Temat: Ogłoszenia ogólne

Projekt "Bogaci w Kwalifikacje" - bezpłatne szkolenia zawodowe i nauka języka angielskiego

Trwa rekrutacja uczestników projektu "Bogaci w Kwalifikacje". Projekt skierowany do osób pracujących w wieku 50+ z województwa śląskiego, obejmuje bezpłatne świadczenia w postaci:

- kursu zawodowego "Kadry i płace" lub "Księgowość komputerowa"
- kursu języka angielskiego
- indywidualne doradztwo psychologiczne

Dokumenty zgłoszeniowe: http://bogaciwkwalifikacje.way2.pl.
Miejsca i terminy szkoleń: uzgodnione z uczestnikami
Rekrutacja: do 30 listopada.

Pytania i informacje:

Marcin Dzedzej
Biuro Projektu Bogaci w Kwalifikacje
Katowice ul. Rzepakowa 1a
Tel. 519 159 266
bogaciwkwalifikacje@way2.pl

Projekt Bogaci w kwalifikacje realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżet Państwa.
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 29.11-2.12.2012
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera40 godzin
ZJAZD 2 - 11-13.01.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 - 8-10.02.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera30 godzin
ZJAZD 4 - 8-10.03.2013
Moduł V Kreatywność trenera w szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 - 12-14.04.2012
Moduł VII Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Ogłoszenia ogólne

12.12.2012-14.12.2012 Warszawa



Obrazek


Cel szkolenia


Nabycie umiejętności projektowania szkolenia spójnego z polityką organizacji
Doskonalenie własnego warsztatu szkoleniowego
Poznanie technik i metod prowadzenia skutecznych szkoleń
Nabycie umiejętności przygotowania i poprowadzenia efektywnego szkolenia
Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Trening przed kamerą - praktyczne sprawdzenie umiejętności

Uczestnicy


Szkolenie adresowane jest do trenerów wewnętrznych lub osób, które zamierzają lub już prowadzą szkolenia w firmie (staż do jednego roku).

Program


1) Proces szkoleniowy w organizacji

a) Efektywne szkolenie
b) Rola trenera w polityce szkoleniowej organizacji
c) Trener wewnętrzny a kultura organizacyjna firmy

2) Etapy realizacji szkolenia

a) Zanim dojdzie do szkolenia

Badanie potrzeb szkoleniowych
Metody pozyskiwania danych

b) W trakcie szkolenia

Tymczasowe potwierdzenie efektywności szkolenia
Co wykorzystam ze szkolenia? - plan czynności dla uczestników

c) Po szkoleniu, czyli ewaluacja

3) Projektowanie szkolenia spójnego z polityką szkoleniową organizacji

a) Formułowanie celów szkoleniowych, czyli co uczestnicy:

muszą wiedzieć
powinni wiedzieć
mogą się dowiedzieć

b) Planowanie sesji szkoleniowych
c) Planowanie sesji ćwiczeniowych
d) Jak napisać dobry konspekt szkoleniowy?

4) Metody szkoleniowe – jak z nich korzystać?

a) Lodołamacze
b) Mini wykład
c) Studium przypadku
d) Dyskusje
e) Odgrywanie ról
f) Praca w grupach
g) Gry, zabawy
h) Burza mózgów
i) Akwarium

5) Materiały i pomoce szkoleniowe

a) Ogólne informacje na temat komunikacji wizualnej w organizacji
b) Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych
c) Przygotowanie prezentacji multimedialnych

6) Pierwsze minuty szkolenia

a) Autoprezentacja
b) Omówienie celów i programu szkoleniowego
c) Tworzenie klimatu bezpieczeństwa w grupie
d) Wypracowanie zasad pracy grupowej

7) Praca z grupą

a) Budowanie dobrej atmosfery podczas szkolenia
b) Sposoby aktywizowania uczestników
c) Skuteczna informacja zwrotna
d) Procesy grupowe
e) Etapy dynamiki grupy
f) Trudne sytuacje szkoleniowe
g) Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami szkolenia

8) Jak podsumować szkolenie?

