Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Szkolenia otwarte

JĘZYK BEZ BARIER w Warszawie!! Zapraszam na kursy języka migowego w Mazowieckiej!!
- 60h nauki
- godziny szkoleń dostosowane do możliwości grupy
- start już w kwietniu
- cena ok. 700PLN

Kontakt:
http://mgsd.pl
600 45 47 49 lub na priv
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Witam,

Zapraszam na kolejne 2 szkolenia organizowane przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

"Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 7.03.2013
Gdzie? - Warszawa

oraz

"Skuteczne przygotowanie i realizacja inwestycji na obszarach Natura 2000"

Szkolenie poprowadzi Główny Specjalista w Departamencie Obszarów Natura 2000, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Pan Sławomir Wodzyński

Kiedy? - 8.03.2013
Gdzie? - Warszawa

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!
Natalia Kryczka

Natalia Kryczka Menedżer Grupa
INSPRO Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam serdecznie na kolejne płatne szkolenie skierowane dla RAD PRACOWNIKÓW. Tym razem odbędzie się w czwartek 28 lutego
w godzinach 11.00-16.00. Będzie ono miało miejsce we Wrocławiu, w Hotelu Patio na ulicy Kiełbaśniczej 24.

Na zgłoszenia czekamy do 20 lutego, do godziny 15.00 – można przesyłać je faksem na numer: 42 630-17-49 lub mailowo na adres rady@inspro.org.pl.

W razie pytań proszę o kontakt :)

Jedna rada pracowników może delegować więcej niż jedną osobę. Jednocześnie zapraszamy osoby nie będące członkami rad pracowników, a zainteresowane powołaniem rady w swoim zakładzie pracy.

Więcej informacji na stronie http://radypracownikow.info
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy na praktyczne warsztaty z projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością w hurtowni farmaceutycznej / składzie konsygnacyjnym zgodnie z najnowszymi wytycznymi Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.

ZASADY PROJEKTOWANIA I WDRAŻANIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ

Adresaci: właściciele, kierownicy, pracownicy hurtowni farmaceutycznych.

Czas i miejsce:
26 lutego 2013, , ApartHotel Miodosytnia, Kraków.

Szczegółowe informacje:
Magdalena Fojcik, tel. 512-341-422; m.fojcik@mtd.biz.pl

ZAPRASZAMY
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia otwarte

Czy wiesz że jedno zdanie może mieć 100 znaczeń? Zapraszamy na szkolenie!


Obrazek


Choć wydaje nam się, że mówimy w jednym języku, przekazujemy jasne komunikaty, to zdarza się bardzo często, że nie jesteśmy dobrze rozumiani, lub my nie rozumiemy innych. Komunikacja to proces i tylko od nas samych zależy, w jaki sposób będziemy w tym procesie uczestniczyć.

Program ramowy:
1. Co to jest komunikacja ?
2. Funkcje komunikowania
3. Komunikacja werbalna/niewerbalna
4. Współczesne tendencje sprzedaży
5. Portret sprzedawcy
6. Typologia osobowościowa klienta (czyli jak dostosować komunikację do osobowości klienta)
7. Budowanie kontaktu z Klientem
8. Narzędzia kierowania rozmową
9. Planowanie działań
10. Trudny klient jak sobie z nim poradzić

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Materiały szkoleniowe
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 2. marca 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/komunikacja_w_sprzedazy.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"NOWA USTAWA O ODPADACH Z DNIA 14.12.2012 r. uchylająca w całości ustawę z 2001 roku"

Szkolenie poprowadzi doświadczony specjalista Pan Arkadiusz Dzierżanowski

Szkolenie odbędzie się w kilku terminach i miastach w marcu:

Terminy:

Łódź, 5 marca 2013 r.
Warszawa, 8 marca 2013 r.
Katowice, 11 marca 2013 r.
Kraków, 12 marca 2013 r.
Bydgoszcz, 14 marca 2013 r.
Gdańsk, 15 marca 2013 r.
Białystok, 18 marca 2013 r.
Gorzów Wielkopolski, 26 marca 2013 r.
Szczecin, 27 marca 2013 r.

