Michał
Z.
Reklama, marketing,
PR
Temat: Promocja Polski poprzez polskie produkty
Znane jest coś takiego jak efekt kraju pochodzenia, czyli wpływ wizerunku kraju na wizerunek pochodzących z niego produktów. Stąd najlepsze są niemieckie samochody, francuskie perfumy i kubańskie cygara.Czy myślicie, że może być również w odwrotną stronę tzn. wpływ marki na postrzeganie kraju? Jest choćby przykład Nokii, ale czy i Polska może mieć taką swoją Nokię, która by budowała wizerunek całego kraju?
Korzystając z okazji pouprawiam trochę promocji, ale całkowicie związanej z tematem. Po pierwsze zapraszam do grupy Kupuj Nasze.PL: http://www.goldenline.pl/grupa/kupuj-nasze-pl/
Po drugie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym typujemy polskie produkty i firmy, o których można powiedzieć "są powody do dumy": http://www.kupujnasze.pl/konkurs-konsumencki/