Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

W nawiązaniu do tematu, jakieś opinie, spostrzeżenia?
Dla "nie-bywalców" pocztowych - chodzi o monitory LCD, prezentujące spoty, na które jesteś(my) narażeni w trakcie czekania na odbiór paczki/poleconego (itp.)

(pomijam kwestię leniwych listonoszy, którym nie chce się wczłapać wyżej niż poziom skrzynki pocztowej i z automatu wrzucają awizo. FUJ!)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

No i co w związku z tymi monitorami ?
Poziom zaangażowania mojego umysłu podobny do sytuacji patrzenia jak farba schnie.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 11.12.11 o godzinie 00:18
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

W nawiązaniu do tematu, jakieś opinie, spostrzeżenia?
Dla "nie-bywalców" pocztowych - chodzi o monitory LCD, prezentujące spoty, na które jesteś(my) narażeni w trakcie czekania na odbiór paczki/poleconego (itp.)

(pomijam kwestię leniwych listonoszy, którym nie chce się wczłapać wyżej niż poziom skrzynki pocztowej i z automatu wrzucają awizo. FUJ!)

Nośniki, które niedawno pojawiły się na rynku, moim zdaniem strzał w 10;-), organizowałam już kampanię na nich i polecam, oczywiście do konkretnej grupy.

Klientami, którzy najwięcej odwiedzają placówki pocztowe są osoby starsze i w średnim wieku (dotarcie do klientów z grupy 45+), ale również asystentki biura, sekretarki, które co najmniej raz w tygodniu wysyłają pocztę firmową. Stojąc w kolejce taki monitor umila nam czas, a niezależny content sprawia, że możemy dowiedzieć się jaka jest pogoda itd.

Poniżej fotka z takiego miejsca:


Obrazek


W ostatnim czasie zmiany demograficzne, wcześniej czy później będą wymuszały zmiany w sposobie traktowania osób w podeszłym wieku. Rosnąca liczba osób starszych i większe ich znaczenie będzie motywowało firmy do brania pod uwagę potrzeb i dążeń tej grupy wiekowej w znacznie większym stopniu, co jest pomysłem na miejsce reklamowe dla np. firm farmaceutycznych. Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 12.12.11 o godzinie 11:04
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Czy emisja czegokolwiek na ekranie LCD na poczcie umili wszystkim czas to nie byłabym taka pewne. Niemniej kolejki na poczcie to rzecz koszmarna i nawet LCD z reklamą stanowić będzie jakąkolwiek rozrywkę. Nienawidzę stać na poczcie ale niekiedy muszę wysłać jakieś papióry. Nudzę się wówczas przepotężnie. W sumie dziwne, ze wcześniej ledwie zipiąca poczta nie wpadła na pomysł sprzedaży powierzchni reklamowej, ale to moloch państwowy.
Przy czym poziom uwagi kolejkowych staczy może być mizerny, ale to samo dotyczyc moze outdooru na miejskich ulicach.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Zacząłbym w ogóle od sprawdzenia, czy na poczcie się da cokolwiek zainstalować, czy reklamować.
Słyszałem, że były problemy z pozwoleniem na promocję badań profilaktycznych i że PP jest ciężkim partnerem.
Joanna Ziętara

Joanna Ziętara trener windykacji i
obsługi klienta

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Myślę, że to niezły pomysł. Skoro już trzeba sterczeć w tej kolejce i szukać czegoś, na czym można by zawiesić wzrok - to dlaczego nie na LCD? Kolorowe i rusza się ;)...

Moim zdaniem, miejsce dobre jak każde inne, a może nawet lepsze.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Dominik Szewior:
Zacząłbym w ogóle od sprawdzenia, czy na poczcie się da cokolwiek zainstalować, czy reklamować.
Słyszałem, że były problemy z pozwoleniem na promocję badań profilaktycznych i że PP jest ciężkim partnerem.
W to nie wątpię...
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Dominik Szewior:
Zacząłbym w ogóle od sprawdzenia, czy na poczcie się da cokolwiek zainstalować, czy reklamować.
Słyszałem, że były problemy z pozwoleniem na promocję badań profilaktycznych i że PP jest ciężkim partnerem.

