Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Od 4 miesięcy walczę z plusem aby coś zrobił z numerem 7277 to jest jakaś wróżka która wysyła mi sms-y że mi coś powróży raz tylko odpowiedziałem i spytałem się czy mi poda numery totka.No i zaczęło się numerów nie podało tylko mi chciało wróżyć za kasę.W punkcie sprzedaży C.H,Real miła pani wzięła moją komórkę coś tam podzwoniła (nabiła mi 12 zł) i powiedziała że problemu już nie będzie myliła się problem został.Proszę bardzo o reakcję bo wypiszę się z tego plusa za brak opieki nad człowiekiem płacący niemały6 abonament Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 21.01.2014 o godzinie 15:15 z tematu "brak reakcji na poważny problem"

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Nie lubię się skarżyć obcym ludziom na swoje problemy i z reguły sam załatwiam swoje sprawy. Ale po 17 latach z Plusem chyba czas się rozstać. Prowadzę firmę i mam 7 numerów w tej sieci. Cięcie kosztów, które odczułem już kilka lat temu poprzez "cwaniaczenie" kiedy dałem się wkręcić w dowolne dobieranie minut przez numer który niby akurat ich potrzebuje z innych numerów z mojego konta skończyło się tym, że od razu wszystkie numery brały z losowo wybranego przez Plusa numeru wolne minuty i już po 3 dniach kończyły się darmowe minuty na tym numerze i musiałem płacić za rozmowy podczas gdy na pozostałych numerach wolne minuty przechodziły na kolejne miesiące !!! :)
Teraz dla 3 numerów przedłużyłem umowę gdzie miałem mieć 400 minut darmowych rozmów. Udało się dla 2 numerów.... Dla trzeciego numeru nie jestem w stanie doprosić się od 5 miesięcy zapisu na fakturze zgodnego z umową. W dziale reklamacji kręcą i udają, że nie widzą problemu. Porównywanie tych samych umów dla 2 numerów gdzie ten reklamowany jest błędnie wskazywany jako z 200 minutowym abonamentem nie przynosi rezultatu w dziale reklamacji. 5 reklamacji - 5 odmów. A ja proszę tylko o prostą rzecz: pokazanie na fakturze, odzwierciedlenia umowy. Albo w plusie pracują mocno upośledzeni umysłowo ludzie albo celowo chcą zrażać do siebie klientów....
Marcin S.

Marcin S. Koordynator Portel
/Liberty /
Polkomtel/ Cyfrowy
Polsat

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Napiszę tak regulamin promocji jest integralną częścią umowy. Zapraszam do zapoznania się pierw z jego zapisami, lub dokładnie opisanie problemu.
reklamacji. 5 reklamacji - 5 odmów. A ja proszę tylko o prostą rzecz: pokazanie na fakturze, odzwierciedlenia umowy. Albo w plusie pracują mocno upośledzeni umysłowo ludzie albo celowo chcą zrażać do siebie klientów....

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Nie sądzę aby w punkcie sprzedaży Plusa pracownicy orientowali się jak wygląda faktura stąd pewnie całość problemu chcieliby sprowadzać do regulaminu. Tak więc, najpierw proszę zapoznać się z jakakolwiek fakturą z PLUSA. Znaleźć część, która odpowiada w swoich zapisach za to co jest na umowie (podpowiadam: "zestawienie pakietów") i spróbować wyjaśnić różnicę w zapisach: dla numeru "1" - pakiet 100 minut + pakiet 100 minut, dla numeru "2" (ta sama taryfa OMG dla firm 25 zł netto) -> pakiet 100 minut + pakiet 300 minut. Taka sama umowa dla 2 numerów na moim koncie i 2 różne zapisy na fakturze. W Plusie twierdza, że nie widzą problemu a ja ten problem widzę. Pewnie nigdy nie przekroczę limitu i nie sprawdzę czy na n-rze "1" mam 200 czy 400 minut (a wg umowy powinno być 400 minut) ale w razie przekroczenia kiedykolwiek zostanę obciążony dopłatami. Nie jestem w stanie dogadać się z działem reklamacji ani pisemnie ani ustnie. "Groch o ścianę". Zostało mi jeszcze kilka miesięcy i 7 numerów przenoszę gdzieś, gdzie szanują klienta.

