Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Ogłoszenia ogólne

Letnia Szkoła Kompetencji”
firmy Wild Market szkolenia i coaching
Zaprasza na szkolenie


Kompetencje asesora i lidera projektu diagnostycznego
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE


Szkolenie składa się z 2 modułów:

• Moduł I – Asesor, termin: 7-8.07. 2012 Łódź
• Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, termin: do potwierdzenia

Cele szkolenia

Udział w naszym szkoleniu pozwoli Ci na rozwijanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do udziału w projektach diagnozy kompetencji, samodzielnego ich prowadzenia oraz zarządzania wynikami.

Dla Kogo dedykowane jest szkolenie

• Menedżerowie
• Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję
• Asesorzy w sesjach AC/DC
• Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC
• Osoby zarządzające zespołami
• Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
o metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
o rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
o struktury sesji AC/DC
o narzędzi AC/DC
o dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC
• Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
o Obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
o Pomiaru kompetencji
o Budowania narzędzi i metodologii AC/DC
o Zarządzania sesją AC/DC
o Udzielania informacji zwrotnej
o Zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

Metody szkoleniowe

Wykorzystywane metody: prezentacja, dyskusja, ćwiczenie wszystkich elementów sesji czyli zasady obowiązujące podczas sesji, otwarcie sesji, udzielanie instrukcji do zadań, obserwacja i ocena zachowań, przygotowanie ewidencji, omówienie obserwacji i ocen, przygotowanie raportu i informacji zwrotnej.

Koszt

• Koszt udziału w I module - Assesor (2 dni) w ramach „Letniej Szkoły Kompetencji” to 1200 pln netto
• W przypadku wpłaty połowy kwoty do dnia 30.06.12 cena ulega obniżeniu o 15% wartości szkolenia
• Udział 3 osób zatrudnionych w ramach jednej organizacji dopuszcza możliwość indywidualnych negocjacji cenowych
• Cena obejmuje:certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch

Liczebność grupy

Maksymalna ilość osób na szkoleniu - 12

Program szkolenia – moduł I Assessor

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pełnić rolę asesora w sesjach diagnostycznych AC/DC.
Założenia programowe:
• Kompetencje i wskaźniki behawioralne – jak przejawiają się w ćwiczeniach i symulacjach
• Jak „wyłowić” zachowania z matrycy kompetencji spośród ogromu interakcji podczas AC/DC
• Jak ocenić je na skali w arkuszu obserwacji?
• Czy ocena kompetencji Uczestnika zależy od grupy, w jakiej pracował podczas AC/DC?
• A co, jeśli kompetencja się nie ujawniła? Czy to znaczy, że Uczestnik jej nie ma?
• Kiedy ocena mówi więcej o asesorze niż obserwowanym uczestniku?
• Obiektywność podczas AC/DC
o Błędy percepcyjne
o Lubienie/ nielubienie
o Zmęczenie
o Osobowości asesorów
o Rozkład wpływów w zespole asesorskim

Program szkolenia moduł II – Lider sesji AC/DC

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących samodzielnie budować i realizować sesje diagnostyczne AC/DC.
Założenia programowe:
• Rozpoznanie potrzeb diagnostycznych
• Definiowanie kompetencji
• Budowanie matrycy kompetencji oraz ćwiczeń
• Prowadzenie sesji
• Analiza i interpretacja wyników
• Sesje informacji zwrotnej
• Rekomendacje rozwojowe

Zapraszamy do lektury załączników oraz zapoznanie się z informacjami na stronie: http://wildmarket.pl/index.php/szkolenia-otwarte/
http://wildmarket.pl

"Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiej".
P.F. Drucker

W razie pytań zapraszam do kontaktu
joanna.larkowska@wildmarket.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Ogłoszenia ogólne

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to często czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy. My w czasie wakacji zajmiemy się rozwojem Państwa profesjonalnych kwalifikacji.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG), prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowane przez skills® :

PRINCE2®: 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szukam partnera do pomocy w sprzedaży szkoleń na rynku śląskim. Proponuję dobrą prowizję, pomoc w sprzedaży, wsparcie merytoryczne, dostęp do bazy firm z terenu całej Polski, szkolenie produktowe i handlowe. Osoba odpowiedzialna będzie za sprzedaż szkoleń, pomoc w ich organizacji, współpracę z trenerami oraz rozwój rynku śląskiego. Nie ma konieczności prowadzenia działalności gospodarczej.
Tel. 508052390

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Firma szkoleniowa SGP T&C zaprasza na szkolenie

PROFESJONALNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA. WARSZTATY DLA SEKTORA PUBLICZNEGO.

