Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Reklama i Media


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Obniżasz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* Dzięki lepszej komunikacji poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;

______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie

konto usunięte

Temat: Reklama i Media

Darmowa promocja w serwisie http://szkolenia-bhp24.pl

Promocja w portalu http://szkolenia-bhp24.pl jest możliwa poprzez tzw. lokowanie produktu (product placement). Odbywa się to na zasadzie barteru. Państwo przygotowują dla nas fragment szkolenia okresowego BHP online, który tematycznie jest związany z Waszą działalnością, w zamian za co my eksponujemy Państwa markę w treści szkolenia. W ten sposób docierajacie z przekazem marketingowym do wszystkich uczestników naszych szkoleń BHP online.

PRZYKŁAD:
Poniżej znajduje się widok ekranu (fragment filmu) z naszego szkolenia okresowego BHP online. Jest to film, w którym dietetyk Poradni Dietetycznej "hälsa" - pani Aneta Łańcuchowska - mówi o diecie w pracy.

Powyżej filmu szkoleniowego znajduje się informacja:

Ten fragment rozdziału powstał dzięki współpracy z Poradnią Dietetyczną "hälsa"

http://halsa.pl


Obrazek



DO KOGO SKIEROWANA JEST OFERTA?
Jest to ciekawa propozycja współpracy dla wszystkich tych, których aktywność zawodowa jest powiązana z programami szkoleń okresowych BHP:
- firm usługowych i szkoleniowych z branży BHP: specjalistów od oceny ryzyka zawodowego, zagrożeń w pracy, czynników szkodliwych i uciążliwych itp.
- lekarzy: medycyny pracy, rehabilitantów, specjalistów od chorób zawodowych, psychiatrów itp.
- dystrybutorów i producentów odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
- prawników i ekspertów w zakresie prawa pracy
- strażaków i firm zajmujących się ochroną przeciwpożarową
- wydawnictw i portali specjalizujących się w tematyce BHP, ppoż i ochrony zdrowia
- firm z branży "nauka i doskonalenie jazdy" - dotyczy szkoleń okresowych dla przedstawicieli handlowych
- przedsiębiorstw, które w ramach tzw. employer branding są zainteresowane wypromowaniem się na rynku pracy jako firma dbająca o bezpieczeństwo pracowników

Dysponujemy własnym sprzętem do tworzenia i obróbki nagrań.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY LUB MASZ INNY, CIEKAWY POMYSŁ NA WSPÓŁPRACĘ?
Skontaktuj się z nami!

Osoba kontaktowa:

Krzysztof Lis, Dyrektor Zarządzający
E: krzysztof.lis@szkolenia-bhp24.pl
T: 694-118-111

konto usunięte

Temat: Reklama i Media


Obrazek
Natalia Gwoździłło

Natalia Gwoździłło Kierownik działu
handlowego,
Wydawnictwo ASTRUM

Temat: Reklama i Media

Savoir - vivre w życiu zawodowym
Co włożyć na ważną rozmowę kwalifikacyjną, a co na wesele? Czym różni się dystans intymny od osobistego czy towarzyskiego? Jakimi cechami powinien się wyróżniać dobry szef? Kiedy nie należy wręczać kwiatów? Co to jest „kodeks gościa”? W jaki sposób konsumować homara i z czym podawać kawior? Niejednemu z nas zapewne niełatwo bez zastanowienia odpowiedzieć na powyższe pytania. Najwyższy czas więc to zmienić, ponieważ „sztuka życia”, czyli opanowanie zasad poprawnego postępowania, takt oraz urok osobisty są ważnym kluczem do sukcesu! O czym doskonale wie Gisela Tautz-Wiessner. W swoim poradniku omówiła ona nader istotne kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego, obyczajów w miejscu pracy, pielęgnowania wzajemnych stosunków, poprawnego i efektywnego komunikowania się, organizowania spotkań i uroczystości, a nawet zachowania się przy stole, podsuwając jednocześnie różne ciekawe, proste i praktyczne pomysły. Jej Savoir-vivre w życiu zawodowym to książka adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on w dużej mierze od nas samych, oraz wszystkich zainteresowanych po prostu poznaniem dobrych manier w miejscu pracy i nie tylko. Słowem, warto do niej zajrzeć! http://www.astrum.wroc.pl/pokaz_ksiazke.php?isbn=83724...Natalia Gwoździłło edytował(a) ten post dnia 23.09.11 o godzinie 22:06

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Reklama i Media

Chętnie wejdziemy zarówno w stałą współpracę jak i realizacje konkretnych zleceń. Zajmujemy się zarówno tworzeniem identyfikacji graficznej, projektowaniem bilbordów, ulotek jak i produkcją filmów reklamowych.

Co nas wyróżnia spośród konkurencji? Sprzedajemy także same idee i pomysły. Wiemy o tym, że doba strategia to podstawa dlatego postanowiliśmy sprzedawać ją zarówno w czystej postaci jak i w kompletnie zrealizowanej kampanii.

Zapraszam do zapoznania się z naszymi realizacjami na stronie http://www.idealisci.pl

Temat: Reklama i Media

Advertway - przełom w reklamie online http://www.AdvertWay.pl

„System propagacji treści reklamowych Advertway jest przełomem w e-reklamie. Pozwala zaangażować grupę docelową i aktywnie zetknąć się z nazwą marki, sloganem lub wiadomością przekazywaną od reklamodawcy.”

