Maria Maja Wilczyńska

Maria Maja Wilczyńska Professional
Certified Coach PCC
ICF, powener
BusinessCoa...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Spotkanie Informacyjne dot. studiów podypl. COACHING BIZNESOWY - studia Coachów ICF

Mam przyjemność zaprosić Państwa na Spotkanie Informacyjne dotyczące studiów podyplomowych COACHING BIZNESOWY - studia Coachów ICF zorganizowane przez Krakowską Akademię oraz firmę Business Coaching http://BusinessCoaching.pl

Opowiemy wyczerpująco o biznesowej istocie programu studiów COACHING BIZNESOWY oraz praktycznie zaprezentujemy metodę coachingową. Trzech certyfikowanych coachów ICF i równocześnie doświadczonych praktyków biznesu zaprezentuje biznesowe zastosowanie coachingu i jego odzwierciedlenie w realizowanym na studiach COACHING BIZNESOWY programie. Odpowiemy również na pytania nurtujące uczestników spotkania, dotyczące studiów COACHING BIZNESOWY.

COACHING BIZNESOWY to nowe studia podyplomowe przygotowujące do certyfikacji na coacha ICF, które kierujemy do osób zainteresowanych przełomowym rozwojem zawodowym.
Do udziału w Spotkaniu Informacyjnym zapraszamy menedżerów, kierowników działów, konsultantów personalnych, przedsiębiorców, specjalistów hr, trenerów oraz osoby, które zdecydowanie chcą określić swoją ścieżkę zawodową.

Termin: 25.09.2015r, piątek, godz. 17:00 – 18:30
Miejsce: Kraków, Krakowska Akademia bud.A, sala 219.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/Business-Coaching-504578796227799

Pozdrawiam serdecznie,
Maja Wilczyńska - kierownik merytoryczny studiów
Professional Certified Coach ICF
Tel. 609 218 188
http://BusinessCoaching.pl

oraz

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
ul. Gustawa Herlinga - Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
Tel. 12 257 05 00

Dagmara P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jolanta Toporowicz

Jolanta Toporowicz Certyfikowany
Psychoterapeuta EAP,
EAGT

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Książka „Rozmowy o codzienności” – rozmowa dwóch mistrzów zen

We wrześniu tego roku, wydana została najnowsza książka Willigisa Jägera i Alexandra Poraj-Żakieja.
Prawdopodobnie ze względu na wiek i stan zdrowia Willigisa, jest to ostatnia i jedyna jego książka, która opisuje prywatną historię życia Jägera i Alexandra Poraj-Żakieja - jego oficjalnego następcy.
„Rozmowy o codzienności” to spotkanie człowieka z człowiekiem. To rozmowa o życiu, dzieciństwie, dorastaniu; o ważnych wyborach i niezwykłej determinacji w podążaniu własną ścieżką duchową; o tym, co trudne, ważne, pociągające i w gruncie rzeczy codzienne. „Rozmowy o codzienności” to rozmowy o zen, a zen jest świadomym przeżywaniem rzeczywistości — takiej, jaką ona jest.

Zadając sobie pytania o sens i znaczenie egzystencji, szukając jakości życia dającej poczucie spełnienia i zadowolenia, pytamy co robić, by było to możliwe…

Willigis Jäger:
„...Nic specjalnego, poza jednym: trzeba żyć namiętnie, z pasją i tylko dlatego,
że żyjemy. Powinniśmy wreszcie zdać sobie sprawę z tego, że mamy szczęście
żyć w tym wielkim Uniwersum. I że to, czym naprawdę jesteśmy, jest
ponadczasowe, natomiast struktury osobowe powstają i znikają...

…Czasem mówię o Bogu jak o morzu, które z jednej
strony ukazuje się nam jako miliardy fal, a z drugiej jest czymś więcej niż te
fale. Poza tym zawsze jest jedną i tą samą wodą.
Czasem mówię o Bogu jak o życiu, które z jednej strony rozwija się w każdej żywej istocie, a z drugiej
jest czymś o wiele, wiele większym niż wszelka żywa istota...”


