![Piotr Jeziorny](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
Piotr
Jeziorny
Produkcja, Novol sp.
z o.o.
Temat: Skrypt rozmowy- sktruktura.
Jestem na etapie tworzenia skryptu rozmowy, który dotyczy sprzedaży szeroko pojętych usług reklamowych w internecie. Mam nadzieje, że ta lakoniczna informacja odnośnie usługi wystarczy.Przeczytałem już kilka książek nt. telemarketingu, widziałem niejeden skrypt rozmowy i sam byłem postawiony w roli klienta podczas rozmów, także "jakaś" wiedza teoretyczna jest. Tyle wstępu:)
Moje pytanie dotyczy głównej części rozmowy, czyli prezentacji oferty. Wychodzę z założenia, że nie ma to być monolog tylko ze strony sprzedawcy, dlatego chciałby stworzyć dialog, chociażby "pozorny". Tzn.
I. 1-2 zdania na "Cecha->Zaleta->Korzyść Numer 1"
II. Krótki pytanie do klienta, które podczas jego odpowiedzi potwierdzałoby zasadność tejże korzyści. Np. "Czy Pana również irytują reklamy w Tv, które przerywają Pana ulubiony program?" itp. Oczywiście te pytania byłyby bardziej wyszukane, ale ich celem byłoby, żeby klient sam doszedł do pewnych wniosków, bo wtedy to są jego wnioski, a nie sprzedawcy.
III. 2-3 zdania- Poparcie odpowiedzi klienta własnymi przemyśleniami i wnioskami.
W ten sposób chce przedstawić trzy główne powody, dlaczego warto reklamować się w przedstawiony przeze mnie sposób. Konkretne pytanie: Czy mój tok rozumowania jest właściwy?:) Czy ta struktura prezentacji jest właściwa? Wiem, że wszystko okaże się w trakcie pierwszej rozmowy itp. i najlepiej samemu to wypróbować, ale też najłatwiej wprowadzać poprawki w trakcie tworzenia, więc proszę o ewentualne wskazówki i wytyczne.
Jeszcze raz podkreślam, nie chce żeby to był monolog ze strony sprzedawcy, ale też nie chce, żeby to było przepytywanie klienta odnośnie jego firmy, klientów, produktu itp., bo to wszystko (prawie) znajdę np. na ich stronie internetowej w przeciągu 1-3 minut.
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.Piotr Jeziorny edytował(a) ten post dnia 09.02.12 o godzinie 13:02