Marius Wysocky

Marius Wysocky Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /

Temat: Szkolenia

zapraszam do zamieszczania ofert
Agnieszka S.

Agnieszka S. PR&Marketing

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY SZKOLENIOWE:

Obrazek

Temat: Szkolenia

Akademia Liderek zaprasza!

„Własny biznes z work-life balance”

To innowacyjny program rocznych studiów podyplomowych, dedykowany kobietom-przedsiębiorczyniom chcącym z sukcesem i bez zbędnego ryzyka prowadzić własny biznes oparty na prawdziwej pasji i work-life balance (czyli łączenie własnego biznesu z życiem osobistym i rodzinnym, z macierzyństwem i z rozwojem osobistym oraz z rozwojem własnych pasji).

Doskonałe rozwiązanie dla kobiet, które szukają praktycznych studiów dających konkretne umiejętności w zakresie prowadzenia biznesu i wymierne efekty w postaci założonej firmy –z możliwością realnego zastosowania od razu całej zdobytej wiedzy w praktyce –już w trakcie studiów.

0 niepotrzebnej teorii, 100% użyteczności

Zajęcia i wykłady będą prowadzić wyselekcjonowani i zarekomendowani przez Akademię Kobiet Sukcesu doświadczeni przedsiębiorcy oraz najlepsi eksperci, coache i trenerzy biznesu.
Cała przekazywana wiedza będzie na bieżąco testowana w praktyce!

Więcej informacji na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Oferujmy szkolenie: Lean Game, jako Wprowadzenie do Lean Management!

Lean Management to uznana marka na rynku . Mając na uwadze dalsze umacnianie pozycji lidera oraz rozwój Firmy, proponujemy innowacyjne rozwiązanie ,skrojone na miarę. Stanowi ona znakomity sposób na produkowanie, świadczenie usług w sposób tańszy i bardziej wydajny, bez uszczerbku dla jakości i poziomu satysfakcji, a najczęściej ze sporą jej poprawą, zarówno Klientów jak i Pracowników. W dobie kryzysu i narastającej konkurencji w wielu gałęziach biznesu pozwala na zdobywanie przewagi konkurencyjnej, uwalnianie zasobów pozwalających na zwiększenie wolumenu sprzedaży, lub po prostu utrzymanie się na rynku. Uczy jak wykorzystywać wiedzę i doświadczenie Pracowników.

Grupa docelowa
• Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
• Średni szczebel zarządzania
- Administracja
- Usługi
- Produkcja
• Personel firm usługowych
• Studenci zarządzania produkcją

Największe Korzyści
• Poznanie nowoczesnej metody zarządzania
• Możliwość natychmiastowego przetestowania zdobytej wiedzy i poznanych technik w praktyce
• Umiejętność identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa w procesach
• Zapoznanie się z praktycznymi przykładami wdrożeń
• Inspiracja do wdrażania zmian, optymalizacji swojego środowiska pracy i procesów.

Miejsce: Kraków

Szczegóły oferty:
http://revsolution.pl/pl/szkolenia/zarzadzanie/lean-ma...Magdalena S. edytował(a) ten post dnia 02.02.13 o godzinie 16:51
Monika Wojnarowska

Monika Wojnarowska trener biznesu,
Compass Consulting

Temat: Szkolenia

BEZPŁATNE SZKOLENIE - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Witam,
Oferuję BEZPŁATNIE ! miejsce, a tym samym uczestnictwo w szkoleniu jednodniowym dotyczącym ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.

Termin: 10 IX 2012 (najbliższy poniedziałek)
Miejsce: Warszawa

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv. - odpowiem na wszelkie pytania.

Pozdrawiam
Monika

monika.wojnarowska@gmail.com
Jolanta Kaczmar

Jolanta Kaczmar Commodity Buyer, IFA
Powertrain Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia


Obrazek

Witam serdecznie,
Zachęcam Państwa do udziału w autoryzowanych szkoleniach Microsoft organizowanych przez firmę bit Polska.

Wszystkie terminy szkoleń są gwarantowane!

