Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Tutaj wpisujcie i wypisujcie swoje skargi, reklamacje, zażalenia i uwagi jakie macie do operatora PLUS.
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Oczywiście jest to świetna koncepcja ponieważ zamiast konstruktywnie rozwiązać problem wystarczy postąpić zgodnie z radą jakiegoś faceta, który wstydzi się swojego nazwiska.

A wystarczy, zgodnie z rozsądkiem i Regulaminem skierować reklamację/skargę do Polkomtela :)

...chociaż oczywiście fajniej jest posłuchać jakiegoś anonimowego gościa znikąd.
Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Adam Kossakowski:
Oczywiście jest to świetna koncepcja ponieważ zamiast konstruktywnie rozwiązać problem wystarczy postąpić zgodnie z radą jakiegoś faceta, który wstydzi się swojego nazwiska.

A wystarczy, zgodnie z rozsądkiem i Regulaminem skierować reklamację/skargę do Polkomtela :)

...chociaż oczywiście fajniej jest posłuchać jakiegoś anonimowego gościa znikąd.


Panie Adamie czy z tym nazwiskiem miał Pan na myśli moją osobę?

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Marcin K.:
Adam Kossakowski:
Oczywiście jest to świetna koncepcja ponieważ zamiast konstruktywnie rozwiązać problem wystarczy postąpić zgodnie z radą jakiegoś faceta, który wstydzi się swojego nazwiska.

A wystarczy, zgodnie z rozsądkiem i Regulaminem skierować reklamację/skargę do Polkomtela :)

...chociaż oczywiście fajniej jest posłuchać jakiegoś anonimowego gościa znikąd.


Panie Adamie czy z tym nazwiskiem miał Pan na myśli moją osobę?
Marcin, być może nie wszyscy wiedzą kim jesteś na tym forum :))))))
Andrzej Gawryś

Andrzej Gawryś Właściciel, CB
Skorpion

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

W ostatnim czasie zauważyłem spychologię w firmie, konsultanci nie doinformowani zazwyczaj żeby połączyć z kimś wyżej. Poprostu nie znają nazwisk a numer tel. ściśle tajny.:)
Ja teraz próbuję podpisać aneks do umowy na 3 telefony, i jakoś nie mogę się dogadać Dział Utrzymania Klienta wysyła do BOK a BOK odwrotnie, ba dodzwoniłem się właśnie przed chwilą do Działu Handlowego i zapytałem dlaczego jeżeli przedłużam umowę z telefonem to za telefon dopłacam ok 500 zł, a jeżeli biorę bez telefonu to nie dostaję żadnych dodatkowych minut. Pani stwierdziła że niewie jak to się dzieje mało tego dodzwoniłem się do złego działu. Więc idąc za ciosem zapytałem o co innego bo dowiedziałem się o Angielskiej ofercie za 35 funtów na 24 miesiące telefon dokładają za darmo, HTC DESIRE HD 600 minut, stacjonarne w kraju nie limitowane, sms nie limitowane, 500 MB internetu, roaming 0,75 pensów za połączenie bez względu na jego długość, Pani stwierdziła żebym zadzwonił do Angli.
Stąd moje pytanie Plus GSM dla Mnie czy Ja dla Plus GSM?
Są jeszcze inne sieci z innymi ofertami lepszymi. Ja także miałem przedstawianą ofertę z PLAY lepszą i tańszy telefon i chyba się przeniosę.
Tak na marginesie poprosiłem o opiekuna do trzech kart sim PLUS GSM odpowiedział że muszę mieć 5 kart sim żeby takiego dostać.
A na numer 2699 trzeba polować żeby się dodzwonić do konsultanta, jak się wczoraj okazało każdy konsultant może przedstawić ofertę z tego działu.
Ta automatyczna sekreterka wprowadza w błąd.
Jak do tej pory to otrzymałem jedną fachową odpowiedź gdy połączono mnie z działem technicznym, pytałem o frekfencję pracy danego nadajnika, TO BYŁA NAPRAWDĘ FACHOWA SZYBKA ODPOWIEDŹ, I ZA TO MOGĘ PODZIĘKOWAĆ! :)
Reszta spraw które próbuję załatwić to niestety żenujące.
Pozdrawiam innych którzy muszą walczyć o swoje, i zaznaczam TO PLUS JEST DLA NAS KLIENTÓW NIE MY JESTEŚMY DLA PLUSA!
Andrzej
Estera Izabela Klaman

