Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wkrótce w Krakowie odbędą się pierwsze targi dedykowane osobom "mówiącym językami", które chciałyby swoje umiejętności wykorzystać w pracy. Na targach wystawcami będą korporacje i agencje rekrutacyjne szukające ludzi do pracy w Polsce i zagranicą. Będą tam z konkretnymi ofertami pracy :)

Więcej informacji tutaj, a zarejestrować można się tutaj
:)

P.S.
Udział w konferencji jest bezpłatny! :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE BIZNESOWE
z wiodącymi praktykami zarządzania
pt.


Obrazek


17 maja 2012 r., godz. 9.00 – 11.30
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Spotkanie adresowane jest do menedżerów wyższego szczebla, dyrektorów i prezesów.

OSTATNIE MIEJSCA na bezpłatny udział w sesji „Poza Przylądek Horn: Wyprawa po Złote Runo. Executive Education: zintegrowany model zarządzania marką."

Rejestracja uczestników - tutaj

Szczegółowy program - tutaj
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do czytania artykułu:

,,A może pasek do tego?'.

Obrazek


Marzeniem wielu z nas jest błogie uczucie pozostające po zakupach. Kiedy je odczuwamy? Co musi się wydarzyć, aby utrzymywało się w nas wrażenie, że kupiliśmy wszystko co …
czytaj dalej

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Artur R H.

Artur R H. Interim Management
=> open for new
challenges...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

aktualnie moje kompetencje związane są z kompleksowym zarządzaniem projektami oraz wdrożeniami w zakresie:

- identyfikacji potrzeb w zakresie nowoczesnych, innowacyjnych technologii dla przedsiębiorstw poprzez Audyt innowacyjny/technologiczny,
- prezentacji informacji o możliwościach badawczych, opracowaniach Know-how jednostek badawczych/sektorów nauki użytecznych w sferze biznesowej,
- pozyskiwania partnerów do współpracy z sektorów nauki i biznesu w zakresie innowacyjnych rozwiązań technologicznych i wymiany wiedzy,
- transferu technologii,
- przygotowywania i realizacji projektów (rozwój nowych produktów, uruchomienie nowej produkcji, nowy produkt),

Środowisko pracy:
- przedsiębiorstwa,
- jednostki naukowe,
- uczelnie wyższe,
- instytucje otoczenia biznesu,
- samorządy,
- klastry i sieci współpracy.

Współpracuje z wieloma osobami i instytucjami. Nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Moja oferta jest nastawiona na potrzeby dzisiejszego biznesu.
Nie ustalam sztywnych ram, gdyż współpracę z Klientem traktuje jako sztukę obopólnych propozycji oraz korzystnych decyzji.

pozdrawiam
Artur Hennek

http://businessbroker-network.eu/

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy kadrę zarządzającą wszystkich firm, zainteresowaną podnoszeniem swoich anglojęzycznych kompetencji do współpracy w firmą 360º Y.E.S.

Zajmujemy się prowadzeniem szkoleń w języku angielskim, rozwijających zarówno kompetencje komunikacyjne ogólne, jak i umiejętności komunikacyjne branżowe, osadzone w kontekście biznesu. Proponujemy niezwykle skuteczną, autorską metodę nauczania języka poprzez jego ZROZUMIENIE, stojącą w całkowitej opozycji do standardowej nauki na pamięć. Szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni NATIVE SPEAKERZY.

Otwieramy się także na współpracę z klientami indywidualnymi i rozpoczynamy dodatkowo organizowanie szkoleń otwartych.

