Elwira
Borek
Specjalista ds. kadr
i płac
Temat: Jak ustalić czas pracy?
Firma chce, aby pracownicy przychodzili do pracy w następującym rozkładzie czasu pracy: poniedziałek 10-18, wtorek-piątek 8-16. Natomiast wg doby pracowniczej praca we wtorek od godziny 8 do godziny 10 stanowi czas pracy w godzinach nadliczbowych, ponieważ w jednej dobie pracowniczej pracownicy są w pracy 10 godzin. Czyli nie można zawrzeć takiego zapisu w Regulaminie Pracy, ponieważ nie można planować godzin nadliczbowych.Pomóżcie - czy istnieje jakiś sposób na ułożenie rozkładu czasu pracy, aby zachować te powyższe godziny rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy?
Na dobrą sprawę pracuje tak prawie każdy Urząd państwowy. Jaki oni maja zapis w regulaminie?
Na moje oko, system równoważnego czasu pracy też nie pasuje.
Pozdrawiam,