konto usunięte

Temat: Jak obejść nowe prawa konsumenckie?Mailing/Call Center

Witam,

Wiecie może w jaki sposób obejść nowe prawo konsumenckie z 25 grudnia?
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/nowosci/702...

W jaki sposób dzwonić do klienta jeżeli wcześniej nie wyrażał takiej zgody?W jaki sposób wysłać propozycję?Jak udowodnić, że wyraził zgodę na maila jeżeli rozmowy nie są nagrywane?

Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam
Marika Warszawa
Katarzyna M.

Katarzyna M. rentierka,
bezrobotna

Temat: Jak obejść nowe prawa konsumenckie?Mailing/Call Center

trudne zadanie ?

Nie możesz drogą telefoniczną pozyskiwać takowych zgód, ponieważ telefonując w tej sprawie wykorzystujesz telekomunikacyjne urządzenie końcowe do celu marketingu bezpośredniego.

Warszawa, dnia 24 czerwca 2014 r.
Poz. 827 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta,

Art. 48. W ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243) w art. 172:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę.”,


zgodę takową możesz pozyskiwać jedynie drogą pocztową, osobiście np. wypuszczając ankieterów w miasto lub tak skonstruować strone www, aby to odbiorcy znaleźli Twoją firmę i sami niezachęcani Twoją inicjatywą się zapisali.
Osobiście widziałam już łapankę na ulicy, pytali, czy oferty marketingowe ich interesują, rabaty... człowiek wypełniał zgodę i otrzymywał wizytwkę firmy, gdzie tę zgodę można wycofać.
Ludzie którzy potrzebują ofert promocyjnych sami znajdą w internecie twoją stronę. Daj się znaleźć.

Słyszałam w jakimś lokalnym radiu, żeby zrobić swoją stronę www wzbudzającą zaufanie.

Następna dyskusja:

Coaching i mentoring - jak ...




Wyślij zaproszenie do