Michał J.

Michał J. -, SW Konferencje

Temat: Szkolenia

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie – EOIF GigaCon – Kraków – 21.05.2014

KONIEC Z ZALEGAJĄCYMI NA BIURKU DOKUMENTAMI!

Zarejestruj się i spraw, aby zarządzanie dokumentami w Twojej firmie stało się szybkie i łatwe!

Obrazek

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XXX edycji BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie,

http://gigacon.org/eoif_krakow/2014

Spotkanie odbędzie się 21 maja w Hotelu Holiday Inn, przy ul. Wielopole 4, w Krakowie.

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Podczas konferencji odbędzie się pokaz druku 3D, który zaprezentuje firma PIRX!

http://www.pirx3d.com/

Tematy wykładów:

- Praktyczne aspekty projektowania wydajnych i efektywnych systemów masowego przetwarzania dokumentów, dr Marcin Żelawski, dr hab. Jacek Tabor (Instytut Informatyki i Matematyki Komputerowej. Uniwersytet Jagielloński)

- Tajemnica przedsiębiorstwa - informacja, jako dobro szczególnie chronione, Marianna Poproch - Wesołowska (Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch - Wesołowska)

- ELO ECM Suite - Faktury, umowy i inne dokumenty firmowe , Elke Schoenemann (Elo Digital Office)

- Nowa generacja systemów Obiegu Dokumentów – Alfresco liderem na rynku , Marcin Makowski (BeOne)

- System ISOF - Workflow jako narzędzie usprawniające obiegi dokumentów i pracy, Marek Paszkowski (Heuthes)

- eDok Pracownik - prezentacja webowej aplikacji do zarządzania urlopami i delegacjami , Centralny Ośrodek Informatyki

- Postępowanie z dokumentacją w formie elektronicznej - podstawy prawne Mateusz Stankiewicz (Kultura Archiwalna – Stowarzyszenie na Rzecz Kultury Archiwalnej)

Zarejestruj się już dziś!

Rejestracja on-line: http://gigacon.org/eoif_krakow/2014/rejestracja
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Szkolenia

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Katarzyna Matuszczak

Katarzyna Matuszczak trener freelancer -
szkolenia z zakresu
umiejetności psyc...

Temat: Szkolenia

Asertywne relacje

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie: 09.04-10.04.2015
Szkolenie z zakresu asertywnych relacji przeznaczone jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację w obszarze zawodowym, a także w relacjach osobistych i rodzinnych. Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania w praktyce.

Korzyści ze szkolenia:

Nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, konkretny a jednocześnie nieagresywny,
Dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i skutki takiego zachowania,
Poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach, będziesz pracować nad zwiększeniem pewności siebie
Nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym)
Nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen, oraz szybkiego reagowania
Dowiesz się jak asertywnie odmawiać.

Cena:
500 zł brutto przy zapisie do 27.02.2015
650 zł brutto przy zapisie od 28.02.2015

Zapraszamy na nasz funpage na FB i na stronę http://edutraining.com.pl

Edutraining zapraszamy!
Katarzyna Matuszczak

Katarzyna Matuszczak trener freelancer -
szkolenia z zakresu
umiejetności psyc...

Temat: Szkolenia

Z przyjemnością informujemy, iż jako jedni z nielicznych w Polsce uzyskaliśmy międzynarodowy tytuł Certified Behavioral Consultant, wydawany przez The Institute for Motivational Living – światowego lidera rozwiązań w obszarze oceny kompetencji pracowników.

By być świadomym szefem.
By znać swoje mocne strony.
By znać swój styl komunikacji.
By zrozumieć jakie komunikaty odbierają moi pracownicy.
By wiedzieć co mnie motywuje, a co motywuje innych.
By bardziej świadomie zarządzać, delegować zadania i wspierać zespół.

Zapraszam na konsultacje indywidualne poprzedzone badaniem kompetencji pracowniczych trójwymiarowym narzędziem diagnostycznym D3™, łączącym w sobie trzy analizy:

DISC – bada styl komunikacji, poziom decyzyjności, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, organizację pracy, wartości, które wnosi do zespołu – mocne strony i obszary do rozwoju
TEAMS – mierzy poziom 5 ról zespołowych, wskazując te, które badany preferuje pełnić w zespole i w których będzie najbardziej efektywny: kreator, realizator, analityk, manager, strateg
VALUES – mierzy wewnętrzny system wartości, którymi kieruje się badany przy podejmowaniu decyzji: lojalność, niezależność, sprawiedliwość, równość

Zapraszam do kontaktu biuro@edutraining.com.pl i na stronę http://edutraining.com.pl/
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Szkolenia

Witam serdecznie,

tym razem po ogromnym sukcesie naszego pierwszego autorskiego wydarzenia „Efektywne Przywództwo” mam okazję zaprosić Państwa na kolejną konferencję poświęconą aspektowi efektywności w biznesie, a dokładniej sprzedaży.

