konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:

SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bo mamy to coś! Narzędziownia 13.0! Zapisujemy się! I dzielimy się dobrą nowiną! :)

Wiesz co to Narzędziownia? To zapisuj termin w kalendarzu! :)

Nie wiesz?
https://www.youtube.com/watch?v=FysBh5XJ6ZM - ups pomyliłem filmiki ;)

Wolisz bardziej pro-filmik?
https://www.youtube.com/watch?v=7d31flEfu2Y

Zapraszamy na Narzędziownię 13.0 jest folder:
https://drive.google.com/file/d/0B2zGy08puu-5bjEwdzFhV1...
Są zapisy na w docsach:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTyeIR7bsrMRQ...
Mamy też starutką stronę internetową (robi się nowa powoli):
http://narzedziownia.org.pl/
Mamy wydarzenie na fb do promowania:
https://www.facebook.com/events/865863646852370/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

IIA Polska poleca: XIV SAMORZĄDOWY FORUM KAPITAŁU I FINANSÓW
Samorządowe Forum Kapitału I Finansów to prestiżowe spotkanie od lat stanowiące platformę wymiany doświadczeń szefów samorządów z przedstawicielami administracji państwowej i biznesu.


Obrazek

W programie:

I. Kontrole NIK i RIO w samorządzie
Wyzwania i ryzyka w pracy samorządów na podstawie kontroli i audytów. Jak wykorzystać wyniki kontroli i audytu w podnoszeniu efektywności działań JST.

II. Audyt funduszy europejskich
Szansa rozwojowa Polski w perspektywie finansowej 2014–2020. Efektywne wydatkowanie środków unijnych, umiejętność unikania błędów. Przykłady dobrych praktyk racjonalnego wykorzystania audytu wewnętrznego w JST w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich.

III. Audyt podatków lokalnych
Ściągalność podatków jako źródło dochodu gmin. Zorganizowanie efektywnego procesu oraz przykłady dobrych praktyk.

IV. Audyt planów strategicznych i rozwojowych
Jak najlepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców, jak badać czy przyjęte plany i założenia są realizowane oraz spełniają oczekiwania. Wykorzystanie budżetu zadaniowego w samorządach.

V. Audyt bezpieczeństwa informacji
Problem wycieku danych – jak zwiększyć bezpieczeństwo? Audyt zasobów informatycznych i sposobu zarządzania nimi.

VI. Audyt informatyczny
Przykłady dobrych praktyk wykorzystania audytu wewnętrznego w podnoszeniu sprawności JST w obszarze IT.

Wydarzenia towarzyszące:
• Gala Inwestorów Samorządowych z koncertem i bankietem
• Top trendy w inwestycjach komunalnych
• Expocity
• Tax, finance and law consulting

Nowoczesne miejsce Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach i trzynastoletnia tradycja spotkań będą stanowiły idealne połączenie dla tematów kolejnej, czternastej edycji Forum. Program obejmie ponad 60 paneli i debat, które będą składać się na 10 konferencji tematycznych, czyli: Kongresu Skarbników Polskich Samorządów, Zjazdu Sekretarzy, Forum Przewodniczących Rad, Miasto Przyszłości, Spółki komunalne, ponadgminne związki i porozumienia jako Instrumenty realizacji usług publicznych, Finasowanie i ochrona zdrowia przez samorząd, Wyzwania dla Samorządowej Oświaty, Audyt wewnętrzny w JST, Innowacje w rozwoju obszarów wiejskich oraz Jakość życia seniorów. Każda z tych konferencji będzie podzielona na bloki programowe dotyczące najważniejszych, bieżących problemów dotykających samorządy. Tegoroczna edycja Samorządowego Forum Kapitału i Finansów przyniesie szeroką dyskusję o finansowaniu inwestycji w samorządach w obecnej rzeczywistości, centralizacji VAT-u, wszelkich aspektach rewitalizacji, centrach usług wspólnych, transporcie komunalnym, cyfryzacji obszarów wiejskich itp.

