konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Większość menedżerów deklaruje, że chce posiadać lojalnych pracowników, ale czy rzeczywiście są gotowi wydać pieniądze i podjąć wysiłek mający na celu zdobycie tej lojalności.

Czasami wydaje się, ze jest wręcz odwrotnie. Wiele przedsiębiorstw (a dokładniej kadra menedżerska) wybiera takie metody postępowania, które nie zachęcają pracowników do bycia lojalnym, a nawet powodują spadek lojalności. Menedżerowie potrafią dokładnie wyliczyć ile kosztują pracownicy, lecz niektórzy z nich maja trudności, by powiedzieć ile są warci.
Więcej... http://valuecreation.pl/blog/?p=391

Czy warto wydawać pieniądze na zdobywanie lojalności pracowników?

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Niektórzy, jak hipremarket Real, nie wydają...: http://valuecreation.pl/blog/?p=399

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Lidia Poradzisz:
Nielojalny pracownik nie jest dobrym pracownikiem. Jednak jak na szacunek,
tak i na lojalność trzeba sobie zapracować, dbając o wzajemne relacje,
pielęgnując je, tworząc platformę do obopólnego porozumienia, partnerstwa i
współpracy. Są to wartości będące solidną podstawą do wszelkich
podejmowanych w organizacji działań. O tym jak ‘zapracować’ na lojalność i
szacunek pracowników powinni szczególnie wiedzieć liderzy.
Proszę umieszczać ogłoszenia w temacie Ogłoszenia.

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Aby zadbać o lojalność prezes oddał swoją premię roczną pracownikom...
http://valuecreation.pl/blog/?p=417

Na razie w Wielkiej Brytanii...

Znacie podobne przypadki w Polsce? Warto promować...Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 12:14

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Wielu szefów firm uważa, że nowoczesne organizacje powinny stać się podobne do plemion koczowniczych, rozbijających namioty na moment, a mniej do pracujących w pocie czoła rolników lub mieszczan, przywiązanych do jednego miejsca. (Więcej: http://valuecreation.pl/blog/?p=423)

Pozostaje pytanie, czy pracownicy wolą kulturę fortec czy kulturę namiotów?

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Jarosław R.:
Większość menedżerów deklaruje, że chce posiadać lojalnych pracowników, ale czy rzeczywiście są gotowi wydać pieniądze i podjąć wysiłek mający na celu zdobycie tej lojalności.

I bardzo dobrze że deklarują takową chęć:0, bo decydującym czynnikiem w walce o klienta jest lojalny, zaangażowany i pełen entuzjazmu zespół pracowniczy. Klient postrzega firmę przez jej pracownika-niejako utożsamiając go z nią. Albo pracownik przekona klienta, ze związanie się z daną firmą jest dla niego korzystne niejako zaszczepienie lojalności, albo go zrazi.
Istnieje zatem silna korelacja między lojalnością klienta a lojalnością pracowników wobec firmy.
Czasami wydaje się, ze jest wręcz odwrotnie. Wiele przedsiębiorstw (a dokładniej kadra menedżerska) wybiera takie metody postępowania, które nie zachęcają pracowników do bycia lojalnym, a nawet powodują spadek lojalności. Menedżerowie potrafią dokładnie wyliczyć ile kosztują pracownicy, lecz niektórzy z nich maja trudności, by powiedzieć ile są warci.

Ich poważny problem i w dodatku brak świadomości tego w jaki sposób utrzymać skarb w firmie i jednocześnie zdobywając lojalnych klientów.
Czy warto wydawać pieniądze na zdobywanie lojalności pracowników?

Trzeba samemu sobie odpowiedzieć na to pytanie. Co się bardziej opłaca, a co nie. A może nie chodzi tu tylko o pieniądze...
Mariusz Kryst

Mariusz Kryst Specjalista do spraw
turystyki na
Karaibach

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Mój ojciec był świadkiem bardzo ciekawej sytuacji.
Otóż w firmie, w której pracuje wymagana jest praca fachowców. Więc większość kadry stanowią pracownicy pracujący na wszelkiego rodzaju obrabiarkach. Głownie są to maszyny starych generacji, wymagające wiedzy, której w szkołach już dziś nie uczą.
Pewnego dnia prezes wpadł na pomysł by obciąć pensje kilku pracownikom.
Ci przyszli do niego do biura i oznajmili, że odejdą, a z nimi połowa załogi.
Prezesa to zmroziło, bo firma jest mała, a załoga to zaledwie 30 osób.
Po tej nauczce prezes już nigdy nie wpadł na taki pomysł.
Co do lojalności pracowników, to warto o nią dbać, bo ja chcę mieć fachowca, który zna temat, a nie co rusz uczyć kogoś.
Struktura naszej firmy ma charakter koczowniczy, bo prezesa nie mamy, wszyscy odpowiadamy za swoją działkę, ale musimy być wobec siebie lojalni. Jeśli ktoś wyleci to trudno go będzie zastąpić i będzie to kosztowało wiele wysiłku.
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

na pewno warto motywować pracowników , jeśli są lojalni to bardzo dobrze bo tym samym zaangażowani " chcą chcieć" a to już b. dobry prognostyk do wspólnego działania w realizacji postawionych celów dla managera i jego zespołu.

