Katarzyna Nowińska

Katarzyna Nowińska Współwłaścicielka
CATENA Training
Centre

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Nie chcesz tracić czasu na tradycyjne grupowe szkolenie komputerowe? Wolisz, aby to trener przyjechał do Twojego domu lub firmy lub potrzebujesz odbyć kurs zdalnie? A może chcesz się uczyć jedynie wybranych funkcji z różnych programów i aplikacji internetowych?

Indywidualne kursy komputerowe z osobistym trenerem w Twoim biurze dostępne przez 7 dni w tygodniu, to coś idealnie dla Ciebie i Twojej firmy!


Obrazek

Oferta CATENA Training Centre przeznaczona jest dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się korzystać z komputera lub lepiej wykorzystywać możliwości dostępnego im oprogramowania, a przy tym cenią wysoką efektywność i indywidualne podejście. Rozumiejąc te potrzeby, w miejsce tradycyjnych szkoleń komputerowych proponujemy indywidualne kursy komputerowe z osobistym trenerem.

Dlaczego warto?
Kurs wyłącznie dla Ciebie lub grupy do 3 pracowników – to rozwiązanie zapewniające maksymalne wykorzystanie i skrócenie czasu szkolenia;
Indywidualny program kursu – dopasowany do potrzeb i możliwości Twoich i Twoich pracowników. Oznacza to, że nie musicie się ograniczać do nauki obsługi jednego programu, ale program może obejmować naukę potrzebnych funkcji z różnych programów i aplikacji Internetowych;
Uczysz się korzystając z własnego komputera – nasi trenerzy szkolą od razu na sprzęcie i oprogramowaniu, z którego Ty i Twoi pracownicy korzystacie na co dzień. Eliminuje to problem różnic sprzętowych i innych wersji oprogramowania pojawiający się wśród uczestników tradycyjnych szkoleń komputerowych;
Kurs zrealizujemy w Twoim biurze – to trenerzy CATENA Training Centre przyjeżdżają do Twojej firmy i prowadzą kurs w biurze lub innym dogodnym miejscu albo jeśli chcesz, nawet zdalnie;
Termin dopasujemy do Twoich możliwości – w przeciwieństwie do grupowych szkoleń otwartych termin szkolenia ustalany jest indywidualnie i dopasowany do Twojej dyspozycyjności i Twoich pracowników;
Dyplom – na koniec wystawiany jest dyplom poświadczający zdobycie nowych umiejętności;
Raport – dodatkowo otrzymujesz raport z postępów nauki Twojej i Twoich pracowników oraz rady na przyszłość.

Aby dowiedzieć się szczegółów dot. kursów dla firm i klientów prywatnych zapraszam na catena.pl!
Dariusz T.

Dariusz T. DariuszTryba.pl

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zapraszam do obejrzenia prezentacji promującej internetowe szkolenie na temat zarządzania czasem: Kłamstwo, które kradnie Ci dwie godziny dziennie.

konto usunięte

Renata Pawłowska (Cebula)

Renata Pawłowska
(Cebula)
JejSukces.pl -
Portal Kobiet
Sukcesu

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie zaprasza na prezentację swojego nowego projektu — internetowej platformy wymiany informacji oraz transferu technologii - „eWEB” w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Spotkanie odbędzie się 12 października br. w Hotelu Europejskim, ul. Lubicz 5 w godzinach 12:00-15:00.

Chcielibyśmy zapoznać Państwa z naszą nowatorską inicjatywą wprowadzającą niespotykane dotąd w Małopolsce rozwiązania, które ułatwiają komunikację i współpracę pomiędzy sferami Biznesu i Nauki.

Program spotkania "Informatyczne narzędzia wspierania projektów naukowych":

12:00 – rejestracja i przywitanie uczestników

Część I – Prezentacje

12:30 – 13:00 – prezentacja agencji interaktywnej ZUBI.pl, która realizuje innowacyjne projekty informatyczne – Jacek Dudek, ZUBI.pl

13:00 – 13:15 – prezentacja projektu: Stworzenie internetowej platformy wymiany informacji oraz transferu technologii „eWEB” – dr Jarosław Plichta, Adiunkt Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

13:15 – 13:45 – przerwa kawowa

Część II – Studium przypadku

13:45 – 14:15 – przychodzi biznes do platformy, czyli praktyczny proces wykorzystania narzędzi informatycznych dla przedsiębiorstw
14:15 – 14:45 – przychodzi nauka do platformy, czyli praktyczny proces wykorzystania narzędzi informatycznych dla naukowców
14:45 – 15:00 – panel dyskusyjny i podsumowanie spotkania


Wstęp wolny po wcześniejszej rejestracji na http://eWEB.krakow.pl (zakładka KONFERENCJE)https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=pl&form.... Serdecznie zapraszamy !

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:03
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat (wraz z przerwami kawowymi): 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:50
Agnieszka Łukomska

Agnieszka Łukomska Szczęśliwa Mama &
Manager w
Ciuciubabka Cafe

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zapraszam przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na warsztaty "Biznes pełna parą".

Podczas spotkań uczestnicy dowiedzą się, jak pozyskać pomoc w rozwoju biznesu, jak obudzić potencjał przedsiębiorstwa oraz przyspieszyć jego rozwój.

Harmonogram warsztatów:
15.11 - Wrocław, Hotel HP Park Plaza
22.11 - Sopot, Hotel Rezydent


Wstęp na warsztaty jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Ramowy harmonogram warsztatów:

10:00 Rejestracja i powitanie gości
10:20-11:00 Blok I - Finansowanie Twojego biznesu
11:00-11:15 Przerwa kawowa
11.15-12.15 II blok - Promocja Twojej firmy w Internecie
12.15-12.30 Przerwa kawowa
12.30-13.30 III blok - Samochód w Twojej firmie
13.30-14.00 Prezentacja marki Hyundai - losowanie nagrody: Hyundai i40 na weekend
14.00-15.00 Lunch i czas na rozmowy kuluarowe/networking
ok. 15.00 Zakończenie warsztatów

Szczegółowy program warsztatów oraz formularz rejestracji na http://www.biznespelnapara.pl.Agnieszka Łukomska edytował(a) ten post dnia 03.11.11 o godzinie 09:52
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - szkolenie

Ustawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa jak każdy przepis prawa jest dokumentem przysparzającym wiele problemów w jego interpretacji.

Szczególnie, kiedy będzie chciał tego dokonać przedsiębiorca, który nigdy w życiu nie miał nic wspólnego z merytorycznym podejściem do prawa. W związku z nowymi przepisami firma EMM Consulting stworzyła szkolenie dla przedsiębiorców pt. "Odpowiedzialność majątkowa urzędników".

"Nasze szkolenie ma na celu uświadomienie tych wszystkich, którzy z tymi paradoksami chcieliby się zmierzyć. Moim zdaniem ma ono pożytek zarówno dla firm, jak też samych urzędników, którzy z założenia stoją „po dwóch stronach barykady”. Formuła naszego szkolenia zakłada spotkanie osoby z tej „drugiej strony”, wysłuchanie jego argumentów w odniesieniu do nowo ustanowionego prawa a tym samym refleksję, że niejednokrotnie argumenty tej drugiej strony są jak najbardziej słuszne. – mówi Mariusz Lasak, właściciel EMM Consulting.

Szkolenie dla przedsiębiorców proponowane przez EMM Consulting prowadzi sędzia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, który w sposób szczegółowy omawia wszelkie zagadnienia związane z regulacją prawną oraz rodzajem odpowiedzialności, których ona dotyczy. Przewidziane jest opracowanie odrębnego szkolenia dla urzędników, którzy również miewają problemy z zaadoptowaniem nowych przepisów prawa. Dla tej grupy zaplanowano blok szkoleniowy, który zostanie wzbogacony o Kodeks Postępowania Administracyjnego, który w ostatnim czasie również uległ przeobrażeniom.

http://benefitmedia.netpr.pl/pr/191212/odpowiedzialnos...

http://www.rp.pl/artykul/700122.html
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
22 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Szkoła Trenerów BAZA: http://szkolatrenerowbaza.pl/ - tutaj więcej informacji :)
Ania Piwowarska

Ania Piwowarska copywriterka

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Przedsiębiorcze kobiety zapraszam na mój warsztat w ramach Latającej Szkoły dla Kobiet
Już w najbliższą sobotę 29 października w Krakowie!

Latający copywriting. Jak pisać autentycznie i porywająco na potrzeby własnej firmy.

http://www.latajacaszkola.pl/warsztaty/latajacy-copywr...

Prowadzenie:

Agata Dutkowska (Latająca Szkoła) + Anna Piwowarska (agencja reklamowa Pride and Glory), (bio Ani)

29. 10.2011 w Meli Melo, Akademii Rozwoju osobistego Kobiet, ul. Krowoderska 68/3, Kraków

godz. 12 – 16

To co i jak piszesz – na stronie internetowej, na ulotce, na blogu ma wpływ na to jakich i ilu ludzi przyciągasz, a zatem ma przełożenie na Twoje zarobki.

W trakcie warsztatu „Latający copywriting” będziemy pracować jak zespół kreatywny w agencji reklamowej, jak dziennikarz podczas wywiadu i indywidualnie. Będziemy szukać Twojego wyjątkowego głosu. Głosu, który brzmi autentycznie i budzi zaufanie. Tak, aby Twoja pasja, Twoja osobowość i to co jest sednem Twojej firmy było widoczne w Twoich tekstach.
A jednocześnie, podpowiemy, jak sprawić, by teksty te były krótkie i smakowite. By unosiły czytających kilka centymetrów nad ziemią. Zero korporacyjnego slangu i nadęcia. Dużo dobrej zabawy i odkrywania siebie.
„Latający copywriting” to nie warsztat z cyklu „nauczymy Cię pisać w jeden dzień”. Jeśli nie znosisz formułowania swoich myśli na piśmie, prawdopodobnie powinnaś zlecić to komuś innemu. Ale jeśli pisanie sprawia Ci radość i chcesz robić to jeszcze lepiej i jeszcze skuteczniej, podczas warsztatu poznasz techniki, które Ci w tym pomogą. Będziesz też mogła przećwiczyć je na swoich tekstach i otrzymać natychmiastową informację zwrotną. Jeśli nie masz jeszcze swoich tekstów, na warsztacie zaczniesz je tworzyć. Z każdą z uczestniczek będziemy pracować bardzo indywidualnie.
Korzystając ze sprawdzonych technik, po warsztatach będziesz wiedziała jak najlepiej (w Twoim przypadku) pisać: teksty na stronę internetową, swoje bio, ulotki z ofertą, newsletter, maile do klientów, aktualizacje statusu na Facebooku.

CENA: 110 zł ( z czego 5% przeznaczamy na cele dobroczynne, o których zadecydują uczestniczki warsztatu).
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Zapraszam do udziału w warsztatach „Ochrona własności intelektualnej – od innowacyjnego pomysłu do rozwiązania chronionego prawem”, które odbędą się w dniach 1-2 grudnia 2011 r. w Instytucie Nowych Technologii, ul. A. Struga 2, w Łodzi.

UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST BEZPŁATNY.

Uczestnikami mogą być pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osoby prowadzące własną działalność gospodarczą. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Warsztaty zostaną przeprowadzone przez ekspertów posiadających wszechstronną wiedzę oraz doświadczenie praktyczne w obszarze ochrony własności intelektualnej.

Zajęcia poprowadzą Rzecznicy Patentowi posiadający uprawnienia Europejskiego Rzecznika Patentowego; dr inż. – Błażej Rózga - Zawodowy Reprezentant przed Urzędem Harmonizacji Rynku wewnętrznego, wykładowca z zakresu Ochrony własności przemysłowych na Uniwersytecie Łódzkim, Wojciech Zajączkowski – Kierownik Regionalnego Ośrodka Informacji Patentowej, posiadający uprawnienia Europejskiego Rzecznika ds. znaków towarowych i wzorów przemysłowych , oraz Andrzej Potempa – wykładowca prawa własności intelektualnej, specjalizujący się w prawie autorskim i prawie własności przemysłowej.

http://www.newtechlodz.com/index.php?ids=112&id=688
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

CZY MASZ JUŻ PLANY NA SOBOTĘ 19 LISTOPADA?
JEŚLI NIE, TO ZAPLANUJ TEN CZAS JUŻ TERAZ!

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SKUTECZNE PLANOWANIE: ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI I SOBĄ W CZASIE

Jak często mówisz:
Nie mam na to czasu!!!
Zrobię to później...
To nie jest dobry moment, tyle mam pracy!!!
Po wakacjach wezmę się za….

A przecież...

... czas to najbardziej sprawiedliwy wynalazek świata -
wszyscy mamy go tyle samo. Ty, ja czy on. 24 godziny na dobę.

Gdzie jest Twój czas?
Czujesz, że przecieka Ci między palcami?

Najwyższy czas to zmienić!

Zapraszamy na warsztat, podczas którego:

- poznasz klucz do efektywności, aby na co dzień działać skuteczniej;
- dokonasz autodiagnozy - weryfikacji nawyków dotyczących organizacji czasu;
- zwiększysz świadomość i kontrolę nad dysponowaniem własnym czasem;
- poznasz techniki efektywnego planowania;
- nauczysz się wyznaczać cele, priorytety, rozkładać zadania w czasie;
- wypracujesz swój indywidualny system zarządzania sobą w czasie z uwzględnieniem praktycznych i dostosowanych do twoich potrzeb technik.

JUŻ DZIŚ ZAPLANUJ SWÓJ ROZWÓJ!

Warsztat prowadzi Agnieszka Stożek.

NAJBLIŻSZY TERMIN:
19 listopada 2011
sobota, godz. 9-17

CENA za 8-godzinny warsztat: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/planowanie.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-skuteczne-...
Wojciech M.

Wojciech M. architekt ,
wolny strzelec,
współwł. coworkingu

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

(bezpłatnie)

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców

Witam, chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach unijnych w ramach projektu „KADRA NA EURO”

WYKORZYSTAJ CZAS PRZYGOTOWAŃ DO EURO 2012!

Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, PROMOCJA INTERNETOWA
05.12.2011 - 13.12.2011 (4 dni - 26 h)

NEGOCJACJE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
30.11.2011 - 08.12.2011 (4 dni - 26 h)

AUTOPREZENTACJA - WYSTAPIENIA PUBLICZNE, SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
STYCZEŃ (4 dni - 26 h)

SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA, W TYM ZAGRANICZNEGO, ZARZĄDZANIE CZASEM I ŚRODOWISKIEM PRACY
28.11.2011 - 06.12.2011 (4 dni - 26 h)

Harmonogramy szkoleń dostępne są dla Państwa na stronie http://kadranaeuro.org.pl w zakładce "zgłoś się"

Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia (dodatkowo w cenie 2 – godzinny indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto – ponosi Pracodawca.

Warunki uczestnictwa:

• Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
• Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
• Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT: j.szefer@egd.com.pl, 61 610 75 14

Organizator:

EGD Consulting
Siedziba główna:
ul. Kaczeńcowa 38
60-175 PoznańBarbara Seleta edytował(a) ten post dnia 15.11.11 o godzinie 13:05
Joanna P.

Joanna P. Cud, że mieszczę się
w sukienki- mam tak
ogromny apetyt n...

Temat: Szkolenia dla przedsiębiorców


Obrazek

Nie ma nudnych firm i nudnych usług? Wszystko może być "piekielnie ciekawe" dla mediów. Trzeba tylko wiedzieć, jak pisać i jak kontaktować się z dziennikarzami.
Pragnąc podzielić się naszym doświadczeniem postanowiliśmy zorganizować szkolenie medialne „Dziennikarz nie jest Twoim wrogiem”, skierowane do rzeczników prasowych firm i instytucji, osób reprezentujących firmę wśród mediów i klientów biznesowych, pracowników działów PR, managerów i osób mających kontakt z mediami oraz szefów działów marketingu i reklamy. Szkolenie odbędzie się 13 stycznia 2012 roku we Wrocławiu.

Szkolenie prowadzić będzie kilku trenerów w trzech blokach:
1. Dziennikarz też człowiek
2. Po pierwsze informuj
3. Zaproś media do współpracy

Więcej o szkoleniu:
http://agentki-arete.pl/praca/view/164/



Wyślij zaproszenie do