Wśród nowych nurtów tematycznych pojawią się sesje dotyczące przestrzeni międzypokoleniowej, koordynacji opieki socjalnej, ochrony środowiska na obszarach wiejskich, gospodarki wodnościekowej, zamówieniach in-house w gospodarce odpadami. Zajmiemy się także z problemem zadłużenia szpitali i nowymi możliwościami wyjścia z tego impasu, fundacjach funkcjonujących przy publicznych placówkach ochrony zdrowia. Po raz pierwszy będziemy mieli także ścieżkę dedykowaną geoinformacji i technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz promocji miast przez kulturę.

Dwa dni sesji tematycznych począwszy od finansów, przez technikę, kulturę, oświatę, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, służbę zdrowia, ustrój samorządu aż po gospodarkę komunalną z udziałem reprezentantów samorządu terytorialnego, prezesów największych firm, naukowców i praktyków, gwarantują, że udział w każdej z konferencji przyniesie Państwu tak konieczną inspirację i wiedzę. Pozwoli także poznać nowe rozwiązania stosowane w praktyce a także opinie o ich skuteczności. Przede wszystkim zaś pozwoli nawiązać nowe kontakty i odświeżyć te stare. Dlatego nieodłącznym elementem Forum jest także kultura. Po wyczerpujących i emocjonujących sesjach warto spotkać się aby wymienić spostrzeżenia. Najlepiej zrobić to przy dobrej muzyce. Na naszej scenie gościliśmy już Justynę Steczkowską, Aloszę Awdiejewa, Ryszarda Rynkowskiego, Małgorzatę Ostrowską I Boney M. Kto będzie tegoroczną gwiazdą? Niech to pozostanie niespodzianką.

W tegorocznym Forum weźmie udział blisko 1000 osób: liderów samorządów terytorialnych, skarbników, sekretarzy, radnych, ekspertów I praktyków, przedstawicieli administracji państwowej, świata biznesu, kultury, NGO, mediów. Organizatorem wydarzenia jest Międzykomunalna Spółka Akcyjna Municipium SA – wydawca Pisma Samorządu Terytorialnego “Wspólnota” oraz Miesięcznika Pracownik Samorządowy.

Serdecznie zapraszamy!
http://www.samorzadoweforum.pl/index.php/o-forum

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Uwaga !!! Uwaga !!! 27 sierpnia rusza już 14 edycja kursu „Praca i kariera na rynku nieruchomości” organizowanego przez Nasze Stowarzyszenie od 2014 roku. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania zawodu zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz uzyskania bezterminowych licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami lub zarządcy nieruchomości. Uprawnień niezwykle przydatnych w ubieganiu się o pracę lub budowaniu zaufania wśród klientów, wspólnot mieszkaniowych oraz właścicieli nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych .... zapraszamy ... http://www.sprnpc.pl/licencje
Jolanta Toporowicz

Jolanta Toporowicz Certyfikowany
Psychoterapeuta EAP,
EAGT

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nie jesteśmy ofiarami naszych genów, ale panami naszego przeznaczenia,
zdolnymi tworzyć życie takie, jakiego zapragniemy" (Bruce Lipton, profesor biologii komórkowej)

Już 27 listopada 2016 zapraszamy do wrocławskiego Instytutu Rozwoju Osobistego na jedyne we Wrocławiu szkolenie dr Radziszewskiej "Totalna biologia- zrozum przesłanie swojej choroby".