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Witam.

Uważajcie na Katarzynę Chorzewską (jest na Golden Line) obiecuje niestworzone rzeczy by potem w twarz wypierać się tego co wcześniej mówiła, właśnie składam reklamacje i skargę na ta panią.
Rzecz dotyczy tego że w marcu zmieniłem telefon w trakcie rozmowy wielokrotnie podkreślałem 2 rzeczy:
1. tani roaming
2. tańsze rozmowy z W. Brytanią
Gdy jeszcze nie kupiłem telefony pani Katarzyna Chorzewska obiecała mi (niestety nie na papierze lecz przez telefon) że w chwili otrzymania telefonu będę miał także uaktywniony tańszy pakiet rozmów w roamingu oraz będę miał możliwość tańszych rozmów z Anglią.
Gdy otrzymałem kurierem telefon i już podpisałem umowę, na następny dzień telefon od Pani powyżej że roaming tańszy będę miał ale dopiero od następnego okresu rozliczeniowego !!!
Ok, przebolałem to.
Teraz czyli w maju okazało się że nie mam włączonej usługi o której rozmawialiśmy czyli tańszych rozmów z W. Brytanią i muszę zapłacić rachunek 2x wyższy.
Uważajcie na dział utrzymania klienta bo by was zatrzymać naopowiadają wam bzdur za które potem trzeba płacić a beztalencia i bez kompetencji pracownicy nadal pracują bo osiągają niby wyniki stosując techniki niezgodne z normami ogólnie przyjętymi.

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Myślę, że każdy z nas doświadczył wielu obietnic z PLUSA a potem życie je zweryfikowało boleśnie. Ale faktem jest, że tylko to co na piśmie ma wartość potem np. w sądzie. Ponadto te niby nagrywane rozmowy z konsultantami są nic nie warte bo jeżeli Tobie na czymś zależy a mogłoby to zaszkodzić PLUSowi to akurat takiego nagrania nie będzie.
Ja mam wszystko na piśmie a moje reklamacje odbijają się od NICH jak groch o ścianę. Ty mu powiesz, że w umowie pisze "białe" i miało być "białe" a dlaczego masz "czarne" a ON Ci odpisze, że jest wszystko w porządku i nie widzi problemu. I tak 4-5 razy. Nie ma sensu ani składać reklamacji ani z nimi gadać. Jak to się mówi: "idiota najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem" .
Jedyny sposób to powoli kończyć współpracę z tą firmą i zgodnie z umowę numer po numerze.....
Aleksandra Bors

Aleksandra Bors Koordynator Zespołu
Windykacji

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Moja skarga dotyczy, natarczywych konsultantów, którzy cały czas usilnie próbują "wcisnąć" mi przedłużenie. Niestety nie da się tego inaczej określić, konsultanci są natarczywi i pomimo kilkunastu próśb nadal wydzwaniają. Czasem nawet 2-3 razy dziennie!!! Jak dla mnie podchodzi to już pod nękanie. Skoro powtarzam, że nie jestem zainteresowana i proszę usilnie żeby do mnie nie dzwonić to nie wiem czemu kontakt cały czas ma miejsce. Poza tym oferta, którą przedstawiają konsultanci w trakcie rozmowy jest bardzo nie atrakcyjna, gorsza od mojej obecnej.
Proszę coś z tym zrobić.

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

witam!!
Jestem zażenowana w miejscowosci strzelin jest salon plusa a od miesiaca nie moge dorobić dublikatu karty sim?? cały czas slysze ze za tydzien..
ileż można oszukiwać swojego klienta? moze ja przestane doladowywac telefon i bede mowic ze zrobie to za tydzien? nie bo wtedy bedzie ze ja sie z umowy nie wywiazuje ale panstwo obecnie tez nie!!! prosze rozwiazac ten problem bo jak narazie panstwo nie wywiazuja see z umowy ktora moge zerwac!!!
Mogła bym pojechac specialnie po to do wroclawia ale wtedy po co ten salon tutaj? tylko po to zeby miał kto brac telefony? salon powiien byc do pomocy ogolnej swojemu klientowi!