Mamy zaszczyt i ogromną przyjemność przedstawić Państwu najnowszą książkę Willigisa Jägera i jego następcy Alexandra Poraj-Żakieja: „Rozmowy o codzienności”.

Dlaczego warto ją przeczytać?
- książka łamie stereotyp myślenia o duchowości,
- odczarowuje mity o życiu duchowym
- pokazuje czym tak naprawdę jest doświadczenie mistyczne w codzienności: związkach, rodzicielstwie, pracy i biznesie, doświadczaniu jakości życia,
- łączy rozumienie Absolutu ze zwyczajnym życiem, nadając mu głęboką wartość i czyniąc dostępne każdemu człowiekowi w XXI wieku.

Książka „Rozmowy o codzienności” dostępna jest już w sprzedaży pod adresem:
www.ksiazki.jagerfundacja.pl

Dane kontaktowe:
Marcin Pukrop
E-mail: kontakt@jagerfundacja.pl
Telefon: + 48 509 095 114
Paweł Urba

Paweł Urba Business Development
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na konferencje - Efektywny Controlling

Miejsce Kraków
Termin 21 października
http://www.konferencja.controlling2015.comarch.pl/

Dla kogo?

Na naszą konferencję zapraszamy wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się bezpośrednim wsparciem procesu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach. Tych, którzy organizują zespoły controllerów, nadzorują systemy controllingowe albo samodzielnie zajmują się profesjonalną analizą danych finansowych, kadrowych i innych. Zapraszamy tych z Państwa, dla których istnienie i rozwój przedsiębiorstwa opiera się na przemyślanym działaniu opartym na planowaniu, ocenie zdarzeń i wprowadzaniu usprawnień.

Paweł URBA
pawel.urba@comarch.pl
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konferencja „Narzędziownia HR”, 15 października 2015, Gdańsk

Konferencja „Narzędziownia HR” jest odpowiedzią na potrzebę poznania aktualnych trendów, sprawdzonych rozwiązań i wdrożeń oraz niezbędnych narzędzi dla działów HR, zarówno z małych, średnich, jak i dużych firm.

Aby sprawniej trafić w „potrzeby merytoryczne" uczestników, konferencja podzielona będzie na dwie części. W pierwszej, wspólnej dla wszystkich, uznani eksperci przeniosą uczestników w świat nowoczesnych technologii i najnowszych trendów. Druga część skupia prelekcje do wyboru w ramach dwóch ścieżek: Rekrutacja i Rozwój oraz HR i Biznes.

W programie m.in.
• Krok naprzód - HR w świecie nowych technologii
• Portale społecznościowe jako narzędzie pomocne w realizacji misji i zadań HR
• HR w świecie technologii – wyzwania i pułapki
• Nie kupuj talentów, rozwijaj je! Zarządzanie talentami może być proste, kompletne i społecznościowe
• Rekruter Bohater. Oto prosta recepta!
• Inwazja nowego pokoleniem pracowników - co możesz zrobić by lepiej się do niej przygotować?
• Jak budować modele kompetencyjne dopasowane do potrzeb organizacji?
• Jak skutecznie dopasować i rozwijać pracowników wykorzystując narzędzia coachingowe
• Od pracownika działu HR do HR Business Partnera - czyli biznes ponad wszystko
• Miarą dobrego Employer Brandingu jest…MIARA
• Co jest bardziej obiektywnym narzędziem oceny: ACDC czy gry kompetencyjne

Oprócz ciekawych i wartościowych prelekcji na uczestników konferencji czekają konkursy. Do wygrania m.in. powerbanki, tablet, książki, dostępy do systemów naszych Partnerów, wynajem campera na weekend.

