Anna Byrczek

Anna Byrczek Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Chcesz zdobyć klientów, zwiększać zyski, wyprzedzać konkurencję - ucz się od praktyków, odnoszących sukcesy! "Profesjonalna obsługa klienta" + "Budowanie sieci kontaktów" + rozmowy biznesowe - za symboliczną kwotę!

Szczegóły oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...

Jesteś doświadczonym przedsiębiorcą lub chcesz rozpocząć własną działalność? Zatrudniasz handlowców, a może sam nim jesteś? Twoje zyski zależą od relacji z klientami! Doskonal tę umiejętność, a dodatkowo nawiązuj nowe kontakty!

Szkolenie praktyka - z ponad 14-letnim doświadczeniem i fenomenalnymi sukcesami w biznesie i sprzedaży. Trenera, który przeszkolił setki przedsiębiorców i wysokiej kadry managerskiej, twórcy najdynamiczniej rozwijającego się projektu dla biznesu w Polsce - Bartłomieja Ślazyka.

Szkolenie w prestiżowym krakowskim Hotelu Sympozjum **** http://​http://sympozjum.com.pl/, z lunchem i cateringiem oraz całą gamą korzyści za jedyne 99 zł + 23%VAT!!! (cena rynkowa ok. 800 PLN).

Szczegóły oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...

W cenie:

- catering - ciepły lunach + przerwy kawowe (menu w linku);
- promocja Państwa firmy, osoby podczas rozmów biznesowych;
- testy osobowości- fenomenalnie sprawdzające się w kontaktach biznesowych i relacjach osobistych;
- loteria wizytówkowa - wartościowe nagrody;
- certyfikaty;
- materiały konferencyjne;

Dodatkowe BONUSY:

BONUS 1. Szkolenie na temat nawiązywania sieci kontaktów + rozmowy biznesowe

BONUS 2. Rabat na indywidualne sesje coachingowe - 30%!

Partnerzy Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP opłacają jedynie lunch i całodzienny catering kawowy (40 PLN- płatne na konto firmy GoldenCoach, podane w linku rejestracyjnym).

Program spotkania oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...

Do zobaczenia

Anna Rejdych
GoldenCoach
tel. 694- 466- 634
e-mail: anna.rejdych@goldencoach.p​l
http://goldencoach.pl

Pisze o nas Dziennik Polski: http://www.dziennikpolski24.pl/pl/region/miasto-krakow...

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zapraszam na konferencję:
Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.

Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37

Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Chcesz efektywnie planować i realizować kampanie reklamowe w mediach?

Szukasz dla siebie przestrzeni w branży internetowej?

A może chcesz dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać marką w branży spożywczej?

Dołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną wiedzę na rynku!

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe skierowane do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji i poszerzeniem wiedzy w obszarze szeroko rozumianego marketingu.

DO 15 LUTEGO 2012 R. TRWA REKRUTACJA NA 3 KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH:

Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej
E-marketing
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach

Zajęcia będą prowadzili najlepsi eksperci– praktycy rynku. Zdobytą wiedzę będzie można skonfrontować z praktyką na licznych zajęciach o charakterze warsztatowym. Programy są realizowane w partnerstwie z uznanymi partnerami instytucjonalnymi (Biuro Reklamy i Handlu TVP SA, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, BRIEF, Atmedia, Meidarun, Instytut Branży Spożywczej oraz BBDO Warszawa.)

Początek zajęć: marzec 2012 r.!

http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...
Dariusz T.

Dariusz T. DariuszTryba.pl

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Jak zbudować biznes, który da Ci prawdziwą wolność?

Polecam szkolenie Nowy Styl Zarabiania

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

ZAPRASZAMY NA BEZPŁATNE SZKOLENIA!!!!

MASZ POMYSŁ NA BIZNES? NIE WIESZ CZY CI SIĘ UDA?