Obrazek

"Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży" WARSZAWA Airport Hotel Okęcie 15 maja 2015
Podczas wydarzenia wystąpi jeden z najbardziej cenionych autorytetów brytyjskich w dziedzinie sprzedaży i motywacji – RICHARD DENNY.
W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy. Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.

Obrazek

Oprócz niego na chwilę obecną znani są również inni cenieni prelegenci: Marcin MAJ, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ.
Musisz być z nami!

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów,
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774

Zapraszam również na nasze kolejne wydarzenie, tym razem motywacyjne:
PEŁNA MOC MOŻLIWOŚCI Jacek Walkiewicz 19.06.2015
W tym roku to wyjątkowe seminarium szkoleniowe, z udziałem najciekawszych i najwybitniejszych polskich ekspertów motywacji oraz ludzi sukcesu, odbędzie się 19 czerwca w WARSZAWIE w Airport Hotel Okęcie.
Bez wątpienia będzie to jedno najważniejszych, najbardziej wartościowych i energetycznych wydarzeń tego roku!
W tegorocznej edycji ilość miejsc jest ograniczona!
PEŁNA MOC MOŻLIWOŚCI to wiedza, inspiracja oraz energia do działania a także przestrzeń do poznania wspaniałych ludzi!
Oprócz Jacka Walkiewicza na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Tomasz KAMMEL
Rafał ŻAK
Kamila ROWIŃSKA

Łukasz KRASOŃ

Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Adrianna Kruszona

Adrianna Kruszona Brand Manager w SAT
Poznan

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY BUSINESS INTELLIGENCE W POZNANIU

Firma JCommerce, zaprasza na spotkanie właścicieli firm, osoby odpowiadające za rozwój przedsiębiorstw, jak również kadry zarządzającej sprzedażą, marketingiem, finansami, logistyką, IT na bezpłatne warsztaty, podczas których zostaną zaprezentowane możliwości innowacyjnego narzędzia z obszaru Business Intelligence (BI) – platformy QlikSense.

Warsztaty „Poznaj całą historię” organizowane przez JCommerce i Qlik zostały przygotowane z myślą o firmach, które chcą dowiedzieć się jak w praktyce wykorzystać posiadane dane na potrzeby biznesu. Zaprezentujemy w jaki sposób każdy pracownik może z łatwością eksplorować olbrzymie ilości danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi, wyjaśnimy znaczenie wizualizacji na potrzeby raportowania oraz przedstawimy korzyści z wykorzystania platform BI w różnych obszarach biznesowych.
Spotkanie ma charakter praktycznych warsztatów. W programie m.in.:
• prezentacja systemu Qlik Sense na żywo (przegląd funkcjonalności, przykładowe raporty i analizy, wizualizacje)
• panel testowy platformy Qlik (osobista weryfikacja raportów i analiz, system w wersji na tablet)
• omówienie budżetu projektu BI (cena licencji, usług wdrożeniowych, etc.)

Zobacz pełen program i zarejestruj swój udział ->
http://go.qlik.com/POL_Qlik_Sense_Roadshow_JCommerce_P...

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,

Przypominamy o naszych CERTYFIKOWANYCH KURSACH RACHUNKOWOŚCI oraz KADR I PŁAC, które organizujemy w Krakowie! Już niebawem rozpoczynają się kolejne edycje – 28 listopada Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia oraz Optima (kod zawodu: 242310,242307), a dwa dni później – Rachunkowość od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu: 331301). Jak zawsze, zajęcia poprowadzą znakomici specjaliści-praktycy (główni księgowi i kadrowi), dzięki czemu szkolenia będą nastawione na ćwiczenia, rozwiązywanie zadań, czyli faktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie. Po kursie otrzymają Państwo REALNE KORZYŚCI (umiejętności) potwierdzone prestiżowymi zaświadczeniami MEN i certyfikatami zawodu (wg klasyfikacji MPiPS).
Jeszcze przed upływem tego roku masz szansę na podniesienie kwalifikacji, zdobycie nowego zawodu i zmianę pracy (lub awans)!

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Marta P.