9) Moje szkolenie - przygotowanie krótkiego wystąpienia i ćwiczenia przed grupą z użyciem kamery wideo. Informacja zwrotna

Metody


Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w dyskusje, gry, zabawy, odgrywanie ról, case study, testy.

Cena: 2290 zł netto

Zniżka przy zapisie 2 osób: 5 %
Zniżka przy zapisie 3-5 osób: 10 %
Zniżka przy zapisie 6-9 osób: 15 %
Zniżka przy zapisie powyżej 10 osób: 20 %

Zapraszamy do kontaktu:


Agencja SEDNO sp. z o.o.
Tel. (76) 722-88-33
Faks (76) 722-88-34
e-mail: biuro@agencjasedno.pl
Więcej szkoleń znajdziecie Państwo,
na naszej stronie internetowej:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne

Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers. Czas i miejsce: 8 grudnia 2012, samo centrum Warszawy.

http://www.textmakers.pl/szkolenie

UWAGA! ZOSTAŁY JESZCZE TYLKO DWA DNI PROMOCYJNEJ CENY (DO 30 LISTOPADA)!

W cenie:
• 7-godzinne szkolenie teoretyczne i praktyczne
• Lunch, przekąski, kawa/herbata/woda cały dzień
• Certyfikat
• Materiały dodatkowe

Agenda szkolenia:

WPROWADZENIE
• Czym jest (a czym nie jest) copywriting

TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Słowo jako narzędzie marketingowe w Twojej firmie
• Dobre praktyki: jak tworzyć przekonujące teksty?
• Techniki warsztatowe
• Webwriting

WOKÓŁ TEKSTU
• Dziennikarstwo i PR
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

KARIERA COPYWRITERA
• Copywriter w pracy - obowiązki, warsztat, ścieżka kariery

TECZKA CASE'ÓW
• Historia copywritingu w pigułce
• Przykłady dobrego, złego i kultowego copy w Polsce i na świecie

TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe - kampania reklamowa
• Zadania indywidualne
• Konkurs z zadaniem - niespodzianką

ZAKOŃCZENIE
• Rozwiązanie konkursu i wręczenie nagrody
• Rozdanie certyfikatów
• Pytania i odpowiedzi Agnieszka Wiącek edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 18:46
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Marlena Radomska

Marlena Radomska specjalista d/s
handlowych,
SOFTRONIC

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach wszystkie osoby chcące podnieść swoje kompetencje.
W naszej ofercie znajdują się szkolenia dedykowane zarówno informatykom – specjalistom, jak i użytkownikom aplikacji biurowych czy graficznych.
Oferujemy szkolenia autoryzowane z produktów firmy Microsoft, Novell, Suse, a także autorskie z popularnych aplikacji graficznych, czy narzędzi projektowania i zarządzania projektami. Posiadamy ponad 300 propozycji szkoleniowych, dzięki czemu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie kurs.

zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki szkoleń: http://www.softronic.pl/Default.aspx?tabid=450

Jeśli z naszej oferty nie wynika, że szkolenie którego Państwo poszukujecie jest dostępne, prosimy o kontakt, pomożemy.

Zachęcamy do skorzystania z oferty LAST MINUTE !

MS-6425 - Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services - 17-21.12.2012 - 3 200 PLN netto

Kompleksowe szkolenie z EXCELA 2010 - . Program zawiera zagadnienia od poziomu podstawowego do zaawansowanego. - 17-20.12.2012 - 1 150 PLN netto

SOFTRONIC Sp. z o.o.
Matejki 65A/1, 60-771 Poznań, Poland
tel./fax.: + 48 618658840
marlena.radomska@softornic.pl
http://softronic.plMarlena Radomska edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 12:35

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. trener biznesu

Temat: Ogłoszenia ogólne

A teraz coś z zupełnie innej beczki:


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Wysoka jakość za niską cenę!
Szkolenie z cyklu Agile Product Management dotyczy miękkich obszarów z zakresu zarządzania produktami. Są to obszary o kluczowym znaczeniu dla powodzenia działań osoby zajmującej się rozwojem produktów - komunikacji zewnętrznej i wewnątrzzespołowej. To często największe wyzwanie dla osób wkraczających do świata zarządzania produktami, zwłaszcza ze osób z doświadczeniem głównie technicznym.

Dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty przygotowujące do kompetentnego pełnienia roli Product Managera oraz Product Ownera, skierowane do wszystkich tych, których praca jest związana z tworzeniem wymagań: Product Ownerów, Product Managerów, Project/Program Managerów i Analityków Biznesowych.

Praktyczna wiedza zdobyta podczas tych warsztatów pozwala na projektowanie efektownych i użytecznych produktów, które będą w maksymalny sposób zaspokajały potrzeby klientów co przełoży się na realne zyski. Dodatkowo uczestnicy poznają zasady efektywnego komunikowania wizji produktu nie tylko klientom, ale i developerom. Dzięki temu produkt będzie tworzony dokładnie tak, jak życzą sobie tego jego odbiorcy.

Szkolenie może być również pomocne dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Product Managementem - oferujemy maksimum praktyki i minimum teorii - a w atrakcyjnej cenie gwarantujemy też dyplomy dla uczestników warsztatów i catering.

Zapraszamy na naszą stronę po więcej szczegółów.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie Gamified Agile.

Wykorzystaj narzędzia i sposoby mechaniki gier - do motywowania innych i siebie w codziennej pracy.

Gamifikacja to doskonały sposób na pokonywanie codziennych trudności. Technika ta opieraja się na przyjemności, jaka płynie z kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala na zaangażowanie i zmotywowanie pracowników do wykonywania zajęć, które są powszechnie uważane za nudne lub rutynowe.

Gamifikacja, gry symulacyjne, inspirujące „user stories”, magiczna tablica kanbanowa czy inne narzędzia - to sposoby, które są w stanie zainspirować zespół pracowników do aktywnego działania.

Podstawą dobrej organizacji i współpracy jest poczucie satysfakcji z wykonywanych czynności, dlatego proponowane przez nas rozwiązania pozwolą zmienić codzienne obowiązki w misję dążenia do celu.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.Magdalena Strug edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:44
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z aktualnym kalendarzem szkoleń otwartych organizowanych przez Centrum Szkoleń Twardych w Katowicach. Gwarantujemy profesjonalne szkolenia, w niskiej cenie: http://szkoleniatwarde.pl/katowice/

ZAPRASZAMY !!!

Gdyby pojawiły się jakiekolwiek pytania, proszę o kontakt: biuro@szkoleniatwarde.pl, m.tadra@szkoleniatwarde.pl bądź (32)445 38 38.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie ,,Controlling finansowy w firmie”, 14-15.01.2013, Kraków. http://szkolenia.avenhansen.pl

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z różnymi metodami i formami efektywnego zarządzania środkami pieniężnymi, budżetowania kapitałów, pomnażania i generowania dochodów w różne przedsięwzięcia finansowe przy minimalizacji ryzyka.

Szkolenie kierowane jest dla kadry menedżerskiej każdego szczebla zarządzania, specjalistów i inżynierów zajmujących się finansami, controllingiem finansowym, zarządzaniem płynnością finansową, rynkiem pieniężnym i kapitałowym, współpracą z instytucjami finansowymi, w tym m. in. opracowywaniem analiz finansowych, minimalizacją ryzyka, oceną efektywności inwestycji kapitałowych i projektów inwestycyjnych, budżetowaniem kapitałów z wykorzystaniem zmiennej wartości pieniądza w czasie.
Powinny w nim wziąć udział osoby z działów: rachunkowości, finansów, podatkowych, organizacji i zarządzania, a nawet marketingu i innych. Mogą także uczestniczyć w takim szkoleniu wszystkie te osoby, których zainteresowania są bliskie dziedzinie finansów, jak i te, które zamierzają się przekwalifikować w tym kierunku.