Szczegółowy plan jak i założenia Totalnej biologii na http://www.totalnabiologia.wroclaw.pl/
Zapisy: http://www.totalnabiologia.wroclaw.pl/

pozdrawiam!
Karol Kamiński

Karol Kamiński Creative Mind

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bariery mentalne są największą przeszkodą w życiu człowieka.
Widząc ten problem, chcemy Cię zaprosić na szkolenie: "Matrix - zbuduj swoją mentalną siłę", które poprowadzimy w ŁODZI już 26.11!
W czasie szkolenia "Matrix - zbuduj swoją mentalną siłę" poznasz wszelkie schematy i ograniczenia, w których każdy z nas funkcjonuje na codzień i nie zdaje sobie sprawy z ich obecności, oraz wpływu. Poznasz techniki na pokonywanie tych barier, motywowanie się do działania, oraz na uwolnienie się z "Matrixa", aby zwiększyć swoją produktywność i przenieść swoje życie na zupełnie wyższy poziom. Jeśli tylko z nich skorzystasz gwarantuje Ci to drogę do zbudowania swojej siły mentalnej i sukcesu!
Dowiesz się:
-Jakie bariery mentalne nas otaczają, oraz jak i dlaczego są one blokujące
-Jak pokonywać te bariery i zawsze być ponad schematami
-Jak się motywować, aby zawsze mieć energię do działania
-Jak osiągać zamierzone cele
-Jak wyjść przed konkurencję i żyć świadomiej, produktywniej i z pasją
-Jak uwolnić swój potencjał i wejść na wyższy poziom życia zawodowego i prywatnego!
Nie przegap i dowiedz się więcej:
https://matrixsilamentalnosci.evenea.pl/
Gosia Plaszczyk

Gosia Plaszczyk BRAND MANAGER,
Chassis Brakes
International

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polecam Trening Pamięci i Koncentracji na Kozanowie http://wroclaw.spw.pl.
Efekt szybsza nauka , efektywna nauka materiału szkolnego, języków obcych .
Szybkie czytanie.
883 686 086
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

PROGNOZOWANIE I MODELE PLANOWANIA

Data rozpoczęcia: 17 listopada 2016
Data zakończenia: 18 listopada 2016
Miejsce: Gdańsk
Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 1 600 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
czwartek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 16.00

Istotą sukcesu firmy jest dostosowanie modelu jej funkcjonowania do potrzeb rynku. Spełnienie przyszłych wymagań klientów możliwe jest jedynie w sytuacji kiedy jesteśmy w stanie je przewidzieć dostosować się w odpowiednim czasie do rosnących potrzeb. Budowa właściwego modelu prognozowania i planowania oraz optymalizacja przepływy materiału i informacji jest obecnie jednym z najistotniejszych czynników budujących przewagę konkurencyjną firmy.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami prognozowania oraz dostosowywania organizacji do potrzeb klienta. Skierowane jest ono do wszystkich którzy chcą optymalizować swoje procesy w zakresie planowania sprzedaży i operacji.

Korzyści:
Poznanie dostępnych i zweryfikowanych w praktyce mechanizmów planowania wykorzystywanych przez firmy Best in Class
Rozwój umiejętności doboru mechanizmów planowania i prognozowania do specyfiki produkcji i wymagań klientów
Poznanie technik prognozowania zapotrzebowania
Zdobycie umiejętności mapowania procesów przepływu materiałów i informacji
Rozwój umiejętności planowania w perspektywie dbałości o efektywne wykorzystanie zasobów produkcji i wymagania klientów

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli planiści produkcji
Pracownicy działów sprzedaży i marketingu
Kierownicy działów logistyki, sprzedaży i produkcji
Wszystkie osoby chcące poznać i zrozumieć tajniki planowania produkcji

Program szkolenia:
Planowanie czy prognozowanie zapotrzebowania? Którą metodę wybrać, by osiągać wyniki?
Metody oceny sprawdzalności prognoz – czy Twoje prognozy na pewno są tak złe jak myślisz?
Variety funnel jako narzędzie wzmacniania jakości prognozowania
Techniki prognozowania zapotrzebowania oparte na statystykach i wiedzy o rynku
Mapa przepływów informacji i materiałów jako odpowiedź na wymagania klientów oraz specyfikę procesu wytwórczego.
Budowa ram dla procesu planowania w przedsiębiorstwie w oparciu o mechanizmy kanban, bęben-bufor-lina i inne.

