Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria Szlajter

Maria Szlajter Trener p/mobbingu,
autor programów
szkoleniowych -
superw...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Mobbing Program CTB prowadzi indywidualne konsultacje w sprawach

- budowy modelu przeciwdziałania zjawisku mobbingu (zgodnie z wytycznymi PIP do art.94(3)KP)

- pojawienia się w Państwa pracy sytuacji związanych z mobbingiem (oskarżeń o stosowanie mobbingu, problemów z przekazem poleceń, podejrzenia o stosowanie praktyk mobbingu inne osoby, bycie ofiarą mobbingu etc)

Wsparcie i pomoc można uzyskać

- osobiście (po wcześniejszym umówieniu)
- mailowo
- telefonicznie
- z użyciem wideokonferencji

więcej informacji na stronie http://program.org.pl

Lub mailowo trenerzy@program.org.pl

Prowadzimy również szkolenia otwarte i zamknięte dla pracowników i kadry menadżerskiej w zakresie przeciwdziałania zjawisku mobbingu

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Diana Zych

Diana Zych Product Manager,

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
zapraszam wszystkie Panie do zapoznania się z nowym projektem ruszającym na terenie Warszawy i jej okolicach.
Beauty Card System
to karta zapewniająca dostęp do usług fryzjersko – kosmetycznych,
zakodowanych na imiennej karcie.
Usługi te są dostępne w ponad 60 ekskluzywnych salonach
zlokalizowanych na terenie Warszawy i okolic.

• strzyżenie,
• modelowanie,
• odżywianie włosów,
• manicure,
• pedicure,
• malowanie paznokci,
• henna rzęs i regulacja brwi,
• piętnastominutowy masaż twarzy łącznie z konsultacją

Ponad 60 profesjonalnych salonów pracujących na ekskluzywnych kosmetykach m.in. L’oreal, Matrix, Joco.
40% stałego rabatu na ponad 30 zabiegów, co miesiąc dostęp do nowych promocji i zniżek.
Instytucja cichego klienta desygnowana naszym podpisem zapewnia Państwu najwyższy poziom obsługi.
Stały dostęp do bezpłatnych porad i konsultacji

Karta jest dostępna jako dodatkowe świadczenie pozapłacowe dla pracujących kobiet.
UDZIAŁ W PROJEKCIE DLA FIRMY JEST BEZPŁATNY!

Zainteresowane Panie proszę o kontakt na priv. Prześle listę salonów :)
Aleksandra Potykanowicz

Aleksandra Potykanowicz Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

Polecam!
Aleksandra Potykanowicz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w najbliższych akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner, wraz z egzaminami.

Cel szkolenia
Poznanie terminologii i omówienia sylabusa egzaminów PRINCE2® Foundation&Practitioner w celu przygotowania uczestników do zdania egzaminów w trakcie szkolenia. Szkolenie pozwoli uczestnikom skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Adresaci szkolenia
Kierownicy wyższego szczebla mianowani ostatnio do ról projektowych lub osoby, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyniesie korzyści osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów oraz członkom Komitetu Sterującego.

Najbliższe terminy
Szkolenie PRINCE2® Foundation&Practitioner:

• 02-06.04.2012
• 16-20.04.2012


Szkolenie to oferujemy wraz z egzaminami też równolegle przez Internet w trybie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu i zdać oba egzaminy, z każdego miejsca w Polsce: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenie:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ubezpieczenia a audyty bezpieczeństwa

Zmiany na rynku ubezpieczeń, jakie obserwujemy od kilku lat są inspiracją do IV Konferencji Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji. Ostatnio, zmiany te, wraz ze zmieniającymi się wytycznymi i wymaganiami ubezpieczycieli, znacząco rzutują na kształt systemów bezpieczeństwa przedsiębiorstw i organizacji działających w Polsce.

Inżynierowie oceny ryzyka firm ubezpieczeniowych lub firmy audytorskie, działające na zlecenie ubezpieczycieli, stosują standardowe metody audytu. Czasem są one bardziej zaawansowane czasem mniej. Czasem rekomendacje są słuszne, a czasem... delikatnie mówiąc nieprzemyślane. Niemniej, metody, jakimi się posługują audytorzy, to metody znane nam na co dzień z pogranicza audytu, szacowania i oceny ryzyka i … wiedzy technicznej.

Inżynier oceny ryzyka, i ryzyka z inżyniera....

Ale co tak naprawdę sprawdzają? Na co zwrócić uwagę, w trakcie przygotowań do tych wizyt? Co będzie dokumentem wiodącym fazy I audytu?

Na te pytania postaramy odpowiedzieć się w ramach pierwszego panelu dyskusyjnego.

Win-win w bezpieczeństwie

Kolejne pytania, jakie nam się rodzą w trakcie realizacji pre-audytów ubezpieczeniowych, to dlaczego jeszcze nie zrozumieliśmy, że działanie w tym zakresie jest realizacja strategi win-win? Ubezpieczycielowi chodzi o to, żeby system był tak przygotowany, żeby nie zdarzyła się szkoda, a on nie wypłacał odszkodowania, Ale przecież zarządzającym chodzi dokładnie o to samo.

W drugim panelu dyskusyjnym postaramy się wskazać jak „otworzyć drzwi” w myśleniu strategicznym. Jak połączyć coraz częściej występujące żądania Klientów związane z planowaniem ciągłości działania (BCM – business continuity management) z obniżaniem ryzyka. Postaramy się przekonać, że warto zmienić postrzeganie na żądania ubezpieczycieli, w kontekście ciągłości działania biznesowego i coraz większych wymagań naszych klientów (szczególnie w kontekście łańcucha dostaw).

Synergia w bezpieczeństwie, czyli dwie pieczenie przy jednym ogniu..

Audyt, przegląd, kontrola... Formy badania stanu bezpieczeństwa. Które, kiedy i jak pomagają nam pracować na ryzykach? Które sposoby redukcji są właściwe? Co robić, żebyśmy byli spokojni, realizując działania obowiązkowe wynikające z przepisów ustaw? Czyli, jak obowiązki przekuć na dochodowe działania?

W trzecim panelu dyskusyjnym postaramy się wskazać, na to, w jaki sposób dobrze i skutecznie wykorzystać działania w różnych formach oceny stanu bezpieczeństwa. Jak przegląd budowlany, pożarowy, techniczny, poza spełnieniem wymogów formalnych, pozwoli nam kształtować system akceptowalny przez Klientów, ale też i przez Ubezpieczycieli. Czyli jak przy jednym ogniu upiec dwie pieczenie.

Moderatorzy dyskusji:

Konsultanci i Eksperci Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji, realizujący zadania audytu bezpieczeństwa w ramach pre-aduytów ubezpieczeniowych. Audyty te prowadzone są na podstawie Metodyki Audytu Bezpieczeństwa IBII:

Konsultanci – działający jako audytorzy w ramach oceny stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz jako doradcy, przy kształtowaniu systemu bezpieczeństwa. Do niniejszej Konferencji, jako moderatorów zaprosiliśmy Konsultantów, realizujących zadania w ramach pre-aduytu. Z wykształcenia, przygotowania i doświadczenia są to byli specjaliści oceny ryzyka u ubezpieczycieli, posiadający dodatkowo wiedzę z zakresu inżynierii lądowej, ochrony przeciwpożarowej, BHP, byli pracownicy i funkcjonariusze służb mundurowych.

Eksperci – stanowią tzw. drugi odwód. Są autorami opinii, rekomendacji dla systemów bezpieczeństwa. Nie pracują w terenie, z reguły są emerytowanymi funkcjonariuszami i pracownikami służb, instytucji i organizacji związanych z określonymi zakresami bezpieczeństwa. Jako eksperta zaprosiliśmy czynnego pracownika sektora ubezpieczeń, który służy Instytutowi wiedza Ekspercką w zakresie oceny polis ubezpieczeniowych oraz rekomendacji i informacji w zakresie wymagań zawarty w ogólnych warunkach ubezpieczeń.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zeskanowanego, wypełnionego formularza na adres mailowy: konferencje@ibii.eu oraz wpłata na wskazane w formularzu konto, nie później niż na 7 dni przed konferencją.

Informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zarezerwowaniem miejsca. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Formularz do pobrania, w formatach .odt i .doc w plikowni na stronie Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji (http://ibii.eu/pliki/cat_view/91-formularze-zgoszeniow....

Zapraszamy.
Zespół Organizacji Konferencji
Instytut Bezpieczeństwa i Informacji

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do