Estera Izabela Klaman Account Manager,
POLKOMTEL

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Jeżeli Klient chce być profesjonalnie obsłużony polecam Salony Firmowe, zapewniam że otrzyma Pan obsługę na wysokim poziomie. Plus jako operator ma najlepszy back up jezeli chodzi o Klientów biznesowych - strategicznych.

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Jestem bardzo niezadowolona z uslug w jaki sposob proponujecie.

Rozwiazalam umowe z Iplusem i po kilku dniach zadzwonil Pan z callcenter ze ma dla mnie fantastyczna oferte i ineternet w miejscu zamieszkani bedzie super dzialam , oczywiscie by uniknac szukania internetu w innych firmach zgodzilam sie bo przeciez Pan powiedzial ze po 10 dniach moge z niego zrezygnowac jesli nie bedzie spelnial oczekiwan.
Oczywiscie co sie okazalo , internet nie slepnil nawet w 10% oczekiwan klienta a za kuriera musialm zaplacic prawie 80zl A TEGO KONSULTANT NIE POWIEDZIAL SPRZEDAJAC INTERNET!!!! Za telefony do call center mozna wydac setki zlotych i tak nic z nimi nie mozna zalatwic.

W danym momecie jestem stratna na kurierze, telefonach , miesiecznym abonamecie za internet ktorego praktycznie nie ma i moim czasie.

Zdecydowanie nigdy juz w zyciu nie zwiaze sie z siecia Plus, jesem bardzo ale to bardzo zawiedziona.

ps. bardzo prosze o meila na jaki moge wyslac reklamacje, gdyz telefonicznie nie mam zamiaru juz tego zalatwiac.

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Adam Kossakowski:
A wystarczy, zgodnie z rozsądkiem i Regulaminem skierować reklamację/skargę do Polkomtela :)

Adam, mówiłem Ci już jest jesteś moim idolem? ;)
Kamila Konik:
ps. bardzo prosze o meila na jaki moge wyslac reklamacje,
gdyz telefonicznie nie mam zamiaru juz tego zalatwiac.

Pani Kamilo, proponuję skontaktować się ze sprzedawcą (na Umowie o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych odnajdzie Pani dane kontaktowe - podpis, pieczątka, numer telefonu, etc.), a w razie trudności proszę zwrócić się do Biura Obsługi Klienta Plusa. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom transakcje zawierane drogą telefoniczną są rejestrowane, więc myślę, że bez większego trudu uda się dotrzeć do Pani nagrania i rozpatrzyć reklamację.

Pozdrawiam,
Piotrek.
Andrzej Gawryś

Andrzej Gawryś Właściciel, CB
Skorpion

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

{Jeżeli Klient chce być profesjonalnie obsłużony polecam Salony Firmowe, zapewniam że otrzyma Pan obsługę na wysokim poziomie. Plus jako operator ma najlepszy back up jezeli chodzi o Klientów biznesowych - strategicznych.}