Szkoła Planisty Produkcji składa się z czterech (dwudniowych) niezależnych sesji:
Prognozowanie i modele planowania
Zarządzanie elastycznością i kosztami utrzymania zapasów
Harmonogramowanie i monitorowanie produkcji – techniki i mechanizmy
Parametryzacja i wykorzystanie mechanizmów ERP na potrzeby planowania produkcji

Forma szkolenia:
Warsztaty szkoleniowe, case- study, dyskusje, prezentacja multimedialna, wykład, wymiana doświadczeń

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Prezentacja ze szkolenia (wydruk)
Zestaw ikon dla mapowania procesów
Przykładowa mapa procesów planistycznych (wypracowane podczas szkolenia)
Wzory dla kalkulacji właściwego poziomu zapasów dla różnych metod planowania (wydruk)
Wzory i formularze dla kalkulacji opłacalności produkcji i sprzedaży według metodologii teorii ograniczeń i przerobowego rachunku kosztów

Kontakt
Agnieszka Hromiak-Kowalewska
mobile: +48 508 714 377
e-mail: ahromiak@lean.info.pl
https://lean.info.pl/szkolenie/prognozowanie-i-modele-p...
Marta E.

Marta E. Koordynator szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na bezpłatną konferencję 15 listopada w Poznaniu oraz 22 listopada w Warszawie, poświęconą tematyce rachunku kosztów. Zarejestrować można się pod adresem: http://www.akademiacontrollingu.pl

Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa

Podczas konferencji dowiesz się:
• Jaka jest rola nowoczesnych rachunków kosztów w zarządzaniu przedsiębiorstwem – poznaj wady tradycyjnego rachunku kosztów, nadal stosowanego przez ponad 75% polskich przedsiębiorstw!!!
• Jakie koncepcje rachunku kosztów są aktualnie wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach na świecie – zapoznaj się z koncepcją nowoczesnego ZASOBOWO-PROCESOWEGO RACHUNKU KOSZTÓW
• Czym jest platforma zarządczo-controllingowa DOCTOR COSTER® – zobacz jak w kilka minut wykonywane są najbardziej zaawansowane kalkulacje i rozliczenia podczas prezentacji i na stanowiskach demonstracyjnych
• Jakie możliwości menedżerskie i zarządcze niesie za sobą nowoczesny rachunek kosztów – przekonaj się jak skutecznie, w nowatorski sposób wdrożyć business intelligence w Twojej firmie, w oparciu o kokpity menedżerskie Doctor Coster® DASHBOARDS (Powered by QlikView)
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już 22 listopada w warszawskim hotelu Courtyard odbędzie sie kolejna edycja konferencji IT w Administracji GigaCon. Wydarzenie będzie poświęcone technologiom wspierającym z procesy zachodzące w urzędach. Oprócz tego, prelekcje przeprowadzą również eksperci, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z informatyzacją administracji publicznej.

Konferencja jest skierowana do urzędników, pracowników administracji publicznej, informatyków oraz wszystkich, którzy interesują się technologiami i wykazują chęć rozwoju swoich umiejętności.

Agenda oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.

Link: http://gigacon.org/event/administracja_2016/
Ewa Dawczyk

Ewa Dawczyk Specjalista do spraw
marketingu i handlu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Biuro System z Częstochowy zaprasza na szkolenie :

Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne w zakresie stosowania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 czerwca 2016 roku Dz.U.2016.950

Miejsce: Katowice

Termin: 1.12.2016r.

Czas trwania: 8:30-14:30

Cel:
Celem szkolenia jest aktualizacja oraz uzupełnienie wiedzy i umiejętności z zakresu:
- przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne zgodnie z Dz.U.2016.950.
- obowiązków pracodawcy związanych z narażeniem pracowników na pole elektromagnetyczne

Dla kogo:
Dla pracowników służby BHP, osób odpowiedzialnych, kierujących pracownikami i pracowników pracujących w polach elektromagnetycznych.