Jest cała lista rzeczy, które można pokazać na takich nośnikach, ale są oczywiście ograniczenia.

Generalnie nie lubimy reklam, jednak reklamy na nośnikach indoor lcd ( digital signage) to przykłady strategii grzecznego wpychania, konsument nie prosi się o reklamy, jednak są one im dostarczane nie w sposób szczególnie natrętny ( patrz TV czy czasem internet).

Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy nawet z tego, iż jest to nośnik reklamowy, ponieważ jest neutralny content: pogoda, informacje, kursy walut, a w między czasie odpowiednie treści reklamowe, czego chcieć więcej;-). Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 27.12.11 o godzinie 13:41
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Jak wiadomo pierwszym celem tego rodzaju urządzeń były apteki. W piątek stałam w takiej w kolejce.

Ładny był ekran. Migał i było kolorowe, ale zabijcie- nie pamiętam ani jednej nazwy...
Być może zakonotowała się w mojej głowie podświadomie (ale kto wie czy tam czy gdzie indziej ?) - na pewno jest to kolejna metoda na zwielokrotnienie przekazu. Jednak świadomość moja odmawia współpracy.

Natomiast bardzo dobrze pamiętam jedną markę, ktora obrandowała pół apteki. Ekspozycja towaru, ulotki, plakaty. Ale głównie półka.

Cóż to tylko mój punkt widzenia, ale jednak u mnie monitor jest tożsamy ze schnącą farbą...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Joanna Pełech:

Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy nawet z tego, iż jest to nośnik reklamowy, ponieważ jest neutralny content: pogoda, informacje, kursy walut, a w między czasie odpowiednie treści reklamowe, czego chcieć więcej;-).
Jesssooo jak dobrze, że konsument jest głupi. Nawet nie zauważy jak mu się między kursem euro a halnym wciśnie reklamę ....<ironic, żeby nie było>Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 27.12.11 o godzinie 13:44
Rafał M.

Rafał M. Doświadczony manager
marketingu i
sprzedaży

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

a ja bym zaczął od wyremontowania ogromnej liczby placówek pocztowych, potem od ich unifikacji pod względem SIW-u, następnie uporządkowania ich pod względem oferowanego asortymentu (są tam i koperty, pocztówki, usługi pocztowe, ale także leki bez recepty, zestawy kibica z czasów gdy A. Małysz święcił triumfy czy też zabawki).
dopiero wtedy zacząłbym myśleć o instalowaniu monitorów LCD na potrzeby reklamowe bo jak na razie to pasowałyby one do zaniedbanych i totalnie oldschool-owych wnętrz jak kozie kask albo świni siodło!
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Rafał M.:
a ja bym zaczął od wyremontowania ogromnej liczby placówek pocztowych, potem od ich unifikacji pod względem SIW-u, następnie uporządkowania ich pod względem oferowanego asortymentu (są tam i koperty, pocztówki, usługi pocztowe, ale także leki bez recepty, zestawy kibica z czasów gdy A. Małysz święcił triumfy czy też zabawki).
dopiero wtedy zacząłbym myśleć o instalowaniu monitorów LCD na potrzeby reklamowe bo jak na razie to pasowałyby one do zaniedbanych i totalnie oldschool-owych wnętrz jak kozie kask albo świni siodło!

Przecież temat nie dotyczy zmian na poczcie, tylko wykorzystania w celach reklamowych lokalizacji skupiającej określoną grupę.
Rafał M.

