Temat: Jak sprzedać usługi HR, gdy agencji miliony .....
Paweł Bolanowski:
Firm HR jest cała masa, jak piachu na pustyni, jak gwiazd na niebie nad nami ...
Co zrobić, by przebić się we właściwe miejsce i odpowiednio sprzedać usługę HR?
Kochani wymieńmy się swoimi doświadczeniami.
Dobre pytanie Pawle
Moim zdaniem najlepszą metodą sprzedaży usług doradztwa personalnego lub sprzedaży outsorcingu personalnego jest działanie
DRABINY na BOCIANA+PODBOCIANA w systemie
2CC.
Działanie powinniśmy rozpocząc od zrobienia bazy danych dużych, prestiżowych i wielkich firm, koncernów, gigamarketów, realizujących ciągły proces/rotację rekrutacyjną osób na rózne stanowiska.
Wdzięcznymi klientami są firmy, ktore zainwestowały w Polsce i wybudowały tutaj swoje fabryki i oddziały.
Dlaczego 2CC, bo z zasady działamy procesem jednocześnie na Prezesa firmy i stosujemy CC; do wiadomości np. kierownika działu personalnego w firmie, która jest Naszym potencjalnym klientem.
Aby proces przejęcia klienta był skuteczny zawsze zaczynamy klasycznie i zaprezentuję to na n/w przykładzie:
Firmy POLKOMTEL :
http://www.polkomtel.com.pl/
Działanie I
Po zastosowaniu aktywnego
NET-FRAZOWANIA ustaliliśmy błyskawicznie , że dyrektorem personalnym firmy Polkomtel jest Pani JOANNA SZYBISZ.
Aby bardziej poznać Naszego PODBOCIANA zaglądamy sobie tutaj:
http://www.talentsclub.pl/index.php?option=com_content...
Czyli stosujemu INFORMER, który będzie Nam niezbędny do przygotowania się informacyjnego do spotkania do spotkania w tym niewątpliwie ważnym PODBOCIANEM.
Następnym etapem techniki 2CC jest ustalenie SUPER-BOCIANA, czyli najważniejszego BOCIANA, na którego skrzydłach będziemu dalej działać: znajdziemy Go tutaj:
http://www.polkomtel.com.pl/polkomtel_sa/wladze/zarzad/
okazuje się, że Naszym SUPER BOCIANEM jest:Jarosław Bauc
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny.
Załatwiliśmy sprawy podstawowe i ustaliliśmy dwie osoby:
1/ PODBOCIAN - Pani Joanna Szybisz
2/ SUPER-BOCIAN - Pan Jarosław Bauc
I teraz przygotowujemy profesjonalną i klasyczną ofertę, która powinna WYBRZMIEWAĆ stosownymi zdaniami kluczami pokazującymi klientowi co otrzyma od Nas za przyjęcie naszej oferty współpracy w zakresie usług HR.
System 2CC:
Ofertę dekretujemy tak:
POLKOMTEL
Pan Jarosław Bauc - Prezes
CC: Pani Joanna Szybisz - Dyrektor personalny
Wielce Szanowi Państwo
W imieniu firmy HRxx z przyjemnością przedstawiam na Państwa ręce ofertę aktywnej współpracy w zakresie realizacji profesjonalnych usług HR......................
[ tu wpisujemy treść Naszej super oferty ]
Oczywiście ofertę wysyłamy pocztą listem poleconym pokazując tym/wpływając na wyobrażenie klienta , że przywiązujemy wysokoą wagę do poufności wysyłanych informacji i że jesteśmy profesjonalni do szpiku kości.
Działanie II
Oczywiście przed rozpoczęciem działania i ŚLEDZENIA naszej oferty która zaczyna robić w Polkomnetlu klasyczny OFFERFLOWING musimy dokładnie telefonicznie rozeznać klienta i kto tam gra i rozdaje karty i stosujemy aktywnego TELE-UCHOLA, aby zebrać do Naszej bazy jak najwięcej informacji tranaskcyjnych niezbędnych do realizacji skutecznego procesu sprzedaży zakończonego sukcesem.
Po wysłaniu oferty odczekujemy do 7 dni i dzwonimy do SUPER BOCIANA w skr. SB.
Oczywiście w 90% wiemy bo przecież nie jesteśmy frajerami, że SB nie przeczyta oferty [ zostaje 10% , że przeczyta ], ale przedekretuje Naszą ofertę do jakiegoś PODBOCIANA w skr. PB może do Pani Joanny Szybisz...
Następnie dzwownimy i stosujemy klasyczny THE COMMAND i starmy się zaraz namówić Naszego PB do spotkania.
Działanie III
Całą naszą siłę, intelekt, refleks, strategię i taktykę działania skupiamy na umówieniu się z PODBOCIANEM na spotkanie, jeżeli Nam się to uda to w 90% kontrakt mamy w kieszeni.
Ważne, aby na spotkaniu dokonać świetnej i bardzo interesującej prezentacj oferty i super autoprezentacji własnej, aby pokazać w praktyce klientowi Nasze zawodowstwo i profesjonalizm.
Tu nie ma sentymentów, jeżeli na spotkaniu się nie spodobamy i nie zdobędziemy pełnego zaufania...to umarł w butach!
voila!
Dario
Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 12.03.10 o godzinie 16:33