Agnieszka P.

Agnieszka P. Samodzielny
Specjalista ds.Kadr
i Płac

Temat: RMUA a RP-7

Mam pytanie czy jeżeli były pracownik w roku 2007 otrzymywał od pracodawcy RMUA a teraz wystąpił o RP-7 bo stara sie o rentę to czy pracodawca ma obowiązek wystawić taki dokument,gdzie wszystkie dane zawiera RMUA.

Temat: RMUA a RP-7

RMUA sporządza się według wypłat w okresie. Natomiast Rp-7 za okres.

Pracodawcy zobowiązani są do współdziałania z pracownikiem/byłym pracownikiem w gromadzeniu dokumentacji niezbędnej do przyznania określonego świadczenia . Oznacza to, że Pracodawca ma obowiązek wydać RP-7. Dla ZUS ten dokument jest najważniejszy.
Agnieszka P.

Agnieszka P. Samodzielny
Specjalista ds.Kadr
i Płac

Temat: RMUA a RP-7

Tak mi się wydawało ale nie byłam do końca pewna ostatnie RP-7 jakie wystawiałam to był chyba 2003 rok.W taki razie te RMUA sa bez sensu skoro i tak trzeba wystawić dokument :( dziękuje za odpowiedź.

Temat: RMUA a RP-7

Witam serdecznie.
Proszę mi podpowiedzieć jak mam dalej postać.
Zacznę od początku .
Niestety stan mojego zdrowia w ostatnich dwóch latach bardzo się pogorszył i złożyłem dokumenty do ZUS o przyznanie renty dostarczyłem RP7 od dwóch pracodawców natomiast pracodawca trzeci wystawił mi niekompletne dokumenty.

Pracowałem od 2006 r. w 2010 r. firma została przejęta przez inna firmę w której pracowałem jeszcze przez dwa lata do 2012 r.
Z działu kadr otrzymałem RP 7 za okres 2010 - 2012 r. natomiast za wcześniejszy okres nie otrzymałem gdyż odpisano mi że nie są w posiadaniu listy płac za brakujący okres bo dokumenty gdzieś zaginęły . Te cztery lata były u mnie jedne z lepszych jeśli chodzi o zarobki a ZUS policzy mi z najniższej krajowej będę bardzo stratny z takich obliczeń.
Czy jest jakaś szansa na prawidłowe obliczenie renty zgodnie z minim faktycznymi zarobkami lub jakieś inne rozwiązanie ??

Adam Bednarek

Następna dyskusja:

O Rmua




Wyślij zaproszenie do