Małgorzata Przybyszewska

Małgorzata Przybyszewska copywriter
freelancer,
SZUMMASZYNA.pl

Temat: Reklama i Media

COPYWRITING

Dwoje młodych i doświadczonych copywriterów o świeżych pomysłach, oferuje profesjonalne teksty reklamowe, lekkie i perswazyjne, poprawne pod względem merytorycznym i stylistycznym:
- teksty na strony www
- teksty do folderów, katalogów, na ulotki
- artykuły sponsorowane
- artykuły prasowe
- nazwy, slogany
- scenariusze spotów radiowych i TV
- korekta

http://szummaszyna.plMałgorzata Przybyszewska edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:09
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Reklama i Media

Dzień Dobry,

Serdecznie zachęcam do odwiedzenia strony internetowej Agencji Eventowej Femme Events: http://www.femme-events.pl
Oferujemy Państwu kompleksową organizację różnorodnych imprez.
Zapewniamy koordynację całego projektu na każdym jego etapie. Nasze realizacje tworzone są z pasją, dokładamy wszelkich starań, aby każda uroczystość była indywidualnym i niepowtarzalnym wydarzeniem, które niezależnie od swego przeznaczenia jest dopracowane w szczegółach, urokliwe i estetyczne w odbiorze.Pracujemy ze sprawdzonymi partnerami, tak, aby nasi klienci otrzymywali „eventy szyte na miarę”.

Organizujemy:
- imprezy integracyjne, wieczory tematyczne,
- firmowe imprezy okolicznościowe, gale i jubileusze
- konferencje i szkolenia (wyjazdy integracyjne, team building)
- pikniki rodzinne, festyny
- wydarzenia marketingowe
- pokazy mody


Serdecznie zapraszam do współpracy !

Olga Sawicka
Femme Events
882 172 882
Kamil K.

Kamil K. Współzałożyciel
TasteMe.pl, Manager
AIP przy
Uniwersyteci...

Temat: Reklama i Media

Witam wszystkich serdecznie!

Jeśli lubisz poznawać nowe miejsca, smakować różnych kuchni to TasteMe.pl dzięki wysokim rabatom pomoże Ci w tym.

TasteMe.pl jest serwisem, na którym znajdziesz restauracje, kawiarnie, pub dla siebie i znajomych. TasteMe.pl proponuje rabaty dla zainteresowanych.

Zapraszam wszystkich wielbicieli jedzenia oraz właścicieli lokali gastronomicznych .

pozdrawiam,
Kamil Kempisty
kamil@tasteme.pl

Obrazek
Marcin Foszczka

Marcin Foszczka DOP / Video Editor &
VFX Compositor &
Motion Designer/
SE...

Temat: Reklama i Media

Witam serdecznie,
Wszystkich zamierzających nieszablonowo zareklamować swój produkt lub usługę
zapraszam do zapoznania się z moją ofertą.


Obrazek


http://www.mafoxvision.pl
Jacek S.

Jacek S. Autor Projektu 2012

Temat: Reklama i Media

Jak „zyskać” w mniej niż 24 godziny?

Czy myślisz, że Twój „biznes”, Twoja „Firma” wystarczą do tego żebyś mógł już zawsze uczynić z tego nieprzerwane „źródło swojego dochodu”?

Zapewne odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz na moim mikrologu dostępnym na;

http://www.goldenline.pl/mikroblog/safe-money

Serdecznie zapraszam.

konto usunięte

Temat: Reklama i Media

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie Gamified Agile.

Wykorzystaj narzędzia i sposoby mechaniki gier - do motywowania innych i siebie w codziennej pracy.

Gamifikacja to doskonały sposób na pokonywanie codziennych trudności. Technika ta opieraja się na przyjemności, jaka płynie z kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala na zaangażowanie i zmotywowanie pracowników do wykonywania zajęć, które są powszechnie uważane za nudne lub rutynowe.