Zapraszamy do przekonania się o ponad dziesięciokrotnie większej skuteczności i efektywności Advertway...

1. Advertway jak to działa?
Właściciele większości stron www broniąc się przed spamem musieli odróżnić człowieka od programu. Wprowadzali do tego system weryfikacji zwany „captcha”. Internauta aby dostać się do określonej części strony
musiał poprawnie przepisać ciąg znaków ukryty w obrazku. Zajmowało to średnio 14 sekund i frustrowało prawie każdego. Z wyjątkiem weryfikacji, nie wynikało z tego nic! Był to utracony ruch i działania na stronie, zmarnowana
uwaga każdego gościa strony - taka czynność przez internautów wykonywana jest ok 280 milionów razy dziennie, co daje 124 lata zmarnowanej ludzkiej uwagi poświęcanej każdego dnia na rozszyfrowanie ukrytych w obrazku liter
i cyfr!
Opracowaliśmy „Advertway”, chroniąc strony www wykorzystujemy uwagę każdego internauty na przepisanie klarownych i zrozumiałych wyrazów, zawierających przekaz reklamowy, wiadomość, slogan, nazwę firmy, etc.

Temat: Reklama i Media

Już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta - to Twoja przepustka na nasze szkolenia :), dzięki niej zyskasz nawet ponad 83%

zapraszam do grupy systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

zapraszam

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Urban

Bartłomiej Urban manager, PLAYPLACE

Temat: Reklama i Media

PLAYPLACE.PL
Tworzymy stoiska z symulatorami samochodowymi i lotniczymi w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Spektakularny wygląd maszyn profesjonalna obsługa przyczyniają się do niezwykłej siły przekazu treści reklamowej. Symulatory stają się nośnikiem informacji o kliencie a samo oprogramowanie może zostać tak skonstruowane że gracze w wirtualnych światach będą spotykać się z logotypami firmy.
- Kilkanaście symulatorów
- Pełna aranżacja stoisk
- Przeszkolona obsługa służąca informacja o kliencie
- Najnowsze technologie 3d, VR, TRACK IR
- Możliwość klikania "FB like" bezpośrenio na stoisku.
- Ekrany HD

Zapraszam
Piotr Doryń

Piotr Doryń Student, Uniwersytet
Łódzki, Kaskader
filmowy, performer
...

Temat: Reklama i Media

Witam
Jestem członkiem grupy odpowiedzialnej za organizację i koordynację pokazów Parkour, Freeruningu, akrobatyki oraz kaskaderskich. W swoim dorobku mamy współpracę z takimi markami jak Red Bull, Snickers, Warka prowadziliśmy międzynarodowe pokazy i warsztaty między innymi w Czechach oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Mamy ponad 9 letni staż treningowy i jesteśmy jedną z bardziej doświadczonych grup w Europie.
Jeśli szukacie ciekawej formy reklamy bądź atrakcji na imprezie zapraszam do współpracy.
Poniżej link do filmu promocyjnego Parkour, niebawem podeślę linki do innych form, które oferujemy.
http://youtu.be/JaX-wtLGmhE?hd=1
Cezary Woźniak

Cezary Woźniak CEO - Lightit.pl

Temat: Reklama i Media

Agencja interaktywna Subeli zaprasza do współpracy, zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, e-marketingiem, tworzeniem aplikacji dedykowanych, pozycjonowaniem. Projekty "szyjemy na miarę" potrzeb Klienta.

Chcesz zadać pytanie? Zadzwoń lub napisz:

Cezary Woźniak
Account Manager
tel. +48 607 950 955
e-mail: czarek@subeli.com

http://www.subeli.com


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Reklama i Media


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do POZNANIA w dniu 26.11.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705


Inne terminy i lokalizacje

17.12.2011r. - Szczecin




Obrazek
Angelika Ludera

Angelika Ludera Student, Wyższa
Szkoła Umiejętności
Społecznych w
Poznaniu

Temat: Reklama i Media

Już od 2008 roku zakupy grupowe rewolucjonizują świat. Model tradycyjnej reklamy i dokonywania transakcji przeszedł dzięki nim ogromną transformację. Od ponad roku zakupy grupowe podbijają Polskę. Oprócz serwisów zajmujących się zakupami z różnych branż, coraz częściej można spotkać portale, które swoją działalność kierują na konkretne miasta czy do konkretnych klientów. A zainteresowanie zakupami grupowymi wciąż rośnie! W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku powstał B2B Deal, pierwsza w Polsce platforma zakupów grupowych dla firm.

Wejdź na http://b2bdeal.pl i dowiedz się więcej!

konto usunięte

Temat: Reklama i Media

.Ilona Woźniak edytował(a) ten post dnia 13.11.11 o godzinie 12:52

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Romaniszyn

Katarzyna Romaniszyn marketing i reklama,
DVA POLSKA

Temat: Reklama i Media

Zapraszam http://dva-polska
Reklama multimedialna.
Katarzyna Romaniszyn

Katarzyna Romaniszyn marketing i reklama,
DVA POLSKA

Temat: Reklama i Media

Zapraszam http://dva-polska.pl

Następna dyskusja:

potrzebuje pomocy - inform...


«

Drukarnia

|

Blat

»


Wyślij zaproszenie do