytywną odpowiedź jeśli słyszymy młody głos.

Pozdrawiam
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Właśnie przed chwilą napisałem w innym wątku swoje przemyślenia:

http://www.goldenline.pl/forum/1482314/efektywne-rozpo...

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Polecam szkolenia prowadzone przez firmę Aridotacje. Dysponują ogromną wiedzą, więc warto się z nimi skontaktować :)
Marta Nowak

Marta Nowak farmaceuta, DR
ZDROWIE S.A.

Temat: początek rozmowy ,jak to zacząć by klient nie odłożył...

Według mnie warto uczestniczyć w szkoleniach i faktycznie Aridotacje robią je najlepiej! Tyle widzy ile od nich dostałam ciężko by mi było zdobyć gdzieś indziej, doświadczenie i profesjonalizm, polecam!



Wyślij zaproszenie do