Michał
Szydłowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami
Temat: Ważniejsza marka czy cena?
No cóż, to co kiedyś było obiektem żartów, staje się chyba rzeczywistością, tuBiedronka ma odfrunąć w poniedziałek.Z jednej strony trudno mi uwierzyć, ale z drugiej strony można się było tego spodziewać. Zastanawiam się tylko na ilu klientów może liczyć ten operator? Czy wygra cena, czy marka? Ile osób, będzie chciało przenieść numer z: Ery, Plusa, Orange czy Play do tuBiedroka, aby mieć niższe ceny za połączenia (o ile ceny się potwierdzą)? Czy w przypadku telefonu komórkowego ważne jest w której jest sieci, czy ważne jest aby tanio dzwonić? Przecież chodząc po ulicy nie pokazujemy wszystkim do jakiej sieci jesteśmy zalogowani, a przy zmianie operatora i przeniesieniu numeru nawet znajomi się tak szybko nie zorientują. Czy mieć telefon w tuBiedronka to będzie obciach?