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN?ref=hl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Ponownie zapraszamy na darmowe spotkania sympatyków IT i Agile - Bring Your Own Problem.

BYOP jest skierowany do wszystkich praktyków, którzy chcieli by podzielić się swoimi problemami, praktykami i pomysłami. Nie rozmawiamy tylko i wyłącznie o Agile i Scrum!

Spotkania należą do uczestników - i to Wy decydujecie na jakie tematy chcecie rozmawiać oraz jakie problemy chcecie rozwiązać.

Widzimy się w Łodzi 16 stycznia 2013!

Rejestracja jest już możliwa na stronie z formularzem.
Jeśli chcesz zorganizować BYOP w swoim mieście, napisz do nas info@byop.pl
Grzegorz Orchowski

Grzegorz Orchowski "Czas i tak upłynie"

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy Cię na pierwszy klub Eddu w 2013 roku.

Główną ideą naszej organizacji jest pomaganie ludziom by stawali się bardziej świadomymi i szczęśliwymi ludźmi. Tym razem będziemy mieli również okazję pomagać innym w formie materialnej. Co roku pierwszy Klub organizujemy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wejście na szkolenie jest darmowe ale zdobycie serduszka obowiązkowe :)

Dodatkowo na klubie odbędzie się licytacja książek z której dochód w całości trafi do puszek wolontariuszy z jednego ze sztabów WOŚP'u.

Możesz pomóc poprzez samo udostępnienie tej informacji wśród swoich znajomych, klikając na link, który przeniesie Cię do wydarzenia na fb:

https://www.facebook.com/events/447928871940637/

Temat szkolenia to "Podstawy coachingu", po więcej informacji skorzystaj z poniższego linku, gdzie dowiesz się o lokalizacjach szkoleń i będziesz się mógł/-a zarejestrować.

http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/jak-skutecznie-...

Z góry dzięki za pomoc i mam nadzieję do zobaczenia!
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne

*** ZAOSZCZĘDŹ W NOWYM ROKU ***

Zapraszamy na cykl trzech szkoleń: "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML

Zapisując się na cały cykl zaszczędzisz 900 PLN!

Co zyskujesz dodatkowo?
- wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.
- po ukończeniu całego kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat "ANALITYK PROCESÓW BIZNESOWYCH"!

UWAGA: Ok.20% czasu szkolenia to ćwiczenia. Szkolenia otwarte prowadzone są bez komputerów, wyłącznie z pomocą papieru i ołówków!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Robert Kozłowski

Robert Kozłowski Freelancer, Coach,
Trener Biznesu,
Doradca

Temat: Ogłoszenia ogólne

Temat szkolenia: Organizowanie i prowadzenie zebrań.
Może prowadzisz od czasu do czasu różnego rodzaju zebrania, spotkania? Być może jest to dla Ciebie wyzwaniem? Jeżeli tak, to to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia: Nabycie umiejętności organizowania i prowadzenia zebrań, różnego rodzaju spotkań.

Agenda Szkolenia:

1. Gra zespołowa - Poprowadź zebranie.

2. Cele zebrań.

3. Nieefektywne zebrania.

4. Agenda zebrania.

5. Przygotowanie do spotkania - kwestie organizacyjne.

6. Sytuacje trudne.

7. Przykładowe narzędzia wykorzystywanie podczas zebrań.

Trener: Robert Kozłowski - Certyfikowany Trener Biznesu, Coach, Menedżer oraz Trener Wewnętrzny w dużej firmie logistycznej. Prowadzi różnego rodzaju zebrania, spotkania, wykłady, prezentacje od 15 lat.

Sposób prowadzenia szkolenia: Wykład, Ćwiczenia, Gry, Praca zespołowa, Film, Humor.

Termin oraz miejsce szkolenia: 2 luty 2013 w godzinach 9 - 17.

Koszt: 49 zł (serwis kawowy w cenie)
Miejsce: Łódź, ul. Pogonowskiego 90 (Sala szkoleniowa Stowarzyszenia Edukacyjnego Integracja w Łodzi
Zgłoszenia do 27 stycznia 2013
Organizator: KCHB oraz Stowarzyszenie Edukacyjne Integracja w Łodzi.