Startujemy w Łodzi:


Obrazek


Zapraszamy!
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

CERTYFIKACJA IPMA W 1,5 MIESIĄCA !
SPECJALNA, PRZYSPIESZONA, WEEKENDOWA EDYCJA


Obrazek


CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D
12 dni szkoleń prowadzonych w formie warsztatów, po 2 dni, co tydzień
egzamin próbny
trenerzy- praktycy
miła atmosfera
profesjonalnie przygotowanie szkolenia

Ponad 90% naszych kursantów uzyskuje wynik pozytywny na egzaminie, zdobywając międzynarodowy certyfikat IPMA z zarządzania projektami.

pierwszy blok szkolenia rusza - 26-27* maj 2012 KRAKÓW

Cena - 4200 zł netto

Zdobądź:
• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management - certyfikat IPMA- Poziom D
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji
• Możliwość pracy na własne nazwisko
• Uznanie zawodowe i osobiste
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy

Korzyści dla firmy
• wzrost prestiżu firmy funkcjonującej w oparciu o kompetentnych Project Managerów i członków zespołów projektowych
• poprawa wydajności i produkcyjności
• wzrost konkurencyjności w pozyskiwaniu zleceń

szczegóły oferty na http://pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.

Korzystne rabaty w przypadku zgłaszania się po kilka osób razem.

* pm2pm zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia szkolenia w przypadku nie zebrania odpowiedniej grupy osób.
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-26.05.2012 r.
-18.06.2012 r.
-19.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-15.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-16-17.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMINY SZKOLENIA:
-19.05-20.05.2012 r.
-23.06-24.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24 - pierwszy dzień szkolenia, 29 maja oraz 4, 5, 20, 21, czerwca, ostatnim dniem szkolenia będzie 27 czerwca 2012 roku.

roku.
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wszystkich zainteresowanych tematem zwiększenia efektywności komunikacji, pracy głosem, zapraszamy na 16. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik, który
odbędzie się w najbliższą sobotę 12.05.2012 w Parku Marszałka Rydza-Śmigłego
(Warszawa Powiśle) w godz.11.00-20.00.

Temat przewodni tegorocznego pikniku to "Energia".

Akademia Efektywnej Komunikacji jest w tym roku jednym z piknikowych wystawców.
Przez cały dzień przy stanowisku nr 187 (sektor III, przy Pomniku Sapera) będziemy "uwalniać energię głosu" i prowadzić bezpłatne indywidualne konsultacje z logopedą medialnym, warsztat emisji głosu z trenerem głosu i masaż psychostymulacyjny.

Serdecznie zapraszamy!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Proseed: specjalne wydanie na Intel® Business Challenge Europe 2012

Na rynek trafił właśnie specjelny numer magazynu Proseed. W całości poświęcony jest historii i rozwoju konkursu Intel® Business Challenge Europe. Znajdziecie w nim prezentacje zeszłorocznych finalistów z Europy i świata - pomysłodawcy opowiadają o tym, jak konkurs pomógł im w rozwoju ich innowacyjnych projektów. Dodatkowo - garść rad jak napisać dobry biznes plan, aby przekonać do siebie inwestorów i wygrywać światowe konkursy.

Nabór projektów do Intel® Business Challenge Europe 2012 – konkursu adresowanego do młodych przedsiębiorczych - trwa do 28 maja 2012. Na zwycięzców konkursu czeka pula nagród o wartości 50 tys. dolarów, coaching międzynarodowych praktyków biznesu oraz udział w światowym finale Intel Global Challenge w Krzemowej Dolinie, USA.

Spośród zgłoszonych projektów Jury wyłoni najbardziej nowatorskie pomysły wykorzystania nowych technologii o największym potencjale biznesowym. Kwalifikowane są projekty m.in. z obszarów: biotechnologia, nanotechnologia, oprogramowanie, aplikacje mobilne, elektronika, robotyka, energia i jej wytwarzanie. Projekt adresowany jest do osób w wieku od 18 do 34 lat, studentów, doktorantów lub absolwentów szkół wyższych.

Magazyn dostępny w języku angielskim. Proseed jest wyłącznym reprezentantem polskiej edycji tego konkursu.

Bezpłatny magazyn o Intel® Business Challenge Europe 2012 można przekartkować online lub pobrać ze strony: http://issuu.com/proseed/docs/proseed_intel

Więcej informacji o Intel® Business Challenge Europe 2012 znajdziecie w specjalnej zakładce na stronie Proseedmag.pl - http://proseedmag.pl/category/intel®-business-challenge-2012
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kończy ci sie ubezpieczenie a Broker mówi, że będzie ciężko ze wznowieniem?

