Justyna Kosowska

Justyna Kosowska Recepcja OWS FARYS

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień dobry Witam Państwa bardzo Serdecznie :)

chciałabym polecić ośrodek a mianowicie Ośrodek wypoczynkowo szkoleniowy Farys w Krynicy Zdroju.
W obiekcie jest duża sala konferencyjna, w której można przeprowadzić szkolenie, konferencje, obrany czy narady firmowe, natomiast jest tez dostępne zorganizowanie dla takiej grupy poczęstunku czy uroczystej kolacji wraz z noclegiem.

W OWS Farys dysponuje 42 miejscami noclegowymi. Dostępne są u nas pokoje 1,2 i 3 osobowe, oraz apartamenty.
W każdym pokoju jest łazienka, telewizor, dostęp do wi-fi, telefon i w większości pokoi balkon.
Na terenie ośrodka dostępne są tarasy widokowe, sauna, jacuzzi, siłownia, kącik dla malucha, kawiarnia oraz parking.

Jeżeli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania związane z Ośrodkiem proszę o kontakt, każdemu przedstawiana jest indywidualna kalkulacja ofertowa.
Chciałabym także nadmienić, że w okolicy czeka na Państwa wiele atrakcji, aby spędzić wspólnie wolny czas, między innymi kolej gondolowa na Jaworzynie Krynickiej, Park Linowy, lodowisko, możliwość zorganizowania wyprawy na quadach, jaskinia solna, niedalekie sąsiedztwo kąpielisk termalnych na terenie Słowacji i wiele wiele innych możliwości, które na pewno pozwolą aktynie spędzić wolny czas.

Serdecznie zapraszam :)
Paulina Jóźwiak

Paulina Jóźwiak Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Szanowni Państwo!

U nas Dzień Kobiet trwa od 7 do 9 marca.
Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną promocję! Wszystkie Panie, które zgłoszą się na szkolenie w dniach 7-9 marca otrzymają rabat 20% od regularnych cen. Promocja dotyczy wszystkich szkoleń i kursów z naszej oferty, nie łączy się z innymi promocjami. Zapraszamy:
Katowice
Warszawa


*** POLECANE KURSY:

KSIĘGOWE
GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101) – kurs zaawansowany – 164 godziny

Warszawa: 18.04. - 28.06.2015 r.
Katowice: 25.04. – 05.07.2015 r.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102) – kurs zaawansowany – 164 godziny
Warszawa: 18.04. - 28.06.2015 r.
Katowice: 25.04. – 05.07.2015 r.

Certyfikowany Samodzielny Księgowy (kod zawodu 331301)
Katowice: 14.03. -26.04.2015r.
Warszawa: 21.03. - 31.05.2015r.

FINANSOWE
DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006) – 162 godziny

Warszawa: 18.04. - 28.06.2015 r
Katowice: 25.04. – 05.07.2015 r.

KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103) – 99 godzin
Warszawa: 25.04. - 28.06.2015 r.
Katowice: 09.05. – 05.07.2015 r.

POZOSTAŁE:
Certyfikowany kurs Kadry i Płace (kod zawodu 242307; 242310)
Katowice: 16.03. – 20.04.2015r. – kurs wieczorowy
Warszawa: 25.04. - 31.05.2015r. – kurs weekendowy

DORADCA PODATKOWY – kompleksowe przygotowanie do egzaminów – 126 godzin
Katowice: 28.03. – 12.06.2015r.

POLECANE SZKOLENIA:
Analiza kondycji firmy na podstawie sprawozdań finansowych
Warszawa: 23.03.2015r.

Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne w świetle polskiego prawa bilansowego i podatkowego
Warszawa: 26.03.2015r.

Faktura VAT 2015 – nowe zasady wystawiania
Warszawa: 27.03.2015r.
Katowice: 31.03.2015r.

Kontakt:
Warszawa: 22 583 10 06
Katowice: 32 353 09 26

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Naszą wiarygodność potwierdza CERTYFIKAT RZETELNA FIRMA


Obrazek

Sprawdź nas na Facebooku

Obrazek

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie dla przyszłych przedsiębiorców i właścicieli firm.

#Biznes Camp!

Próbujesz podnieść własną efektywność, ale bez skutku? A przy tym zwiększyć obroty we własnej firmie? Chcesz zostać człowiekiem sukcesu?