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na: http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

OPIS SZKOLENIA:

Wchodząca w życie nowa ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach wprowadza rewolucyjne zmiany w dotychczasowym porządku prawnym dotyczącym postępowania
z odpadami. Zmiany wpływają na funkcjonowanie wszystkich podmiotów, od wytwórców odpadów począwszy, poprzez zbierających i transportujących, dokonujących odzysku, w tym recyklingu, kończąc na organach administracji publicznej odpowiedzialnych za wydawanie zezwoleń i pozwoleń w zakresie gospodarowania odpadami. Nowa ustawa uchyla dotychczas wydane wszystkie decyzje administracyjne dając przedsiębiorcom i organom administracji publicznej tylko 24 miesiące na uzyskanie nowych decyzji administracyjnych. Wchodzące w życie przepisy likwidują procesy R14, R15, uchylają programy gospodarowania odpadami niebezpiecznymi oraz programy gospodarowania odpadami innymi niż niebezpieczne, także informacje o wytwarzaniu i gospodarowaniu odpadami. Te i wiele innych kwestii zostaną omówione na szkoleniu.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które zajmują się sprawami dotyczącymi gospodarowania odpadami zarówno w firmie, jak i na szczeblu administracyjnym.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Postanowienia dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów: definicje, obowiązki państw i podmiotów gospodarczych, nowa lista procesów R i D, odpowiedzialność finansowa za gospodarowanie odpadami, utrata statusu odpadów, produkty uboczne.

2. Zasadnicze zmiany w gospodarowaniu odpadami :
- ogólne zasady gospodarowania odpadami po uchyleniu ustawy z 2001 r.,
- nowe definicje w gospodarce odpadami – odpady, odzysk, recykling, przygotowanie do ponownego użycia, utrata statusu odpadów, produkt uboczny, dealer odpadów, broker odpadów, itp.,
- gospodarowanie poszczególnymi rodzajami odpadów,
- rejestr podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez marszałków województw,
- sprawozdawczość i baza danych o odpadach.

3. Konsekwencje uchylenia decyzji administracyjnych na zbieranie, transport, odzysk i recykling odpadów – terminy, zakres.

4. Charakterystyka nowych wymagań dla wniosków o uzyskanie zezwolenia na gospodarowanie odpadami.

5. Charakterystyka procesów podlegających obowiązkowemu uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

6. Podstawowe zmiany prawne związane z koniecznością wprowadzenia nowych aktów wykonawczych do ustawy.

7. Obciążenia finansowe dla przedsiębiorców - opłaty skarbowe, kary, opłaty za prowadzenie rejestrów.

8. Najczęstsze problemy związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych na gospodarowanie odpadami.

WYKŁADOWCA: ARKADIUSZ DZIERŻANOWSKI

Ekspert w zakresie ogólnie rozumianego prawa ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarki odpadami oraz wybranych substancji chemicznych. Z wykształcenia mgr inż. chemii, absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1999-2006 pracownik Ministerstwa Gospodarki, w latach 2006-2011 pracownik Ministerstwa Środowiska.
Współtwórca szeregu rozwiązań prawnych i systemowych obowiązujących w prawie krajowym. Uczestnik procesu negocjacji o przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, delegat krajowy w pracach grup roboczych organów Unii Europejskiej oraz konwencji i porozumień międzynarodowych, a także uczestnik procesu negocjacyjnego dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów.
Autor dziesiątek publikacji w czasopismach naukowo-technicznych oraz dwóch poradników dotyczących korzystania z prawa w zakresie ochrony środowiska – substancje zubożające warstwę ozonową, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Od 2012 r. Dyrektor Generalny Ekolevel sp. z o.o., w której wykonuje na rzecz przedsiębiorców oraz organów administracji publicznej działalność doradczą i konsultingową w obszarze spraw prawnych dotyczący ochrony środowiska.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniach komputerowych organizowanych w Warszawie. W okresie od 15.02 do 1.03 przy zapisie na szkolenia otwarte każdy otrzymuje zniżkę w wysokości 33% z okazji 3. Urodzin firmy.

Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową http://imperiumszkoleniowe.pl.

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie ,,Fotowoltaika”, 17-18.04.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Długo oczekiwana ustawa o Odnawialnych Źródłach Energii oraz nowelizacja Prawa Energetycznego otworzą przed polskimi przedsiębiorcami, samorządami terytorialnymi, zarządcami budynków, właścicielami domów nowe możliwości zarabiania na czystej energii. Planowane zmiany przyczynią się do rozpowszechnienia odnawialnych źródeł, a fotowoltaika będzie w tej ustawie najbardziej propagowanych źródłem.

Planowane zmiany pozwolą rozwinąć się zarówno źródłom prosumenckim (małym producentom energii) jak i stworzą szansę dla dużych inwestorów myślących o farmach słonecznych, ze względu na uproszczenie procedur biurokratycznych, zniesienie obowiązku posiadania koncesji na wytwarzanie energii (dla małych i średnich instalacji) oraz poprzez stworzenie system taryf gwarantowanych oraz wprowadzenie współczynników korekcyjnych zielonych certyfikatów.

Już teraz warto zacząć myśleć jak wykorzystać potencjał planowanych zmian przepisów, a proponowane szkolenie wychodzi naprzeciw tych oczekiwań.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
przyszłych instalatorów PV
sób zajmujących się efektywnością energetyczną budynków
architektów planujących stosowanie nowych technologi odnawialnych
projektantów systemów elektroenergetycznych
przedstawicieli samorządów terytorialnych
przedstawicieli spółek gminnych takich jak wodociągi, itp.
inwestorów zainteresowanych inwestowaniem w farmy słoneczne
przedstawicieli wspólnot mieszkaniowych oraz zarządców nieruchomości chcących podnieść efektywność zarządzanych budynków
firm handlujących technologiami solarnymi (w tym kolektorami), chcący poszerzyć swój asortyment
studentów zainteresowanych tematem
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


"Massive Sales System" - synteza najlepszych modeli sprzedaży

Trener szkolenia - ekspertem Forbes:
Artykuł "Technologie efektywnej sprzedaży"
Artykuł "Motywacja w sprzedaży"

Podczas szkolenia uczestnicy:


- Poznają bardzo efektywny model sprzedaży inspirowany skutecznymi modelami sprzedaży, a także wieloma nurtami psychologii i NLP. Pozwoli to im wyróżnić się z tłumu nieskutecznych sprzedawców i sprawić, że klienci sami zaczną zabiegać o produkt;
-Zdemaskują wiele mitów dotyczących technik sprzedaży, które stosuje olbrzymia ilość handlowców, a które zmniejszają szansę na sprzedaż;
- Nauczą się umiejętności jakimi posługują się najlepsi coachowie i terapeuci podczas analizy psychiki swoich klientów, aby wiedzieć czego tak napFotolia 36404760 XSrawdę chcą klienci;
- Poznają różnice między podejściem do sprzedaży na małą skalę, a sprzedażą na dużą skalę. Żeby sprzedawać za większe pieniądze - potrzeba innego modelu pracy z klientem;
- Dowiedzą się na czym się różnią obiekcje fałszywe od prawdziwych oraz jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi poradzić;
- Okryją jak budować relacje z klientem jednocześnie na 4 poziomach komunikacji, aby nie sabotować nieświadomie całego procesu sprzedaży i tworzyć długoterminową relację win-win, gdzie klient stanie się partnerem handlowca w jego sprzedaży;

Program szkolenia (2dni - 16h):

1. Skuteczne i szybkie budowanie relacji:
- mity dotyczące relacji w procesie sprzedaży;
- technika „Rapportu”, czyli jak stworzyć niewidzialną nić porozumienia, zdobyć zaufanie klienta oraz jego otwartość;
- 4 obwody neurologiczne R. Wilsona w budowaniu relacji, czyli jak nie „spalić” sprzedaży jednym swoim słowem lub gestem;
- budowanie relacji jako źródło informacji o kliencie;

