Michał Szydłowski

Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientami
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Plus Bank S.A
Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientami
- Organizacja pracy Departamentu
- Udział w kreowaniu i realizacji strategii Banku
- Nadzór nad cyklami życia Klientów
- Nadzór nad przeprowadzanymi kampaniami marketingowymi oraz sprzedażowymi
- Współpraca z Grupą Cyfrowy Polsat przy opracowaniu i wdrożeniu produktów dla Klientów indywidualnych
- Planowanie i rozwój kanałów komunikacji z Klientami
- Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów obsługowych i sprzedażowych
- Nadzór nad komunikacją wewnętrzną kierowaną do pracowników departamentów sprzedażowych
- Raportowanie działalności z obszaru Departamentu
- Optymalizacja działań dobazowych prowadzonych w ramach Departamentu
- Udział w kształtowaniu oraz rozliczaniu budżetu Departamentu
- Udział w rozwoju i modyfikacji produktów dla Klientów w aspekcie technologicznym, wizyjnym oraz biznesowym
- Opracowanie i realizacja strategii budowania wartości Klientów
- Planowanie i analiza badań Klientów
- Nadzór nad raportowaniem pracy na bazach oraz analizami produktowymi
- Aktualizacja strony www, wirtualny doradca
- Udział w projekcie wdrażania trwałego nośnika
- Udział w projektach współpracy z zewnętrznymi Partnerami przy obsłudze sprzedażowej oraz telefonicznej
- Przygotowanie narzędzia do obsługi Kampanii w punktach sprzedaży
Polkomtel Business Development
Kierownik zespołu ds. produktów finansowych i ubezpieczeniowych
- Kierowanie podległym zespołem
- Opracowanie i realizacja strategii produktowych dla produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostarczanych do Polkomtel
- Kształtowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
- Współpraca z BZ WBK przy rozwoju konta Avocado
- Współpraca z podmiotami ubezpieczeniowymi oraz dostawcami usług finansowych
- Kształtowanie treści komunikacyjnych w celach komercjalizacji produktu
- Raportowanie działalności jednostki
- Odpowiedzialność za utrzymanie satysfakcji Klientów z produktu
- Współpraca z Invest-Bank nad kontem osobistym dla Uczestników Programu 5 Plus
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik ds. Produktów Lojalnościowych
Polkomtel S.A.
- Współpraca z Bankiem Handlowym przy karcie kredytowej Citibank-Plus
- Opracowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju karty kredytowej dostępnej dla Klientów Plus
- Przygotowywanie akcji marketingowych oraz działań specjalnych dla Uczestników Programu 5 Plus i karty kredytowej
- Bieżący nadzór na wynikiem finansowym prowadzonego projektu
- Bieżący nadzór nad działaniami prowadzonymi w ramach Programu 5 Plus
- Opracowanie koncepcji oraz wdrożenie współpracy z Partnerami zewnętrznymi pozwalającej Uczestnikom Programu 5 Plus na zbieranie dodatkowych punktów
- Współtworzenie komunikacji do Klientów- kampanie, ulotki, treści SMS
- Współpraca z Partnerem obsługującym logistycznie program lojalnościowy
- Opracowanie cyklu życia Uczestnika Programu 5 Plus
- Udział w zespole projektowym opracowującym koncepcję nowego programu lojalnościowego
- Współpraca z innymi Departamentami przy rozwoju nowych produktów i usług dla Klientów Plus
- Opracowanie działań lojalnościowych oraz dosprzedażowych dla Klientów Plus i Grupy ITI (m.in. Multikino, platforma n, Zumi)
Deutsche Bank Polska S.A
specjalista ds. zarządzania kampaniami
- planowanie i przeprowadzanie kampanii marketingowych(upsell &crossell)
- przygotowanie materiałów do kampanii marketingowych (od koncepcji, poprzez współpracę z agencją przy ich przygotowaniu do ich wydruku)
- przygotowanie wewnętrznych komunikatów do Doradców i Opiekunów
- nadzór nad wysyłką materiałów do klienta (e-mail, List, SMS)
- planowanie rozwoju systemów do obsługi kampanii oraz współpraca z IT przy ich wdrażaniu
- rozliczanie wyników przeprowadzanych kampanii w Oddziałach oraz Call Center
- współpraca z call center w zakresie prowadzonych działań dobazowych
- współpraca z departamentami produktowymi przy ustalaniu i planowaniu działań kampanijnych
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami
T-Mobile Polska S.A.
specjalista ds. rozwoju i utrzymania klienta
PTC
- przygotowywanie oraz wdrażanie oferty utrzymaniowej dla Stałych Abonentów rynku prywatnego
- odpowiedzialność za realizację oferty utrzymaniowej w kanałach realizacji oferty na odległość (aneksy przez I-BOA oraz BOA)
- przygotowanie materiałów BTL (direct mailing, ulotki w punktach sprzedaży, magazyn Twoja Era)
- odpowiedzialność za stronę www.era.pl w sekcji dla Stałych Abonentów
- przygotowanie, przeprowadzenie i rozliczanie konkursów sprzedażowych dla sprzedawców
- przygotowanie i przeprowadzanie konkursów sprzedażowych dla klientów
- udział w grupach wdrażających nowe projekty, produkty i usługi
- współpraca z IT przy realizacji projektów oraz bieżąca odpowiedzialność biznesowa za aplikacje wykorzystywane przez konsultantów CS do realizacji oferty utrzymani owej
- współpraca przy wdrażaniu projektów z Departamentem Podatkowym i Departamentem Prawnym
- prowadzenie projektów i kontrola ich rozliczeń z Departamentem Należności
- wspólne działania z Departamentem Obsługi Klienta w zakresie przygotowywania, wdrażania i prowadzenia projektów
- gromadzenie informacji feed-back z Działów: Sklepów własnych, Sklepów franczyzowych oraz Sprzedaży pośredniej
- współpraca z firmami kurierskimi zawierającymi z Klientami Aneksy do Umów na odległość oraz bieżące rozliczanie współpracy z nimi
- współpraca z Departamentem Zakupów w zakresie zatowarowania zdalnego kanału sprzedaży (call center oraz era.pl)
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. szkoleń i monitoringu
PTC
- prowadzenie strategicznego projektu PTC dotyczącego obsługi klienta w Hotline Łódź
- planowanie szkoleń i coachingów dla sekcji szkoleń w Łodzi
- tworzenie pytań do testów wiedzy dla konsultantów Hotline
- opracowanie komunikatów wirtualnych oraz szkoleń wirtualnych przesyłanych do konsultantów Departamentu Obsługi Klienta
- odpowiedzialność za wdrażanie procesu monitoringu oraz szkoleń w nowo otwartym oddziale Call Center w Łodzi
- pomoc przy tworzeniu standardów rozmów
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych
- udział w analizach badania satysfakcji klientów i tworzenie działań naprawczych
- kontrola i weryfikacja procedur obowiązujących w procesie obsługi klienta
- opiniowanie nowych arkuszy oceny konsultantów Hotline
- szkolenie nowych konsultantów Hotline
- monitorowanie rozmów konsultantów Hotline
- przeprowadzanie coachingów zespołowych
- przeprowadzanie coachingów dla kierowników zespołów Hotline
T-Mobile Polska S.A.
konsultant ds Hot Line
PTC
- telefoniczna obsługa klienta
- pomoc młodszym konsultantom
- pomoc kierownikowi zespołu
- udzielanie informacji zwrotnej kierownikom zespołu
- opiniowanie pracy pozostałych pracowników zespołu
Logo
referent ds. obsługi klienta
PTE PKO/Handlowy
- obsługa klientów OFE Bankowy
Biuro Doradztwa Podatkowego
księgowy
Kancelaria doradztwa podatkowego
- prowadzenie rachunkowości klientów kancelarii
- prowadzenie spraw personalnych klientów kancelarii
- bieżace porady podatkowe udzielane klientom kancelarii oraz klientom indywidualnym