Wszyscy uczestnicy konferencji otrzymają 10% rabatu na udział w Szkole Coachingu - http://hprgroup.pl/coaching/program-szkoly-coachingu/

Więcej informacji o konferencji oraz rejestracja na stronie: http://narzedziowniahr.pl/
Joanna Lange

Joanna Lange Coach ICF i trener
rozwoju osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM NA WARSZTAT COACHINGOWY "MAPA MARZEŃ" KRAKÓW

Kiedy: 07/10

Czas: od 18:00 do 21:00

Miejsca: 12

„Cel to marzenie z datą realizacji” powiedział Napoleon Hill.

Biegniesz przez życie starając się nadążyć, sprostać oczekiwaniom: rodziców, potem dzieci, męża, szefa, mody....

A gdzie jesteś Ty? Czy wiesz dokąd idziesz? Dokąd prowadzi twoja droga?

Czy pamiętasz jeszcze o czym marzyłaś będąc dziewczynką?
Wiesz gdzie chcesz być za rok, 5, 10 lat? Wiesz jak tam dojść?

Jeśli nie – zapraszam Cię na mój warsztat „Mapa marzeń” 23 września (środa) od 18-21, w Antykawiarni w Krakowie , ul. Batorego 1/1a.
Ile będzie Cię to kosztować?:
50 złotych polskich, 3 godziny piątkowego czasu, trochę energii i chęci.

Co zyskasz?:
- Nauczysz się jak marzyć konkretnie.
- Dowiesz się, z czego jest zbudowana mapa marzeń.
- Wykonasz własną mapę, którą zabierzesz do domu.
- Dowiesz się jak zaplanować drogę do celu – realizacji twoich marzeń.

NIE POZWÓL, ŻEBY KTO INNY PISAŁ SCENARIUSZ TWOJEGO ŻYCIA!

Kim jestem?:
Nazywam się Joanna Lange. Jestem coachem kobiecych marzeń.
Pomagam kobietom, które w codziennej gonitwie i wypełnianiu obowiązków zawodowych i rodzinnych zapomniały o najważniejszej osobie – Sobie samej i czują, ze zagubiły sens życia. Wspieram je, by odnalazły Siebie i na nowo ukształtowały swoją rzeczywistość tak, by czuły się szczęśliwe i spełnione.
Dlaczego to robię?:
- Bo sama przeszłam tę drogę.
- Bo wierzę mocno w potencjał kobiet.
- Bo wierzę, że każda z nas ma prawo realizować swoje marzenia i dążyć do spełnionego życia.

REJESTRACJA:
https://docs.google.com/forms/d/13je_pTZJ5aUJdwj_bVCoQQ...
lub
Joanna Lange
tel. 506 66 89 64
http://joannalange.pl
Inwestycja: 50 zł
Edyta Gabryś

Edyta Gabryś International
Marketing Manager -
edyta@wyzwanie28dni.
pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam Was serdecznie

Tworzymy Team zaangażowanych osób, które dzięki współpracy z solidną i stabilną firmą PM International pomagamy ludziom, dzięki programowi żywieniowemu cellRESET.

Wrocław - 5. 10 - 19:00 - Hotel Brajt ul. Włodkowcia 18
Łódź - 6.10 - 19:00 Techno Park
Grodzisk Mazowiecki - 7.10 - 19:00 ul. Przodowinków Pracy 23
Kalisz - 7.10 - 19:00 ul.Babina 1
Warszawa 8.10 - ustalamy miejsce
Włocławek - 8.10 ustalamy miejsce
Lublin - 9.10 - Galeria Olimp
Poznań - 10.10 - Workshop

UK, USA, Litwa, Holandia, Niemcy, Szwecja, Chiny, itd

TU JUŻ jesteśmy!!! W pierwszym miesiącu aktywowaliśmy 9 krajów do działań z naszym zespołem! Po 3 miesiącach uzyskałam kwalifikację International Marketing Manager - pokażę Ci jak! :)

Zapraszam Cię do kontaktu: edyta@wyzwanie28dni.pl

cellRESET - jest to 28 dniowy program żywieniowy, którego głównym celem jest OCZYSZCZENIE organizmu 
oraz uzupełnienie witamin, minerałów, mikroelementów oraz aminokwasów! 



