Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" współfinansowanego z funduszy EFS.
AUTOPREZENTACJA TRENERA. PRACA Z GŁOSEM. WIZERUNEK TRENERA.
6-8.07.2012

Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia poszerzą swoje kompetencje z zakresu tworzenia interesujących, zapadających w pamięć wystąpień oraz mini-wykładów, z wykorzystaniem potencjału głosu oraz tworząc pozytywny wizerunek. Uczestnicy nauczą się jak tworzyć spójny wizerunek na zajęciach z WIZAŻYSTKĄ oraz uzupełnią wiedzę z zakresu higieny głosu, poprawnej dykcji i pracy z głosem na zajęciach ze SPECJALISTĄ OD EDYCJI GŁOSU

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Serdecznie zapraszam Państwa na szkolenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym

jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP!

Cel szkolenia
• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podane niżej terminy szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Terminy2012.07.12 - 2012.07.13 Wrocław (SOM 12100)
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)
2012.09.24 - 2012.09.25 Poznań (SOM 12103)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl http://szkolenia-biznesowe.biz|www.akademiamddp.pl
Olga Sztykowa

Olga Sztykowa BAMT,specjalista ds
sprzedazy szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
zapraszam osób chętnych na szkolenia dotyczące II modelu :Symulacja procesów z modeli BPMN.Zapoznanie uczestników z metodologią dokumentacji procesów BPMN (Business Process Modeling Notation-Notacja Modelowania Procesów Biznesowych) i Swimlane.
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej i zarządzającej .
Osoby zainteresowane proszę o kontakt : olga.sztykowa@software.com.pl lub tel.794714573
ofertę chętnie wyślę na adres mailowy.
Pozdrawiam
Olga
http://bamt.pl/wydarzenia/885-II_modul__SymulacjaOlga Sztykowa edytował(a) ten post dnia 02.07.12 o godzinie 12:05

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu Kompendium Kompetencji Trenerskich współfinansowanego z funduszy EFS.
IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
14-15.07.2012

Szkolenie 20-godzinne (Sobota: 10-18.30, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia:
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych to pierwszy element w procesie szkoleń pracowników. Pełna analiza odbywa się na trzech poziomach: organizacyjnym, zawodowym, indywidualnym. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak skutecznie identyfikować potrzeby uczestników szkoleń. Nauczą się jak patrzeć na organizację w ujęciu systemowym oraz pozna różnorodne narzędzia identyfikowania potrzeb.

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Akredytowane szkolenia z zarządzania projektami


Obrazek


Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w lipcowych i sierpniowych akredytowanych szkoleniach z zakresu zarządzania, jakie organizuje firma skills®.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. akredytowane szkolenia z zarządzania projektami PRINCE2®, prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie odpowiedniej wiedzy oraz certyfikatu.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych ze standardu PRINCE2®:

09-13.07.2012;
23-27.07.2012;
06-10.08.2012;
20-24.08.2012

Szkolenia te dostępne są również przez Internet - "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce. Szczegółowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Dodatkowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Zapraszamy do współpracy
Zaspół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do odwiedzenia BIZNESBLOGA Uczelni Łazarskiego – miejsca codziennej wymiany wiedzy i prowadzenia dyskusji dla przedsiębiorców, przywódców, kadry zarządzającej, menedżerów i ekspertów.

Inspiracją do powstania BIZNESBLOGA był HBR Blog Network amerykańskiej Harvard Business School.

Wśród naszych autorów znajdują się już m.in. Profesor Andrzej Blikle, Mik Kuczkiewicz (Prezes, Hay Group Polska) oraz Aleksander Romanowski (Prezes, Platinum Fund 24 S.A).

Jeśli i Ty chcesz wejść w poczet autorów BIZNESBLOGA, skontaktuj się pod adresem wojciech.dudziak@lazarski.pl

ps. zapraszamy też na nasz mikroblog na Goldenline
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Proseed: numer 23. już na rynku

Do czytelników trafia właśnie najnowszy numer magazynu Proseed a w nim: pierwszy w Polsce wywiad z Mamoonem Hamidem, człowiekiem, który ma na koncie same trafione inwestycje - w tym sprzedanego za 1,2 mld $ Yammera. Z okładki patrzy prezes e-point, Marcin Żuchowicz. Facet, który poznał biznesowe dno. I zostawił je za sobą, idąc do przodu i nie oglądając się na konkurencję. Jerry Colonna nie owija w bawełnę: "Idźcie pracować na poczcie, jeśli boicie się ryzyka".

Oprócz tego jak zwykle – porady, felietony Grodzickiego, Wesołowskiego i naszego nowego nabytku - Grzegorza Biolika. Piszemy też o konwersji w e-commerce, dylematach startupów (dzięki Richardowi Lucasowi).

To jubileuszowy numer – pierwszy Proseed wyszedł dwa lata temu. Ten z oznaczeniem 23 przeszedł lekki lifting. Nowy layout oznacza więcej treści o ludziach, którzy robią prawdziwy biznes, ideach zmieniających świat, modelach i strategiach biznesowych. To 92 strony inspiracji.

Magazyn Proseed można zaprenumerować przez stronę proseedmag.pl/prenumerata Polecamy też wersję audio – to wszystkie treści magazynu w audiobooku, czytanym przez lektora, subskrypcję wersji PDF i śledzenie newsów na stronie proseedmag.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy - specjalna wakacyjna oferta!
Więcej informacji …
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Solidne podstawy teoretyczne łączymy z biznesowym doświadczeniem, przekazując wiedzę praktyczną podczas szkoleń dla właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów. Nasza szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu, trenerów oraz dydaktyków Uczelni Łazarskiego.

Wykorzystując pro-biznesowe nastawienie Uczelni, jej bogatą infrastrukturę, oraz szeroką wiedzę trenerów, możemy zaoferować wysoką jakość merytoryczną szkoleń w atrakcyjnej rynkowo cenie.

Poznaj ofertę naszych szkoleń zamkniętych, oraz jesienny program szkoleń otwartych.
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszam Państwa do współpracy! Atrakcyjne warunki cenowe!

Prosimy o zapoznanie się z ofertą wakacyjną -

LETNIA SZKOŁA KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU I AUTOPREZENTACJI- 4 niezależne moduły
1-dniowe (nauka i dobra zabawa)

Program szczegółowy na: http://celcg.pl, http://mojaatena.pl

OFERTA – WARSZTATY- SZKOLENIA-COACHING-DORADZTWO
http://mojaatena.pl, biuro@mojaatena.pl,

1. Negocjacje
- negocjacje handlowe
- negocjacje zakupowe
- negocjacje windykacyjne
- negocjacje międzykulturowe
- negocjacje grupowe

2. Zarządzanie
- zarządzanie zmianą
- zarządzanie stresem
- zarządzanie czasem
- zarządzanie konfliktem
- zarządzanie wiekiem
- zarzadzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja i selekcja, wartościowanie stanowisk pracy, opisy
stanowisk, profile stanowiskowe, metody rekrutacji A/C, D/C, koszyk zadań, SOOP,
outplacement, outsourcing)
- zarządzanie zespołem

3. Sprzedaż
- zaawansowane techniki sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- crosseling i up selling (sprzedaż wiązana i uzupełniająca
- obrona ceny i marży
- budowanie relacji z Klientem
- prospecting
- utrzymanie Klienta
- trudne sytuacje sprzedażowe
- telemarketing
- merchandising

4. Rozwój osobisty i zawodowy
- savoir vivre – etykieta biznesowa
- wystąpienia publiczne i prezentacje
- organizacja konferencji prasowych
- autoprezentacja
- outdoor
- wypalenie zawodowe
- asertywność
- techniki relaksacyjne

5. Team building
- Przywództwo
- Efektywność biznesowa i osobista
- motywowanie
- psychologia szefa
- profesjonalny instruktor
- coaching

6. Szkolenia dla sekretarek/asystentek
- dokumentacja firmowa
- organizacja pracy
- korespondencja w biurze
- przyjmowanie gości
- biurowa etykieta

7. Komunikacja interpersonalna
- perswazja i przekonywanie – argumentacja
- przekaz werbalny i pozawerbalny
- metaprogramy