Rafał M. Doświadczony manager
marketingu i
sprzedaży

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Dominik Szewior:
Rafał M.:
a ja bym zaczął od wyremontowania ogromnej liczby placówek pocztowych, potem od ich unifikacji pod względem SIW-u, następnie uporządkowania ich pod względem oferowanego asortymentu (są tam i koperty, pocztówki, usługi pocztowe, ale także leki bez recepty, zestawy kibica z czasów gdy A. Małysz święcił triumfy czy też zabawki).
dopiero wtedy zacząłbym myśleć o instalowaniu monitorów LCD na potrzeby reklamowe bo jak na razie to pasowałyby one do zaniedbanych i totalnie oldschool-owych wnętrz jak kozie kask albo świni siodło!

Przecież temat nie dotyczy zmian na poczcie, tylko wykorzystania w celach reklamowych lokalizacji skupiającej określoną grupę.
Dominik, chciałem przez powyższy wpis zasygnalizować, że bez pewnych radykalnych zmian w wyglądzie placówek, wprowadzanie nowoczesnych nośników będzie raczej budziło oburzenie klientów przerostem formy nad treścią ze strony włodarzy Poczty Polskiej, którzy, zamiast skupić się na zmianach dot. funkcjonowania sieci urzędów, ciągle drogo się bawią. moim zdaniem tego typu nośniki będą raczej wzbudzać agresję, ewentualnie niesmak, niż spełnią oczekiwania reklamodawców i zostaną potraktowane przez odwiedzających placówki pocztowe jak kolejna egzotyka a'la zestaw kibica (z całym szacunkiem dla Pana Adama Małysza).
zabiegi tego typu przypominają mi umieszanie multimedialnych nośników reklamowych na zaniedbanych stacyjkach PKP gdzie nie ma czystej, czy w ogóle sprawnej toalety, ale są za to LCD-iki z reklamami. uwierz mi, że zamieszczane na nich reklamy robią "furore" ;)Rafał M. edytował(a) ten post dnia 27.12.11 o godzinie 15:16
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Rafał M.:
a ja bym zaczął od wyremontowania ogromnej liczby placówek pocztowych, potem od ich unifikacji pod względem SIW-u, następnie uporządkowania ich pod względem oferowanego asortymentu (są tam i koperty, pocztówki, usługi pocztowe, ale także leki bez recepty, zestawy kibica z czasów gdy A. Małysz święcił triumfy czy też zabawki).
dopiero wtedy zacząłbym myśleć o instalowaniu monitorów LCD na potrzeby reklamowe bo jak na razie to pasowałyby one do zaniedbanych i totalnie oldschool-owych wnętrz jak kozie kask albo świni siodło!

Akurat dotychczasowe instalacje są zrealizowane w nowych placówkach pocztowych: jest to około 50 placówek w Warszawie. Podesłałam fotkę wyżej, placówki są dokładnie selekcjonowane. Jeżeli chodzi o asortyment poczty hmmmm: nie moja para kaloszy;-). Poza tym: nośniki nie są własnością poczty, poczta udostępnia miejsce reklamowe, zatem może i jest to droga zabawa, ale nie ze strony poczty;-). Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 27.12.11 o godzinie 15:21
Rafał M.

Rafał M. Doświadczony manager
marketingu i
sprzedaży

Temat: Reklama w urzędach pocztowych

Joanna Pełech:
>> ...
Akurat dotychczasowe instalacje są zrealizowane w nowych placówkach pocztowych: jest to około 50 placówek w Warszawie. Podesłałam fotkę wyżej, placówki są dokładnie selekcjonowane. Jeżeli chodzi o asortyment poczty hmmmm: nie moja para kaloszy;-). Poza tym: nośniki nie są własnością poczty, poczta udostępnia miejsce reklamowe, zatem może i jest to droga zabawa, ale nie ze strony poczty;-).
no tak - Warszawa...tu się zgodzę...tylko, że poza Wawą Polska wygląda "lekko inaczej"...i to nie tylko w kontekście placówek Poczty Polskiej...

Następna dyskusja:

Makabryczne znalezisko w sk...




Wyślij zaproszenie do