To pora zastanowić się nad skorzystaniem z wiedzy i doświadczenia trenera Adama Grzesika.

Po skończeniu szkolenia:

Będziesz znał metody, które pozwolą przyśpieszyć czterokrotnie czas osiągnięcia zysków.

Będziesz znał metody, które pozwolą prowadzić skuteczną kampanię promocyjną - marketingową własnej firmy

Będziesz wiedzieć, jak dobierać odpowiednie grono współpracowników oraz jak odpowiednio ich motywować do pracy.

A do tego poznasz wskazówki, które pomogą stworzyć właściwy produkt, usługę która będzie cieszyć się popularnością.

Wejdź na stronę http://adamgrzesik.pl/sklep/mba/biznes-camp/ i poznaj nowe możliwości, które pozwolą Ci przypieczętować sukces biznesowy.

Zapraszamy!
Marta E.

Marta E. Koordynator szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w konferencji
Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa - Zasobowo-Procesowy Rachunek Kosztów (ZPRK/RCA)

Data i miejsce Warszawa – 17 czerwca 2015

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Podczas konferencji dowiesz się:
• Jaka jest rola nowoczesnych rachunków kosztów w zarządzaniu controllingowym przedsiębiorstwem?
• Jakie koncepcje rachunku kosztów są aktualnie wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach na świecie (ZPRK/ABC/RCA/GPK)?
• Jakie są wady tradycyjnego rachunku kosztów, stosowanego przez ponad 75% polskich przedsiębiorstw!!!?
• Czym jest platforma zarządczo-controllingowa DOCTOR COSTER® - jak warunkuje wdrożenie zarządzania controllingowego oraz nowoczesnego rachunku kosztów?
• Jakie są różnice pomiędzy platformą zarządczo - controllingową DOCTOR COSTER® narzędziami do budżetowania i systemami ERP?
• Jakie możliwości menedżerskie i zarządcze niesie za sobą nowoczesny rachunek kosztów?

Konferencje poprowadzi dr Tomasz M. Zieliński
• Jeden z najlepszych Ekspertów w zakresie systemów controllingowych do zarządzania kosztami i rentownością w Polsce.
• Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim.
• Autor koncepcji Zasobowo-Procesowego Rachunku Kosztów (ZPRK/RCA) wdrażanego w przedsiębiorstwach takich jak: ENERGA OBRÓT, ELECTROLUX, FIRSTDATA POLAND (POLCARD), SPOMLEK, ORLEN LABORATORIUM, KUPIEC, PROFIM, CERAMIKA TUBĄDZIN, GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW, JURAJSKA, BALCERZAK, VISOTEC SOCHA, i szereg innych.
• Co roku wykładów dr Tomasza M. Zielińskiego słucha kilkaset osób. Jego wystąpienia to połączenie najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania kosztami, doświadczenia praktycznego oraz aktywnej dyskusji.
• Autor przełomowej książki pt. “Odkrywanie prawdy o zyskach. Teoria i praktyka systemów ABC/M” oraz wielu specjalistycznych artykułów.
• Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań controllingowych oraz nowoczesnych rachunków kosztów w przedsiębiorstwach z wielu branż.

Adresaci konferencji :
• Dyrektorzy Generalni i Właściciele przedsiębiorstw,
• Członkowie Zarządów i Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego,
• Dyrektorzy i Kierownicy Controllingu,
• Pracownicy Działów Controllingu i Księgowości,
• Dyrektorzy Finansowi,
• Główni Księgowi.

Konferencje controllingowe ABC Akademia realizowane są w prestiżowych lokalizacjach:
• Warszawa – 17 czerwca 2015, hotel MARRIOTT
• Katowice – 18 czerwca 2015, ANGELO HOTEL
• Gdańsk – 24 czerwca 2015, hotel HILTON

Koszt uczestnictwa
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
UWAGA: Udział pierwszych 2 osób z jednego przedsiębiorstwa w konferencjach z cyklu 2015 (wiosna i jesień) jest BEZPŁATNY. Koszt udziału trzeciej i kolejnych osób z tej samej firmy w 2015 roku jest odpłatny i wynosi 399 zł netto + 23% VAT za osobę.

Czas trwania
5 h szkoleniowych

zapraszam do kontaktu
Marta Elimer
tel; 61 852 33 53
http://www.abcakademia.com.pl/konferencja.php
Marta E.