8. Szkolenia dla trenerów TTT
Warsztaty:
- wystąpienia publiczne i prezentacje
- metodyka prezentacji projektu
- negocjacje handlowe
- negocjacje zakupowe
- negocjacje windykacyjne
- metody oceny dostawców
- profesjonalny instruktor
- autoprezentacja
- zarzadzanie zespołem
- skuteczne zarzadzanie pracownikami na hali produkcyjnej (kierownicy produkcji, mistrzowie i brygadziści)
- motywowanie
- zaawansowane techniki sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
Szkolenia i doradztwo specjalistyczne:
 Ubezpieczenia – kadra menedżerska, Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowi, Agenci Ubezpieczeniowi,
 Służba zdrowia – lekarze, farmaceuci, pielęgniarki, położne,
 Banki – kadra zarządzająca, menedżerska, doradcy, specjaliści, kasjerzy,
 Hotele – menedżerowie, recepcjoniści, kelnerzy, barmani, pracownicy obsługi,
 Produkcja – Kierownicy produkcji, Kierownicy magazynów, Mistrzowie, Brygadziści,
 Reklama – pracownicy reklamy i mediów,
 Sekretariat i recepcja – asystentki, sekretarki, recepcjonistki,
 Logistyka – menedżerowie, specjaliści, pracownicy magazynów, kierowcy transportowi,

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Firma 360º Y.E.S. zajmuje się prowadzeniem szkoleń w języku angielskim, głównie dla kadry zarządzającej firm różnych branż, ale także dla pozostałych pracowników firmy.

Wspierające kompleksowo biznes klienta szkolenia zintegrowane rozwijają równocześnie umiejętności komunikacyjne biznesowe (negocjacje, prezentacje, zarządzanie projektami…) jak i kompetencje komunikacyjne ogólne. Nasze szkolenia mają na celu nie tylko podniesienie skuteczności językowej, ale również świadomości kulturowej w międzynarodowym biznesie.

Proponujemy niezwykle skuteczną, autorską metodę nauczania języka poprzez jego ZROZUMIENIE stojącą w całkowitej opozycji do standardowej nauki na pamięć.

Szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni NATIVE SPEAKERZY.


Przygotowując szkolenie, odpowiadające na potrzeby danej firmy i jej pracowników, realizujemy seminaria na takie tematy jak m.in.:

Spotkania biznesowe
Prezentacje i wystąpienia publiczne
Negocjacje biznesowe
Zarządzanie projektami
Otoczenie kulturowe biznesu w języku angielskim

Organizujemy również indywidualne sesje i programy szkoleniowe dla menadżerów, którzy wymagają szczególnego przygotowania językowego do konkretnego projektu bądź negocjacji.

Naszym jedynym standardowym programem jest "English Myth Busting"
Ma on na celu "odkrywanie tajemnic" języka angielskiego, uczonego przeważnie odtwórczo, w oparciu o nieprzystające do użytkowej mowy schematy i zasady.
Udowadniamy w nim, że język angielski, ze szczególnym wskazaniem na czasowniki złożone typu Phrasal, jest dużo prostszy i bardziej logiczny niż przedstawiają go podręczniki.
Rekomendujemy ten program wszystkim rozpoczynającym przygodę z 360º Y.E.S., aby poprzez zawartą w nim logikę osiągnęli nowe zrozumienie języka.

Aby przekonać się o skuteczności naszej autorskiej metody rozwijania języka i korzyściach płynących z ewentualnej współpracy, proponujemy przeprowadzenie w Państwa firmie (lub innym wybranym miejscu), w dowolnie ustalonym terminie, godzinnej, darmowej lekcji DEMO. Jedyne, co Państwo poświęcają to godzina czasu, a korzyści wyniesione nawet z tej jednej lekcji mogą być ogromne.

Zapraszamy do współpracy!
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" współfinansowanego z funduszy EFS.

METODYKA PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA GRUP 45+
11-12.08.2012

Szkolenie 20-godzinne Sobota: 10-18.30, Niedziela: 8.30-17.15

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu zapoznanie trenerów ze specyfiką rozwojową człowieka powyżej 45 lat i dostosowanie do niej metod szkoleniowych.
Uczestnicy nauczą się aktywizowania, angażowania osób 45+ oraz korzystania z ich potencjału, prowadzenia zajęć w zgodzie z adekwatnym trybem uczenia. Nauczą się konstruować scenariusz zgodny z zasadami andragogiki, motywować osoby w wieku 45+ do rozwoju. Poznają także założenia oraz narzędzia zarządzania wiekiem.