Gamifikacja, gry symulacyjne, inspirujące „user stories”, magiczna tablica kanbanowa czy inne narzędzia - to sposoby, które są w stanie zainspirować zespół pracowników do aktywnego działania.

Podstawą dobrej organizacji i współpracy jest poczucie satysfakcji z wykonywanych czynności, dlatego proponowane przez nas rozwiązania pozwolą zmienić codzienne obowiązki w misję dążenia do celu.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.Magdalena Strug edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:45
Michał B.

Michał B. Prezes Zarządu BIG
MW Entertainment,
PRI Balgaz,
Zagłębie...

Temat: Reklama i Media

Witam,
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się produkcją filmową i telewizyjną, reklamą, a także organizacją eventów.
Naszym trzonem w realizacji filmów jest reżyser, który studiował na Uniwersytecie w High Wycombe, szlify zdobywał w Wielkiej Brytanii w Central Film School of London. Pracował już na wielu planach filmowych, a także zdobył wiele nagród. Z ważniejszych: 2 miejsce na najlepszą reklamę Lloyds TBS w konkursie organizowanym przez firmę Kodak, także dwie nagrody Brytyjskiej Akademii Filmowej w kategorii filmów studenckich, za najlepszy film i reżyserię.
Sam mam duże doświadczenie w kosztorysowaniu, a także finansowaniu produkcji.
Ponadto naszym kapitałem są doświadczeni i współpracownicy, szeroka paleta sprzętu filmowego do wykorzystania, a także bliska współpraca ze stacją TVS, a także szkołami z kierunkami filmowymi, czyli Wyższą Szkołą Techniczną w Katowicach i Uniwersytetem Śląskim.
W świecie filmu mamy wielu współpracowników nie tylko z Polski, ale też z innych miejsc w Europie, a nasze firmy partnerskie brały udział w kręceniu wielu hollywoodzkich produkcji jak Casino Royale, Piraci z Karaibów.
Mamy doskonałych PR-owców, współpracujemy z agencjami reklamowymi i działami marketingów w wielu instytucjach.
Współpracujemy też z wieloma dobrymi grafikami, a także drukarniami.

Zachęcam do współpracy:
https://www.facebook.com/BIGMWEntertainment
bigmw.ent@gmail.com

Pozdrawiam,
Michał Bal
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Reklama i Media


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Maciej Skoczylas

Maciej Skoczylas Specjalista ds.
audiomarketingu

Temat: Reklama i Media


Obrazek


OFERTA REKLAMOWA LAST MINUTE

Zamieść swoje ogłoszenie w bezpłatnym tygodniku już za 50 zł brutto!
Więcej o gazetce tu -> http://www.facebook.com/silesiacafe.eu

Cena aktualna tylko do północy!
Więcej info pod e-mailem: redakcja@silesiacafe.eu lub tel. 535 863 369Maciej Skoczylas edytował(a) ten post dnia 10.02.13 o godzinie 14:08
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Reklama i Media

Witam,

poszukuję trenera, który jest zainteresowany poprowadzeniem szkolenia z zakresu video marketingu. Preferowani trenerzy z regionu wielkopolskiego. Zainteresowane osoby proszę o wiadomość na priv

Temat: Reklama i Media

Witam,

jeśli ma ktoś zapotrzebowanie na:

- After Movie HD
- Making-Off HD,
- Full Movie HD,
- Teaser HD,
- Trailer HD,
- Zapowiedź HD,
- Klip HD,
- Teledysk HD,
- Film produktowy HD,
- Reklamówkę HD i o wiele więcej to bardzo chętnie zapraszamy do współpracy i odwiedzenie naszej strony.

Piotr Bemnarek
True Entertainment
Mobile. +48 504 226 708
E-mail. true.entertainment.bemnarek@gmail.com
http://Facebook.com/EnterTheTrue
http://EnterTheTrue.com
Sławomir Stańczuk

Sławomir Stańczuk Prezes Zarządu
Polish Business Club
Sp. z o.o

Temat: Reklama i Media

Zapraszam na POLISH BUSINESS MEETING

http://www.goldenline.pl/spotkanie/polish-business-mee...