Marta E. Koordynator szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w konferencji
Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa - Zasobowo-Procesowy Rachunek Kosztów (ZPRK/RCA)

Data i miejsce Katowice – 18 czerwca 2015, ANGELO HOTEL

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Podczas konferencji dowiesz się:
• Jaka jest rola nowoczesnych rachunków kosztów w zarządzaniu controllingowym przedsiębiorstwem?
• Jakie koncepcje rachunku kosztów są aktualnie wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach na świecie (ZPRK/ABC/RCA/GPK)?
• Jakie są wady tradycyjnego rachunku kosztów, stosowanego przez ponad 75% polskich przedsiębiorstw!!!?
• Czym jest platforma zarządczo-controllingowa DOCTOR COSTER® - jak warunkuje wdrożenie zarządzania controllingowego oraz nowoczesnego rachunku kosztów?
• Jakie są różnice pomiędzy platformą zarządczo - controllingową DOCTOR COSTER® narzędziami do budżetowania i systemami ERP?
• Jakie możliwości menedżerskie i zarządcze niesie za sobą nowoczesny rachunek kosztów?

Konferencje poprowadzi dr Tomasz M. Zieliński
• Jeden z najlepszych Ekspertów w zakresie systemów controllingowych do zarządzania kosztami i rentownością w Polsce.
• Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim.
• Autor koncepcji Zasobowo-Procesowego Rachunku Kosztów (ZPRK/RCA) wdrażanego w przedsiębiorstwach takich jak: ENERGA OBRÓT, ELECTROLUX, FIRSTDATA POLAND (POLCARD), SPOMLEK, ORLEN LABORATORIUM, KUPIEC, PROFIM, CERAMIKA TUBĄDZIN, GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW, JURAJSKA, BALCERZAK, VISOTEC SOCHA, i szereg innych.
• Co roku wykładów dr Tomasza M. Zielińskiego słucha kilkaset osób. Jego wystąpienia to połączenie najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania kosztami, doświadczenia praktycznego oraz aktywnej dyskusji.
• Autor przełomowej książki pt. “Odkrywanie prawdy o zyskach. Teoria i praktyka systemów ABC/M” oraz wielu specjalistycznych artykułów.
• Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań controllingowych oraz nowoczesnych rachunków kosztów w przedsiębiorstwach z wielu branż.

Adresaci konferencji :
• Dyrektorzy Generalni i Właściciele przedsiębiorstw,
• Członkowie Zarządów i Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego,
• Dyrektorzy i Kierownicy Controllingu,
• Pracownicy Działów Controllingu i Księgowości,
• Dyrektorzy Finansowi,
• Główni Księgowi.

Konferencje controllingowe ABC Akademia realizowane są w prestiżowych lokalizacjach:
• Warszawa – 17 czerwca 2015, hotel MARRIOTT
• Katowice – 18 czerwca 2015, ANGELO HOTEL
• Gdańsk – 24 czerwca 2015, hotel HILTON

Koszt uczestnictwa
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
UWAGA: Udział pierwszych 2 osób z jednego przedsiębiorstwa w konferencjach z cyklu 2015 (wiosna i jesień) jest BEZPŁATNY. Koszt udziału trzeciej i kolejnych osób z tej samej firmy w 2015 roku jest odpłatny i wynosi 399 zł netto + 23% VAT za osobę.

Czas trwania
5 h szkoleniowych

zapraszam do kontaktu
Marta Elimer
tel; 61 852 33 53
http://www.abcakademia.com.pl/konferencja.php
Marta E.

Marta E. Koordynator szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w konferencji
Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa - Zasobowo-Procesowy Rachunek Kosztów (ZPRK/RCA)

Data i miejsce Katowice Gdańsk – 24 czerwca 2015, hotel HILTON

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Podczas konferencji dowiesz się:
• Jaka jest rola nowoczesnych rachunków kosztów w zarządzaniu controllingowym przedsiębiorstwem?
• Jakie koncepcje rachunku kosztów są aktualnie wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach na świecie (ZPRK/ABC/RCA/GPK)?
• Jakie są wady tradycyjnego rachunku kosztów, stosowanego przez ponad 75% polskich przedsiębiorstw!!!?
• Czym jest platforma zarządczo-controllingowa DOCTOR COSTER® - jak warunkuje wdrożenie zarządzania controllingowego oraz nowoczesnego rachunku kosztów?
• Jakie są różnice pomiędzy platformą zarządczo - controllingową DOCTOR COSTER® narzędziami do budżetowania i systemami ERP?
• Jakie możliwości menedżerskie i zarządcze niesie za sobą nowoczesny rachunek kosztów?