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chcesz pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej? Zbudować muskulaturę? Ujędrnić ciało? Wzmocnić mięśnie? Lub po prostu czuć się lepiej prowadząc zdrowy tryb życia? Wszystko to jest możliwe dzięki odpowiednio dobranemu treningowi oraz sposobowi odżywiania.

Nazywam się Grzegorz Kaczmarek, jestem zawodowym trenerem personalnym/instruktorem kulturystyki oraz trenerem żywieniowym.

Zajmuję się treningami personalnymi, konsultacjami treningowymi, konsultacjami dietetycznymi, układaniem indywidualnych planów treningowych, układaniem indywidualnych planów żywieniowych, układaniem planów suplementacji.

Określ cel jaki chcesz osiągnąć, a zrealizujemy go wspólnie stosując najefektywniejsze metody treningowe oraz zoptymalizowany plan żywieniowy.

Miejsca treningów:

* Calypso Fitness Club Warszawa Centrum Europlex - ul. Puławska 17

* Calypso Fitness Club Warszawa Adgar Plaza Mokotów - ul. Postępu 17A

* Calypso Fitness Club Warszawa Wola Park - ul. Górczewska 124

Treningi personalne w innych klubach są możliwe po wcześniejszym ustaleniu.

Jeśli chcesz poprawić swoją sylwetkę, zacząć ćwiczyć na siłowni lub zoptymalizować swój obecny trening i sposób odżywiania zapraszam do współpracy.

Na polepszenie formy nigdy nie jest za późno. Zapraszam.

Szczegółowe informacje znajdziesz na mojej stronie: http://gympro.pl/trener-personalny-warszawa

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dyrektor nowo tworzonego Oddziału Allianz zaprosi do współpracy Menadżerów:

Manager Zespołu Sprzedaży

Opis stanowiska:

• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (rekrutowanie, planowanie, organizowanie, pracy zespołu, motywowanie zespołu)
• Realizacja założonych planów
• Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem

Wymagania:

• Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku Kierownika Zespołu
• Wiedza oraz wysokie umiejętności w zakresie sprzedaży oraz nawiązywania relacji z klientem, poparte sukcesami
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
• Dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Umiejętności menadżerskie

Oferujemy:

• Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
• Możliwość niegraniczonego rozwoju
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
• Pracę w stabilnej firmie w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
• Wynagrodzenie stałe + premie

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja.oddzialwroclaw1@gmail.com

Więcej informacji na priv, zapraszam! Marta Sobolewska
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Potowarzyszę lub poprzyglądam się razem z Tobą Tobie.

Jestem Coachem. Fascynuje mnie człowiek i jego nigdy nie kończące się zasoby. To jak wiele można odkryć pracując nad sobą. To jak wiele można osiągnąć. Nie ma granic. To Ty decydujesz jak daleko chcesz dojść.

Zajmuje procesem coachingowym, w swojej pracy nie stawiam granic miedzy dziedzinami Coachingu.

To Ty zadecyduj jak chcesz nazwać i czy w ogóle potrzebujesz nazywać nasza pracę.
To Ty zadecyduj nad czym chcesz pracować.
To Ty zadecyduj na jak wiele chcesz sobie pozwolić.
Wyrusz w podróż. A gdy się za jakiś czas obejrzysz - zobaczysz jak daleko doszedłeś.

Pozwól mi sobie towarzyszyć.

Zapraszam Cię do pierwszej wspólnej podróży.
Tak. Jesteś gotowy.

Kontakt:
adamhanczyn@gmail.com
tel. 663-289-200

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do współpracy!

Najtaniej w Polsce organizujemy tropikalne imprezy:
-HAWAJSKIE
-EGIPSKIE
-INDYJSKIE

Posiadamy oryginalne dekoracje!

Super pomysły!

Działamy na terenie całej Polski!

Chętnie podejmiemy stałą współpracę!

Zapraszam na http://zrobimyimpreze.pl

p.s.Damy prowizję za klietnów na wynajem dekoracji/organizację imprez.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

287 osób nas Lubi :)

dziękujemy i zapraszamy kolejne osoby na FB :)

Wejdź i Kliknij Lubię to!



Wyślij zaproszenie do