Temat: załamanie rynku (reaktywacja)
to jest klasyczna zagrywka z psychologii - "jestem ofiarą". nadepnąć komuś na nogę i powiedzieć "ał".
może tak na start - zacznij się podpisywać swoim imieniem i nazwiskiem a nie się chowasz za wymyślonymi pseudonimami.
powiedz mi - jaki mam interes, żeby bronić Zbyszka Kruka? nie jestem na jego forum. Klientów mi nie odsyła (chyba - nic nie wiem).
bez teorii spiskowych proszę. zachowałeś się jak burak i oszołom - to i sporo osób zareagowało. Kuba Krawczyk to też fotograf? Nie wiedziałem :)
aha - i jeszcze jedno - nie masz jaj - masz coś z głową. Jaka agencja fotograficzna? Twój kolejny projekt? który to? dziesiaty? dwudziesty? może JEDEN doprowadź do poziomu ponad urban legends. i przestań manipulować ludźmi grając teraz na emocjach. Przestań nas wszystkich spamować tymi ofertami, tym wizjonerstwem na poziomie zielonych pigułek - tutaj są REALNI, żywi ludzie. Nie Zezon Czarna Stopa. Ludzie pracujący w firmach, biorący prawdziwe śluby. pakiet usług za 80 tysięcy złotych. Nie wiem co bierzesz, ale nieźle Ci to po głowie daje. to nie jest luksus to jest choroba.
wczoraj totalnie przegiąłeś - dawałeś bany jak dobry wujek cukierki. dzisiaj powinniśmy Ci dać medal, ale wcześniej chusteczkę i najlepiej żeby Cię jeszcze przeprosić.
ja cały czas czekam na przeprosiny - podobnie jak wszystkie osoby, których wypowiedzi skasowałeś. bana na grupie reportaż ślubny masz za spam i za kilka innych rzeczy. Zgadza się - nie musimy Cię lubić, nie musimy tolerować takiego jak wczoraj zachowania. Decyzyjny jest założyciel grupy i nowy moderator. Jestem na tej grupie z półtora roku, skoro nie spamuję jej swoimi ofertami jak Ty oraz nie uprawiam wazeliniarstwa z pseudo "pasją ślubną" to znaczy że nie mam prawa tutaj być? Facet - zajmij się rodziną, idź na spacer - internet Cię przerasta.
tak w ogóle to chyba na GL nie powinno się używać pseudonimów tylko prawdziwych nazwisk.
§ 12. Rejestracja polega na wypełnieniu formularza dostępnego pod adresem
http://www.goldenline.pl/rejestracja.
§ 13. W szczególności wymagane jest podanie następujących danych: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz hasła, a także wpisanie miejscowości, województwa oraz wybranie branży. Dane należy wprowadzać w polach profilu do tego przeznaczonych. Pola mogą zawierać tylko te dane do których zostały przeznaczone. W przypadku usunięcia tych danych użytkownik traci możliwość korzystania z serwisu.
§ 14. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizowania danych w swoim Profilu.
§ 15. W przypadku stwierdzenia podania przez Użytkownika nieprawdziwych lub nieaktualnych danych, Administratorzy mają prawo:
1) wezwać Użytkownika do natychmiastowego usunięcia nieprawidłowości,
2) zablokować Konto Użytkownika do wyjaśnienia sprawy,
3) skasować Konto Użytkownika w trybie określonym w § 6. ust. 3 i 4.
§ 16. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności wprowadzonych przez Użytkownika danych, Administratorzy mogą zażądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane.