Temat: adwords czy pozycjonowanie?
Ja powiem tak, że adwords jest dobre dla osób, które oferują bardzo ogólny towar, który inni również oferują. Np usługi psychoterapeutyczne, stomatologiczne itd. Jest to jedno kluczowe słowo np. "psycholog kraków" i w zasadzie z reklamy adwords przychodzą już konkretni klienci, którzy pokryją koszty. SEO może być tutaj gorszym rozwiązaniem.
Ja wychodzę z założenia, że to google ma się starać, o to, żeby moja strona była widoczna a nie ja. :-)
Ja nie robiłem żadnego SEO ani Adwords i dla wielu zapytań mam 1 pozycję na 1 stronie googla.
Znam też przypadek, gdzie google samo skierowało wygenerowany przez siebie ogromny ruch na stronę, żeby stworzyć tysiące wyników w swojej wyszukiwarce. Bez żadnego SEO, po prostu sami zadbali o to, żeby utworzyć tysiące wyników.
Wracając do adwords, koleżanka ma gabinet medyczny i mówi, że z adwords przychodzą konkretni klienci. A stronę internetową tylko ma, bo ma...
Co do SEO, to ma sens tylko wtedy, jeżeli linki umieszczone są na stronach, gdzie będą wchodzić konkretne osoby, a nie roboty.
Ja zrobiłem kiedyś takie doświadczenie, że skierowałem ruch dużej ilości robotów na film na yt.
No i zrobiła się spora ilość wyświetleń. Ale na następny dzień jakoś to zweryfikowali i ilość wyświetleń wróciła do faktycznej.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.11.15 o godzinie 08:34