Jeżeli jesteś:
studentem,
absolwentem (do 12miesięcy od zakończenia nauki)
doktorantem lub pracownikiem naukowym

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia biznesowe z zakładania i prowadzenia swojej firmy. Podczas ponad 100 h szkolenia nasi eksperci biznesowi:
1. Pomogą Ci rozwinąć Twój pomysł na biznes
2. Stworzą razem z Tobą profesjonalny biznesplan
3. Sprawdzą czy Twój biznes przyniesie Ci zyski
4. Doradzą Ci jak znaleźć pieniądze na start

Szkolenia prowadzone są w ramach projektu "Program Innowacja i Wiedza", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

Aby zgłosić się na szkolenie należy na stronie http://innowacjaiwiedza.pl wypełnić formularz zgłoszeniowy i w krótki sposób opisać swój pomysł na biznes.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Program Innowacja i Wiedza
SYSCO POLSKA Sp. z.o. o
al. KEN 18 lok. 5B
02-797 Warszawa
tel. 22 392 74 75
piw@syscopolska.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Certyfikowane Szkolenia Menedżerskie

Dobre szkolenia menedżerskie to tajniki zarządzania w teorii i praktyce. Interesującą ofertę szkoleniową prezentuje Sysco Polska – jeden z liderów w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań biznesowych dla firm. Certyfikowane Szkolenia Menedżerskie (CSM) to program zajęć warsztatowych stworzony z myślą o mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach z województwa mazowieckiego.
Nie zwlekaj i już teraz zapisz się na szkolenie.
Wystarczy wejść na stronę http://ilmpolska.pl i wypełnić dokumenty zgłoszeniowe. Szczegółowe informacje są dostępne również pod numerem telefonu: 22 225 25 48.

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

Szczecin 13.02.2012
więcej: http://towarzystwobiznesowe.pl/2012/02/i-love-my-job/

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zaufaj Blondynce oraz studio graficzne EBRUDESIGN zapraszają na warsztaty DLA KOBIET z cyklu:

„Logo? Ulotki? Strona www? A po co mi to wszystko?”

Dla kogo?
Warsztaty przeznaczone są dla kobiet: właścicielek i pracowników małych i średnich firm, kobiet chcących otworzyć własną działalność gospodarczą i tych które chcą się dowiedzieć od czego zacząć proces tworzenia identyfikacji wizualnej firmy.

O czym?
Warsztaty „Logo? Ulotki? Strona www? A po co mi to wszystko?” mają na celu zapoznanie z nowymi trendami w kreowaniu marki, na co zwrócić uwagę projektując logo, opowiemy o kolorach w marketingu oraz jak zaprojektować materiały reklamowe. Następnie opowiemy o trendach w projektowaniu stron internetowych i dlaczego warto zainwestować w indywidualny projekt graficzny a nie szablony. Na koniec kilka dobrych rad, czyli co zrobić żeby nie popełniać błędów w marketingu.

Program:
1. Po co mi logo?
- o kolorach w biznesie i ich znaczeniu
- jakie kolory w jakiej branży
- z czego składa się logo
- jakie fonty zastosować

2. A po co mi ulotka ?
- jak prezentować logo na materiałach reklamowych
- jak dobierać kolory
- jak dobrać zdjęcia / grafiki
- jak rozmieścić tekst

3. Strona www? A może wystarczy tylko FaceBook?
- trendy w projektowaniu stron www
- strona „wizytówka” czy portal?

Termin: 17 marca 2012 r.
Godziny: 10.00 – 15.00
Lokalizacja: „Centrum Edukacyjne Żelazna”, ul. Żelazna 87 w Warszawie
Cena warsztatów: 170 zł (w cenę wliczone są przerwy kawowe i poczęstunek)
Ilość miejsc ograniczona: 12 osób

Osoby które zapiszą się i opłacą warsztaty do końca lutego 2012 r. otrzymają zniżkę w wysokości 15%.

Studio graficzne EBRUDESIGN wśród uczestników warsztatów rozlosuje nagrodę: Projekt graficzny ulotki.

Prowadzący:
Katarzyna Sadło – grafik kreatywny EBRUDESIGN

Więcej na http://www.zaufajblondynce.pl oraz na karolina.nadolska@zaufajblondynce.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu

Jesteśmy gotowi wrócić do korzeni...