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Ja takze jestem dalece nezadowolony z obsługi salonu Plus w Gorzowie Wielkopolskim w tesco na ul. Gorczynskiej. Po zakupie karty prepaid, obsluga sklepu kompletnie odmowila obslugi klienta, podajac numer do biura obslugi klienta, do ktorego zadzwonilem wcsesniej tego dnia dowiadujac sie, ze altualnie serwery firmy sa w stanie awarii. Postawa Pani kierowniczki, traktujacej klienta z gory i nawet nie sluchajac co ma do powiedzenia zasluguje na wyroznienie. Niepodanie danych do przelozonego (w tym przypadku kierownika regionalnego), do ktorego moglbym zlozyc skarge, podanie numeru do BOKu nie podajac rzetelnej informacji, ze serwery nie dzialaja, arogancja wobec zaniepokojonego klienta sprawiaja, ze plus jako operator traci wiele w oczach potencjalnego klienta. Ponadto pani Kierownik arogancko wyrazila sie, ze nie ma kierownika regionalnego ponad nia. Uwazam, ze salon jest pierwszym miejscem kontaktu klienta, ZWLASZCZA kiedy BOK ma w danym momencie awarie. W taki sposob nie utrzymuje sie dobrych kontaktow z klientem, a marka wiele traci w oczach konsumentow. Jestem gleboko zazenowany postawa salonu plus, a w szczegolnosci jego kierowniczki i jej ekstremalnego braku profesjonalizmu. Ogromny minus, nie polecam.

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Marcin K.:
Tutaj wpisujcie i wypisujcie swoje skargi, reklamacje, zażalenia i uwagi jakie macie do operatora PLUS.
Witam .Dnia 06.04.2014R zgłosiłem problem Waszemu konsultantowi w BOK.Problem polega na braku automatycznego połączenia się w roomingu za granicą( konkretnie w tym przypadku w Niemczech) przy ikonie zasięgu "kręci " się kółeczko wyszukiwania a nie znajduje sieci ,trzeba zatrzymać samochód i wyszukać sieć ręcznie co też nie jest takie proste ponieważ wyświetla się wiele sieci a nie w każdej się można zarejestrować,wiąże się to z utratą czasu i problemami z moim pracodawcą ,który twierdzi ,że nie odbieram telefonu .Nadmieniam ,że jest również komunikat tylko numery alarmowe.,sugestia Waszego konsultanta była jednoznaczna TO WINA PAŃSKIEGO TELEFONU i w toku dalszej rozmowy wynikało ,że chciał się mnie pozbyć.Testowałem to na trzech różnych telefonach ,poprzedni to samsung galaxy s2 a obecny to nowy lg g3.Również problem występuje przy powrocie z zagranicy ,po przekroczeniu granicy jechałem około 100 km i telefon nie zarejestrował się w sieci macierzystej.Po moim naleganiu konsultant w końcu (odczułem ,że zrobił to na odczepnego) powiedział " dobrze zgłaszam problem do działu technicznego.Następnie otrzymałem sms-a o zgłoszeniu problemu zarejestrowany pod numerem C00000001243364 o godz. 19:31 8.04 2016 i pomimo mojej usilnej prośby o szybkie rozwiązanie problemu do dzisiaj nie mam odpowiedzi,jestem osobą poważną i za taką uważam Waszą firmę,należę do Waszej sieci od 2000 roku jestem uczciwy i lojalny wobec Was ,czego również oczekuję od Państwa.Proszę potraktować sprawę poważnie i priorytetowo,jest to dla mnie bardzo ważne.

Z szacunkiem : Janusz Derucki

Ps. W przypadku braku pomocy w rozwiązaniu mojego problemu będę zmuszony zmienić operatora i co się z tym wiąże opinię o sieci "PLUS"
Iwonka Kopij

Iwonka Kopij Kingdom of Heaven
and Earth
Amourcratia Global
Government

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Witam Was, mieszkam w Sanoku. Kilka miesięcy temu kupiłam pakiet internetu LTE w
Plusie na 70 GB, jednak po dwóch tygodniach od włączenia usługi okazało się, że internet zwolnił. Myśleliśmy, że to przez częste słuchanie muzyki i grę Transformice. Po dwóch tygodniach wszystko wróciło do normy znów na dwa tygodnie. W czerwcu LTE dostępny był tydzień, zaś w tym miesiącu nie było go wcale. Poszłam do Plusa i tłumaczę im sprawę, pytam czemu nie dostarczono mi internetu, a oni chcą kodu. Mówię im, że dziadek, na którego opiewa umowa jest po wylewie i nie ma z nim kontaktu. Okazało się, że bez kodu nie dowiem się niczego. Wezwałam informatyka. ten stwierdził, że ktoś musi nam blokować komputer, bo nie ma na to innego wyjaśnienia, Obliczył, że taka ilość internetu powinna starczyć na cały miesiąc swobodnego korzystania z internetu. Poradził nam, abyśmy udali się do Rzecznika Praw Konsumenta, co na pewno zrobimy. Płacę 80 złotych miesięcznie za niedostarczoną usługę i mam już tego serdecznie dość. Mam im wozić dziadka po udarze, który ledwie chodzi i kontakt z nim jest prawie niemożliwy, by cokolwiek raczyli w naszej sprawie zrobić. Plus radzi do swojej firmy dzwonić, lecz jeśli chodzi o numer 2601, to według automatycznej sekretarki taki numer nie istnieje, zaś jeśli chodzi o drugi - 6011026012 to nikt go nie odbiera, jeśli chodzi o prywatne telefony, można się z nimi skontaktować tylko w Puncie Plusa. Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.08.16 o godzinie 09:58

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Pisze tu mimo że nie jestem klientem tej beznadziejnej sieci komórkowej. Jednak pisze w imieniu mojego przyjaciela. Chłopak złożył wniosek o telefon na abonament gdyż w tych czasach każdy operator ma do dyspozycji upragniony smartfon za drobną złotówkę. Warunki umowy proste. 80zł/mc telefon za złotówkę,umowa podpisana. Pierwszy rachunek jaki przychodzi wynosi 225zł. Doszukujemy się wspólnie powodu tak dużych opłat, dzwonimy do tego pożal się Boże biura obsługi i dostajemy odpowiedz "płatne sms" konto zostaje zablokowane do czasu spłaty rachunku. Miesiąc później następna faktura wynosi 220 zł, razem 440 znowu dwonimy i otrzymujemy odpowiedz tej samej treści co przy ostatniej fakturze. Tylko JAK? KONTO BYŁO ZABLOKOWANE! Mój przyjaciel pod wpływem paniki dzwoni i prosi o rozłożenie zadłużenia na raty. Jedyna ugotowales sytuacja jaka miała miejsce to zgoda pani konsultant na dwie raty. Konto na czas spłaty jest jednak zablokowane. Po spłaceniu 440 zł w dwóch ratach telefon znowu pełni swoją funkcję. Logicznie myśląc. Chłopak nie zdąrzył dobrze poznać telefonu i wykorzystać 1/5 pakietu internetowego za juz został zablokowany z rachunkiem 440 zł. Problem polega na tym ze to był jego rachunek i odpuścił sprawie i wolał dać się wykorzystać. Ja bym nie dał złotówki za coś czego nie wykorzystałem. Telefon odblokowany, następny rachunek zgodny z umową. Następnie po pół roku, dokładnie w tamtym tygodniu kolega zadzwonił z zapytaniem o laptopa z internetem mobilnym. Po bardzo długiej i wręcz nieprofesjonalnie przeprowadzonej weryfikacji jest decyzja pozytywna ze strony Plus GSM. Pani konsultant wyjaśnia szczegóły oferty i kończąc rozmowę podaje dokładną datę i godzinę oraz nazwę firmy kurierskiej która ma przywieźć sporządzone dokumenty oraz laptop. Wielki zawód. Po całym dniu proszę go o wykonanie telefonu do infolinii handlowej. Podaje dane, przedstawia sytuacje i odrazu otrzymuje odpowiedz :wstrzymane. Jakim cudem jest : pozytywne po czym bez wiedzy i poinformowanie klienta wstrzymanie? Brak drugiego dokumentu który nie był nawet wspomniany podczas złożenia zamówienia. Biorę telefon do ręki wyjaśniam pani konsultant dosyć przyzwoitym słownictwem ze nie przejdzie im to teraz tak łatwo. Proszę o godność pani która prowadziła weryfikację i popełniła błąd. Gdy proszę o kogoś z przełożonych otrzymuje odpowiedz ze każda jedna konsultantka ma swojego własnego kierownika a tamta Nie kompetentna kobieta właśnie dziś nie pracuje. Czyli wniosek prosty. Jedno dzwoni, drugie kłamie na poczekaniu. Plus jest to banda oszustów jak sam właściciel tej całego chlewu. Usłyszałem ze tamta pani się pomyliła. Proste tłumaczenie. Binladen tez pewnie uderzył 11 września w dwie wierze i potem doszedł do wniosku i zadzwonił do Busha żeby stwierdzić że się pomylił. Porażka