Program rewolucjonizuje cały świat swoim efektywnym działaniem! (Sportowcy, Branża Fitness, 
Kosmetologia, Zdrowie). Zyskał sympatię tysięcy osób na całym świecie i coraz częściej, jest pozytywnie 
oceniany przez świat medycyny.


1. Jakie są główne ZALETY i KORZYŚCI programu?

** Oczyszczenie organizmu - usunięcie złogów, toksyn, metali ciężkich, a przede wszystkim tłuszczu wisceralnego (głębokiego) 
otaczającego nasze narządy. 


** Regeneracja i odkwaszanie organizmu - rano wstajemy wypoczęci, zregenerowani, często osoby wspominają, 
że w końcu to one wstają “przed budzikiem”, a nie ledwo po jego dźwięku, a czasem kilku…


** Odżywienie komórek - usuwamy toksyny itp, a w tym samym czasie komórki otrzymują witaminy, minerały, 
aminokwasy egzogenne - wszystkie rozpuszczalne w wodzie, aż 97 do 100%!! Stąd tak szybko CZUĆ zmiany, 
a nie czeka się na nie…


** Utrata wagi ciała - jest to skutek uboczny oczyszczania, a NIE główne założenie programu cellReset. 
(jest to od -1 do -3 kg od pierwszego dnia).

** Energia - u jednych odczuwalna już po pierwszych dniach - robią nagle tyle w pracy, w domu…, że są zaskoczeni 
“jak to się dzieje?”, u innych organizm uwalania ją w krok po kroku, kiedy się oczyszcza, bo ma szansę przyjąć więcej witamin.

** Wiek metaboliczny - (masz szansę sprawdzić go m.in na wadze Tanita) po CR dzięki temu, że spada poziom tłuszczu wisceralnego
(otaczającego narządy - powodującego choroby). Twój wiek metaboliczny COFA się! A Ty to CZUJESZ! 


** Gładka, jędrna skóra - powstaje kolagen (dzięki aminokwasom prolinie i lizynie), który przy odpowiedniemu nawodnieniu 
organizmu oraz dostarczeniu elektrolitów (a będziesz pić sporo) powoduje, że skóra staje się gładka, cera jest promienna. 
Skóra się “wciąga-regeneruje” wraz z wagą, która spada. NIE ma zwisów!


** REDUKCJA Celllulitu!! - Tak, tak drogie Panie :)


** Zdrowe paznokcie, błyszczące włosy i świetlista cera - dzięki mikrolementom - cynk, mangam selen.

KLUCZEM jest tu opatentowana TECHNOLOGIA NTC®, która daje wchłanialność KAŻDEGO suplementu
w 97 do 100% w 5-7 minut!!

2. Dla KOGO jest cellRESET?

Masz niski poziom energii
Chcesz OCZYŚCIĆ skutecznie organizm
Regularnie męczy Cię zmęczenie (spanie po posiłku…)
Chcesz wymodelować swoją sylwetkę
Ujędrnić swoje ciało
Masz DOŚĆ diet i efektu jojo
Masz problemy z nadwagą
Twój metabolizm szaleje
Chcesz uzupełnić mikroelementy i witaminy
Chcesz mieć UŚMIECH na twarzy - TAK to się dzieje :)
…….. co jeszcze?

SPORTOWCY - wzrost wydolności organizmu nawet do 30%!
DUŻO pracujesz i nie masz czasu zjeść - tu znajdziesz czas!
Młode MAMY - po okresie karmienia piersią! (jeśli karmiły)
Osoby w starszym wieku - aby wzmocnić organizm
Jesteś szczupły/szczupła - chcesz ustabilizować wagę
Ćwiczysz i nie widzisz efektów :(
….. KAŻDY może skorzystać z programu.

Skontaktuj się z nami podejmuj 28-dniowe WYZWANIE cellRESET!