Obrazek
Sławomir Stańczuk edytował(a) ten post dnia 27.01.13 o godzinie 12:58
Katarzyna Łodzińska

Katarzyna Łodzińska Prezes Zarządu,
XCONSULTER Sp. z
o.o.; właściciel
Apartam...

Temat: Reklama i Media

http://xconsulter.pl

REKLAMA:
Doradztwo marketingowe, 

system identyfikacji wizualnej, wizualizacja zewnętrzna, poligrafia, okolicznościowe materiały reklamowe, gadżety reklamowe, odzież reklamowa, fotografia reklamowa

PUBLIC RELATIONS:
PR wewnętrzny, zarządzanie wizerunkiem firmy, marki, produktu, budowanie wizerunku w mediach, sponsoring i CSR, copywriting

DORADZTWO BIZNESOWE:
Zakładanie firm, bieżące doradztwo biznesowe, odzyskiwanie należności

WSPARCIE SPRZEDAŻY:
Budowanie i organizacja działów handlowych, wyznaczanie kanałów sprzedaży i strategii sprzedaży, kojarzenie partnerów handlowych, doradztwo w zakresie działalności eksportowej

SERDECZNIE POLECAM !
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Reklama i Media

Poszukiwany Zleceniodawca, który zleci pracę będącą prawdziwym wyzwaniem. Oferuję usługi z zakresu artykułów prasowych, materiałów na strony www, blogi, artykuły specjalistyczne i poradnikowe. Moim atutem jest głowa pełna pomysłów i śmigające w zawrotnym tempie dłonie po klawiaturze :) Zachęcam do współpracy!

https://kopalniakreatywna.wordpress.com/

Temat: Reklama i Media

Witam serdecznie prowadzę serwis zleceniowy, nawiąże współprace z firmą która będzie dostarczać różne gadżety z logiem mojego serwisu.
Gadżety będą pełniły rolę prezentów dla użytkowników.
Chciałbym aby gadżety były wysyłane bezposrednio na adresy które podam.
Interesuja mnie najbardziej popularne czyli: czapka, koszylka, kubek, pendrive ale szukam tez oryginalnych gadżetów, jesli takie posiadasz napisz.
Stała współpraca, oczywiście na poczatku nie obiecuje dużych zleceń bo serwis dopiero się rozwija ale będę dążył aby zamówień przybywało.
Proszę o przesłanie cennika gadżetów oraz koszty przesyłki pozdrawiam
Andrzej Błaszczyński

Andrzej Błaszczyński Dyrektor generalny,
3S Group

Temat: Reklama i Media

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.05.13 o godzinie 15:26

Temat: Reklama i Media

Jeśli chodzi o dobrą agencję, polecam Grande Mohito (http://grandemohito.pl/). Robią naprawdę dobre projekty, w stosunkowo dobrym czasie :)

Ja byłam zadowolona i inni ich klienci, których znam również.

Kreatywność, otwartość, działania nieszablonowe i terminowość to są słowa, które najlepiej ich opisują.

Szczerze polecam, z taką agencją aż chce się współpracować :)

Pozdrawiam,
Martyna

Temat: Reklama i Media

Ulotki się bardzo dobrze sprawdzają http://marketingcare.pl/zmienic-postrzeganie-ulotki/ świetny ruch moim zdaniem.
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Reklama i Media

Lukaszmajewski.com — wsparcie graficzne, marketingowe oraz w zakresie komunikacji (także na obszarach social media i PR).


Obrazek


Pomocne linki:
Strona www - https://www.lukaszmajewski.com
Facebook - https://www.facebook.com/lukaszmajewski.projekty.graficzne
Instagram - https://www.instagram.com/lukasz.maj.majewski/

Kontakt: info@lukaszmajewski.com

Następna dyskusja:

potrzebuje pomocy - inform...


«

Drukarnia

|

Blat

»


Wyślij zaproszenie do