Czas trwania: 2 dni
Termin: 17-18 września 2012Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena netto:
1390 PLN / 1 osoba
1290 PLN / 1 osoba przy zgłoszeniu 2-4 osób,

Cena zawiera: pełne wyżywienie, proces szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, salę konferencyjną

Cele szkolenia:- Doskonalenie narzędzi niezbędnych do obsługi klienta w sekretariacie instytucji publicznej
- Poprawa zarządzania czasem i wyższą efektywność
- Większą odpowiedzialność za powierzone zadania
- Skuteczniejszą organizację pracy asystentki
- Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych asystentki
- Poprawa skuteczności związana z efektywniejszym zarządzaniem czasem i asertywnością

W razie pytań proszę o kontakt.
e-mail: pilchowiec@sgp.biz.pl
telefon: 034 361-31-18 wew. 31
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Cele szkolenia Komunikacja Interpersonalna:

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do organizowania spotkań zespołowych, indywidualnych oraz udzielania informacji zwrotnych poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Osiągnięcie przez pracowników sprawności w prowadzeniu spotkań grupowych, indywidualnych
► Przećwiczenie udzielania informacji zwrotnej, prowadzenia rozmów dyscyplinujących, oceniających pracę
► Dostarczenie wiedzy na temat efektywnej komunikacji z pracownikami

Szkolenie Komunikacja Interpersonalna

Korzyści dla firmy:

► Efektywne wykorzystanie potencjału
► Wzrost efektywności i wydajności pracowników
► Sprawny przepływ informacji
► Wzrost motywacji

Narzędzia:

► struktura efektywnego spotkania
► struktura udzielania pochwał
► struktura formułowania krytyki

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia biznesowe
http://wstronerozwoju.comEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 12.07.12 o godzinie 10:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

Temat: Ogłoszenia ogólne

Akredytowane szkolenia z zarządzania projektami


Obrazek


Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w lipcowych i sierpniowych akredytowanych szkoleniach z zakresu zarządzania, jakie organizuje firma skills®.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. akredytowane szkolenia z zarządzania projektami PRINCE2®, prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie odpowiedniej wiedzy oraz certyfikatu.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych ze standardu PRINCE2®:

09-13.07.2012;
23-27.07.2012;
06-10.08.2012;
20-24.08.2012

Szkolenia te dostępne są również przez Internet - "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce. Szczegółowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Dodatkowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Zapraszamy do współpracy
Zaspół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szanowni Państwo,

Zdobycie uprawnień do wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nieodłącznie wiąże się z koniecznością uzyskania certyfikatu księgowego. Osoby zainteresowane tematem zapraszamy do lektury e-booka "Jak zdobyć certyfikat księgowy".

Doskonałym uzupełnieniem wiedzy oraz komplementarnym przygotowaniem do egzaminu na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych jest uczestnictwo w kursach zawodowych Centrum szkoleniowego FRR:

WARSZAWA:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

KATOWICE:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

Pozdrawiam serdecznie,
Dorota Pietrzyk
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce

http://frr.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Dofinansowane w 100 procentach Kursy Komputerowe to aż 8 dni zajęć, zakończonych uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu ECCC! Zapoznaj się z programem i zobacz jak łatwo poprawić swoje umiejętności komputerowe.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

1. Zakres tematyczny szkoleń

podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych - 4h,
użytkowanie komputerów - 4h,
grafika menedżerska i prezentacyjna - 8h,
usługi w sieciach informatycznych i komunikacja - 8h,
Przetwarzanie tekstów (MS Word) - 8h,
Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) - 16h,
Bazy danych (MS Access) - 16h.

Jeden kurs obejmuje łącznie 64 godziny szkoleniowe (8 dni szkoleniowych). Zakres tematyczny może być dostosowany do potencjału i potrzeb danej grupy szkoleniowej.

