Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

Jacek Kopyść:
Jak dla mnie marketing lodów Koral jest poprowadzony dobrze, a dlaczego tak uważam? Ponieważ każdy z nas, bez względu czy jesteśmy członkami GL czy należymi do "Ogółu" , zna tę markę i prawdopodobnie choć raz kupił loda koral. Miernikiem sukcesu niech będzie rezultat finansowy i fakt , że z małego garażu "Bracia" trafili na rynek całej Polski. Inne oceny "czy nam się to podoba? czy nie?" są tylko ocenami subiektywnymi...
A ja bym nie generalizowała.... bo nigdy ich nie kupiłam. Dlaczego ? Bo mam zaufanie do innych marek, bo nie spróbowałam (bo nie podoba mi się reklama), bo tak :):)
A;e ja jestem N=1. I to na pewno nie jest jedyne N=1 w Polsce...
Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

"Od garażowca do milionera" to przecież dosyć częsty w Polsce przypadek. I chylę czoła przed osobami, które potrafiły zawalczyć z największymi światowymi potęgami w danej branży, mimo startu jeśli nie dosłownie w garażu (Atlas vs. Henkel) to na pewno "od zera": Mokate vs. Craft Jacobs, Lukas Bank itp.
Jacek Kopyść

Jacek Kopyść Impossible is
nothing

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

:) Zgadzam się to z pewnościa nie jest jedyne N=1 w Polsce....ale miara sukcesu marketingu firmy koral , może tez być fakt , że zarówno ja jak i moja miła rozmówczyni zna tę markę, i co śmieszniejsze dyskutujemy o tym:)...
Dagmara D.:
Jacek Kopyść:
Jak dla mnie marketing lodów Koral jest poprowadzony dobrze, a dlaczego tak uważam? Ponieważ każdy z nas, bez względu czy jesteśmy członkami GL czy należymi do "Ogółu" , zna tę markę i prawdopodobnie choć raz kupił loda koral. Miernikiem sukcesu niech będzie rezultat finansowy i fakt , że z małego garażu "Bracia" trafili na rynek całej Polski. Inne oceny "czy nam się to podoba? czy nie?" są tylko ocenami subiektywnymi...
A ja bym nie generalizowała.... bo nigdy ich nie kupiłam. Dlaczego ? Bo mam zaufanie do innych marek, bo nie spróbowałam (bo nie podoba mi się reklama), bo tak :):)
A;e ja jestem N=1. I to na pewno nie jest jedyne N=1 w Polsce...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

Hmmm.... nie wystarczy "znać" markę. Fajnie kupować jej produkty. Na pewno nie jest to moje TOM. Być może Koral zaistniałby przy znajomości wspomaganej (na pewno nie spontanicznej).
A o wiele ważniejsze niż "znajomość" jest miejsce marki na mapie percepcyjnej. U mnie jest ona na polu "Nie kupować" :)

konto usunięte

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

Dagmara D.:
Hmmm.... nie wystarczy "znać" markę. Fajnie kupować jej produkty. Na pewno nie jest to moje TOM. Być może Koral zaistniałby przy znajomości wspomaganej (na pewno nie spontanicznej).
A o wiele ważniejsze niż "znajomość" jest miejsce marki na mapie percepcyjnej. U mnie jest ona na polu "Nie kupować" :)

Nie znasz się... na na nananana na... Doda ssie ;>

p.s. też wolę innego rodzaju lody, bynajmniej nie "gotowce" z papierka... ale reklamę z Dodą pamiętam do dziś ;> marka u mnie rozpoznawalna w 100% co tu dużo mówić... ze względu na nią ;p ;)

jak już nic innego nie ma... w okolicy, to już wolę tego korala od cholera wie czego ;p :)

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=KO4fngOccKA

czy Ty widzisz jak ona liże tego loda ? ;> to gryzienie tylko nie baudzo mi się podoba ;pPaweł G. edytował(a) ten post dnia 01.08.10 o godzinie 14:29
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

Paweł, ta marka po prostu odpowiada Twoim POTRZEBOM :) Moim nie :):) Pewnie stąd jej różne postrzeganie :)

konto usunięte

Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...

Big Star - ciuchy szyte w Chinach, prawda?Agata P. edytował(a) ten post dnia 11.10.10 o godzinie 00:38



Wyślij zaproszenie do