Dominik Szewior decolights.pl
Temat: Czym zaskoczył się Orange
https://www.facebook.com/orangepolska/posts/28916079777...Ponad 1000 komentarzy, z czego zdecydowana większość to gorzkie żale.
I najfajniejszy z nich: „witamy w social media” :)
Dominik Szewior decolights.pl
Bartłomiej
Pronin
Myślę długofalowo o
Twoim biznesie
Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Agnieszka
K.
Eura7, Head of
Creative
konto usunięte
Bartłomiej
Pronin
Myślę długofalowo o
Twoim biznesie
Rafał Krawczyk:
Jest jeszcze druga strona medalu:
http://ja.rafi.pl/2011/10/20/agencja-heureka-pozyskuje...
Piotr
W.
Sales & Marketing
Director
Bartłomiej
Pronin
Myślę długofalowo o
Twoim biznesie
Jolanta
D.
Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie
Bartłomiej Pronin:jasno sprecyzowana grupa docelowa: poniżej 18 lat :)
https://www.facebook.com/oreo?sk=wall
i mamy kolejnego social - cukierka :)
Bartłomiej
Pronin
Myślę długofalowo o
Twoim biznesie
Jolanta D.:
Bartłomiej Pronin:jasno sprecyzowana grupa docelowa: poniżej 18 lat :)
https://www.facebook.com/oreo?sk=wall
i mamy kolejnego social - cukierka :)
konto usunięte
konto usunięte
Bartłomiej Pronin:Na FB pani z komentarzem o masturbacji została okrzyknięta mistrzynią ;)
https://www.facebook.com/oreo?sk=wall
i mamy kolejnego social - cukierka :)
konto usunięte
Rafał Krawczyk:A ja zaczynam patrzeć na Orange Gate czy Oreo Case trochę podejrzliwie. Nie ukrywam przy tym, że nastroił mnie do tego właśnie bardzo ciekawy wpis Rafała (link powyżej).
Jest jeszcze druga strona medalu:
http://ja.rafi.pl/2011/10/20/agencja-heureka-pozyskuje...
konto usunięte
konto usunięte
Hubert Tatarkiewicz:Mnie zastanowiła jeszcze jedna kwestia.
Kamilu, łeb masz na karku, jeśli pozwolisz. Ale nie sądzę, żeby mydłek perfumowany sięgał myślą aż tak daleko. Według mnie podmiot zewnętrzny działający w imieniu klienta na siłę udaje że jest klientem.
Bartłomiej
Pronin
Myślę długofalowo o
Twoim biznesie
konto usunięte
Bartłomiej Pronin:Bartłomiej, oczywiście, że tak. Pokora i wyznanie "mea culpa" było. I to jest postawa, którą oczekiwałbym od każdej marki w takich sytuacjach "po".
@ Kamil:
Ja jestem zwolennikiem uczciwości w social media - jeśli ktoś gdzieś nawalił, to trzeba to jasno powiedzieć. Jeśli coś nie działa to trzeba grzecznie przeprosić. Nigdy nie można zostawiać negatywnych emocji bez odpowiedzi.
Wszystko jednak trzeba robić z głową...
konto usunięte
konto usunięte
Dariusz G.:Dariusz, prezentujesz typową kulturę Excela, ale nie odbieraj tego jako zarzut :)
Tak, wzruszające to wszystko. A kto mi poda przykłady masowego odwrotu (zauważalnego w wynikach finansowych) od jakiejś znanej marki, w wyniku faux pas popełnionego w SM?
konto usunięte
Kamil N.:
Dariusz G.:Dariusz, prezentujesz typową kulturę Excela, ale nie odbieraj tego jako zarzut :)
Tak, wzruszające to wszystko. A kto mi poda przykłady masowego odwrotu (zauważalnego w wynikach finansowych) od jakiejś znanej marki, w wyniku faux pas popełnionego w SM?
Słupki, ROI, sprzedaż itd to są ważne elementy, ale pamiętajmy, że SM to przede wszystkim działania wizerunkowe, które są albo trudno mierzalne, albo niemierzalne. Nie ma bezpośredniego przełożenia w opcji "instant" na finanse, ale w długim okresie można oczywiście badać i analizować zachowania klientów pod wpływem działalności w social media. Jeśli marce zależy na każdym kliencie i wizerunku, to zadba o to.
Następna dyskusja: