konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

Zapraszamy Państwa na szkolenie otwarte, skierowane do pracowników wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy na terenie zakładu pracy.

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników pod kątem teoretycznym i praktycznym do prowadzenia akcji ratowniczej w najczęściej występujących stanach zagrożenia życia.

Program szkolenia został opracowany na podstawie Wytycznych 2010 Polskiej Rady Resuscytacji i aktualnej wiedzy medycznej.

Data szkolenia: 28.11.2011
Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Wielopole 17/31
Czas trwania: 9.00 – 14.00
Koszt: 100 brutto/os.

Zapisy na szkolenie poprzez stronę: http://www.stayandplay.pl/oferta/otwarte-szkolenie-z-p...

W programie m.in.:

- Bezpieczeństwo w trakcie akcji ratunkowej
- Prawidłowe wzywanie pomocy
- Resuscytacja krążeniowo-oddechowa u osób dorosłych
- AED – wykorzystanie w trakcie resuscytacji automatycznego defibrylatora zewnętrznego.
- Pozycja bezpieczna
- Pierwsza pomoc w zadławieniu, podejrzeniu zawału mięśnia sercowego, napadzie drgawkowym
- Elementarne zasady postępowania w przypadku obrażeń ciała

Dodatkowe informacje:

Grzegorz Nowak
tel.: +48 500 69 26 26
http://www.stayandplay.pl

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Motywacja 5-6.12.2011
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Tajemnice skutecznego telemarketingu 16.12.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl
Marzena  Litwin-Gratkowsk a

Marzena
Litwin-Gratkowsk
a
Specjalista ds.
Ochrony Środowiska

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Serdecznie zapraszam na seminarium dotyczące gospodarowania odpadami
"Obowiązki dotyczące ewidencji i gospodarki odpadami,w tym odpadami niebezpiecznymi"

Dla wielu osób zajmujących się ochroną środowiska, zawiła jest procedura gospodarowania odpadami i prowadzenia ewidencji odpadów. Niemniej jednak obowiązki te muszą być realizowane systematycznie. Nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie wypełnić dokumenty ewidencyjne, takie jak m. in. karta ewidencji odpadu, czy karta przekazania odpadu.

Aby zapoznać Państwa z zasadami gospodarowania odpadami w myśl znowelizowanej ustawy o odpadach, serdecznie zapraszam na seminarium poświęcone temu tematowi. Będą Państwo mogli wyjaśnić wszystkie wątpliwości w tym zakresie oraz wymienić doświadczenia.

Termin: 12 grudnia 2011r., godz. 9.00 – 13.00

Lokalizacja: Bistro „Pod Ratuszem”, ul. Chopina 7, 59 – 500 Złotoryja

Koszt za 1 osobę: 150 PLN netto (+ 23% VAT)

dla każdej kolejnej osoby z tej samej firmy/instytucji zniżka 15%

Koszt uczestnictwa obejmuje: wykład, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, zaświadczenie udziału w seminarium

Do kogo skierowane jest seminarium? – Kierowników działów ochrony środowiska, inspektorów i specjalistów, osób zawodowo zajmujących się ochroną środowiska.

Program

· Podstawa prawna ewidencji odpadów
· Podstawowe pojęcia i definicje
· Zasady postępowania z wytwarzanymi odpadami
· Selektywne magazynowanie odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych
· Zasady klasyfikacji odpadów i znaczenie tej klasyfikacji w gospodarce odpadami
· Dokumenty stosowane na potrzeby ewidencji odpadów: karta ewidencji odpadu; karta przekazania odpadu
· Obieg dokumentów ewidencyjnych
· Przykłady wypełnionych dokumentów na potrzeby ewidencji odpadów
· Administracyjne kary pieniężne w ochronie środowiska
· Panel dyskusyjny - wymiana doświadczeń, konsultacje

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa

Dodatkowe informacje na temat szkolenia oraz rezerwacja miejsc:

Marzena Litwin - Gratkowska
MLG Ochrona Środowiska

tel. kom. 506 067 102

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Witam :)

Wszystkich przedsiębiorców z sektora ochrony środowiska zapraszamy na branżowe szkolenia (jedno do wyboru):
• Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie (60 godzin)
• System zarządzania środowiskowego ISO wg 14001 a prawo ochrony środowiska (60 godzin)
• Technologie produkcyjne przyjazne środowisku (60 godzin)

Szkolenia są dofinansowane z UE i są realizowane od 1 listopada 2011 roku do 30 czerwca 2012 na terenie województwa śląskiego.

Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 519 308 954

http://ekokwalifikacje.pl

Serdecznie zapraszamy :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zachowaj skuteczność w kryzysie! Warsztaty z liderami zmian i przywództwa!

Zapraszamy na Executive Meeting „Biznes to Ludzie, Ludzie to Biznes”

Warsztaty pomogą odnaleźć odpowiedzi na pytania ważne w obliczu zmian, których jako zarządzający ludźmi i biznesami obecnie doświadczamy:
• Jak budować wiarygodność społeczną firmy?
• Jak definiować politykę zatrudnienia?
• Jak zatrzymywać kluczowych menedżerów?
• Jak pociągnąć za sobą liderów biznesu?

20% zniżki przy zapisie do 16 grudnia 2011r.!

Szczegółowe informacje na stronie: http://spotkania.lazarski.pl/executive-meeting
Magdalena Raczyńska

Magdalena Raczyńska Asystent Kierownika
Projektów

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Licencja doradcy inwestycyjnego to gwarancja prestiżowego i dobrze płatnego miejsca pracy, gdzie zarobki sięgają nieraz kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Kurs dla osób przygotowujących się do egzaminu na doradcę inwestycyjnego oraz dla wszystkich, chcących pogłębić swoją wiedzę na temat rynków kapitałowych.

Korzyści jakie oferujemy w ramach kursu, to m.i.n:
- wiedza teoretyczna dotyczącą ogółu zagadnień obowiązujących na egzaminie
- poznanie metod skutecznego przygotowania się do egzaminu
- omówienie literatury i obowiązujących na egzaminie aktów prawnych
- cenne wskazówki, co do sposobów rozwiązywania zadań
- sprawdzane na bieżąco postępy kursantów
- specjalne spotkania networkingowych dla kursantów, które będą okazją do poznania doświadczonych doradców inwestycyjnych oraz liderów branży finansowej

Szczegóły kursu:

Terminy: 07.01.2011 - 03.04.2012
Miejsce: Kraków
Cena: 4 999 zł*

*do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT

(możliwość uiszczenia opłaty w trzech ratach)

Czas trwania szkolenia: 142 godziny + przerwy

Kurs obejmuje zagadnienia ze wszystkich dziedzin wymaganych przez Komisję Nadzoru Finansowego na egzaminie na doradcę inwestycyjnego. Formuła szkolenia to połączenie teorii oraz ćwiczeń. Uczestniczący otrzymują przed rozpoczęciem kursu najważniejsze akty prawne wymagane na egzaminie, a przed każdymi zajęciami – skrypt prezentacji.

Całość kursu zakończy się wewnętrznym egzaminem, którego poziom trudności jest jeszcze wyższy od egzaminu organizowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego. W przypadku zdania egzaminu wewnętrznego, a niezdania egzaminu KNF, przewidziana jest rekompensata dla kursanta.

Wszystkich zainteresowanych szczegółową ofertą proszę o kontakt mailowy na adres: wojciech.niedzielski@revsolution.pl
Tel: + 48 691 925 722
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek


Witam,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach realizowanych w Warszawie w ramach projektu Zarządzanie zmianą. Jest to projekt skierowany do właścicieli oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przedsiębiorstwach na terenie woj. mazowieckiego.

Projekt współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny(EFS) Dzięki dofinansowaniu ze środków EFS ponoszony przez Państwa koszt udziału w szkoleniach stanowi jedynie część realnego kosztu szkolenia i w zależności od wielkości przedsiębiorstwa wynosi odpowiednio 194,93 PLN* dla mikro i małych przedsiębiorstw, 292,39 PLN* dla średnich oraz 389,84 PLN dla dużych*

*podane ceny to kwoty z podatkiem VAT 23%

SZKOLENIA STYCZNIOWE:

1. 2012-01-04 (2dni) Zarządzanie zmianą i konfliktem w przedsiębiorstwie
2. 2012-01-09 (2dni) Efektywna komunikacja wewnętrzna podstawą sukcesu rynkowego firmy
3. 2012-01-11 (2dni) Efektywne negocjacje i mediacje
4. 2012-01-16 (2dni) Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenie spotkań
5. 2012-01-19 (2dni) Team bulding czyli jak budować efektywny zespół
6. 2012-01-23 (2dni) Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów biznesowych
7. 2012-01-25 (2dni) Motywacja i ocena pracownika i zespołu

Harmonogram szkoleń pod linkiem: http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?ttype=89

W przypadku zainteresowania szczegółami proszę o kontakt, służę pomocą.

Bartosz Bartczak
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Czy Ty również chcesz skutecznie realizować cele w 2012 roku?

Podczas szkoleń i sesji coachingowych, które prowadzę często spotykam się z osobami, które twierdzą że mają za mało motywacji do działania, bardzo często zaczynają realizację jakiegoś celu, ich działanie trwa tydzień, dwa a potem ich motywacja stopniowo spada, zaprzestają swoich działań, zaczynają się zajmować czymś zupełnie innym lub też gubią się w natłoku zadań, które sobie narzucili.

Znasz to?
Bardzo możliwe, że również zdarza Ci się robić w ten sposób. Jeśli tak jest, to polecam Ci udział w moim warsztacie – otrzymasz 100 % sprawdzonej wiedzy, która pozwoli Ci ruszyć naprzód.

Zapraszam Cię na webinar, podczas którego dowiesz się:

- W jaki sposób poznać, czy cel który sobie wybrałeś jest tym, czego rzeczywiście chcesz
- Jak zacząć działać od razu i krok po kroku realizować swój cel
- Jakimi zasadami musisz kierować się podczas realizacji planu, by nie zostać przywalonym przez natłok informacji

Czas i miejsce:
4 stycznia o godz. 18:00 do 20:00
Zapisując się na warsztat otrzymasz specjalny link do pokoju konferencyjnego, w którym odbędzie się spotkanie.
Otrzymasz:
- Darmowy dostęp do dwugodzinnego warsztatu na żywo
- Możliwość uczestniczenia w dyskusji
- Skrypt z ćwiczeniami

Kto prowadzi webinar?

Władysław Ochojski - Psycholog, trener i coach z ponad 4 letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Prowadzi szkolenia nt. efektywności nauki i pracy, komunikacji oraz zarządzania sobą w czasie i kreatywności. Ma na swoim koncie ponad 300 godzin szkoleń z zakresu szybkiej i efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i kadrą menedżerską.
Wychodzi z założenia, że w życiu ważne jest równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym, toteż podczas szkoleń przekazuje wiedzę i narzędzia, które pomagają w jej osiąganiu.
Sam stosuje tę wiedzę w życiu, rozwija się poprzez coaching i szkolenia u poważanych ekspertów , uprawia jogging, od kilkunastu lat uprawia sztuki i sporty walki. Uważa, że kariera powinna być zgodna z wartościami i w ten sposób rozwija swoje przedsięwzięcia.

Pospiesz się!

Ilość uczestników jest ograniczona .

Ten warsztat nie zostanie powtórzony zbyt szybko a jest to możliwość dla Ciebie, by zacząć Nowy Rok z nową energią!

Jeśli chcesz uczestniczyć w webinarze, po prostu prześlij zgłoszenie na adres biuro@wladyslawochojski.pl o tytule „webinar-cele” a otrzymasz linka do pokoju konferencyjnego.
Do usłyszenia!
Władysław Ochojski
Przemysław Żyliński

Przemysław Żyliński Grafik w mediach,
ojciec dzieciom :)

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Hej

Skoro

a. kupilem w zyciu pare nieruchomosci jako inwestycje
b. znam ten rynek i mnie on ciekawi
c. lubie sie uczyc i uczyc innych
d. mam licencje posrednika w obrocie

zalozylem serwis, uczacy tych, ktorzy tez by chcieli, a nie potrafia.

http://PlanGry.pl

Tylko czy w wieku 39 lat jestem jeszcze młodym przedsiebiorca? :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Jak wykorzystywać networking w biznesie?

http://towarzystwobiznesowe.pl/szkolenia-z-networkingu/


Obrazek


18.1.2012 Kraków
19.1.2012 Katowice

Zainwestuj w rzeczy istotne!

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

E-BIZNES, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Szczegóły i zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru e-biznesu dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/wideo.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, które może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
• Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
• Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
• Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
• Google AdWords - narzędzia promowania, dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni

Termin szkolenia: 18-19 stycznia 2012 (kolejne warsztaty odbędą się w marcu, możliwość zgłoszenia również na termin marcowy na stronie: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/)

Lokalizacja: Warszawa

Prowadzący: Piotr Chmielewski, referencje i opinie o poprzednich szkoleniach: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo na stronie szkolenia dofinansowanego: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/
Aleksandra W.