uznaję prostą zasadę: traktuj innych jak chciałbyś aby i Ciebie traktowano + motywacja finansowa i po za finansowa:-)

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

A nie lepiej jak mają udziały w zyskach firmy? Czy to nie bardziej motywuje?
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

oczywiście w Firmach gdzie udziały maja pracownicy jest motywacja do działania, lecz musimy patrzeć na rzeczywistość większość Firm posiada pracowników działających na rzecz danej FIRMY bez udziałów, więc sztuka jest motywować podwładnych aby realizowali założone cele, budżety.
pozdr Iza

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Premia stanowiona część procenta od wypracowanych zysków, nie koniecznie udziały.
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

pod warunkiem ze cek jest smart i pracownicy mogą dotknąć tej premii , jak najbardziej wszelkie profity finansowe umacniają lojalność pracownika do swojej firmy.

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Wydawać pieniądze można jeszcze przez organizację spotkań integracyjnych po godzinach gdzieś w pubie czy kręgielni gdzie bezpośredni przełożony (sponsor) może w luźnej atmosferze porozmawiać i poznać pracowników a oni siebie nawzajem. Jest to ważne zwłaszcza w zespołach, które działają pod dużą presją jak handlowcy itp. Zgrany zespół ma większą lojalność do firmy niż grupa mało znających się pracowników.
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

tak oczywiście to jeden ze sposobów na integrację pracowników, ale nie do końca metoda zdobywania lojalności pracowników.....
lojalność pracowników zaskarbia sobie pracodawca, który sprawia że pracownicy mogą poczuć stabilność , taki który podejmuje działania na rzecz pracowników , które związują go z firmą np wsparcie dla matek, różne formy działań socjalnych typu bony, paczki, dodatkowe nagrody pieniężne a przede wszystkim warunki umowy i płaca.

konto usunięte

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

Firmy z dziedziny FMCG raczej nie dbają o warunki umowy i płacy. Zarobki na kasie czy w magazynie nie są hitem sezonu
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Czy warto zabiegać o lojalność pracowników?

.:
Większość menedżerów deklaruje, że chce posiadać lojalnych pracowników, ale czy rzeczywiście są gotowi wydać pieniądze i podjąć wysiłek mający na celu zdobycie tej lojalności.

Czasami wydaje się, ze jest wręcz odwrotnie. Wiele przedsiębiorstw (a dokładniej kadra menedżerska) wybiera takie metody postępowania, które nie zachęcają pracowników do bycia lojalnym, a nawet powodują spadek lojalności. Menedżerowie potrafią dokładnie wyliczyć ile kosztują pracownicy, lecz niektórzy z nich maja trudności, by powiedzieć ile są warci.
Więcej... http://valuecreation.pl/blog/?p=391

Czy warto wydawać pieniądze na zdobywanie lojalności pracowników?
---------------------------------------
na pewno lojalny oddany zaangażowany pracownik jest na cenny, jeśli chodzi o managerów to należy zadać pytanie , którzy manager , który zarządza budżetem np dyr hali ,prezes, dyrektor, czy mówimy o managerach średniego szczebla, którzy muszą mieć zgodę na podwyżkę dla pracownika?

prawdą jest ze kadra managerska często nie zachęca do pracy, ale wynika to z braku umiejętności praktycznego zarządzania.... i znowu pytanie jakich szef główny ma managerów i jaki cel..........
Faktycznie Firmy, które doceniają swoich managerów niech zgarniają najlepszych......sa i przypadki gdzie managerowie są też de motywowani jak ich pracownicy no cóż koło zamknięte.

managerowie oczywiście wyliczą ile kosztuje pracownik, ale jeśli są tacy , którzy mają trudności z powiedzeniem pracownikowi ile jest warty no to niedobre dla celów, zadań i firmy.
podsumowując warto wydać pieniądze na dobrego managera i pracownika.
pozdrawiam

Następna dyskusja:

Rozwój, czy cięcie kosztów?




Wyślij zaproszenie do