konto usunięte

Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia

Teja Tur z Gdańska z przyjemnością informuje, że projekt gry miejskiej "Śladami Solidarności" zdobył główną nagrodę II edycji konkursu GOT na Gdański Produkt Turystyczny.

Gra skierowana jest do firm i instytucji, dla których stanowić będzie doskonałą platformę integracyjną oraz do żądnych przygód grup zorganizowanych i turystów indywidualnych.

***
Przy okazji chciałabym poznać Wasze zdanie na temat promocji miast i regionów poprzez organizację wydarzeń, także komercyjnych. Jako organizatorzy eventów uważamy, że można tu upiec "dwie pieczenie na jednym ogniu", gdyż oferując naszym Klientom event właśnie w Gdańsku (naszym mieście) nie tylko pracujemy dla siebie, ale też propagujemy Gdańsk, Trójmiasto i cały region.Alicja Zuzanna Kopeć edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 17:56
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia

To super, że Gdańsk stworzył nowe produkty turyrystyczne! i to chodzi, na pewno zwiększy to jego atrakcyność.
A o promocji poprzez różne wydarzenia rozmawialiśmy, także w dwóch wątkach i o znaczeniu dla gospodarki danych miast:

http://www.goldenline.pl/forum/promocja-polski/672154/s/1
http://www.goldenline.pl/forum/promocja-polski/76376

konto usunięte

Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia

Pamiętam tamte rozmowy:)
Jednak tam była mowa głównie o wydarzeniach masowych, a ja się zastanawiam, na ile znaczący wkład może mieć produkt skierowany do małych (kilkanaście-kilkadziesiąt osób) grup biznesowych.

Natchnął mnie Rob Davidson, który podczas niedawnego spotkania w Sopocie mówił między innymi właśnie o tym. O budowaniu marki miasta poprzez organizowanie w nim spotkań biznesowych, gdzie kryterium doboru miejsca często jest cena oraz oryginalność. Bez tego wiele miast Europy Środkowej pewnie nie miałoby szans na rozwój choćby właśnie w dziedzinie konferencji. To z kolei otwiera drogę do pozyskania uczestników takich spotkań także jako turystów rekreacyjnych. Mam nadzieję:)
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia

super, ze Rob dotarł rowniez do Sopotu :) mialam oczywiscie wybrac sie na szkolenie, ale jestem na jego wszystkich wykladach od 2006 roku jak jest w Polsce, wiec znam jego tamatyke na pamiec, bo wiele razy byl naszym gosciem w MPI i to juz mowil na naszych konferencjach.
Takze fajnie, ze jego wiedza przydaje sie kazdemu, bo wg mnie to bardzo wplywowa osoba w tym temacie i potrafi w prosty sposob wytlumaczyc znaczenie turystyki biznesowej na gospodarke miasta :)Iwona K. edytował(a) ten post dnia 30.01.10 o godzinie 20:32

konto usunięte

Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia

Przydaje, przydaje, a poza tym jest świetnym wykładowcą i nie dziwię się, że ściąga zawsze tłumy chętnych.

W sumie z tego, co mówił wynika, że akurat taki produkt turystyczny może stać się niezłą reklamówką Gdańska (mówię na przykładzie, zasada oczywiście dotyczy wszystkich miast i regionów).



Wyślij zaproszenie do