2. Psychologia potrzeb klientów:
- 7 sfer potrzeb ludzi;
- głębokie potrzeby jako źródło motywacji do podejmowania decyzji przez klientów;
- potrzeby ludzkie i potrzeby zwierzęce u człowieka;
- jak działają podświadome systemy motywacyjne u ludzi;

3. Skuteczna komunikacja w sprzedaży:
- jak mówić, żeby klient zrozumiał nas tak jak chcemy;
- zarządzanie ciekawością klienta oraz jego emocjami;
- typologie klientów – jak rozmawiać, żeby nas słuchano;
- meta-komentarz, czyli jak nie wchodzić w „gierki” klientów;

4. Analiza mocnych stron i korzyści oferowanego produktu;
- problemy klientów potencjalne źródło motywacji do zakupu oferowanego produktu;
- przyczyny występowania problemów i konsekwencje ich nierozwiązania;
- cechy produktu jako rozwiązanie problemu klienta;
- nowy model określania cech, zalet i korzyści;

5. Umiejętność prowadzenia klienta pytaniami przez proces sprzedaży do zakupu;
- pytania otwarte i zamknięte;
- pytania sugerujące, sytuacyjne, problemowe, implikacyjne, naprowadzające i perswazyjne;
- budowanie alternatywnej rzeczywistości;
- określanie sytuacji klienta i jego definiowania rzeczywistości;

6. Model efektywnej sprzedaży Massive Sales:
- cele klientów i problemy na drodze do ich realizacji;
- jak odkrywać motywację OD w potrzebach klientów;
- jak wzmacniać system motywacyjny klienta do zakupu;
- jak sprawić, żeby klient sam zabiegał o nasz produkt;
- jak rozmawiać o pieniądzach z klientem;
- kontraktowanie sprzedaży;
- jak finalizować proces sprzedaży;

7. Zaawansowana praca z obiekcjami:
- 3 źródła obiekcji klientów;
- Czym są obiekcje fałszywe i prawdziwe?
- METAMODEL - narzędzie pracy z obiekcjami prawdziwymi;
- KLARYFIKACJA – metoda na obiekcje fałszywe - „odkryj karty” klienta i dowiedz się o czym tak naprawdę myśli.
- FUKO – model konstruktywnej krytyki – metoda na opornych klientów;

Twoja inwestycja:
Cena 2 dniowego szkolenia to jedynie 499 zł brutto

Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy!

Zapisy:

kliknij link

Kontakt:

biuro@massivesales.pl

http://massivesales.plTen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.15 o godzinie 15:25

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie ,,Prawo zamówień publicznych - przepisy, które weszły w życie 20 lutego 2013 roku”, 27.02.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Cena szkolenia: 500 zł

Cena promocyjna szkolenia: 300 zł netto.

Szkolenie wychodzi naprzeciw potrzebom Wykonawców, którzy po raz kolejny muszą nauczyć się stosowania zmienionych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, które weszły w życie 20 lutego 2013 roku.

Były arbiter z listy Prezesa UZP, audytor, wreszcie przede wszystkim praktyk, realizujący różnorodne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zapozna słuchaczy ze zmianami przepisów, które są tak przeanalizowane, żeby w sposób praktyczny, minimalizując ryzyko popełnianych błędów przygotować użytkowników ustawy Prawo zamówień Publicznych do rychłych zmian. Pomoże przy tym rozwiązać „stare problemy” związane z realizacją przetargów publicznych, które niestety nadal występują pomimo kolejnych zmian przepisów ustawy Pzp.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Uczestnicy szkolenia:
• Dowiedzą się: jakie zmiany wiążą się z wejściem w życie ustawy z dnia 12 października 2012 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o koncesji na roboty budowane i usługi,
• Wykonawcy zostaną zaopatrzeni w praktyczne wskazówki jak interpretować zmienione przepisy w celu efektywnego i skutecznego udziału w przetargach.
Kolejne korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty, co przyczyni się do zwiększenia szans na pozyskanie zamówienia,
• Wyposażenie uczestników w praktyczne wskazówki i narzędzia do identyfikowania błędów Zamawiających i właściwego reagowania na nie,
• Zdobycie wiedzy , jak dyscyplinować Zamawiającego w sytuacji naruszania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Ponadto uczestnicy otrzymają ciekawe i bardzo przydatne materiały szkoleniowe, praktyczne narzędzia pracy audytora umożliwiające sprawną ocenę ofert konkurencyjnych, monitorowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikację błędów Zamawiających.
Hanna Szymanowska

Hanna Szymanowska szkolenia IT,
produkcja,
wdrożenia Lean
Manufacturing, ...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo,

Szkolenia w SAGES
Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń w SAGES? SAGES to przede wszystkim doświadczeni instruktorzy, szkolenia z ugruntowanych, a także najnowszych technologii i dostosowanie programu do potrzeb klienta.

Zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty szkoleń dedykowanych.
Oto największe atuty naszych szkoleń:
• doradztwo i dostosowanie programu do potrzeb klienta
• duży nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanej wiedzy
• autorskie programy, przygotowane przez naszych konsultantów na bazie ich doświadczenia, nabytego przy realizacji różnorodnych zadań projektowych, programistycznych i integracyjnych dla klientów
• trenerzy posiadający duże doświadczenie w realizacji projektów w zakresie szkolonych technologii, udokumentowane certyfikatami, potwierdzającymi ich kompetencje
• nadzór metodyczny nad trenerami i materiałami, by wiedza przekazywana była w przystępny sposób
• duże zaangażowanie trenerów w przekazywanie wiedzy
• uwzględnienie specyfiki branży klienta (nacisk na bezpieczeństwo w przypadku branży finansowej, czy ergonomię dla serwisów internetowych)
• dostępność szkoleń również dla małych grup
• doskonała obsługa klienta
• konsultacje po szkoleniu

Szkolenia Otwarte

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych realizowanych przez firmę SAGES w Warszawie w następujących terminach :


1. Administracja serwerem aplikacji JBoss – 11 marca 2013

2. Android podstawy programowania - 20 marca 2013

3. Kompleksowe tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w oparciu o Google Web Toolkit, Guice i JPA – 18 marca 2013

4. Automatyzacja testów funkcjonalnych aplikacji internetowych z użyciem Selenium i Robot Framework – 4 marca 2013

5. Modelowanie procesów biznesowych, przepływu pracy oraz reguł biznesowych na przykładzie JBoss Rules i jBPM lub Activiti – 25 marca 2013

6. Przetwarzanie XML i tworzenie usług Webservice na platformie Java – 25 marca 2013

7. Modelowanie procesów biznesowych z użyciem notacji BPMN2 – 28 marca 2013

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji

Kontakt:
Hanna Szymanowska
SAGES Sp. z o.o.
02-796 Warszawa; ul. Wąwozowa 11
k: +48.537.41.00.42

h.szymanowska@sages.com.pl
h.szymanowska@officeria.pl
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte

Już w marcu:

WARSZTATY Z DOBREJ PRAKTYKI WYTWARZANIA KOSMETYKÓW

- Szkolenie z Dobrej Praktyki Wytwarzania Kosmetyków, prowadzone w oparciu o normę PN-EN ISO 22716: 2009.
- Praktyczne warsztaty z projektowania i wdrażania GMP w wytwórni kosmetycznej.

Główny cel szkolenia:
Przedstawienie zasad Dobrej Praktyki wytwarzania w oparciu o normę PN-EN ISO 22716:2009, projektowanie, wdrażanie systemu GMP.

Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających: kierowników produkcji, działów kontroli jakości, technologów z branży kosmetycznej.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:
- nabycie, aktualizacja oraz pogłębienie wiedzy z zakresu GMP w produkcji kosmetycznej,
- dostęp do najświeższych informacji oraz wytycznych z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania zgodnie z normą ISO - GMP 22716,
- możliwość konsultacji ze specjalistami i omówienia konkretnych przypadków problemowych z praktyki zawodowej.

Czas i miejsce:
12 marca 2013, , ApartHotel Miodosytnia, Kraków.

Szczegółowe informacje:
Magdalena Fojcik, tel. 512-341-422; m.fojcik@mtd.biz.pl

ZAPRASZAMY
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"Ocena oddziaływania na środowisko - wybrane aspekty problemowe w ujęciu praktycznym. Wykład + Warsztaty"

Szkolenie poprowadzi doświadczeni trenerzy:
- dr Joanna Sztyber - Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w zakresie OOŚ - Sławomir Wodzyński - Główny Specjalista w Departamencie Obszarów Natura 2000, GDOŚ

Szkolenie odbędzie się w kilku terminach i miastach w marcu i kwietniu:

Terminy:

Warszawa, 14 marca 2013 r. - prowadzi dr. Joanna Sztyber
Katowice, 22 marca 2013 r. - prowadzi Sławomir Wodzyński
Rzeszów, 26 marca 2013 r. - prowadzi dr. Joanna Sztyber
Poznań, 5 kwietnia 2013 r. - prowadzi Sławomir Wodzyński
Gdańsk, 8 kwietnia 2013 r. - prowadzi dr. Joanna Sztyber
Wrocław, 12 kwietnia 2013 r. - prowadzi Sławomir Wodzyński

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na: http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

Zagadnienia omawiane na szkoleniu oraz część warsztatowa oparte będą na indywidualnych przypadkach oraz na fragmentach raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz decyzji administracyjnych. Uwzględniać będą one również najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych w tym zakresie oraz odsyłać do praktycznych wytycznych.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie do systemu ocen oddziaływania na środowisko (0,5 godz.):
 Przypomnienie procedur OOŚ (I grupa, II grupa, ponowna ocena oddziaływania na środowisko, ocena oddziaływania na obszar Natura 2000 – schematy postępowań),
 Rola decyzji środowiskowej w procesie inwestycyjnym,
 Wybrane kwestie związane z dofinansowaniem projektów infrastrukturalnych,
2. Zagadnienia problemowe związane z postępowaniami w sprawie oceny oddziaływania na środowisko (1,5 godz.):
 Kwalifikacja przedsięwzięcia,
 Dzielenie przedsięwzięć,
 Wariantowanie przedsięwzięcia,
 Oddziaływania skumulowane,
 Działania minimalizujące a działania kompensujące,
 Obszary Natura 2000: nadrzędny interes publiczny, kompensacja, załącznik Ib
 Ocena oddziaływania na środowisko a wymogi wynikające z Ramowej Dyrektywy Wodnej,
 Przesłanki odmowy wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
 Udział społeczeństwa,
3. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko jako podstawowe narzędzie w przeprowadzaniu oceny oddziaływania na środowisko (1 godz.):
 Rola raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
 Weryfikacja raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
 Najczęściej popełniane błędy w raportach o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
4. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach jako wynik postępowania w sprawie w sprawie oceny oddziaływania na środowisko (3 godz.):
 Charakter prawny decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
 Najczęściej popełniane błędy w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
 WARSZTATY – analiza zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – na przykładach wybranych inwestycji, ocena poprawności pod względem formalnym i merytorycznym, dyskusja nad propozycjami poprawnych rozwiązań.

WYKŁADOWCY: dr JOANNA SZTYBER oraz SŁAWOMIR WODZYŃSKI

dr JOANNA SZTYBER - Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Wydziale ds. Orzecznictwa Administracyjnego Departamentu Ocen Oddziaływania Na Środowisko Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie stosowania przepisów związanych z oceną oddziaływania na środowisko przedsięwzięć (przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w I i II instancji, udzielanie odpowiedzi Komisji Europejskiej w związku ze skargami dotyczącymi ooś dla inwestycji ubiegających się o dofinansowanie, przygotowywanie pism procesowych do sądów administracyjnych) oraz bogatą praktykę jako wykładowca (ponad 300 godzin szkoleń z dziedziny ocen oddziaływania na środowisko).

SŁAWOMIR WODZYŃSKI - Główny Specjalista w Departamencie Obszarów Natura 2000, Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska. Zajmuje się m.in. opiniowaniem inwestycji pod kątem ich oddziaływania na obszary Natura 2000 na potrzeby prowadzonych postępowań administracyjnych, a także opiniowaniem i konsultowaniem inwestycji pod kątem zgodności z prawem polskim i wspólnotowym dotyczącym obszarów Natura 2000.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą:

- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - Warszawa, 11-12.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja w zespole projektowym - Warszawa, 12-13.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - Warszawa, 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - Warszawa, 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - Warszawa, 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - Warszawa, 23-24.05.2013
- IT - Business Alignment - Warszawa, 6-7.06.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - Warszawa, 10-11.06.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - Warszawa, 20-21.06.2013
- Skok po sukces - Częstochowa, termin do wyboru + ATRAKCJA Skok ze spadochronem!
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
* Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN! *

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Szkolenia otwarte

Szkoła Trenerów Biznesu - ponad 140 godzin intensywnej pracy warsztatowej pod okiem doświadczonych trenerów, przygotowującej do pracy z grupami i zespołami w roli szkoleniowca, trenera, lidera...

Profesja Plus zaprasza do kontaktu!

tel. 502 467 267
e mail: biuro@profesja-plus.pl

Szczegółowe informacje:
http://profesja-plus.pl/index.php?option=com_content&v...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia otwarte

Nie bądź głuchy, ślepy i niemowa, gdy masz KRYZYS! Zapraszamy na szkolenie PR i komunikacja w kryzysie!
Obrazek


Public Relations, to nie czarna magia, to sztuka komunikowania się z ludźmi, prowadzenia dialogu i informowania o wszystkim, co dzieje się w Twojej instytucji. Istnieje wiele narzędzi PR, dzięki którym możesz zbudować swój wizerunek, poprawić reputację firmy lub instytucji, w której pracujesz. Dzięki Public Relations Twoje działania będą spójne i efektywne dla Twoich klientów i pracowników. PR to także działania w sytuacjach trudnych – kryzysowych, a ten może dotyczyć każdej placówki, zarówno sektora publicznego jak i prywatnego. Wizerunek zależy od podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Dlatego niezwykle ważna jest wiedza, w jaki sposób komunikować się w trudnych chwilach z całym otoczeniem: z pracownikami, klientami, dziennikarzami. Trzeba też wiedzieć, jak uniknąć możliwych kryzysów, bo „lepiej zapobiegać niż leczyć”.

Cel szkolenia:
Zrozumienie jaka jest rola Public Relations w warunkach kryzysu oraz poznanie narzędzi polityki komunikacyjnej i ich efektywne wykorzystanie.

Program ramowy:
1. Wprowadzenie
2. Wykorzystywanie narzędzi PR w czasie kryzysu
3. Jak pisać informacje prasowe
4. Zarządzanie informacją wewnątrz palcówki
5. Współpraca z mediami
6. Budowa planu kryzysowego
7. Gra symulacyjna (Sytuacja kryzysowa, którą grupa musi "na żywo" rozwiązywać)

Korzyści / Efekt szkolenia
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak skutecznie zacząć komunikować się z otoczeniem firmy, w jaki sposób wykorzystać z pozoru mało istotne narzędzia do budowy dobrego wizerunku i reputacji. Będą potrafili wykorzystać podstawowe narzędzia media relations, aby o firmie dowiedział się świat, a nie tylko lokalne społeczeństwo. Dzięki pracy case study dowiedzą się także jak przygotować placówkę na kryzys, i jak reagować, kiedy sytuacja kryzysowa nadejdzie. Nauczą się zarządzać informacją, gdy nieprzychylne opinie o „firmie” pojawią się w mediach. Zapoznają się ze specyfiką komunikowania poprzez media społecznościowe. Zrozumieją, jak niwelować skutki kryzysu i jak trudną sytuację placówki wykorzystać w celu wzmocnienia wizerunku.

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Materiały szkoleniowe
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 16. marca 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: http://mkcommunications.pl/pr_i_komunikacja_w_kryzysie.html

Następna dyskusja:

Szkolenia otwarte - Warsza...




Wyślij zaproszenie do