Konferencje poprowadzi dr Tomasz M. Zieliński
• Jeden z najlepszych Ekspertów w zakresie systemów controllingowych do zarządzania kosztami i rentownością w Polsce.
• Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim.
• Autor koncepcji Zasobowo-Procesowego Rachunku Kosztów (ZPRK/RCA) wdrażanego w przedsiębiorstwach takich jak: ENERGA OBRÓT, ELECTROLUX, FIRSTDATA POLAND (POLCARD), SPOMLEK, ORLEN LABORATORIUM, KUPIEC, PROFIM, CERAMIKA TUBĄDZIN, GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW, JURAJSKA, BALCERZAK, VISOTEC SOCHA, i szereg innych.
• Co roku wykładów dr Tomasza M. Zielińskiego słucha kilkaset osób. Jego wystąpienia to połączenie najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania kosztami, doświadczenia praktycznego oraz aktywnej dyskusji.
• Autor przełomowej książki pt. “Odkrywanie prawdy o zyskach. Teoria i praktyka systemów ABC/M” oraz wielu specjalistycznych artykułów.
• Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań controllingowych oraz nowoczesnych rachunków kosztów w przedsiębiorstwach z wielu branż.

Adresaci konferencji :
• Dyrektorzy Generalni i Właściciele przedsiębiorstw,
• Członkowie Zarządów i Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego,
• Dyrektorzy i Kierownicy Controllingu,
• Pracownicy Działów Controllingu i Księgowości,
• Dyrektorzy Finansowi,
• Główni Księgowi.

Konferencje controllingowe ABC Akademia realizowane są w prestiżowych lokalizacjach:
• Warszawa – 17 czerwca 2015, hotel MARRIOTT
• Katowice – 18 czerwca 2015, ANGELO HOTEL
• Gdańsk – 24 czerwca 2015, hotel HILTON

Koszt uczestnictwa
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
UWAGA: Udział pierwszych 2 osób z jednego przedsiębiorstwa w konferencjach z cyklu 2015 (wiosna i jesień) jest BEZPŁATNY. Koszt udziału trzeciej i kolejnych osób z tej samej firmy w 2015 roku jest odpłatny i wynosi 399 zł netto + 23% VAT za osobę.

Czas trwania
5 h szkoleniowych

zapraszam do kontaktu
Marta Elimer
tel; 61 852 33 53
Basia Błaszko

Basia Błaszko specjalista ds
organizacji szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Biznes Camp /WARSZAWA/ - Jak zyskownie zarządzać własnym biznesem - bilety

Obrazek


Spotkania dla Przedsiębiorców … obecnych i przyszłych - Całkowicie NOWA FORMUŁA NAUKI PRZEZ DOŚWIADCZENIE

"Skoro i tak przez większość życia musisz pracować, to może warto pracować we własnym biznesie… Im szybciej tym lepiej"

Większość ludzi urabia sobie ręce po łokcie pracując dla kogoś.

Niektórzy myślą o własnej firmie, ale nie wiedzą co wybrać lub od czego zacząć.

Z tych, którzy otworzyli własne firmy 8 na 10 zamyka je w pierwszych dwóch latach lub ma problemy finansowe. Dzieje się tak ponieważ ludzie nie korzystają z doświadczeń innych tylko uczą się na własnych błędach. A to najdroższa nauka.

Zyskowny biznes to sprawny system, którego można się nauczyć.

Sprawdz szczegóły :http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/wa...

