Mariusz
Chodorek
projektowanie
graficzne
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Widać do wszystkich instytucji wcześniej, czy później dociera informatyzacja ;) Sam tego doświadczyłem. Do tej pory wszystkie informacje z wydziałów trafiały do mnie na papierze. Wkurzony koniecznością ciągłego przepisywania poprosiłem o przesłanie mi tekstu w formie elektronicznej i co.... następnego dnia zjawiła się Pani która wręczyła mi kopertę z dyskietką w środku :))Błażej B. edytował(a) ten post dnia 14.11.08 o godzinie 20:30
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Wszyscy skrzętnie skupili się na wyliczeniach i ok, tyle że ma to szerszy wymiar - wizerunkowy. Firma chcąca uchodzić za nowoczesną taką informacją strzela sobie w stopę :) Nowoczesna na poziomie lat 80. ub. wieku to skamienielina.konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
ZUS dba o wizerunek budynkami i to im wystarczakonto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Mateusz H.:
ZUS dba o wizerunek budynkami i to im wystarcza
A potem wchodzisz do takiego budynku, wita Cię ochrona (70 letnia) i pani w okienku która mówi:
-Weźmie numerek, poczeka
-Czego chce ?
:)))))))) Zus... to po prostu śmiech na sali, kpina w żywe oczy i instytucja tak zacofana technologicznie, że powoli zaczyna nie mieścić się to w głowie przeciętnego jasia kowalskiego ;)
Janusz
J.
Web Developer & Web
Designer
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Paweł Głogowski:
:)))))))) Zus... to po prostu śmiech na sali, kpina w żywe oczy i instytucja tak zacofana technologicznie, że powoli zaczyna nie mieścić się to w głowie przeciętnego jasia kowalskiego ;)
Moim zdaniem nie tylko technologicznie...
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Janusz J.:
Paweł Głogowski:
:)))))))) Zus... to po prostu śmiech na sali, kpina w żywe oczy i instytucja tak zacofana technologicznie, że powoli zaczyna nie mieścić się to w głowie przeciętnego jasia kowalskiego ;)
Moim zdaniem nie tylko technologicznie...
Dobra... to może inaczej... poza drzwiami wejściowymi i podłogami... pod jakim względem ZUS nie jest zacofany ? ;) Bo po głębszym zastanowieniu się nie mogę na nic konkretnego wpaść... :)
Agnieszka Wiącek Textmakers
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Paweł Głogowski:
Janusz J.:
Paweł Głogowski:
:)))))))) Zus... to po prostu śmiech na sali, kpina w żywe oczy i instytucja tak zacofana technologicznie, że powoli zaczyna nie mieścić się to w głowie przeciętnego jasia kowalskiego ;)
Moim zdaniem nie tylko technologicznie...
Dobra... to może inaczej... poza drzwiami wejściowymi i podłogami... pod jakim względem ZUS nie jest zacofany ? ;) Bo po głębszym zastanowieniu się nie mogę na nic konkretnego wpaść... :)
sama jego idea jest zacofana
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Powinni go zlikwidować też tak uważam, albo wraz z dyskietkami zamienić na skansenkonto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Agnieszka Wiacek:
Paweł Głogowski:
Janusz J.:
Paweł Głogowski:
:)))))))) Zus... to po prostu śmiech na sali, kpina w żywe oczy i instytucja tak zacofana technologicznie, że powoli zaczyna nie mieścić się to w głowie przeciętnego jasia kowalskiego ;)
Moim zdaniem nie tylko technologicznie...
Dobra... to może inaczej... poza drzwiami wejściowymi i podłogami... pod jakim względem ZUS nie jest zacofany ? ;) Bo po głębszym zastanowieniu się nie mogę na nic konkretnego wpaść... :)
sama jego idea jest zacofana
wniosek: przerobić na muzeum PRL razem z pracownikami ;)
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
bez ZUS byloby smutno.
Zofia
B.
strategia i
marketing, marketing
i strategia
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wszyscy skrzętnie skupili się na wyliczeniach i ok, tyle że ma to szerszy wymiar - wizerunkowy. Firma chcąca uchodzić za nowoczesną taką informacją strzela sobie w stopę :) Nowoczesna na poziomie lat 80. ub. wieku to skamienielina.
ZUS nie musi dbać o wizerunek.
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
eee czepiacie się ZUSu. Niedawno NASA kupowała części na Ebay'u (o ile dobrze pamiętam jakieś zabytkowe procesory).
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Zofia Bednarczyk:O wizerunek to nawet królowa brytyjska dbać musi :)
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wszyscy skrzętnie skupili się na wyliczeniach i ok, tyle że ma to szerszy wymiar - wizerunkowy. Firma chcąca uchodzić za nowoczesną taką informacją strzela sobie w stopę :) Nowoczesna na poziomie lat 80. ub. wieku to skamienielina.
ZUS nie musi dbać o wizerunek.
Zofia
B.
strategia i
marketing, marketing
i strategia
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
O wizerunek to nawet królowa brytyjska dbać musi :)
Królowa musi. ZUS nie. Jaki wizerunek ZUS ma od lat, wiemy wszyscy. Nic mu się złego z tego powodu nie dzieje. No i nie ma prawa się dziać przy istnieniu systemu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ZUS jako ubezpieczycielu (co swoją drogą z ekonomicznego punktu widzenia jest prawidłowe).