Ubezpieczyciel podnosi stawkę?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wykonaliśmy trochę pracy - nowej i chyba jeszcze nie spotykanej. Pre-audyty ubezpieczeniowe, czyli sprawdzenie stanu bezpieczeństwa obiektu na okoliczność ryzyk, jakie obejmowane są polisa ubezpieczeniową. Sprawdź informację o usłudze:

http://ibii.eu/oferta/pre-audyt-ubezpieczeniowy

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie!
Wspólnie z AVNET – dystrybutorem IBM i VMware, zapraszamy na bezpłatną prezentację rozwiązań wirtualizacji i storage w oparciu o technologie tych producentów. Będziemy prezentować nasze wdrożenia oraz środowisko produkcyjne InfoLAN oparte na w/w technologiach. Jednocześnie zostanie przeprowadzony na żywo pokaz replikacji macierzy IBM Storwize.

Agenda spotkania:
11.30 – 12.00: Rejestracja oraz powitalna kawa
12.00 – 13.45: InfoLAN:
- Wirtualizacja okiem praktyka w świetle oferowanych zalet
- Tam gdzie wymagania rosną – klastry HA, FT na przykładzie zrealizowanych wdrożeń
13.45 – 14.00 – przerwa kawowa
14.00 – 15.30: InfoLAN:
- IBM BladeCenter S, vSphere oraz HA na żywo w środowisku InfoLAN
- Fakty i mity dot. backupu wirtualnego środowiska
15.30 – 15.45 – przerwa kawowa
15.45 – 17.15: AVNET:
- Prezentacja firmy i oferty AVNET
- Jeszcze wyższa niezawodność – replikacja macierzy IBM Storwize v7000
17.15 – 18.00: InfoLAN:
- Czy to nieuniknione? Rzut okiem na Windows 8 Server
- Zakończenie spotkania i losowanie nagród

Wspólna rozrywka – 18.00 – 21.00:
* Kolacja
* Bowling

Prezentacja odbędzie się w czwartek 24. maja 2012 roku w Klubie Arco w Warszawie, przy ul. Bitwy Warszawskiej 19. Szczegółowa agenda na naszej stronie http://www.infolan.pl.

R.S.V.P.: Aby potwierdzić swoje uczestnictwo, wystarczy wysłać emaila: rafal.wojtowicz@infolan.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do piątku 18. maja br. W imieniu całego zespołu serdecznie zapraszamy!
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na BRUNCH JAKOŚCIOWY!

QSB General Motors i Formel Q Capability Volkswagena.

Już dzisiaj zapraszamy do udziału w organizowanym przez Team Prevent Poland BRUNCHU JAKOŚCIOWYM , podczas którego przedstawimy Państwu nowości w specyficznych wymaganiach klientów grupy Volkswagena oraz GM.

Są to między innymi nowe wydanie QSB (Quality Systems Basics) General Motors. Team Prevent Poland jest zakontraktowanym przez GM usługodawcą na przeprowadzanie szkoleń, jak również warsztatów i audytów z unowocześnionej metodologii QSB, którą przedstawimy w praktycznych aspektach.

Drugim wiodącym tematem będzie nowe wydanie Formel Q Capability grupy Volkswagen, w tym zastosowanie podręcznika VDA 6.3 do przeprowadzania wymaganej od dostawców samooceny.

Brunch odbędzie się 13 czerwca o 11.30 w hotelu Quality Silesian mieszczącego się w Katowicach przy ulicy Szybowcowej 1A, w dogodnej lokalizacji przy autostradzie A4. Przewidywany czas zakończenia spotkania to godzina 15:00.

Zapraszamy Państwa do kontaktu i zapoznania się ze szczegółami spotkania!

e mail: justyna.hess@teamprevent.com

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01



Wyślij zaproszenie do