Kontakt: coachrobertk@gmail.com
http://centrumedukacyjne.com
Zapraszam serdecznie
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek
Zapraszam na warsztaty menadżerskie pt. " Seryjny menedżer- warsztaty rozwoju kompetencji menedżerskich"

Link do szczegółów spotkania:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/seryjny-menedzer-ak...

Do zobaczenia na szczycie!

Wioletta Kania
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM
tel. 534 29 59 99
mail biuro@milvum.pl
http://www.milvum.pl
https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...
Jacek Kapłon

Jacek Kapłon Accredited Senior
Analyst

Temat: Ogłoszenia ogólne

Czy w Twojej firmie został już wyznaczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji? A może sam myślisz o tym, by pełnić tę funkcję?

W takim razie może zainteresuje Cię nasz Kurs dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, który odbędzie się w 16 stycznia 2013 r. w Warszawie. Organizatorem kursu jest firma iSecure Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym doradztwem w zakresie ochrony danych osobowych, co gwarantuje, że nie będzie to kolejne nudne szkolenie, tylko praktyczny przewodnik pełen wziętych z życia przykładów dla osób zainteresowanych tą tematyką.

Szkolenie podzielone jest na dwie części:
• część prawną, gdzie uczestnicy będą mieli okazję poznać i przećwiczyć najważniejsze aspekty związane z przetwarzaniem danych, począwszy od ich zbierania, poprzez dopełnienie obowiązków informacyjnych, a skończywszy na ich udostępnianiu
• część warsztatową, podczas której będą omawiane i częściowo tworzone takie dokumenty jak polityka bezpieczeństwa danych osobowych, instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych, a także wnioski rejestrowe do GIODO

Koszt szkolenia to 600 zł brutto od osoby.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
• komplet materiałów szkoleniowych wraz z certyfikatem uczestnictwa
• obiad i przerwy kawowe

Kontakt:
tel.: 22 379 63 95
kontakt@isecure.pl

Więcej informacji na stronie iSecure
Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: Ogłoszenia ogólne

Bezpłatne szkolenia z pozyskiwania kapitału na rozwój firm sektora MSP w województwie zachodniopomorskim

Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw do udziału w darmowych szkoleniach w projekcie „Innowacyjność przez inwestycje”. W ramach projektu dowiedzą się Państwo w jaki sposób można pozyskać kapitał zewnętrzny na planowane inwestycje korzystając z różnych źródeł oraz w jaki sposób prowadzić proces inwestycyjny.

W programie do wyboru tematy z zakresu:
• Źródła i sposoby pozyskiwania środków unijnych na projekty inwestycyjne dla MŚP
• Pozyskiwanie funduszy unijnych na programy rozwoju kadr przedsiębiorstw
• Zasady realizacji/rozliczeń projektów współfinansowanych ze środków EFRR/EFS
• Tworzenie biznes planów/studium wykonalności z uwzględnieniem specyfiki projektów unijnych Venture Capital
• Fundusze Poręczeniowe i Pożyczkowe jako źródła pozyskiwania funduszy
• Pozadotacyjne źródła finansowania rozwoju działalności MŚP (kredyty i leasing)
• Emisja akcji, wejście na New Connect jako alternatywne metody pozyskiwania kapitału
• Pomoc publiczna
• Finansowe instrumenty wsparcia eksportu
• Zarządzanie projektem inwestycyjnym - podstawy
• Zarządzanie projektem inwestycyjnym - szkolenie rozszerzone

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szkolenia planujemy w Szczecinie i w Koszalinie. Termin rozpoczęcia luty 2013r.

Osoby zainteresowane udziałem zapraszamy na stronę projektu lub do bezpośredniego kontaktu.

http://innowacjeprzezinwestycje.pl
tel. 58 341 94 93
kom. 882 433 280Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.10.13 o godzinie 10:52

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do