Obrazek


Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!

I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi

O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...

Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup

Zapraszamy
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE,
projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu:
http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Chmielewski
Instytut Strategii
http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl
tel.600633610

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek


Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

Zapraszamy na szkolenia :)
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Już w dniu 4 marca 2012 roku odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Vademecum Rozwoju

69 PLN - cena promocyjna na hasło GL

W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaprezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem:
„Sięgnij do źródła rozwoju biznesu!”

Podczas konferencji warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci, którzy zaprezentują niezwykle istotne aspekty, takie jak:

5 sekretów businesswoman - Elżbieta Jeznach
Czy oświecenie rozwiązuje wszelkie problemy – Adam Bytof
Nowe Ustawienia Rodzin metodą B. Hellingera drogą ku więcej – Anna Choińska
Numerologia w biznesie – doradztwo biznesowe w oparciu o wiedzę numerologiczną – Magda Skotnicka
Świadoma kreacja kluczem do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym– Małgorzata Przygońska
Coaching grupowy – jako sposób na odnajdywanie najlepszych rozwiązań – Iwona Sorbian

oraz losowanie NAGRÓD!

Ze względu na warsztatowy programu konferencji ilość miejsc ograniczona! ZAPISZ SIĘ już dziś jeśli chcesz wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!

http://vademecumrozwoju.pl/program/

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

Witam,

Podobno "najtrudniejszy pierwszy raz". W związku z tym dla nowo mianowanych menedżerów oraz dla wszystkich młodych menedżerów (także duchem) proponuję warsztaty w Bielawie na Dolnym Śląsku:
FUNDAMENTY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA – Bielawa, 22.03.2012

Objęcie stanowiska menedżera to wyzwanie dla osoby, która wcześniej nie zarządzała ludźmi i nie podejmowała decyzji menedżerskich. Na nowym stanowisku potrzebne jej będą nowe kompetencje.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania ludźmi, czyli zbudowanie solidnych fundamentów skutecznego zarządzania.
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska menedżerskiego albo stoją u progu kariery menedżerskiej i zaczęły pełnić funkcję związaną z zarządzaniem (koordynatora, team leadera, kierownika itp.).

Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
Szkolenia w marcu 2012

Pozdrawiam

JR
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Renata Pawłowska (Cebula)

Renata Pawłowska
(Cebula)
JejSukces.pl -
Portal Kobiet
Sukcesu

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska i Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie serdecznie zapraszają na spotkanie informacyjne „Jak sprzedać naukę?”. Zapraszamy szczególnie naukowców, studentów, przedsiębiorców, ale także wszystkich zainteresowanych tematyką transferu wiedzy.

TERMIN: 29 luty 2012 g. 10:00-13:00
MIEJSCE: Budynek "Areszt" Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24

Tematem spotkania będzie komercjalizacja wyników pracy ośrodków badawczych. Zgodnie z wytycznymi MNiSW, efektywne wdrażanie wyników własnej pracy oraz trwała współpraca ze środowiskami biznesowymi, będą wysoko oceniane przy ewaluacjach decydujących o przyznaniu dalszych środków. Celem ma być zbudowanie silnej gospodarki, faktycznie opartej na wiedzy i wykorzystywaniu własnego potencjału.

Jak zrealizować w praktyce te ambitne założenia? Jak nawiązać kontakt z przedsiębiorcami? Jak przygotować i zademonstrować własną ofertę? Co może okazać się pomocne? Jakie mamy dostępne narzędzia?

Nasze spotkanie ma na celu zademonstrowanie sposobu funkcjonowania internetowych platform transferu wiedzy. Te nowatorskie i nowoczesne rozwiązania są prawdziwą szansą dla wszystkich szukających wygodnego i szybkiego narzędzia ułatwiającego zbliżenie Nauki i Biznesu!

Nasi prelegenci przedstawią kilka najciekawszych projektów realizowanych w województwie małopolskim. Opowiedzą także o swoich doświadczeniach związanych z kontaktami ze sferą biznesu.

Program konferencji i formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj


Obrazek



Wyślij zaproszenie do