Szkolenia i kursy

- Sztuka motywowania - KefAnn
- Rozwój kompetencji menadżerskich - KefAnn
- Motywowanie w skutecznym zespole - APP Akademia Procesu i Porozumienia
- Rozwiązywanie konfliktów w organizacji - Polski instytut NLP
- Kreatywność i innowacyjność w biznesie. Od pomysłu do sukcesu - concept labs
- Szkolenie: Efektywność osobista w pracy zespołowej
- Warsztaty: IAB ShowCase - serwisy społecznościowe
- Konferencja: Czas chaosu - czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu poprowadzona przez Philipa Kotlera.
- Konferencja: Budowanie lojalności w sieciach handlowych i usługowych organizowana przez mm conferences s.a.
- Konferencja: e-marketing organizowana przez ECU Marketing
- Prowadzenie projektów – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów
- Kurs dla audytorów wewnętrznych ISO 9001:2000 – Det Norske Veritas Poland
- Trening dla trenerów. Poziom II – Polska Telefonia Cyfrowa
- Kierowanie emocjami – Instytut Kreatywności i Rozwoju
- Techniki sprzedaży - Polski Uniwersytet Wirtualny
- Trening dla trenerów. Poziom I – Polska Telefonia Cyfrowa
- Negocjacje – Polski Uniwersytet Wirtualny
- Psychologia motywacji – Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego
- Podstawy komunikacji Interpersonalnej – Polski Uniwersytet Wirtualny

Edukacja

Logo
Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
zarządzanie finansami, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Niestrudzony poszukiwacz wolnego czasu,
Asystent konstruktora maszyn wszelakich z klocków,
Bieganie
Media, telekomunikacja, pływanie, rower.

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
AF - Akademia Finansów w Warszawie (dawna WSUiB)
AF - Akademia Finansów w Warszawie (dawna WSUiB)
Grupa dla osób które były/są/mają zamiar być - studentami AF w Warszawie. (Dawna Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości).
Bemowo
Bemowo
Grupa dla mieszkańców Bemowa i Jelonek
Blackberry
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem