Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY KOMPETENCYJNE W POWIĄZANIU Z WYNAGRADZANIEM PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Budować tabele płac w oparciu o profile kompetencyjne stanowisk,
• Rekomendować sposób premiowania dopasowany do organizacji.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 15-16 maja 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, specjaliści ds. wynagrodzeń, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie.

Cena : 1.290,00 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 09 MAJA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY OCEN PRACOWNICZYCH OPARTE NA MODELU KOMPETENCYJNYM – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy ocen pracowniczych oparte na modelu kompetencyjnym”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Dokonać wyboru metodyki oceniania pracowników dopasowanej do potrzeb firmy,
• Dokonywać ocen pracowniczych na bazie profili kompetencyjnych stanowisk,
• Tworzyć profile kompetencyjne pracowników i identyfikować luki kompetencyjne.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, pracownicy działów HR, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie, osoby, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników” (te osoby zapraszamy na drugi dzień szkoleniowy)

Cena :
1.290,00 zł netto

860,00 zł netto
za udział wyłącznie w drugim dniu szkoleniowym dla osób, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”

ZGŁOSZENIE DO 06 CZERWCA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bezpłatne warsztaty dla właścicieli i sukcesorów firm rodzinnych - Wrocław, 10 maja.

http://www.wsb.pl/wroclaw/aktualnosci/zarzadzanie-bizn...
Karolina B.

Karolina B. Rekrutacja, Employer
Branding

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 11:06

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
Uprzejmie proszę o wypełnienie kwestionariusza skierowanego do menedżerów, na temat komunikacji interpersonalnej. Badanie jest anonimowe, posłuży mi wyłącznie jako podsumowanie mojej pracy licencjackiej. Średni czas wypełniania ankiety to ok 6-7 min.
http://www.ankietka.pl/ankieta/112271/komunikacja-w-za...

Dziękuje za poświęcony czas.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

Career Design to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Podczas indywidualnego spotkania Career design, wykorzystamy autorskie narzędzia, które pozwolą Tobie zdiagnozować Twoją aktualną sytuację zawodową, uaktywnić swoje wewnętrzne zasoby: wiedzę i umiejętności oraz zwiększyć motywację do działania – zaplanowania ścieżki zawodowej lub dokonania w niej zmian.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym

Gwarantujemy
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Odważ się – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Udane spotkanie projektowe to prawdziwy skarb. Najbardziej to doceniamy po nudnym spotkaniu,
w którym przyszło nam uczestniczyć lub po spotkaniu, którego byliśmy organizatorem
a wynik był daleko odległy od oczekiwanego.

Co sprawia, że często mijamy się z celem, a wspólnie spędzony czas idzie w dużej mierze na straty?

Przyczyny mogą być bardzo różne. Może temat był zbyt trudny.
Może uczestnicy nie chcieli z siebie nic dać.
Być może podeszliśmy do sprawy z niewłaściwej strony lub w niewłaściwym czasie,
a może nie przygotowaliśmy się do spotkania z należytą starannością.

Warto włożyć wysiłek w dobre, profesjonalne przygotowanie spotkania.
Pełne zaangażowanie w pracę wszystkich uczestników podczas meetingu i rezultat,
z którym utożsamiają się w pełni uczestnicy to cele możliwe do osiągnięcia.
Takie spotkanie to satysfakcja dla prowadzącego i dla uczestników.

Easy Project Meeting - to dwudniowy warsztat, na którym dowiesz się między innymi:

- co to jest model komunikacji i jak w praktyce go wykorzystać,
- jakie zasady, narzędzia i techniki wspierają efektywność spotkań,
- co robić, aby spotkania były krótkie i konstruktywne,
- jak zachęcać członków zespołu projektowego do kreatywnego myślenia i jak utrzymać dyscyplinę analitycznego myślenia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 13-14 czerwca, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 24-25 czerwca, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Projekty stały się od pewnego czasu nieuniknioną częścią naszego życia
zarówno zawodowego jak i prywatnego. Słyszymy wiele o projektach,
o projektowym charakterze spraw o zarządzaniu przez projekty.
Czasami wchodząc głębiej w rozmowę odkrywamy jak bardzo słowo projekt
jest pojemne i jak różnorodnie używane w obecnym świecie.

Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” pozwala na lepsze zrozumienie
czym jest projekt i jak nim skutecznie zarządzać, przedstawia przegląd obecnych
na rynku głównych standardów w zakresie kierowania projektami
oraz omawia konkretne przypadki zarówno w mikroskali
jak i w skali międzynarodowego przedsięwzięcia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 23 maja, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa



Czytaj więcej...

