konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapewnianie wysokiej jakości procesów jest podstawą do tego, by wytwarzanie oprogramowania mogło być efektywne i przynosić dużo większe korzyści.

Czy chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów?

Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, warsztat Agile Quality Assurance (również Agile Questions & Answers), jest właśnie dla Ciebie! To dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera - Wiktora Żołnowskiego - wieloletniego praktyka pracującego w projektach IT jako specjalista w dziedzinie zapewniania jakości, automatyzacji testów i wdrażania Agile w organizacjach.

Dodatkowo w atrakcyjnej cenie szkolenia gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam serdecznie na szkolenie: "Jak zorganizowac stylowe przyjęcie weselne"

Szczegóły:
http://www.facebook.com/events/179211375536074/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach.

Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:
- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,
- certfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),
- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Zapraszamy do zapisów na: www.agileszkolenia.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne

Blue idea. Sprawdzone rozwiązania dla biznesu.
Jesteśmy firmą doradczo – szkoleniową. Nasz zespół tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

Naszym celem jest wspieranie Klientów w procesie zarządzania firmą.
Jesteśmy świadomi tego że, aby odnieść sukces we współczesnym środowisku biznesowym należy zadbać o rozwój pracowników. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy ofertę zawierającą kompleksowe rozwiązania, które odnoszą się do wszystkich głównych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw.
Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie Konsultingu – Szkoleń – Audytu.

Najbliższe szkolenia otwarte w lutym:
- Pracownikom działu sprzedaży dedykujemy szkolenie : „Skuteczna rozmowa handlowa”
- Menadżerom średniego i niskiego szczebla dedykujemy szkolenie: „Skuteczne zarządzanie zespołem”

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na stronie http://www.blueidea.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół BLUE IDEA
[obrazek]

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek
Katarzyna J.

Katarzyna J. www.cityevents.pl /
www.quizshow.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu dla osób zatrudnionych:

„Faktura elektroniczna. Wykorzystanie podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia e-learningowego."

Liderem szkolenia jest Akademia Leona Koźmińskiego.
Termin szkolenia: 03.02.2013r.,
Czas trwania szkolenia: jeden dzień (w godz. 9-17),
Miejsce szkolenia: MARKI k/Warszawy (Centrum konferencyjno-szkoleniowe „Park na Wojskiego”, ul. Wojskiego 4) http://parknawojskiego.pl

Paulina Piekarska, specjalista ds. rekrutacji i szkoleń.
Ul. Rolna 30A
07-410 Ostrołęka
Tel. 728-595-745
E-mail: p.piekarska@armsa.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Starszy inspektor w
Referacie Spraw
Osobowych i
Szkolenia...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Na potrzeby realizacji projektu „Naukowe stypendia szansą na rozwój województwa śląskiego” , nr projektu POKL.08.02.01.024-019/11 poszukujemy trenerów do przeprowadzenia szkolenia.

Szczegóły oferty:

Tematyka szkolenia:
1. pojęcie i identyfikacja własności intelektualnej, zakres i prawna ochrona własności intelektualnej,
2. pojęcie i cele komercjalizacji wiedzy.

Forma przeprowadzenia zajęć: metoda warsztatowa, z przeprowadzeniem case studies

Grupa szkoleniowa: 16 osób, w tym 7 kobiet, 9 mężczyzn - doktoranci (osoby będące uczestnikami studiów doktoranckich lub posiadające otwarty przewód doktorski)

Zakres szkolenia: 24 h (3 dni x 8 h)

Termin szkolenia: 22-23-24.02.2013, zajęcia od godz. 10.00

Miejsce realizacji szkolenia: Katowice

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna zawierana w ramach projektu „Naukowe stypendia szansą na rozwój województwa śląskiego”

Wybrany trener zobowiązany będzie do: przygotowania materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia szkolenia, przygotowania i przeprowadzenia testów wiedzy podczas szkolenia (pre – test, post – test).

Ewentualny dojazd i nocleg trenera- na koszt własny trenera

Wymagania:
- doświadczenie w pracy trenerskiej
- doświadczenie w przeprowadzaniu identycznych/pokrewnych zajęć
- szeroka wiedza i umiejętności w zakresie tematyki szkolenia
- dyspozycyjność czasowa we wskazanym terminie szkolenia (termin nie podlega negocjacjom)
- w przypadku zaangażowania w lutym 2013 w realizację innych umów w ramach projektów NSRO – łączne zaangażowanie nie przekraczające 240 godz. w miesiącu
CV zawierać musi między innymi następujące elementy:
- precyzyjne wskazanie doświadczenia w prowadzeniu identycznych/pokrewnych zajęć (termin i miejsce realizacji, ilość godzin, ilość osób uczestniczących, podmiot zlecający realizacje zajęć)
- proponowane wynagrodzenie netto za 1 h szkolenia

Oferty bez w/w elementów nie będą brane pod uwagę.

Dopuszcza się możliwość składania ofert cząstkowych (chęci poprowadzenia wybranych modułów szkolenia)

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV: drogą elektroniczną na adres: dga.rekrutacja@gmail.com
lub osobiście/pocztą na adres Biura Projektu (ul. Mickiewicza 15, p. 317, 40-951 Katowice)

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Wynagrodzenie trenera współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Najbliższe terminy szkolenia Professional Scrum Master:

- 18-19 lutego 2013 Lublin
- 25-26 lutego 2013 Warszawa
- 14-15 marca 2013 Kraków

Więcej informacji na: www.agileszkolenia.pl
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Ogłoszenia ogólne



Obrazek


Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam na pierwsze w Polsce otwarte szkolenie Professional Scrum Foundations.


Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Czy chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów?

Dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.

Zapraszamy 21-22 lutego 2013 do Krakowa. Watrakcyjnej cenie szkolena gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie.

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Proces rekrutacyjny i wybór odpowiedniej osoby stanowią kluczową rolę w organizacji pracy, współpracy zespołowej i rozwoju firmy - zdanie proste i każdy je już słyszał.

Ale jakie są narzędzia i sposoby aby wybrać tą odpowiednią osobę?

Może warto postawić na g r y w a l i z a c j ę jako wsparcie procesu rekrutacji?

Metody Gamification pozwalają na zasymulowanie warunków pracy stosowanych przez pracodawcę - by zaobserwować zachowania i reakcje kandydatów na nowe środowisko pracy.

Rozmowa rekrutacyjna jest często najbardziej stresującym momentem ubiegania się o pracę. Wykorzystywanie mechaniki gier pozwala spojrzeć na kandydatów z innej perspektywy, dając im możliwość zaprezentowania swoich umiejętności nie tylko na papierze.

Gamifikacja w rekrutacji pozwala przyjrzeć się kandydatom w sytuacjach zbliżonych do występujących w określonej firmie. Dzięki czemu selekcja osób odpowiednich do pracy w danym zespole / organizacji przebiega w sposób zabawny i przyjemny dla obu stron, dając przy tym wymierne efekty w postaci wyboru odpowiedniej osoby na określone stanowisko.

Zapraszamy do zapisów na stronie www.agileszkolenia.pl\n\n

Obrazek
"
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Witam,

Zapraszam na kolejne 2 szkolenia organizowane przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

"Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 7.03.2013
Gdzie? - Warszawa

oraz

"Skuteczne przygotowanie i realizacja inwestycji na obszarach Natura 2000"

Szkolenie poprowadzi Główny Specjalista w Departamencie Obszarów Natura 2000, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Pan Sławomir Wodzyński

Kiedy? - 8.03.2013
Gdzie? - Warszawa

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"NOWA USTAWA O ODPADACH Z DNIA 14.12.2012 r. uchylająca w całości ustawę z 2001 roku"

Szkolenie poprowadzi doświadczony specjalista Pan Arkadiusz Dzierżanowski

Szkolenie odbędzie się w kilku terminach i miastach w marcu:

Terminy:

Łódź, 5 marca 2013 r.
Warszawa, 8 marca 2013 r.
Katowice, 11 marca 2013 r.
Kraków, 12 marca 2013 r.
Bydgoszcz, 14 marca 2013 r.
Gdańsk, 15 marca 2013 r.
Białystok, 18 marca 2013 r.
Gorzów Wielkopolski, 26 marca 2013 r.
Szczecin, 27 marca 2013 r.

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na: http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

OPIS SZKOLENIA:

Wchodząca w życie nowa ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach wprowadza rewolucyjne zmiany w dotychczasowym porządku prawnym dotyczącym postępowania
z odpadami. Zmiany wpływają na funkcjonowanie wszystkich podmiotów, od wytwórców odpadów począwszy, poprzez zbierających i transportujących, dokonujących odzysku, w tym recyklingu, kończąc na organach administracji publicznej odpowiedzialnych za wydawanie zezwoleń i pozwoleń w zakresie gospodarowania odpadami. Nowa ustawa uchyla dotychczas wydane wszystkie decyzje administracyjne dając przedsiębiorcom i organom administracji publicznej tylko 24 miesiące na uzyskanie nowych decyzji administracyjnych. Wchodzące w życie przepisy likwidują procesy R14, R15, uchylają programy gospodarowania odpadami niebezpiecznymi oraz programy gospodarowania odpadami innymi niż niebezpieczne, także informacje o wytwarzaniu i gospodarowaniu odpadami. Te i wiele innych kwestii zostaną omówione na szkoleniu.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które zajmują się sprawami dotyczącymi gospodarowania odpadami zarówno w firmie, jak i na szczeblu administracyjnym.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Postanowienia dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów: definicje, obowiązki państw i podmiotów gospodarczych, nowa lista procesów R i D, odpowiedzialność finansowa za gospodarowanie odpadami, utrata statusu odpadów, produkty uboczne.

2. Zasadnicze zmiany w gospodarowaniu odpadami :
- ogólne zasady gospodarowania odpadami po uchyleniu ustawy z 2001 r.,
- nowe definicje w gospodarce odpadami – odpady, odzysk, recykling, przygotowanie do ponownego użycia, utrata statusu odpadów, produkt uboczny, dealer odpadów, broker odpadów, itp.,
- gospodarowanie poszczególnymi rodzajami odpadów,
- rejestr podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez marszałków województw,
- sprawozdawczość i baza danych o odpadach.

3. Konsekwencje uchylenia decyzji administracyjnych na zbieranie, transport, odzysk i recykling odpadów – terminy, zakres.

4. Charakterystyka nowych wymagań dla wniosków o uzyskanie zezwolenia na gospodarowanie odpadami.

5. Charakterystyka procesów podlegających obowiązkowemu uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

6. Podstawowe zmiany prawne związane z koniecznością wprowadzenia nowych aktów wykonawczych do ustawy.

7. Obciążenia finansowe dla przedsiębiorców - opłaty skarbowe, kary, opłaty za prowadzenie rejestrów.

8. Najczęstsze problemy związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych na gospodarowanie odpadami.

WYKŁADOWCA: ARKADIUSZ DZIERŻANOWSKI

Ekspert w zakresie ogólnie rozumianego prawa ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarki odpadami oraz wybranych substancji chemicznych. Z wykształcenia mgr inż. chemii, absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1999-2006 pracownik Ministerstwa Gospodarki, w latach 2006-2011 pracownik Ministerstwa Środowiska.
Współtwórca szeregu rozwiązań prawnych i systemowych obowiązujących w prawie krajowym. Uczestnik procesu negocjacji o przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, delegat krajowy w pracach grup roboczych organów Unii Europejskiej oraz konwencji i porozumień międzynarodowych, a także uczestnik procesu negocjacyjnego dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów.
Autor dziesiątek publikacji w czasopismach naukowo-technicznych oraz dwóch poradników dotyczących korzystania z prawa w zakresie ochrony środowiska – substancje zubożające warstwę ozonową, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Od 2012 r. Dyrektor Generalny Ekolevel sp. z o.o., w której wykonuje na rzecz przedsiębiorców oraz organów administracji publicznej działalność doradczą i konsultingową w obszarze spraw prawnych dotyczący ochrony środowiska.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do