Temat: Powstanie Agencji Reklamowej
Uła, wysoko mierzysz. :)
Struktura AR rodzi się w ramach zdobywania kolejnych klientów, których zlecenia niejako determinują jak powinna się ona rozwijać: jaki CS, jaka kreacja i produkcja, co ze strategią, etc. Są oczywiście pewne podstawy ale na tym etapie, hmm... zacznij od klienta i jego oczekiwań, bo chyba już takowego masz, albo przynajmniej na oku.
Prawda też jest taka, że zadając takie pytanie raczej potwierdzasz, że brakuje Ci doświadczenia pracy w agencji. A bez
tego, tylko na podstawie wyobrażeń i opinii raczej sukcesu nie odniesiesz. To specyficzna struktura, z milionem problemów i wyzwań na różnych szczeblach. Bez doświadczenia tego na własnej
skórze... słabo to widzę.
Na na "swoje" zdecydowałem się odejść po blisko 10 latach "terminowania" u innych. I dopiero tak na prawdę zaczynam...
Ale trzymam kciuki oczywiście! :)
Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 18.04.09 o godzinie 00:10