Opis szkolenia:
1. Podstawowe definicji i pojęcia poszczególnych zjawisk i współczynników określonych w rozporządzeniu w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne,
2. Podstawowe zagrożenia pól elektromagnetycznych powstające w przestrzeni pracy,
3. Klasyfikacja obiektów, instalacji do wykonania pomiarów,
4. Limity narażenia na pole elektromagnetyczne i limity bezpośredniego oddziaływania pola elektromagnetycznego,
5. Metody eliminacji lub ograniczenia zagrożenia na pola elektromagnetyczne
6. Sporządzanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji dotyczącej rozpoznania i oceny zagrożeń elektromagnetycznych
7. Zakres szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w przypadku wystąpienia pól elektromagnetycznych
8. Badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne pracowników w obszarze pracy pól elektromagnetycznych - zakres informacji dotyczących charakterystyki pola-EM i poziomu narażenia w przestrzeni pracy dostępnej dla pracownika

Szczegółowe informację dostępnę sa pod adresem:
http://www.biuro-system.com/s736,Bezpieczenstwo-i-higi...
https://www.facebook.com/BiuroSystem/
oraz pod nr. tel. 34 321 43 80


Zapraszamy serdecznie

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM zaprasza na szkolenia w 2016 roku
✅ LISTOPAD 2016

Podstawy marketingu

Szkolenie 2-dniowe: 24-25 listopada 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/podstawy-mar...

Shopper marketing i merchandising – zarządzanie powierzchnią sprzedaży
Szkolenie 2-dniowe: 24-25 listopada 2016
Cena netto: 1190 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/merchandisin...

Negocjacje handlowe
Szkolenie 2-dniowe: 28-29 listopada 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/negocjacje-h...

Strategie brandingowe. Zarządzanie marką & Consumer Insight
Szkolenie 2-dniowe: 28-29 listopada 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/consumer-ins...

✅ GRUDZIEŃ 2016

Planowanie i strategie marketingowe
Szkolenie 2-dniowe: 5-6 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-m...

E-marketing – reklama i promocja firmy w internecie
Szkolenie 2-dniowe: 6-7 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing-m...

Prawo w marketingu i reklamie
Szkolenie 2-dniowe: 8-9 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

Organizacja akcji promocyjnych – zagadnienia prawne i podatkowe
Szkolenie 1-dniowe: 9 grudnia 2016
Cena netto: 790 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-loj...


Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

Szkolenie 2-dniowe: 12-13 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-promocyjne-i-reklamowe/

Zarządzanie budżetem marketingowym. Strategie sukcesu i nowe trendy
Szkolenie 2-dniowe: 13-14 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/budzet-marke...

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Szkolenie 2-dniowe: 19-20 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/innowacje-sz...

Analiza konkurencji i zachowań klientów. Strategie konkurencji w praktyce
Szkolenie 2-dniowe: 21-22 grudnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/skuteczne-st...

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, tel. 530 502 000
szkolenia@szkoleniaatrium.pl, beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zakład Psychologii Pracy i Organizacji Instytutu Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma przyjemność zaprosić na II Ogólnopolską Konferencję Naukową „Nauka i Zarządzanie”, która odbędzie się 24-25 listopada w Poznaniu.