Marta P. Przedsiębiorca

Temat: Szkolenia

KURS ONLINE- BUDOWANIE BLOGA PODSTAWY i BUDOWANIE BLOGA- KOLEJNE KROKI!!! 26 tutoriali/ filmików o łącznej długości ponad 145 min!!! A to tylko początek!!!
Wszystko po to, aby ułatwić Wam założenie Waszego Bloga lub stworzenie Waszej strony internetowej używając platformy Wordpress. Poznaj platformę Wordpress razem z nami krok po kroku! I stwórz swoją stronę już teraz!!!! Zarejestruj się już dziś: http://www.problogbloggers.com/membership-join/ i dołącz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/problogbloggers/
Zapraszamy,
ProBlogBloggers

Obrazek
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia

Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w zbliżających się szkoleniach:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 06-07.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 21-22.02.2016r. Bydgoszcz

Szkolenia objęte PROMOCJĄ 10% TANIEJ:

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 12.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin
Specjalna cena dla STUDENTÓW 300,00 zł!

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Katowice

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 19.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Szczecin

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Warszawa

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Szkolenia

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Akademia organizowana jest już po raz szósty.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl
Katarzyna Renn

Katarzyna Renn PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów

Temat: Szkolenia

Jeśli marzysz o rozwoju swojego obecnego biznesu, chciałbyś/chciałabyś pracować „nad biznesem a nie w biznesie”, a może chodzą Ci po głowie nowe biznesowe pomysły/projekty?
Nie musisz mieć wizytówki z tytułem „project manager” aby skutecznie realizować projekty .

Zapraszam Cię na Academy of Advanced Project Management - A2PM. Kompleksowy program, który może pomóc Ci skutecznie zrealizować wiele projektów, także rozwój Twojej firmy.

Pomagamy
- dopracować cel,
- opracować pomysł, aby „na papierze” zweryfikować czy to się wszystko może udać
- rozpracować koncept, aby był uporządkowany i realizujący strategię,
- zaplanować poszczególne działania doprecyzowując co tak naprawdę ma być zrobione,
- ustalić ryzyka – czyli jak unikać problemów zanim się wydarzą
- radzić sobie z problemami i zmianami gdy już są faktem, by nadal osiągnąć sukces.
- jak zidentyfikować i wyeliminować projekty, w których koszty znacznie przewyższają przychody
oraz wiele innych dobrych praktyk w skutecznym realizowaniu przedsięwzięć.

Jako specjalny bonus - 4h warsztat nt budowania modelu biznesowego „pracuję nad biznesem a nie w biznesie”

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami na http://tenstep.pl/a2pm

Kontakt: Katarzyna Renn, tel. 693 656 118, katarzyna.renn@tenstep.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307). Kadr i Płac nauczymy KAŻDEGO!


Obrazek
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,
Zapraszam na szkolenie ISTQB Advanced Test Analyst, które pozwala na uzyskanie międzynarodowego certyfikatu ISTQB.

Termin: 19 - 22 kwietnia 2016 r., Warszawa

Szkolenie jest zgodne z programem międzynarodowej certyfikacji ISTQB i pozwala rzetelnie przygotować się do egzaminu. Daje ono również profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu zaawansowanej analizy testowania.

Szkolenie prowadzone jest metodami aktywizującymi – przez cztery dni realizują Państwo różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie i zrozumienie najważniejszych zagadnień testowania oprogramowania.
Szkolenie prowadzone jest w języku polskim. Uczestnicy otrzymują materiały napisane w języku angielskim.
Egzamin można zdawać w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Chętnie udzielę więcej informacji.
patrycja.kedzia@sqam.org
519 846 679
www.sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów:
Płatnik, Symfonia, Optima
(kod zawodu 331301), który odbędzie się w dniach
25.06.2016 - 24.07.2016.

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE
- jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (KURS PROWADZONY JEST OD PODSTAW) posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
- chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
- prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
- chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
- chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia pełnej księgowości
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
- czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji
- oraz rozumiesz istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej
(w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

ZYSKAJ
- PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia księgowości spółek prawa handlowego (będziesz prowadził księgi rachunkowe, sporządzał sprawozdania
- finansowe, listy płac i optymalizował podatki)
- Umiejętność ZARZĄDZANIA FINANSAMI (przejdziesz całą drogę księgową firmę – od dokumentu źródłowego, jakim jest faktura, po przygotowanie rocznego
sprawozdania)
- MERYTORYCZNĄ wiedzę cenioną na rynku pracy
- Umiejętności OBSŁUGI NAJPOPULARNIEJSZYCH PROGRAMÓW finansowo-księgowych (OPTIMY, SYMFONII,) oraz PŁATNIKA (zajęcia komputerowe zajmują 24 h kursu)
- Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium


Obrazek



Wyślij zaproszenie do