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Przecieram oczy ze zdumienia.. PLUS mieszczący się w Galerii Grudziądzkiej w m. Grudziądz to totalna katastrofa. Użytkuję telefon, który jest na mojego ojca. Chciałam zrobić cesję, aby numer był na mnie. Na początku wszystko szło jak trzeba, później okazało się, że mam jakieś zaległości.. gdy spytałam jakie oczywiście "nie byli mi wstanie odpowiedzieć". Zadzwoniłam do Biura Obsługi (2601), tam stwierdzili, że dokumenty o cesję, w ogóle do Nich nie dotarły.... Więc znowu pojechałam do tego samego salonu. Tu muszę wspomnieć, że Pani KIEROWNICZKA zachowywała się jakby klientom łaskę robiła, że w ogóle ich obsługuje. Tak niekompetentnej i lekceważącej klientów osoby w Plusie nie spotkałam. Wracając do tematu, salon Plusa stwierdził, że Oni wysłali te dokumenty... wyszła jakaś niejasność. Kiedyś ten numer był na kartę i w systemie wyświetla się, że mam zaległości w postaci iluś doładować chociaż w praktyce z niczym nie zalegam (tak wytłumaczył mi to pracownik tegoż salonu), zadzwonił w parę miejsc.. cesję trzeba zrobić po raz kolejny RĘCZNIE. No i takim sposobem znowu fatygowałam ojca i już bardzo zirytowani sporządziliśmy nową cesję, Pan wszystko przefaksował i powiedział, że da mi znać jak sprawa wygląda. A więc mija parę dni.. cisza! Nikt nie zadzwonił. Znowu idę do tego samego salonu w Galerii Grudziądzkiej i pytam: "Co z tą CESJĄ?". Zaczęło się dzwonienie w tej sprawie. Pracownik ustalił, że trzeba ją zrobić TRZECI RAZ bo jego poprzedni kolega, który obsługiwał mnie przy sporządzeniu CESJI RĘCZNIE czegoś nie dopilnował i źle zrobił (tak wynikało z jego idiotycznego tłumaczenia, za bardzo nie chciał powiedzieć co zrobili nie tak). Mam dość i na samą myśl o tej firmie przychodzi mi do głowy wszystko co najgorsze!!! Ten salon PLUSA w Grudziądzu to jedna, wielka pomyłka. Pracują tam niekompetentni, powolni ludzie, wszystkich, którzy mnie obsługiwali ZWOLNIŁABYM w trybie natychmiastowym. !!!
Piotr Gordon

Piotr Gordon ekspert systemów
głosowych IT call
center

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Plus LTE "bez" limitów to Fikcja ...

Ja właśnie też mam ostatnio "przyjemność" z plusiorem odnośnie sprawy obniżenia limitów internetu LTE który jak się okazało jest teoretycznie bez limitów i to mimo sprzecznym zapisom w umowie ...
Ale nie będę może zbytnio truł - można znaleźć wiele podobnych wpisów pokrzywdzonych na forach ( pocieszające, że nie jestem jedyny, który "nie" rozumie umowy ) pisał o tym też znany bloger tutaj:
http://samcik.blox.pl/2015/04/Czy-LTE-bez-limitow-napr...