2. Korzyści z udziału w projekcie

a) zdobycie cennej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z szerokiego zakresu podstawowych technik informatycznych, użytkowania komputerów, MS Word, MS Excel, MS Access, grafiki menedżerskiej i prezentacji oraz usług w sieciach informatycznych,

b) możliwość uzyskania wartościowego certyfikatu ECCC (więcej o certyfikacie: http://www.eccc.com.pl/index.html), który potwierdza posiadane umiejętności,

c) poprawa pozycji w firmie poprzez podniesienie umiejętności oraz efektywności pracy.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

3. Certyfikat ECCC

ECCC Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych (z ang. European Computer Competence Certificate) - to dokument, który wyznacza standard kompetencji użytkowników technologii informatycznych na danym poziomie.

System certyfikacji ECCC dzięki swoim cechom, takim jak: elastyczność, dokładność, rozszerzalność, niezależność od platformy oraz, przede wszystkim, dzięki możliwości dostosowania poziomu i zakresu certyfikacji do potrzeb odbiorcy jest innowacyjnym systemem w skali europejskiej. Zachowywane są przy tym najważniejsze cechy poprawnego systemu certyfikacji: obiektywność, standaryzacja i wysoka jakość.

Każdy uczestnik szkolenia Darmowe Kursy Komputerowe otrzymuje taki certyfikat po zakończonym szkoleniu i zdaniu egzaminu.

Posiadanie Certyfikatu ECCC podnosi szanse i ugruntowuje pozycję na rynku pracy. Udokumentowując swoje kompetencje w konkretnym obszarze wykorzystania technologii informatycznych poprzez zdanie niezależnego i obiektywnego egzaminu, zwiększasz swój potencjał na rynku pracy.Certyfikat jest dokumentem międzynarodowym.

4.Kto może wziąć udział w projekcie?

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnione,

b) osoby pracujące na stanowiskach administracyjno-biurowych lub osoby wykorzystujące do pracy komputer,

c) osoby zatrudnione w mikro, małej lub średniej firmie z województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego lub śląskiego.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

II. Koszty

0 zł - 100% dofinansowania ze środków EFS

8 dni zajęć, certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

III. Terminy:

Szkolenia odbędą się w miastach wojewódzkich wymienionych powyżej województw, terminy do uzgodnienia w zależności od zebrania grupy projektowej.

Uwaga

ISTNIEJE TEŻ MOŻLIWOŚĆ SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA 15 SPEŁNIAJĄCYCH KRYTERIA PROJEKTU PRACOWNIKÓW PAŃSTWA FIRMY.

kontakt: 604 528 753
mailowy: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

SZKOLENIE LAST MINUTE – NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK I WTOREK


Warsztaty 23-24 lipca, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 23-24 lipca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Agnieszka Pomorska - Struszczyk

Agnieszka Pomorska -
Struszczyk
Specjalista ds.
rekrutacji, Gillette

Temat: Ogłoszenia ogólne

Bezpłatne szkolenia dla HANDLOWCÓW woj. łódzkie

Witam!
Serdecznie zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie szkoleniowym Efektywny handlowiec, którego celem jest rozwój umiejętności handlowych, takich jak:
- Negocjacje handlowe z wymagającymi klientami
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Zwiększanie efektywności wizyt handlowych
- Prowadzenie prezentacji handlowych
- Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta

Do udziału zapraszamy osoby, które spełniają następujące warunki:
- Nie prowadzą działalności gospodarczej
- Pracują jako handlowcy lub planują objęcie takiego stanowiska
- Mieszkają lub pracują na terenie województwa łódzkiego (bez względu na miejsce zameldowania)
- Chcą podnieść kwalifikacje zawodowe

Mile widziane także osoby po 50 roku życia.

Szkolenia odbędą się w 6 modułach 2-dniowych w godz. 9.00-19.00, co daje 12 dni szkoleniowych.

Kurs prowadzony jest przez trenerów praktyków, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i negocjacjach, a także w zarządzaniu sprzedażą i prowadzeniu szkoleń dla biznesu. Pracowali w znanych firmach branży FMCG (m. in. Masterfoods Polska, Cadbury Wedel Polska, Coca Cola, Artman), farmaceutycznej (Novartis Alima-Gerber, US Pharmacia, Cormay), finansowej (Amplico-Life) i innych (Oknoplast-Kraków, Instytut Rozwoju Regionu Murcia), a także w polskich firmach "rodzinnych". Prowadzili lub prowadzą nadal własne firmy.

Zajęcia odbywają się w formie aktywnych, praktycznych warsztatów oraz treningów symulacyjnych: przewidujemy dyskusje, wymianę doświadczeń, ćwiczenia w kontekście realnych zadań, nagrywanie scenek na kamerę i wspólną analizę materiału, trening umiejętności, symulacje.
Każdemu uczestnikowi/ każdej uczestniczce zapewniamy możliwość konsultacji indywidualnych oraz imienny certyfikat ukończenia szkoleń.
Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAPISY I DODATKOWE INFORMACJE:
http://www.efektywnyhandlowiec.pl
tel. 42 307 03 86kontakt@efektywnyhandlowiec.pl

Szanując Państwa prawo do świadomego podjęcia decyzji o udziale w projekcie, zapewniamy możliwość telefonicznej rozmowy z trenerami prowadzącymi szkolenia.
Zapraszam do przesyłania zgłoszeń, a w razie potrzeby chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Pozdrawiam,
Agnieszka
Monika Sokołowska

Monika Sokołowska Pośrednictwo w
handlu
międzynarodowym
(branże: metalowa,
...

Temat: Ogłoszenia ogólne

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY
KRETA 2012 – ALL INCLUSIVE
ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – W COACHINGU
MENTORING

16 - 23 września 2012 r.
Hotel „Cactus Beach” **** Stalis Kreta – Grecja

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powitanie w biznesie - rozpoznawanie cech charakteru po uścisku dłoni i zachowaniach.
2. Dress kode.
3. Rozpoznawanie „spójności” partnerów biznesowych. Czy słowa są zgodna z zachowaniem?
4. Twarz i oczy „mówią”. Analiza mimiki oraz pospolite sposoby ukrywania emocji.
5. Blef – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
6. Żywy dialog - czytanie języka gestów
7. Wprowadzenie do Mentoringu
8. Podstawowe narzędzia w pracy mentora
9. Warsztat mentorski
10. Sztuka motywacji
11. Superwizja i doskonalenie pracy mentora

CENA: 3 950 PLN + 340 EUR (pełny pakiet wycieczek) + 23% VAT
I rata: 1 000 PLN + 23% VAT płatna przy zapisie
II rata: 2 950 PLN + 340 EUR (z wycieczkami) + 23% VAT płatne na 45 dni przed imprezą

cena zawiera:
• przelot na trasie Warszawa Heraklion - Warszawa
• zakwaterowanie w hotelu 4****, pokoje 2-osobowe z łazienkami
• wyżywienie All inclusive
• zajęcia szkoleniowe,
• transfery autokarowe,
• opiekę koordynatora,
• ubezpieczenie Europa (KL 15 000 EUR i NNW 5 000 PLN)
cena nie zawiera:
• opłat za leżaki i parasole na plaży (6 EUR/ za dzień)
• napiwków: 30-50 EUR
• dopłaty do pokoju jednoosobowego: 450 EUR

Pełny harmonogram szkolenia : http://www.alfauniverse.pl/szkolenia2012/09_kreta.pdf
Anna Marta Wilczkowska

Anna Marta Wilczkowska coach, trener,
doradca,
arteterapeuta

Temat: Ogłoszenia ogólne

Poszukuję trenerów do realizacji następujących warsztatów:

ABC Rynku Pracy 15 godzin
Asertywność 15 godzin
Kurs komputerowy - podstawowy 15 godzin i rozszerzony 15 godzin

Warsztaty będą realizowane w Ozorkowie i Głownie w okresie wrzesień 2012 - marzec 2013

Odbiorcami są osoby bezrobotne i zagrożone wykluczeniem społecznym.
warsztaty są finansowane ze środków POKL w ramach projektu Klub Integracji Społecznej SZANSA realizowanego przez Fundację FERSO

Zainteresowanych Trenerów proszę o kontakt e-mail na adres kis.szansa@gmail.com
prześlę Państwu dokumenty dotyczące ofert

Zapraszam do współpracy
Aleksandra J.

Aleksandra J. Psycholog doradztwa
zawodowego i
organizacji; trener
umie...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Metoda Zakładek Obrazkowych. Zapamiętywanie danych liczbowych, dat, rozkładów, tabel

Dwugodzinne szkolenie będące częścią cyklu "Wakacyjna Szkoła Pamięci"

Data: 29.08.2012 18.00-20.00
Koszt: 30 zł
Łódź

Więcej: http://prostudiotraining.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek
Serdecynie Zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Tylko teraz, organizując u nas szkolenie, serwis kawowy oraz niezbędne narzędzia trenerskie otrzymasz za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....


SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Oferujmy szkolenie: Lean Game, jako Wprowadzenie do Lean Management!

Lean Management to uznana marka na rynku . Mając na uwadze dalsze umacnianie pozycji lidera oraz rozwój Firmy, proponujemy innowacyjne rozwiązanie ,skrojone na miarę. Stanowi ona znakomity sposób na produkowanie, świadczenie usług w sposób tańszy i bardziej wydajny, bez uszczerbku dla jakości i poziomu satysfakcji, a najczęściej ze sporą jej poprawą, zarówno Klientów jak i Pracowników. W dobie kryzysu i narastającej konkurencji w wielu gałęziach biznesu pozwala na zdobywanie przewagi konkurencyjnej, uwalnianie zasobów pozwalających na zwiększenie wolumenu sprzedaży, lub po prostu utrzymanie się na rynku. Uczy jak wykorzystywać wiedzę i doświadczenie Pracowników.

Grupa docelowa
• Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
• Średni szczebel zarządzania
- Administracja
- Usługi
- Produkcja
• Personel firm usługowych
• Studenci zarządzania produkcją

Największe Korzyści
• Poznanie nowoczesnej metody zarządzania
• Możliwość natychmiastowego przetestowania zdobytej wiedzy i poznanych technik w praktyce
• Umiejętność identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa w procesach
• Zapoznanie się z praktycznymi przykładami wdrożeń
• Inspiracja do wdrażania zmian, optymalizacji swojego środowiska pracy i procesów.

Miejsce: Kraków
Cena: 999 zł + 23% vat
szkolenie otwarte: 24.08, 31.08, 7.09, 14.09
Istnieje możliwość szkolenia zamkniętego dla konkretnej organizacji

Szczegóły oferty:
http://revsolution.pl/pl/szkolenia/zarzadzanie/lean-ma...Magdalena S. edytował(a) ten post dnia 02.02.13 o godzinie 16:46

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika K.

Monika K. fotograf w Białe
Kadry | TheKilla
Fotografia

Temat: Ogłoszenia ogólne

[KRAKÓW]

Firma szkoleniowa ProKadra zaprasza na BEZPŁATNE szkolenie „InterDiSCyplinarna Menedżerka szansą dla Małopolski” skierowane do Pań samozatrudnionych lub zatrudnionych na umowę o pracę w mikro lub małym przedsiębiorstwie, którego siedziba bądź filia znajduje się na terenie województwa małopolskiego.

Szkolenie ma na celu rozwijanie umiejętności menedżerskich kobiet - program wprowadza w metodologię DiSC i jej praktyczne zastosowanie w zarządzaniu (cykl składa się z 4 dni szkoleniowych).

KORZYŚCI DLA UCZESTNICZEK:
• międzynarodowy certyfikat International Certificate of DiSC Manager,
• możliwość poznania metodologii zachowań ludzkich DiSC i przygotowanie do stosowania jej w codziennej pracy,
• test rozwoju zawodowego DiSC Classic wymiana informacji i doświadczeń między uczestnikami szkoleń,
• spotkania z praktykami oraz wiele cennych przykładów,
• wzmocnienie swojej pozycji jako liderki i menedżerki.

Po zakończeniu cyklu szkoleniowego każda Uczestniczka weźmie udział w indywidualnym trzygodzinnym coachingu poszkoleniowym.

Najbliższe terminy szkoleń to:
1. 8-9.09.2012 oraz 22-23.09.2012
2. 15-16.09.2012 oraz 29-30.09.2012

Zachęcam do odwiedzenia i zapoznania się z programem oraz dalszymi terminami http://prokadra.pl/site/szkolenia/szkolenia-dofinansow...

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do uzyskania przy rejestracji na stronie http://prokadra.pl/) lub bezpośrednio skontaktować się z nami biuro@prokadra.pl

Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do