Szkolenia zaplanowane w oddziale firmy bit Polska w Katowicach:

MS 10266A Programming in C# with Microsoft Visual Studio 2010 w terminie
5 – 9.11.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6425C Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services w terminie 12 – 16.11.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 10262A Developing Windows Applications with Microsoft Visual Studio 2010
w terminie 17 – 21.12.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6425C Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services w terminie 10 – 14.12.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6426C Configuring and Troubleshooting Identity and Access Solutions with Windows Server 2008 Active Directory w terminie 7 – 9.01.2013 r.
Cena standardowa: 1 499,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 1 999,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 10263A Developing Windows Communication Foundation Solutions with Microsoft Visual Studio 2010 w terminie 21 – 23.01.2013 r.
Cena standardowa: 1 499,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 1 999,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 10265A Developing Data Access Solutions with Microsoft Visual Studio 2010
w terminie 11 – 15.02.2013 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure w terminie 4 – 8.02.2013 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 10267A Introduction to Web Development with Microsoft Visual Studio 2010
w terminie 11 – 15.03.2013 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure w terminie 4 – 8.03.2013 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto,
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 10774A Querying Microsoft SQL Server 2012 w terminie 25 – 29.03.2013 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

Szkolenia zaplanowane w siedzibie głównej firmy bit Polska w Warszawie:

MS 2778A Writing Queries Using Microsoft SQL Server 2008 Transact-SQL w terminie 19 – 21.11.2012 r.
Cena standardowa: 1 499,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 1 999,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure w terminie 5 – 9.11.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

MS 6425C Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services w terminie 19 – 23.11.2012 r.
Cena standardowa: 2 199,00 zł netto
Cena z voucherem na egzamin: 2 699,00 zł netto

Pobierz program szkolenia

Zapraszamy do współpracy!

Jolanta Koza
Specjalista ds. szkoleń
Nr tel. 77 441 31 31, 601 464 680
jolanta.koza@bit-polska.pl
Anna Przybylska

Anna Przybylska pracownik, Aplit

Temat: Szkolenia

Witam,

zapraszam do zapoznania się z oferta wielu szkoleń w jednym miejscu:

http://www.szkolenia24h.pl/

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Konferencja "Document Workflow - inteligentny obieg dokumentów oraz informacji w organizacji"
Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• aspekty prawne elektronicznego obiegu dokumentów oraz e-dokumentów,
• platformy automatyzujące pracę biura,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy i portale korporacyjne,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia

KONFERENCJA FRANCZYZA MONEYCON 2013 WARSZAWA

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję Franczyza MoneyCon, rozpoczynającą cykl konferencji o tej tematyce.
Konferencja odbędzie się: 14 marca 2013 w Warszawie - Hotel Novotel Airport.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:
- Dobre praktyki we franczyzie
- Franczyza społeczną receptą na zmniejszenie bezrobocia
- Franczyza - dobra czy zła?
- Efektywna franczyza - siła modelu operacyjnego czy kapitał marki
- Umowa Franczyzy - prawa i obowiązki stron

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, natomiast należy dokonać uprzedniej rejestracji.

Więcej informacji o konferencji i rejestracja na stronie:
http://moneycon.pl/franczyza_warszawa/2013

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu

Małgorzata Kulesza
Asystent Kierownika Projektu
tel 22 427 37 10
fax 22 244 24 59
malgorzata.kulesza@software.com.pl
Arkadiusz Siczek

Arkadiusz Siczek Właściciel,
ASKomputer.pl

Temat: Szkolenia

Witam
A ja proponuję coś darmowego i online ;)
Być może kogoś zainteresuje tworzone przeze mnie szkolenie Zabbixa.
http://blog.askomputer.pl/darmowy-kurs-zabbixa/
Pozdrawiam :)
Jerzy Brańka

Jerzy Brańka inż.mechanik

Temat: Szkolenia

[Pomoc małym i średnim firmom w działaniach pro-jakościowych.]

Realizując blog związany z samodzielną budową SZJ zwracam się do Szanownych Państwa o wypełnienie ankiety na blogu w budowie co przyczyni się na pewno zainteresowanym jakością.
http://piszemysami.wordpress.com/wspomaganie/szkolenia/
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Szkolenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek

Najbliższe edycje programu Professional Diploma in Marketing
Zbliżają się kolejne edycje programu Professional Diploma in Marketing, organizowane przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.
Inauguracja programu:
• 26 kwietnia 2013 - Warszawa
• 17 maja 2013 - Łódź

Obrazek


Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Układ programu Professional Diploma in Marketing
Zajęcia stacjonarne będą obejmować 11 piątkowo-sobotnich sesji zaplanowanych w odstępie 3-4 tygodni. Każda z nich będzie składać się z zajęć zgodnych z blokami tematycznymi programu, części inspiracyjnej oraz części poświęconej pracy nad narzędziami i analizie pracy własnej.

Obrazek


Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek


Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 25.03.13 o godzinie 18:40
Karolina Małkiewicz

Karolina Małkiewicz Zdrowie&Fitness,
Finanse

Temat: Szkolenia

Witajcie,

W najbliższym czasie będę prowadziła darmową konferencję nt.Skutecznej Metody Zarabiania przez Internet.