Podsyłam jako przestroga dla wszystkich którzy rozpatrują ich usługi - jeśli znajdziecie podobny zapis w umowie to przemyślcie dwa razy zanim coś podpiszecie.

"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair - Usage- Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z Usług niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużycie m danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do prędkości maksymalnej 32 kb/s."

32 kb/s praktycznie uniemożliwia korzystanie z internetu - podobno inni operatorzy są normalniejsi i obniżają do 512 kb/s lub większej prędkości.

Oczywiście w umowie nie ma żadnych szczegółów kiedy to zastosują - podobno rzecznik wypowiadał się, że stosują to tzw. "heavy user'om" - czyli niechcianym ciężkim klientom, ale ten zapis upoważnia ich do właśnie takich niespodzianek w każdym momencie bez podawania przyczyn. wg. mnie jest to chyba zapisem niedozwolonym ... ale niech mądrzejsi się nad tym głowią.

Oczywiście ich dep. reklamacji papuguje w korespondencji zapisy umowy i kończą reklamację negatywnie - nie odnoszą się oczywiście do tego, że w umowie wyraźnie są zapisy o "NO limits".

Nie będę udawał, że nie wiem o co chodzi - te pseudo no limits to podpucha marketingowa - ale to także oszustwo ...

Pzdr.
pogrążony z plusem " w no limits LTE".
Marcin S.

Marcin S. Koordynator Portel
/Liberty /
Polkomtel/ Cyfrowy
Polsat

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Piotrze w pełni sie z Tobą zgadzam. Przy 32kb/s możemy mówić o blokadzie dostępu a nie ograniczeniu. Co proponuje ? Zgloszenie teczniczne na BOK. Dlaczego ? Moze być aytuacja jaka byla u mnie. Po przekroczeniu pakietu podstawowego ucinano mnie do 32kb/s mimo aktywnej usługi ltebezlimitu ucinano mnie od razu. Tak nie powinno być. Zgloszenie tecznicnze poprawiło sytuację.

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Witam! Od wielu lat naleze do innej sieci, dzieki pomocy pracownikow z infolinii zawsze bylam obslugiwana uorzejmie i z checia pomocy. Kupilam starter z plusa dla syna i niestety zaszly rozbieznosci z tym co proponowal pan w salonie a co wyszlo w zyciu. Zadzwonilam na infolinie (19.12) ze ktos mi cos wyjasni a tu telefon odbiera pan nr 1 oburzony, ze dodzwonilam sie do niego a nie kogos kto obsluguje karty!!!! No przepraszam za tak wielka uciazliwosc i przewinienie, powinnam chyba pasc na kolana za taka wdziecznosc bo z wielkim zalem i ogromnym trudem pan przelaczyl mnie do pana nr 2. Przedstawilam problem i pan zaczal przemowienie. Cos wtracilam a on do mnie opryskliwie, czy bede mu przerywac!!!! Mialam chyba sie wystraszyc, ale jestem juz za duza na lęki tego typu i zazartowalam, ze nie jest to wykluczone, pan powiem juz ham, rozlaczyl sie bezczelnie!!!!!! Pomyslec, ze rozwazalam zmiane sieci na wasza..... Jak zyje nie spotkalam sie z taka obsluga klienta!!!!! Starter oczywiscie laduje w smieciach. Nigdy wiecej!!!!

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Kolejny raz zasililam konto za 25zł wpisalam kod na oferte 0zł sms i rozmowy pisze tak w regulaminie oferty nawet a moge tylko dzwonic... do tego chyba operator zżarł mi jakieś 60 zł za darmo juz.. daleko tak nie zajada...