Celem konferencji jest stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy oraz doświadczeń między środowiskami naukowymi oraz praktykami zarządzania i biznesu. Pragniemy umożliwić przedstawicielom nauki i praktyki spotkanie w celu dyskusji nad obecnym stanem wiedzy, zapotrzebowaniem na badania oraz możliwościami sprawnej współpracy.
Zapraszamy do uczestnictwa przedstawicieli nauk społecznych – psychologii, ekonomii, nauk o zarządzaniu, socjologii i pedagogiki – oraz praktyków z obszaru zarządzania. Mamy nadzieję, że możliwość spotkania przedstawicieli wielu dziedzin wpłynie na jakość dyskusji oraz przyczyni się do dostrzeżenia nowych okazji do zwiększania efektywności codziennej pracy.

http://naukaizarzadzanie.amu.edu.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie "Facebook i inne narzędzia do e-marketingu"

Szkolenie jest dla osób, które chcą zaistnieć w sieci lub zwiększyć sprzedaż swoich usług/produktów w internecie.

Jeśli rozwijasz swoją firmę lub swoją markę, to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

Program szkolenia:

1. Facebook
Zasady tworzenia swojego profilu prywatnego oraz fanpage
Różnice profilu prywatnego a fanpage
Ustawienia prywatności
Posty - zasady ich tworzenia, elementy, częstotliwość
Udostępnianie postów - jak to robić, aby dało efekt?
Polubienia - kiedy, dlaczego?
Planowanie postów
Tworzenie wydarzeń
Sponsorowane posty i wydarzenia
Płatne promowanie fanpage
Znajomi - zwiększenie popularności fanpage
Statystyki

2. Inne portale społecznościowe (GoldenLine, Linkedin)

3. Narzędzia do e-marketingu
Strona www
Sklep online
Listy mailingowe
Landing Page
Grafika

Termin: 3.12.2016 godzina 9.00 - 17.00
Miejsce: Warszawa
Koszt: 199 zł - UWAGA, na hasło Goldenline 50% rabatu!

Tu kupisz bilet i uzyskasz więcej informacji: http://bit.ly/ceuksklepfb
Ewa Dawczyk

Ewa Dawczyk Specjalista do spraw
marketingu i handlu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Szanowni Państwo,

do 25.11.2016 r. przyjmujemy zgłoszenia na szkolenie otwarte pt:

"Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne w zakresie stosowania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 czerwca 2016 roku Dz.U.2016.950 ".

Szczegółowe informację dostępne są pod adresem: http://www.biuro-system.com/s736,Bezpieczenstwo-i-higi...…
oraz pod nr.tel. 34 321 43 80

Zapraszamy serdecznie :)
Maria Maja Wilczyńska

Maria Maja Wilczyńska Professional
Certified Coach PCC
ICF, powener
BusinessCoa...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

KRAKÓW,RZESZÓW, KATOWICE

Program rozwija kluczowe kompetencje skutecznego COACHA I MENTORA BIZNESU.
Są to: świadoma komunikacja, budowanie relacji opartej na zaufaniu, koncentracja na celach oraz rozwiązaniach. Dostarcza uczestnikom metod i narzędzi coachingowych oraz mentoringowych aby mogli świadomie zarządzać sobą, projektem czy przedsięwzięciem oraz kierować zespołem czy firmą.

Wyposaża uczestników w metody i narzędzia, aby mogli prowadzić skuteczne sesje mentoringowe oraz przełomowe procesy coachingowe w ŚRODOWISKU BIZNESOWYM.

Podczas kursu doświadczeni coache zademonstrują sesje coachingowe prezentując omawiane narzędzia coachingowe oraz POSTAWĘ COACHA.

Uczestnicy w czasie pomiędzy modułami regularnie ćwiczą prowadzenie sesji coachingowych w zespołach trzyosobowych. Spotykają się osobiście lub pracują na odległość poprzez komunikatory.

Dodatkowo kompletny proces szkoleniowy obejmuje również teoretyczną i praktyczną pracę przed-szkoleniową i po-szkoleniową. Wszystko po to, aby rozwinąć Kluczowe Kompetencje Coacha ICF w mocno ugruntowanej rzeczywistości biznesowej.