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.09.13 o godzinie 23:27
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

„Zmiany są konieczne, bo rozwiązania dobre wczoraj często stają się dzisiejszymi problemami.”
J.C. Maxwell

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe szkolenie z tematu „WYPRZEDZIĆ RYNEK, CZYLI PLANOWANIE, KOMUNIKOWANIE I WDRAŻANIE ZMIAN W PRZEDSIĘBIORSTWIE”.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i wdrażanie zmian, a przede wszystkim osiągania zamierzonych rezultatów i kierowania rozwojem organizacji w oparciu o jej główny potencjał jakim są pracownicy. Poznają Państwo również jakie cechy i umiejętności powinien posiadać lider zmiany oraz jakie podejście przywódcze przyczyni się do skutecznego zarządzania organizacją i efektywnego wdrażania zmian.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 25 -26 czerwca 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Przedsiębiorcy i pracownicy MSP, pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za tworzenie i wdrażanie planów strategicznych i operacyjnych w organizacji, osoby zainteresowane tematyk, doradcy, konsultanci.

Cena : 780 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 17 CZERWCA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Krajewski

Krzysztof Krajewski www.treeneo.com

Temat: Ogłoszenia

Witaj !

Przygotowałem dla Ciebie innowacyjny kurs internetowy dotyczący inwestycji w grunty rolne. Dzięki niemu dostaniesz w pigułce solidną dawkę wiedzy dotyczącą możliwości zwiększenia swoich dochodów. Jest to pierwsza część dużego projektu dotyczącego biznesowej edukacji. Aby dowiedzieć się o nim więcej kliknij tutaj:

http://krzysztofkrajewski.pl/racjonalnainwestycja/


Obrazek


Zaprezentuje Ci w nim m.in.: jakie są najlepsze miejsca w Polsce na lokowanie swojego kapitału, poznasz preferencje inwestycyjne Polaków, dowiesz się jak zarabiać na gruntach bez doświadczenia oraz dużych nakładów finansowych. Zdecydowanie więcej informacji na temat tego darmowego kursu znajdziesz tutaj:

http://krzysztofkrajewski.pl/racjonalnainwestycja/
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

CO STANOWI O PRAWDZIWEJ SILE LIDERA?

Wzrost? Wygląd? Ton głosu? Umiejętność czarowania słowem? Wyniki i pieniądze? Władza?
Świat zna ludzi małych, jąkających się, kulawych, bez grosza przy duszy, którzy pociągnęli za sobą miliony. Zna też takich, którzy w swojej mniejszej skali powodują, że ludziom wokół chce się bardziej, mogą więcej. Razem. Bywa,
że nie są to ludzie specjalnie mili, mają swoje humory, potrafią być szorstcy. Niejednokrotnie nawet ich się nie lubi. A mimo wszystko podąża za nimi. Czemu?

W ramach odpowiedzi na ostatnie pytanie zapraszamy na pierwszy warsztat z cyklu Niektórzy mogą bardziej – warsztaty mechaniki lidera pod tytułem Skąd się bierze Lider w Liderze.

Więcej na naszej stronie i na stronie spotkania.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Sienna 82

Kiedy?
1 – 2 października

Kto prowadzi?
Maciek Cichocki
Norbert Grzybek

Czy warto?
Ludzie mówią, że tak!

Temat: Ogłoszenia

Wyjątkowe ogłoszenie ;-) Dziękuję za zaproszenie ;-)
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do pracy autorską metodą emisji głosu i przemawiania. Na początek próbka ćwiczeń oddechowych http://www.katarzynapietron.pl/instruktorka-glosu-3
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Ogłoszenia

Polecam skuteczny coaching dla menedżerów, dofinansowany z EFS, nawet do 100%:
http://innowacyjneprzywodztwo.pl/pl/coaching-efs
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na cykl bezpłatnych seminariów dla liderów

Proponujemy rozwijanie stylu liderskiego opartego o naukę w działaniu. Nazywamy go liderstwem przez uczenie, czyli U! Lider. Takie podejście zakłada pracę w oparciu o dialog, partnerstwo, partycypację i współpracę zespołową.

Wszystkie spotkania będę odbywać się w siedzibie Grupy TROP w Warszawie przy ul. Pożaryskiego 69

Szczegółowy program seminariów i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na naszych stronach www. Kliknij.

Zapraszamy.


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do