Aleksandra W. Cokolwiek myślisz,
pomyśl odwrotnie

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Centrum Szkoleniowe Advance
zaprasza do udziału w dwudniowym szkoleniu

WARSZTATY PISANIA WNIOSKÓW UNIJNYCH (DOTACJE INWESTYCYJNE) , które odbędą się:

24-25 stycznia 2012 roku w POZNANIU
30-31 stycznia 2012 roku we WROCŁAWIU
13-14 lutego 2012 roku w KRAKOWIE
15-16 lutego 2012 roku w KATOWICACH
20-21 lutego 2012 roku w ŁODZI

Szkolenie poprowadzi doświadczony szkoleniowiec, trener z zakresu współfinansowania inwestycji przy wsparciu środków unijnych, sporządzania biznes planów oraz analiz finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji oraz weryfikacji projektów. Dyrektor ds. doradztwa inwestycyjnego w Centrum Rozwoju Gospodarczego, jednej z czołowych firm doradczych w regionie, zajmujących się m.in. pozyskiwaniem funduszy unijnych dla firm. W ramach działalności przygotował ponad 150 projektów w zakresie finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych, m.in. biznes planów dla przedsięwzięć finansowanych z kredytów bankowych, projektów w ramach programów PHARE, SPO-WKP, ZPORR, Norweskiego Mechanizmu Finansowego, PO IG, PO KL, RPO WP, RPO WM, RPO WiM, RPO WK-P, PO IiS, Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA. W latach 2004-2011 pozyskał dla firm i instytucji środki z Unii Europejskiej, na łączną kwotę ponad 120 mln PLN.
Redaktor naczelny Portalu Informacyjnego dot. dotacji unijnych http://www.dotacja-unijna.com/

Korzyści dla uczestników szkolenia:
- zdobycie umiejętności identyfikowania projektów możliwych do finansowania z Funduszy Strukturalnych
- poznanie zasad tworzenia prawidłowego wniosku o dotację inwestycyjną
- nabycie umiejętności rozpoznania potencjału firmy, instytucji w staraniu się o wnioski unijne
- zdobycie umiejętności pisania najważniejszych aspektów w ramach wniosków inwestycyjnych
- nauka praktycznego podejścia do pisania projektów oraz zasad oceny projektów

Program szkolenia:
I. - WPROWADZENIE DO FUNDUSZY EUROPEJSKICH[/b]
 określenie możliwości sfinansowania inwestycji przedsiębiorstw w ramach istniejących Programów Operacyjnych;
 przybliżenie podstawowych pojęć w zakresie funduszy europejskich;
 przedstawienie ścieżki aplikowania o wsparcie;
 określenie i wybór dokumentacji programowej;
 źródła informacji o funduszach europejskich;

II. - ZASADY KONSTRUOWANIA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
 ogólne zasady przygotowania projektu inwestycyjnego
 kwalifikowalność wydatków w projekcie,
 analiza planowanych źródeł finansowania,
 przygotowanie budżetu projektu,
 procedura oceny wniosku.
 omówienie najczęściej popełnianych błędów powodujących odrzucenie projektu.

III. - PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
 praca warsztatowa nad przygotowaniem wybranych aspektów projektu na podstawie studium przypadku (case study): definiowanie pomysłu, idei projektu oraz formułowanie jego koncepcji,
 budżet i harmonogram działań,
 analiza systemu oceny i wyboru projektów,
 omówienie zasad prawidłowego opracowania wniosku oraz biznes planu inwestycji.

Koszt udziału w dwudniowym szkoleniu: 600 złotych / brutto

Cena obejmuje:
- autorskie materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- lunch
- serwis kawowy
- konsultacje z trenerem
- materiały szkoleniowe
(notatnik, długopis)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie faksem wypełnionego formularza zgłoszenia faxem: 44 737 04 38 lub e-mailem: biuro@csadvance.pl

Dodatkowe informacje:
Tel. 44 737 04 46, 44 737 04 51, 44 737 04 91
e-mail: biuro@csadvance.pl

ZAPRASZAMY SERDECZNIE !
http://www.csadvance.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Warsztaty „Umiejętności teatralne w biznesie” 28-29 stycznia 2012

Ilość godzin: 16
Miejsce: Dom Kultury „Świt” ul. Wysockiego 11, Warszawa
Czas: 28-29 stycznia w godz. 09.00-18.00 (w tym godzinna przerwa obiadowa)
Koszt: 350 zł
Gwarantowana mała grupa: 6-10 osób

Warsztaty przewidują następujące zagadnienia:
• Elementy treningu fizycznego i głosowego aktora
• Jak mówić, żeby nas słuchano?
• Wykorzystanie umiejętności aktorskich w wystąpieniach publicznych
• Praca z emocjami

Zapraszamy! Kontakt w sprawie rezerwacji miejsc: patrycja.zietek@teatrreakcji.art.pl
http://annakobiela.eu
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

3 PYTANIA, czyli jak zweryfikować swój potencjalny rynek zbytu?

Drodzy Użytkownicy,

Prowadzę właśnie badanie zainteresowania tematyką szkoleń miękkich. Ankieta, do której link załączam ułatwi mi weryfikację zapotrzebowania. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania. Średni czas wypełniania ankiety wśród dotychczasowych respondentów nie przekroczył 1,5 minuty.

Wszystkim jestem bardzo wdzięczna za pomoc i poświęcony czas!

Oto link do ankiety:

http://www.ankietka.pl/ankieta/76516/szkolenie-w-ktory...


Pozdrawiam noworocznie,

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
http://akademiarozwojubiznesu.pl/
email: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl / kinga.kalinska@gmail.com
tel. (+48) 516 196 995
Anna Maria W.

Anna Maria W. Konsultant
Rekrutacji IT

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Już w najbliższy poniedziałek w IdeaPlace odbędzie się IX edycja Wrocławskiego Dnia Coworkingu, którą to poświęcimy tworzeniu oferty dla Klienta. Tego dnia, podczas bezpłatnych warsztatów, korzystając z wiedzy i doświadczenia eksperta w dziedzinie strategii budowania silnej marki i marketingu, Marka Guzowskiego, poszukamy odpowiedzi na pytania, jakie stawia sobie każdy przedsiębiorca. Jak sprawić ...by nasza oferta wyróżniał...a się na tle konkurencji? Co zrobić, by przykuć uwagę klienta i sprawić by polubił mój produkt? Co decyduje o wyborze tej a nie innej oferty? Podczas wykładu omówione zostaną najważniejsze elementy prezentacji: kolorystyka, symbolika, emocje. Zaprezentowaną teorię, ubierzemy w formę podczas warsztatów i podsumujemy dyskusją. Ze względów technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia należy wysyłać na adres office@ideaplace.pl :)

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Ewa Iwańska

Ewa Iwańska Specjalista ds.
Marketingu i PR

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Witam!

Już 23.01.2012 rusza kolejna, 10. edycja szkolenia DZIŚ RZĄDZI KLIENT!

Program DZIŚ RZĄDZI KLIENT! został przygotowany na potrzeby mikro i małych firm z Wielkopolski, które stawiają sobie za cel zdobycie i utrzymanie Klientów.

Korzystanie z jego możliwości pozwoli Tobie poznać oczekiwania i preferencje Klientów, zbuduje świadomość istnienia Twojej firmy, wykreuje jej wizerunek i markę.

W skład szkolenia DZIŚ RZĄDZI KLIENT! wchodzą 3 moduły, które odbędą się w Poznaniu, w dniach:

1. MARKETING OD PODSTAW: 23-24.01.2012
2. BUDOWANIE MARKI 16-17.02.2012
3. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA 08-09.03.2012

Obecność na wszystkich 3 modułach jest obowiązkowa.

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na http://www.dzisrzadziklient.pl/

Już dziś ZAPISZ SIĘ i skorzystaj z naszych szkoleń za DARMO!

http://dzisrzadziklient.pl/zgloszenie.php

Projekt jest w 100% dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Program realizowany jest przez firmę SENSE consulting sp. z o.o.
http://senseconsulting.pl

Serdecznie zapraszam:)

SENSE consulting Sp. z o.o.
061 841 11 16
e.iwanska@senseconsulting.pl

Odwiedź nas na Facebooku! http://www.facebook.com/DzisRzadziKlient



Wyślij zaproszenie do