Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?


Obrazek

Czasami obraz znaczy więcej niż słowa...
Błażej Matuszewski

Błażej Matuszewski Lead Software
Development Engineer
/ .NET, Xamarin

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

A czasami obraz jest nieadekwatny do tematu ;)
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

Błażej Matuszewski:
A czasami obraz jest nieadekwatny do tematu ;)
Czasami owszem, jednak w tym konkretnym przypadku - trafia w samo sedno :)

konto usunięte

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

Zaczepienie źle się kojarzy, ale opcja konsultanta - super! Takie rozwiązanie ma chyba Ikea i pewna "wirtualna" księgowość dla firm. W postacie czatu konsultanta z użytkownikiem.
Bardzo brakowało mi tej opcji w przypadku korzystania ze sklepów internetowych - np podczas zakupów dla biura.

konto usunięte

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

Błażej Matuszewski:
Na stronach WWW dostrzec można wiele metod zachęcenia klienta do korzystania z oferty danego sklepu. Większość z nich to metody pasywne - zwykle zawartość strony dopasowana do zachowania użytkownika. Idąc krok dalej, można użyć specjalnego systemu do komunikowania się z użytkownikami strony www (np. http://webhotline.pl ).

Takie rozwiązanie daje możliwość zarówno rozwiania pojawiajacych się pytań klientów, jak i szansę na "zaczepienie" osoby przeglądające strony serwisu. Co uważacie otakic metodach zachęcania do sprzedaży ?


Ok, wszystko ładnie pięknie z tym systemem. Ja znam wiele sklepów korzystających z podobnych rozwiązań. Niestety ludki pracujące po drugiej stronie zazwyczaj nie są w stanie powiedzieć mi coś więcej niż to czego dowiedziałbym się przeglądając stronę www :). IMHO rozwiązanie ok.
Błażej Matuszewski

Błażej Matuszewski Lead Software
Development Engineer
/ .NET, Xamarin

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

Ok, wszystko ładnie pięknie z tym systemem. Ja znam wiele sklepów korzystających z podobnych rozwiązań. Niestety ludki pracujące po drugiej stronie zazwyczaj nie są w stanie powiedzieć mi coś więcej niż to czego dowiedziałbym się przeglądając stronę www :). IMHO rozwiązanie ok.

Większość rozwiązań to pewnie autorskie rozwiązania systemów, w których działają sklepy internetowe. webhotline.pl można wpiąć do każdego systemu wklejając jedynie jedną linijkę HTML-a.

Myślę, że niekiedy konsultanci mają wiedzę rozwiewającą problemy - ale rozwiązanie takie będzie też trafione w rozbudowanych serwisach, gdzie poszukiwanie informacji jest monotonne, nie uważąsz?
Błażej Matuszewski

Błażej Matuszewski Lead Software
Development Engineer
/ .NET, Xamarin

Temat: Komunikowanie się z użytkownikiem strony WWW?

Agnieszka Melania Szymkowiak:
Zaczepienie źle się kojarzy, ale opcja konsultanta - super! Takie rozwiązanie ma chyba Ikea i pewna "wirtualna" księgowość dla firm. W postacie czatu konsultanta z użytkownikiem.
Bardzo brakowało mi tej opcji w przypadku korzystania ze sklepów internetowych - np podczas zakupów dla biura.

Zaczepiać trzeba z głową. Nie perfidnie każdego tylko osoby, które potencjalnie można uznać za poszukujące czegoś na stornie. Będzie to pomocne jeżeli proponujemy 'radę' a nie do każdego piszemy o super nowej promocji ;)

Właśnie o to chodzi, że czasem chciałoby się zapytać o coś szybko i nie ma kogo. Może dzięki takiemu kontaktowi będzie to prostsze...



Wyślij zaproszenie do