Kiedy? 25 Marca 2015, 09:00 (Środa)
Gdzie? Centrum Konferencyjne Adgar Plaza,
Aleje Jerozolimskie 181, Warszawa
Swoją obecność potwierdz na basia@biznesmba.pl
Paweł Urba

Paweł Urba Business Development
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na bezpłatne webinarium:

Temat: Social Media Communication
http://www.comarch.pl/szkolenia/o-nas/nowe-webinaria/

Wierzymy, że rozwój ludzi jest najważniejszy.
http://www.comarch.pl/szkolenia/


Obrazek


Specjalizujemy w szkoleniach:
- szkolenia informatyczne
- szkolenia z aplikacji biurowych
- szkolenia biznesowe
- szkolenia finansowo-księgowe

kontakt:
pawel.urba@comarch.pl
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia w Lublinie

UPRAWNIENIA ENERGETYCZNE - szkolenie i egzamin

- grupa 1 (elektryczne SEP)
- grupa 2 (ciepłownicze)
- grupa 3 (gazowe)

Więcej na http://wktir.pl
Aneta Kowalska

Aneta Kowalska Specjalista ds.
Szkoleń, Power
Skills

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już 26 marca w Warszawie Szkolenie "Dotacje unijne na Odnawialne Źródła Energii (OZE)".
Szczegóły na stronie http://powerskills.pl
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,
W imieniu Komitetu Naukowego oraz Rady Redakcyjnej czasopisma naukowego Journal of Health Policy & Outcomes Reserach mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w II Konferencji Naukowej, organizowanej pod patronatem czasopisma Journal of Health Policy and Outcomes Research – oficjalnego organu wydawniczego Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego.
Konferencja odbędzie się 19 marca 2015 roku w warszawskim hotelu Radisson Blu Sobieski. Tematem przewodnim Konferencji będą: „Rejestry pacjentów – rola w systemie zdrowia, nowe trendy i nadzieje dla polskich pacjentów”.

Joanna From
Komitet Organizacyjny
II Konferencji Naukowej JHPOR

Fundacja PROMEDICINA
ul. Śliska 3 lok. 55, 00-127 Warszawa
tel. + 48 505 313 255
e- mail: konferencja@jhpor.com

website: http://www.ii-konferencja.jhpor.com
facebook: https://www.facebook.com/events/783942821682494/ http://www.ii-konferencja.jhpor.com

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jeżeli:

- Jesteś otwarty, ciekawy siebie, gotowy na pracę osobistą i oczekujący umiejętności budowania
unikalnych relacji z grupą,

- Myślisz o zawodzie trenera, ale nie wiesz od czego zacząć,

- Masz za sobą już pierwsze doświadczenia jako trener, ale chcesz więcej…

Akademia Trainer’s Essential Skills jest dla Ciebie!

TES to intensywne szlifowanie Twojego trenerskiego talentu poprzez trening interpersonalny, warsztaty
oraz możliwość praktyki na sali szkoleniowej pod okiem doświadczonych profesjonalistów.

Start edycji WIOSNA-LATO: 16 kwiecień 2015
Rekrutacja trwa.

Więcej informacji oraz zapisy na stronie:
http://akademia-trenerow.projektgamma.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szkolenie: PRAWO W MARKETINGU I REKLAMIE.
Zapraszamy 19-20 marca w Warszawie. Cena szkolenia
Szkolenie prowadzą mecenasi: Zbigniew Okoń i Mateusz Franke.
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

W programie szkolenia:
1. Nieuczciwe praktyki i nieuczciwa konkurencja w marketingu
2. Prawo konkurencji a promocje sprzedaży
3. Prawo autorskie w działalności reklamowej
4. Znaki towarowe w przekazie reklamowym
5. Wykorzystanie wizerunku w reklamie
6. Konkurs, sprzedaż premiowa i inne promocje
7. Gry losowe – loteria promocyjna, loteria audioteksowa
8. Organizacja akcji promocyjnych a ochrona konsumenta
9. Ochrona danych osobowych w marketingu
10. Marketing elektroniczny i telemarketing

Zapraszamy do kontaktu: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000.
SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pracodawcy najczęściej skupiają się na rozwoju kompetencji u młodych, energicznych i kreatywnych pracowników. A okazuje się, że pokolenie 45+ z równym zaangażowaniem i zapałem napiera...

Od marca ruszyły programy 80% dofinansowanych szkoleń, dedykowanych pracownikom 45+ w Firmach niezależnie od branży. Wystarczy 6 osób, aby wystartował w Twojej Firmie projekt rozwojowy dla grupy 45+!