Zapraszam Cię do kontaktu: edyta@wyzwanie28dni.pl

Pozdrawiam
Edyta GabryśTen post został edytowany przez Autora dnia 04.10.15 o godzinie 14:24
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży?

Obrazek

Konferencja Omnichannel Commerce, 26 listopada 2015, Warszawa, Hotel Polonia Palace
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:
• pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
• podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
• wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
• odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
• pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
• powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
• zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
• wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:
• Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
• Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
• Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
• dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
• Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
• Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
• Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
• Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
• Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Cena: 1295 zł netto
Zapraszamy do obserwowania nas na LinkedIn

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: http://konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-c...
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszam wszystkich zainteresowanych szkoleniami do obserwowania profilu Puls Biznesu - konferencje. Dla obserwujących, na wszystkie nasze wydarzenia - 10% rabatu. Przekażcie dalej :)
https://www.linkedin.com/company/puls-biznesu---konfere...
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPROSZENIE

Targi IT Business Solutions B2B
Data: 13 października 2015
Miejsce: Warszawa Hotel Novotel Airport
Udział: BEZPŁATNY
Strona: http://gigacon.org/event/itbs/

Wybrane tematy:
Deep BI – Wielowymiarowa analiza big data w czasie rzeczywistym bez potrzeby definiowania schematu danych i agregatów
– Sebastian Zontek (Advertine)

Monitoring sieci – klucz do bezpieczeństwa IT
– Marcin Matuszewski (Axence)

Jak szybko i skutecznie samemu wdrożyć zarządzanie procesami i obiegiem informacji – metody i dobre praktyki – platforma Aurea BPM
– Michał Paczkowski (Tecna)

Niezawodna sieć zasilająca, gwarantem wysokiej dostępności systemów IT
– Adrian Pecyna (EATON)

Zdalnie, online, mobilnie – nowoczesne zarządzanie zasobami IT w praktyce
– Piotr Kubiak (A plus C Systems)

Wartość biznesowa zaawansowanej optymalizacji systemów IT
– Piotr Właziński (DBPULS Better Performance)

Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną
– Adrian Karasiewicz (Kancelaria radcy prawnego)

Jak ujarzmić big data dzięki narzędziom SaaS na przykładzie branży hotelarskiej?
– Michał Miernik (YieldPlanet)

Nie czekaj i już dziś dokonaj BEZPŁATNEJ rejestracji na to wydarzenie
Formularz rejestracyjny: http://gigacon.org/event/itbs/

Serdecznie zapraszam!
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatne szkolenia z zakresu inwestowania, finansów:
W co inwestować lokaty waluty nieruchomości obligacje akcje
Skuteczne inwestowanie spekulacja jak zarobić na giełdzie akcje
Rynek finansowy pieniądz inwestowanie pożyczanie papiery wartościowe
Futures kontrakt terminowy rynek giełda instrument pochodny derywaty
Strategie inwestycyjne rynek kapitałowy akcje futures giełda
Commercial papers papiery dłużne bony komercyjne bony handlowe KWIT WOI

http://www.poswojsku.info
Obrazek
:)

polecam i serdecznie zapraszam :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.10.15 o godzinie 12:49
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

PROGRAM POMYSŁÓW PRACOWNICZYCH, CZYLI JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 27 października 2015
Data zakończenia: 27 października 2015
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 900 zł netto
Godziny sesji:
wtorek: 8.30 - 16.00