Acz, oczywiście wszystkim nam by było miło, gdyby ZUS o ten wizerunek zadbał (a nie deklarował, że dba). Tyle, że to nam byłoby milej, a nie ZUS jest to niezbędne. Jak długo ZUS nie zostanie w jakiś sposób zmuszony do wprowadzenia zmian, tak długo będziemy się tam wybierać jak na skazanie.
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Zofia Bednarczyk:chyba mylisz pewne rzeczy :) to że nie dzieje mu się ekonomiczna krzywda to jedno, a wizerunek to drugie, i wcale nie tak prosto powiązane.
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
O wizerunek to nawet królowa brytyjska dbać musi :)
Królowa musi. ZUS nie. Jaki wizerunek ZUS ma od lat, wiemy wszyscy. Nic mu się złego z tego powodu nie dzieje. No i nie ma prawa się dziać przy istnieniu systemu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ZUS jako ubezpieczycielu (co swoją drogą z ekonomicznego punktu widzenia jest prawidłowe).
Radosław
Zieliński
Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wszyscy skrzętnie skupili się na wyliczeniach i ok, tyle że ma to szerszy wymiar - wizerunkowy. Firma chcąca uchodzić za nowoczesną taką informacją strzela sobie w stopę :) Nowoczesna na poziomie lat 80. ub. wieku to skamienielina.
Ludwiku wizerunek tutaj jest akurat najmniejszym problemem, bo raczej alternatywy nie ma. Jako "monopolista" nie musi dbać o wizerunek, bo i tak musimy ZUS płacić i tak. Najgorsze jest to, że to ze składek obywateli taka niegospodarność jest finansowana. Z punktu widzenia logiki tej organizacji to może i jest to dobre posunięcie, ale na tle zmian technologicznych to wygląda to trochę tak jakby "ludy pierwotne" cieszyły się z odkrycia koła. Mnie przeraża reakcja mediów i polityków - dominuje prześmiewczy ton, a w końcu to poważna sprawa. Bezradność wobec ZUSu i jego strategii zarządzania nie napawa optymizmem w kwestii świadczeń społecznych.
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
w większości się zgadzam Radku, poza "monopolista nie musi" :)
Katarzyna
Szach-Bolaczek
Makijaż tekstu.
Zapraszam!
www.MakijazTekstu.pl
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
Byłam niedawno w ZUS-ie, ale nie w sali ogólnodostępnej, a w pokoju kobiet rozliczających nasze składki (poszłam bezpośrednio do kobiety wypisującej moje zaświadczenie, bo chciałam ją prosić o przyspieszenie pracy).I teraz mi ich żal trochę. Trafiłam do pokoju (oczywiście budynek wypasiony, jak większość), w którym na powierzchni około 20 m stało 8 biurek, na każdym dziesiątki (!) teczek z dokumentami, obok biurek kartony z papierami... To był pokój przechodni, dalej wchodziło się do pokoju (?) 2 na 3 metry, w którym były dwie szafy i dwa stoliczki (nawet nie biurka), przy których siedziały równie zawalone papierami dwie kolejne osoby. A potem były kolejne pomieszczenia...
Dziwię się, że te kobiety były dla mnie uprzejme. Ja bym tam zwariowała po pierwszej godzinie!
Dyskietki? Tam by pasowały liczydła nawet. I kalka zamiast ksero oraz ołówki kopiowe (może się PR-owcom udało i wiadomość o przetargu na nie nie wypłynęła ;))
konto usunięte
Temat: Nie ma to jak dbałość o wizerunek firmy nowoczesnej :)
ZUS wbrew pozorom wie co robi. ja mam z nimi do czynienia ostatnio dość często i oczy przecieram, gdy patrzę, na rzęchy, na których pracują (nie dotyczy sali obsługi klienta, tylko pomieszczeń biurowych). pytanie zasadnicze: gdzie się podziewają ciężkie $ na "budowę systemu informatycznego ZUS", który nb i tak jest zaprojektowany z logiką baby w ciąży?nie ma ani systemu, ani nowoczesnych komputerów. a nie ma, bo za jedno i drugie odpowiadają ludzie pokroju pana Krauzego który, gdy mu się nie udało spzedać do Rumunii czy Bułgarii dużej partii przenośnych kas fiskalnych, bo nie spełniały tam wymagań, wylobbował w naszym parlameńcie ustawę nakazującą taksówkarzom zakupić kasy, i to o specyfice odpowiadającej jego sprzętowi...
tacy sami ludzie odpowiadają za informatyzację ZUS.
przetarg na dyskietki to konieczność, a nie fanaberia.Marcin W. edytował(a) ten post dnia 17.11.08 o godzinie 18:43
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » blog, czyli jak na luzie kreowac wizerunek swoj lub firmy -
-
Reklama, marketing, marka » Jak się badań NIE robi. -
-
Reklama, marketing, marka » jak nazywają się firmy, ktore robią reklamę? -
-
Reklama, marketing, marka » rozwój firmy - gdzie i jak szukać pomocy, doradztwa itd. -
-
Reklama, marketing, marka » Jak zareklamować coś co nie ma odbiorców? -
-
Reklama, marketing, marka » Tworzenie marki, nazwanie firmy, znajdywanie domeny - jak... -
-
Reklama, marketing, marka » Konkurs a nie loteria, ale jak konkretnie go przeprowadzic? -
-
Reklama, marketing, marka » drodzy klienci, jak NIE postępować z grafikiem :) -
-
Reklama, marketing, marka » Kampanie reklamowe - jak sprzedać i nie dać się wyrolować? -
-
Reklama, marketing, marka » Nie być jak Deyna...czyli chwalmy narodową kreację! -
Następna dyskusja: