konto usunięte
Temat: Promocja miast i regionów poprzez wydarzenia
Teja Tur z Gdańska z przyjemnością informuje, że projekt gry miejskiej "Śladami Solidarności" zdobył główną nagrodę II edycji konkursu GOT na Gdański Produkt Turystyczny.Gra skierowana jest do firm i instytucji, dla których stanowić będzie doskonałą platformę integracyjną oraz do żądnych przygód grup zorganizowanych i turystów indywidualnych.
***
Przy okazji chciałabym poznać Wasze zdanie na temat promocji miast i regionów poprzez organizację wydarzeń, także komercyjnych. Jako organizatorzy eventów uważamy, że można tu upiec "dwie pieczenie na jednym ogniu", gdyż oferując naszym Klientom event właśnie w Gdańsku (naszym mieście) nie tylko pracujemy dla siebie, ale też propagujemy Gdańsk, Trójmiasto i cały region.Alicja Zuzanna Kopeć edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 17:56