Opis i cel szkolenia:
Firmy coraz częściej oczekują od pracowników nie tylko realizacji codziennych obowiązków, ale również zaangażowania w ciągłe doskonalenie. Skutecznym i często stosowanym rozwiązaniem jest wdrożenie Programu Pomysłów Pracowniczych (PPP), który definiuje zasady i cały proces od zgłoszenia pomysłu poprzez jego realizację. Celem szkolenia jest nie tylko przedstawienie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni oczekiwań jego twórców.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy na temat różnych programów angażowania pracowników
Poznanie głównych składowych programów sugestii pracowniczych
Nabycie umiejętności skutecznego wdrażania PPP w firmie
Poznanie zasad doboru sposobów nagradzania za wdrożone pomysły
Opracowanie praktycznych narzędzi, dokumentów, kryteriów ocen dla PPP
Zapoznanie się z największymi ograniczeniami i barierami we wdrażaniu PPP
Rozwinięcie umiejętności kalkulacji kosztów PPP
Zrozumienie roli kadry managerskiej w programach angażowania pracowników

Grupa docelowa:
Szefowie Działów i Managerowie
Szefowie HR
Pracownicy Działu Zasobów Ludzkich
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Członkowie zespołów Lean/Kaizen

Program szkolenia:
Cele, oczekiwania i korzyści wynikające z PPP
Główne składowe programów angażowania pracowników
Grupa docelowa dla PPP
Przygotowanie do wdrożenia programu sugestii pracowniczych
Rola kadry managerskiej w PPP
Przykłady różnych programów angażowania pracowników
Zasady wynagradzania za pomysły
Stosowane dokumenty i narzędzia (tablice wizualne, skrzynki, itd. ..)
Zespoły oceniające oraz kryteria oceny pomysłów
Powiązanie PPP z innymi narzędziami angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie
Główne bariery wdrożeniowe Programu Pomysłów Pracowniczych

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Draft przykładowego Regulaminu PPP
Przykładowy wniosek zgłaszania pomysłów
Kalkulacja budżetu dla PPP
Przykładowy system nagradzania za pomysły
Domek motywacji w PPP

Szczegóły na http://lean.info.pl/szkolenia_k/szkolenia-otwarte/
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAMY NA KURSY MASAŻU W LUBLINIE

Kurs masażu klasycznego (10h)

Kurs masażu bańką chińską (10h)

Kurs masażu kamieniami wulkanicznymi z elementami mobilizacji tkanek miękkich (5h)

Kurs masażu klasycznego z elementami mobilizacji tkanek miękkich i diagnostyką narządu ruchu (64h)

Miejsce szkolenia: Lublin, Szewska 4

Programy dostępne na http://wktir.plTen post został edytowany przez Autora dnia 16.11.15 o godzinie 10:18
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii

Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na unikatowe warsztaty stacjonarno-interaktywne

WYŁĄCZNOŚĆ DANYCH I RYNKOWA PRODUKTÓW REFERENCYJNYCH

Warsztaty poprowadzą: Magdalena Leszczyńska, Izabela Domalewska-Pawluczuk, Anna Przybycień

Warsztaty odbędą się 23 października 2015 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Więcej informacji:
http://www.service4pharma.pl/index.php?id=403
https://www.facebook.com/events/439530872922175/
Anna Wojciechowska

Anna Wojciechowska Członek Zarządu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Anspire - szkolimy z przyjemnością!

Zachęcam przedsiębiorców do zakupu pakietów szkoleń - prezentów dla pracowników.
Do wykorzystania w 2016r. Pełen zakres tematyczny - 13 programów szkoleń.
Szkolenia odbywają się w Poznaniu, terminarz jest ustalany z klientem.

Szczegóły:
http://www.anspire.pl/pomysl-na-prezent-dla-pracownika...


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.10.15 o godzinie 15:44

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SZKOLENIE W LUBLINIE

ZARZĄDZANIE CZASEM (16 godz.)

Zajęcia prowadzone są w formie krótkich wykładów, case study, ćwiczeń, symulacji, dyskusji, mini prezentacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
- wzrost efektywności w organizowaniu własnej pracy
- umiejętność wykorzystania narzędzi i technik zarządzania czasem
- umiejętność radzenie sobie z presją czasu.
- umiejętność radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu

Program dostępny na http://wktir.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

A czy ci wykładowcy kiedykolwiek zarządzali czymkolwiek większym aniżeli swoim budżetem domowym?

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do