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Marcin K.:
Tutaj wpisujcie i wypisujcie swoje skargi, reklamacje, zażalenia i uwagi jakie macie do operatora PLUS.
NIGDY NIE CHCEM MIEC Z NIMI NIC WSPÓLNEGO OSZUSCI I TYLE MAM GWARANCJE NA TELEFON NIE CHCĄ MI ZROBIC BO TEZ INNA RZECZ USZKODZONA A JA CHCEM ZEBY ZROBILI TO CO GWARANCJE OBEJMUJE NIE POLECAM TEJ SIECI OSZUSCI ITYLE

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Anna S.:
Marcin K.:
Tutaj wpisujcie i wypisujcie swoje skargi, reklamacje, zażalenia i uwagi jakie macie do operatora PLUS.
NIGDY NIE CHCEM MIEC Z NIMI NIC WSPÓLNEGO OSZUSCI I TYLE MAM GWARANCJE NA TELEFON NIE CHCĄ MI ZROBIC BO TEZ INNA RZECZ USZKODZONA A JA CHCEM ZEBY ZROBILI TO CO GWARANCJE OBEJMUJE NIE POLECAM TEJ SIECI OSZUSCI ITYLE
REZYGNUJE Z KAZDEJ ZAWARTEJ Z NIMI UMOWE JAK COS DAJO TO MILI A JAK KTOS COS CHCE OD NICH TO NIE CHCĄ POMUC ZLODZIEJE I TYLE

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Witam,,na moje nieszczęście podpisałam nowa umowe z Plusem,,mój numer to 609356656,,miesiąc temu,,Przez 10 lat z okładem,miałam konto 50 złotych miesiecznie ,i było normalnie,,obecnie byłam w salonie plusa,gdzie Pan bardzo mile zachwalał mi nową umowe na 3 lata,,która miała ,byc na starych warunkach,,,specjalnie zapytałam,czy to bedzie umowa jak na starych zasadach,,50 złotych miesięcznie ,,uzyskałam odpowiedz twierdzącą,,,,Zaznaczam ze na koncie z chwilą podpisania umowy,miałam ponad 100 złoty,,Po nieszczęsnym podpisaniu umowy,której nie czytałam,,opierając sie o słowa ,,kolsuntanta,,zaczał sie horror,,,synowa doładowała 50 złotych,,i na koncie powinnam miec 150 złotych,,a miałam zero,,,przyszłam z synem do salonu plusa,z reklamacją,,,Pan ,który podpisywał ze mną umowe,,teraz ,nie był juz taki miły,,był arogancki,i nie chciał rozmawiac z synem,,a ja nie bardzo orietuje sie w tych wszystkich oszukańczych,,procederach,które sa obecnie stosowane,dla oszukaniu klienta,,,Na polecenie konsultanta,,i zapewnienia mnie że jak teraz doładuje telefon ,to będzie juz wszystko w porz,ądku,,doładowałam nastepne 50,,juz w salonie,,i znów zrzarło,,i na koncie pokazało mi 0,,,wsadziłam PLUSOWI W GARDŁO 200 ZŁOTYCH PRZEZ TYDZIEŃ I ZNÓW JEST ZERO,,,mAJĄC WCIAŻ NADZIEJE, ZADZWONIŁAM DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA I ZŁOŻYŁAM REKLAMACJE,,,,DO DOMU PRZYSŁALI MI WIADOMOŚC ŻE WSZYSTKO ,JEST OK,,,BEDAC ZA GRANICĄ ,KUPIŁAM DOŁADOWANIA,,CHCĄĆ KORZYSTAĆ Z TELEFONU,,KTÓRY ZNALI WSZCY ,MOI ZNAJOMI,I ZNÓW DOŁADOWAŁA 50,,I ZNÓW MIZRZARŁO,,KOCHANI,,PRZEZ MIESIĄC PLUS ZRZARŁ MI 300 ZŁOTYCH,,I NADAL NIE MOGE NIGDZIE ZADZWONIĆ ,BO MA NA KONCIE 00000000000000000 I ONI PISZĄ MI ZE JEST WSZYSTKO W PORZADKU,,,TO KANT ,NA RÓWNEJ DRODZE,,,,,,TEM PLUS OBECNIE,,BEDE PPUBLIKOWAĆ TO CO NAPISAŁAM WE WSZYSTKICH DOSTEPNYCH FORACH DLA LUDZI ,,I OSTRZEGAĆ WSZYTSKICH .,BY NIE DALI SIE TAK WYKIWAC JAK JA,,,,, ELWIRA GRABOWSKA

Następna dyskusja:

refleksje, opinie, propozyc...




Wyślij zaproszenie do