![Paweł Kupper](https://static.goldenline.pl/user_photo/004/user_665092_43adb3_basic.jpg)
Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: Kto wywala kasę w błoto i czy to nikogo nie boli?
Targetowanie reklamy i ogólnie, dobór najodpowiedniejszej jej formy, to dość powszechny problem.To o czym napisał Autor - to święta prawda i niestety też tego nie rozumiem.
Zasłanianie się tym, że ludzie mają matki, babki.. no mają, ale tym sposobem w ogóle nie byłoby sensu cokolwiek targetować - bo można puścić przed Klanem reklamę nowej płyty Behemotha, bo przecież czyjś syn tego słucha :))
Mnie jeszcze jeden fakt dobija i niezmiennie wprawia w osłupienie: ulotki.
Każdy głupi kto choć raz polookał na jakieś statystyki wie, że ledwie 10% ulotek nie jest wywalanych do kosza od razu po ich otrzymaniu. To co się dzieje z tymi nie wyrzuconymi od razu - także każdy się może domyślić :)
I efekt jest taki, że widzę reklamującą się w taki sposób szkołę językową, która wydaje na grafika, offset, hostessy i koszulki dla nich 2-4k miesięcznie, a za tę kasę mogłaby wybrać jedną z 10 innych dróg promocji, skuteczniejszą, ciekawszą i znacznie efektywniejszą.