Obrazek


PO KURSIE:
Pracujemy z najlepszymi, a jeśli i Ty okażesz się jednym z nich – co potwierdzisz wynikiem 94% na zewnętrznym teście – zaprosimy Cię do współpracy przy naszych projektach.
Otrzymasz Certyfikat respektowany na arenie międzynarodowej: Certificate of Completion ICF ACSTH: Coaching i Mentoring Biznesowy oraz Certyfikat i uprawnienia Certyfikowany Coach i Mentor Biznesu, wydany przez Business Coaching.


Obrazek



Obrazek



Obrazek


TERMINY KRAKÓW:
23-25.01.2017 moduły M1, M2, M3 i 13-15.02.2017 moduły M4, M5, M6
oraz
15-17.05.2017 moduły M1, M2, M3 i 05-07.06.2017 moduły M4, M5, M6
TERMINY RZESZÓW:
24-26.02.2017 moduły M1, M2, M3 i 17-19.03.2017 moduły M4, M5, M6
oraz
18-20.04.2017 moduły M1, M2, M3 i 09-11.05.2017 moduły M4, M5, M6
TERMINY KATOWICE:
17-19.02.2017 moduły M1, M2, M3 i 03-05.03.2017 moduły M4, M5, M6
oraz
28-30.03.2017 moduły M1, M2, M3 i 25-27.04.2017 moduły M4, M5, M6


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.12.16 o godzinie 11:58
Klaudia Pujer

Klaudia Pujer Exante Wydawnictwo
Naukowe

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Exante Conferences & Publications Sp. z o.o. zaprasza na konferencję szkoleniową dla Doktorantów „Przygotowanie rozprawy doktorskiej. Aspekty teoretyczno-empiryczne.”

Warszawa: 14.01.2017, godz. 9.00 do 18.00
Rejestracja otwarta do dnia 03.01.2017

ADRESACI KONFERENCJI: Na konferencję zapraszamy przede wszystkim doktorantów, ale także osoby noszące się z zamiarem podjęcia studiów doktoranckich i próby przygotowania pracy doktorskiej, a w konsekwencji uzyskania stopnia naukowego doktora w wybranej dziedzinie nauk.

Program
PROGRAM KONFERENCJI SZKOLENIOWEJ:
08.00-09.00 Rejestracja uczestników
09.00-09.15 Otwarcie obrad
9.15-10.00
SESJA 1. Kilka uwag o studiach doktoranckich i rozprawie doktorskiej
Aspekty prawne ubiegania się o stopień naukowy doktora i rozprawy doktorskiej
Czy doktorat jest dla mnie?
Fazy doktoryzowania się
Organizacja czasu redakcji pracy doktorskiej
Korzyści i koszty doktoryzowania się – rozrachunek „in plus” i „in minus”
10.00-11.00
SESJA 2. Ramy koncepcyjne pracy doktorskiej
Wybór tematu (zasady konstrukcji tytułu) i promotora
Przygotowanie planu pracy doktorskiej (konspekt, spis treści)
Wstęp i zakończenie (struktura, zasady przygotowania)
Case study – analiza przypadku
11.00-11.20 - Przerwa kawowa
11.20-13.00
SESJA 3. Część teoretyczna dysertacji doktorskiej
Zestawienie bibliograficzne i jego selekcja
Strukturalizacja materiału (zakres, zasady wykluczania treści zbędnych)
Opracowanie materiału źródłowego
Częste błędy popełniane w trakcie redakcji części teoretycznej
Triki usprawniające redakcję dysertacji doktorskiej
Case analysis – analiza przypadku
13.00-13.30 – Obiad
13.30-15.00
SESJA 4. Część empiryczna dysertacji doktorskiej
Wybór metod, technik, narzędzi badawczych
Problem badawczy – konceptualizacja i struktura
Hipoteza i teza w rozprawie doktorskiej
Materiał pierwotny i wtórny – reguły analizy i opracowania
Ograniczenia badań własnych i sposoby ich redukcji/eliminowania
Prezentacja wyników badań własnych
Analiza i konfrontacja (dyskusja) pozyskanych wyników
Zasady wnioskowania na podstawie pozyskanych danych (dedukcja, indukcja)
Case study – analiza przypadku
15.00-15.15 - Przerwa kawowa
15.15-16.00
SESJA 5. Aspekty formalne pracy nad rozprawą doktorską
Autoreferat (struktura i zawartość merytoryczna)
Recenzja rozprawy doktorskiej (mierniki oceny, uwagi krytyczne recenzentów, odpowiedzi na recenzje)
Obrona rozprawy doktorskiej (kwestie organizacyjne i merytoryczne, wskazówki)
Case analysis – analiza przypadku
16.00-17.45
SESJA 6. Warsztat praktyczny – trening kreatywny – utrwalenie pozyskanej wiedzy
Zakres treningu: odpowiada zagadnieniom sesji 1-5, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania części empirycznej rozprawy doktorskiej
Metody treningu: mind map, praca indywidualna i w grupach, burza mózgów, metafory, skojarzenia
17.45-18.00 - Zamknięcie konferencji