Zamierzam przedstawić następujące tematy:
1. Jak skutecznie zarabiać w internecie?
2. Jak zarabiać w internecie nawet bez doświadczenia?
3. Jak sprawić, by wyróżnić się spośród tłumu i wybić ponad przeciętną?
4. "Krok Po Kroku" jak szybko zbudować listę mailingową? (darmowe i płatne metody)
5. Jak szybko motywować się do działania aby ruszyć z miejsca?

W związku z tym, że chciałabym przygotować i poprowadzić to spotkanie na wysokim poziomie chciałabym abyś wskazał mi tematy dodatkowe. W ten sposób będę mogła precyzyjnie dopasować tematykę do Waszych potrzeb.

Odpowiedz proszę na kilka pytań aby mi pomóc i otrzymać darmowy dostęp do tej konferencji.

Za podanie odpowiedzi otrzymasz ode mnie bonus w postaci e-booka “7 sposobów na zarabianie 300 zł dziennie przez internet”.

Link
http://bit.ly/XlrNrh

Z góry dziękuję serdecznie za pomoc.

Pozdrawiam,
Karolina.

Temat: Szkolenia

Witajcie,
zapraszam do internetowego systemu szkoleń EDUSELF.
Platforma EDUSELF.pl jest nowoczesnym systemem szkoleniowym. Oferta jest elastyczna i pozwala klientom skorzystać z niej w dowolnym czasie, używając dowolnych narzędzi. Eduself pozwala szybko i efektywnie rozwijać kompetencje zawodowe w zakresie rachunkowości, podatków, kadr, płac i ZUS, a klienci mogą to robić kiedy i jak chcą , wykorzystując
nawet krótkie wolne chwile w ciągu dnia, bez konieczności podróży.

Zapraszam na stronę:
http://eduself.pl/
Marius Wysocky

Marius Wysocky Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /

Temat: Szkolenia

Witam!
Rusza szkolenie dotowane w 100% z funduszy PO KL dotyczące problematyki sporządzania OCEN ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO.
Szkolenia będą realizowane w formie warsztatów stacjonarnych oraz e-learningu.
Zakres tematyczny szkoleń stacjonarnych (48 h):
1. Ekologia a produkcja - założenia OOŚ
2. Podstawy prawne OOŚ i obowiązki przedsiębiorców
3. Techniczne uwarunkowania OOŚ
4. Warsztat sporządzania OOŚ

Szkolenia w formie e-learningu (16h): warsztat sporządzania OOŚ.

Dodatkowo każdy uczestnik weźmie udział w doradztwie poszkoleniowym (6h), w trakcie którego będzie mógł przedyskutować problemy związane ze sporządzaniem OOŚ, uzyskać wskazówki i rady praktyczne.

Więcej informacji http://www.greenproduction.com.pl

Serdecznie zapraszam
autor: Szymon Pawlak

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Witaj,

Dokładnie miesiąc temu Robert Smug organizował bezpłatny webinar pt. “Forex i Giełda jako mój sposób na inwestowania i zarabianie”, podczas którego omawiał zysk w wysokości 1900 pipsów na parze EURAUD.
Spotkał się on z ogromnym zainteresowaniem. Zapisało się na niego ponad 400 osób, a w samym webinarze wzięło udział 200 osób czyli dokładnie tyle ile liczył pokój webinarowy.

Od tego czasu udało mu się znowu zarobić aż 1290 pipsów ciągu tylko 24h inwestując na parach jenowych. A w ciągu ostatniego tylko tygodnia pokazał wyniki na min 250 pipsów na swojej stronie na Facebook`u.

W tym miesiącu chcę powtórzyć to bezpłatne szkolenia by szczegółowo opowiedzieć o tym jak to zrobił tym razem oraz dodatkowo przybliżyć swoje 3 skuteczne systemy inwestycyjne.

Szkolenie będzie miało miejsce 22 kwietnia (poniedziałek) o godzinie 19.00.

Udział jest bezpłatny.

Możesz zobaczyć też najpierw osobiste zaproszenie na ten webinar:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...

lub bezpośrednio już teraz zapisać się na nie pod linkiem:
http://profitforex.pl/webinar.html

Zapraszam serdecznie, ponieważ to jest jego prawdopodobnie ostatnie, takie Szkolenie przed wakacjami.
Więcej informacji znajdziesz także pod linkiem http://blogfx.pl

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina Smug
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Szkolenia

Wraz z Kołem Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji UEK zapraszamy na szkolenie "Czy Twoja firma potrzebuje Facebooka", które odbędzie się już 7 maja.

Więcej informacji na naszym blogu http://adnews.pl/wspolpraca-z-kolem-naukowym-przedsieb... stronie KNPI http://www.knpi.uek.krakow.pl/news.php



Wyślij zaproszenie do