Chcesz wiedzieć więcej ? Czekamy na kontakt -> http://tawpolska.pl / info@tawpolska.pl / 713468134

Wykorzystaj potencjał swoich doświadczonych pracowników!
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zarządzanie zespołem szkolenie

Cele szkolenia:
► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych
► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu
► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie pracy w zespole
► Poznanie i umiejętność stosowania narzędzi skutecznej komunikacji
► Kształtowanie postawy zaangażowania na rzecz realizacji wspólnych celów

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Marek Więcki

Marek Więcki Młodszy Specjalista
ds. Szkoleń i
Wsparcia Sprzedaży w
HI...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych HILLWAY - organizacji wspierającej największe firmy w procesach sprzedaży i obsługi klienta

Szkolenie otwarte Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 22-23.04

Szkolenie otwarte Raportowanie i analiza danych w call center 27-28.04

Szkolenie otwarte Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 20-21.05

Szkolenie otwarte Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 08-09.06

Szkolenia dedykowane dla menedżerów call center, działów obsługi klienta, sprzedaży, telemarketingu, leaderów, trenerów oraz coachów wewnętrznych.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu

HILLWAY Training & Consulting

+48 22 250 22 82

info@hillway.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy serdecznie przedstawicieli Palcówek Ochrony Zdrowia do bezpłatnego udziału w konferencji:

Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań XXI w.

21 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zostaną przedstawione rozwiązania, jakie należy wdrożyć w placówce medycznej, aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie, płynność finansową oraz sprawną obsługę pacjenta.

Patronat honorowy nad konferencją objęli: Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia oraz Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-zdrowia

Zaproszeni eksperci wypowiedzą się na następujące tematy:

- dokumentacja medyczna - systemy do zarządzania dokumentacją medyczną, procedurami, informacjami klinicznymi i biznesowymi, - zarządzanie bezpieczeństwem danych:
- zarządzanie procesami biznesowymi
- rozwiązania typu Business Intelligence - analiza, raportowanie jako wsparcie procesów decyzyjnych
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- medyczne bazy danych
- wiele twarzy ERP - narzędzia zintegrowane
- systemy wspomagania diagnostyki medycznej, digitalizacja
- systemy sterowania automatyką pomieszczeń
- systemy centralnego sterowania urządzeniami medycznymi
- systemy zasilania awaryjnego - bezpieczeństwo zapotrzebowania energetycznego
- outsourcing usług - obszary outsourcingu, wybór zakresu, kryteria wyboru dostawców usług, zagrożenia
- dobre praktyki

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- kadrę menedżerską placówek Ochrony Zdrowia, osoby odpowiedzialne za finansowanie zakupu aparatury i nowych technologii
- doradców i osoby planujące zakup aparatury specjalistycznej, kierowników działów zamówień,
- przedstawicieli placówek medycznych odpowiedzialnych za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci komputerowej,
- osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu komputerowego,
- dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, administrację i utrzymanie baz danych i kopii zapasowych,
- osoby odpowiedzialne za wdrażanie i utrzymanie wielostanowiskowych systemów informatycznych,
- kadrę odpowiedzialną za wspieranie komórek organizacyjnych Szpitala w przedsięwzięciach obejmujących zastosowanie technik informatycznych oraz osoby odpowiedzialne za szkolenie personelu administracyjnego i medycznego,
- kadrę odpowiadającą za bezpieczeństwo systemów,
- przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, instytucji nadzorczych i odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz przedstawicieli administracji państwowej, ordynatorów i szefów oddziałów specjalistycznych,
- lekarzy specjalistów i personel odpowiedzialny za tworzenie dokumentacji medycznej i jej poprawność, przetwarzanie i obieg,
szefów działów finansowych i księgowych oraz dyrektorów administracyjnych

Rejestracja: http://successpoint.pl/ochrona-zdrowia#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.

Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna

Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału serdecznie zapraszamy:

- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Własna firma - założenie, zarządzanie, rozwijanie - bezpłatny poradnik on-line http://www.poswojsku.info/Biznes/Wlasna-firma-zalozeni...

Serdecznie zapraszam do bezpłatnych szkoleń on-line :)
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia zawodowe w Lublinie!!!

OBSŁUGA SUWNIC TYPU S-I, S-II

OBSŁUGA ŻURAWI PRZENOŚNYCH - HDS

OBSŁUGA DŹWIGÓW TOWAROWO-OSOBOWYCH

OBSŁUGA WCIĄGAREK I WCIĄGNIKÓW TYPU W-I, W-II

OBSŁUGA PODESTÓW RUCHOMYCH

Więcej informacji na http://wktir.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do