Strona internetowa wydarzenia:
exante.com.pl/konferencje-dla-doktorantow/

Koordynator konferencji:
dr Klaudia Pujer
tel. kom. [+48] 606 168 165


Obrazek
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Facility Management w zakładzie produkcyjnym - 18 listopada zamykamy listę uczestników!

Data i Miejsce: 13.12.2016 - 14.12.2016 Okolice Warszawy
Organizator: Movida
Strona www: http://movida.com.pl/wydarzenia/facility-management-w-...

Firma MOVIDA zaprasza do udziału w unikatowym spotkaniu masterclass Facility Management w zakładzie produkcyjnym. To wyjątkowy projekt, który zrealizowany zostanie w dniach 13-14 grudnia 2016 r. w okolicach Warszawy.

Praktycy podzielą się wiedzą oraz doświadczeniem w stworzeniu modelu zarządzania budynkami w zakładzie przemysłowym. Teoretycznie odpowiedź na pytanie „co to oznacza?” jest prosta – w praktyce to bardzo ciężki proces. O jego przebiegu, trudnościach we wdrażaniu rozwiązań i oczywiście o sukcesach uczestnicy dowiedzą się z pierwszej ręki.

Spotkanie Masterclass to ożywione dyskusje w gronie praktyków z różnych branż, wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwalające na nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych oraz wymianę doświadczeń, a także gotowe, sprawdzone rozwiązania, które można z powodzeniem przenieść do własnych Firm.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nieodpłatna konferencja dla mikroprzedsiebiorców „Finansujemy Mikro! Unijne instrumenty finansowe dla mikroprzedsiębiorców w Polsce”.

http://personalbrandingpolska.pl/konferencja-dla-mikro...
Wiktor Sawoniaka

Wiktor Sawoniaka Doświadczony manager
z wieloletnim
doświadczeniem
równiez...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie Otwarte Zarządzanie Czasem, Warszawa
Czy powinieneś być na tym szkoleniu? Zrób krótki test odpowiadając na kilka pytań:
- Planujesz, a mimo to wciąż nie nadążasz z realizacją?
- Masz wrażenie, że wszystko jest "na wczoraj"?
- Czujesz, że tracisz kontrolę nad zadaniami?
- Nie masz pewności czym się należy zająć najpierw?
JEŚLI odpowiedziałeś TAK na co najmniej 3 pytania - zapraszam na szkolenie Szkolenie Zarządzanie Sobą w Czasie i Zadaniami.
Sprawdź szczegóły na https://inspire.edu.pl/szkolenie-zarzadzanie-czasem/

Dlaczego to szkolenie?
* My nie odwołujemy terminów
* Nowoczesne metody, dostosowane do rzeczywistości biznesowej
* Małe grupy, max. 8 uczestników
* Nastawienie na praktyczne rozwiązania


Obrazek


Inspire, Warszawa

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do