Właśnie tak powinno być Pani Izabelo.
Ale niestety przy zmianie regulaminu w plusie byłem dwa razy w salonie, u nas w Łukowie no i niestety za pierwszym razem faks który został wysłany do plusa okazał się numerem nieznanym dla sieci PLUS GSM, też mie to zdziwiło poszedłem raz drugi do salonu traktowany jako zło konieczne, załatwiłem ale było po wszystkim wraz tego co chciałem nie uzyskałem. Jeżeli mam być traktowany jako zło konieczne to moja noga tam nie stanie. Co z tego że mają wielki napis na ścianie "PLUS GSM" to oni reprezentują operatora.
Dlaczego jestem w sieci jeszcze to tylko dlatego że spotkałem w jednym ze sklepów również handlowca z sieci i ta osoba przekonała mnie do zostania przy tym operatorze.
Nadmienię również że nie mam problemów z zasięgiem, montuję i polecam PLUSA jako dobrego i szybkiego operatora do wysyłania sms dla Ochotniczych Straży Pożarnych w swojej okolicy. Co do konsultantów to praniu muzgów wcale im się nie dziwię, i wiedzy jaka jest w internecie że odpowiadają na pytania tak czy inaczej, i często mylą szybkość z transferem-nikt nie jest doskonały, raz tylko udało mi się uzyskać fachową pomoc z działu technicznego ZA TO POCHWAŁA,
wracając jeszcze do tego salonu w mojej okolicy mam małą sugestię dla operatora że jeżeli robi salon firmowy niech zastrzega w umowach że pracownicy tego salonu nie są spokrewnieni z właścicielem, POCIOTKI korzystają z prawa rodzionnego, skargi są nie istotne.
Miło mi że ktoś odezwał się na moje wypociny, SERDECZNE DZIĘKI.
Reklamacja złożona o przedstawianie indywidualnej oferty o przebiegu napewno poinformuję na forum.
Pozdrawiam Andrzej
Tomasz S.

Tomasz S. Menedżer Operacyjny,
Vaco Pure Sp z O.O.

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Nie punktu na którego skargi nie można złożyć, a wystarczy udać sie do innego punktu i tam ją złożyć otrzymując stosowne potwierdzenie. Druga opcja to wysłanie skargi(reklamacji) listem poleconym do działu reklamacji.
Złożenie reklamacji uzasadnionej na punkt jest odczuwalne dla niego,wierzcie.
Co do wiedzy i możliwości w uzyskaniu pewnych rzeczy są jeszcze dostępne obok Salonów Firmowych SKLEPY FIRMOWE.W większości pracują tam doświaczeni doradcy znający swój fach,ofertę...

pozdrawiam,
Tomek.
Nicola Nicol

Nicola Nicol specjalista analiz

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

złożyłam reklamację e-mailem . Powiecie mi kochani jaki jest czas oczekiwania? Pozdrawiam buziaki :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

nicola nicol:
złożyłam reklamację e-mailem . Powiecie mi kochani jaki jest czas oczekiwania? Pozdrawiam buziaki :)
Tak jak stoi w regulaminie: 30 dni.
Andrzej Gawryś

Andrzej Gawryś Właściciel, CB
Skorpion

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Witam
Tak jak obiecałem opisać całą sytuację, Pan z sekcji utrzymania klienta odezwał się po 2 tygodniach ale nie pamiętał o czym rozmawialiśmy, a szkoda.
Obiecał że odezwie się za tydzień ale niestety mija drugi i cisza.
Dzwoniąc na numer 2699 do utrzymania klienta słyszę że konsultant w dniu dzisiejszym nie dostępny, dopiero ostry moni przez BOA daje rezultat.
Mam pytanie co się dzieje? Jak do tej pory nic nie załatwiłem, kiedy załatwię nie wiem może się udam do siedziby PLUSA może to da rezultat. Może trzeba któregoś z prezesów marketingu i reklamy obudzić może dotrę do Pana Prezesa Krzysztofa K.
Pozdrawiam i życzę więcej sukcesów w sieci PLUS GSM
Estera Izabela Klaman

Estera Izabela Klaman Account Manager,
POLKOMTEL

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

tak jak pisałam wczeniej, najlepszą drogą jest udanie sie do SALONU FIRMOWEGO,nie Punktu Sprzedaży, jeżeli nie jest Pan zadowolony z Konsultanta, króty Pana źle obsługuje proszę poprosić Kierownika Salonu w celu załatwienia sprawy.

pozdrawiam
E. K

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Andrzej Gawryś:
W ostatnim czasie zauważyłem spychologię w firmie, konsultanci nie doinformowani zazwyczaj żeby połączyć z kimś wyżej. Poprostu nie znają nazwisk a numer tel. ściśle tajny.:)
Ja teraz próbuję podpisać aneks do umowy na 3 telefony, i jakoś nie mogę się dogadać Dział Utrzymania Klienta wysyła do BOK a BOK odwrotnie, ba dodzwoniłem się właśnie przed chwilą do Działu Handlowego i zapytałem dlaczego jeżeli przedłużam umowę z telefonem to za telefon dopłacam ok 500 zł, a jeżeli biorę bez telefonu to nie dostaję żadnych dodatkowych minut. Pani stwierdziła że niewie jak to się dzieje mało tego dodzwoniłem się do złego działu. Więc idąc za ciosem zapytałem o co innego bo dowiedziałem się o Angielskiej ofercie za 35 funtów na 24 miesiące telefon dokładają za darmo, HTC DESIRE HD 600 minut, stacjonarne w kraju nie limitowane, sms nie limitowane, 500 MB internetu, roaming 0,75 pensów za połączenie bez względu na jego długość, Pani stwierdziła żebym zadzwonił do Angli.
Stąd moje pytanie Plus GSM dla Mnie czy Ja dla Plus GSM?
Są jeszcze inne sieci z innymi ofertami lepszymi. Ja także miałem przedstawianą ofertę z PLAY lepszą i tańszy telefon i chyba się przeniosę.
Tak na marginesie poprosiłem o opiekuna do trzech kart sim PLUS GSM odpowiedział że muszę mieć 5 kart sim żeby takiego dostać.
A na numer 2699 trzeba polować żeby się dodzwonić do konsultanta, jak się wczoraj okazało każdy konsultant może przedstawić ofertę z tego działu.
Ta automatyczna sekreterka wprowadza w błąd.
Jak do tej pory to otrzymałem jedną fachową odpowiedź gdy połączono mnie z działem technicznym, pytałem o frekfencję pracy danego nadajnika, TO BYŁA NAPRAWDĘ FACHOWA SZYBKA ODPOWIEDŹ, I ZA TO MOGĘ PODZIĘKOWAĆ! :)
Reszta spraw które próbuję załatwić to niestety żenujące.
Pozdrawiam innych którzy muszą walczyć o swoje, i zaznaczam TO PLUS JEST DLA NAS KLIENTÓW NIE MY JESTEŚMY DLA PLUSA!
Andrzej

Ja a propo przydzielania opiekunów.Niestety to nie od nas zależy taka decyzja, że klient do 5 sim nie ma opiekuna.
Ja mam u siebie klientów i z 2 simami, ale to zależy od opiekuna i jego determinacji.
Marcin K.

Marcin K. Doradca ds. leasingu
i kredytów w
agrobiznesie

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Estera Izabela Klaman:
tak jak pisałam wczeniej, najlepszą drogą jest udanie sie do SALONU FIRMOWEGO,nie Punktu Sprzedaży, jeżeli nie jest Pan zadowolony z Konsultanta, króty Pana źle obsługuje proszę poprosić Kierownika Salonu w celu załatwienia sprawy.

pozdrawiam
E. K
Przepraszam czy Punkt Sprzedaży Plus GSM oznacza niekompetencję!!!
Czy może mamy odmienną ligę jakości i systemy oceny jakości!?

Proszę trochę więcej informacji na ten temat. Ciekawi mnie Pani wiedza :-)

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Marcin K.:
Proszę trochę więcej informacji na ten temat.

Oj tam, oj tam, po co od razu ta agresja :)
Zawsze koszula bliższa ciału :) (czytaj pracownicy operatora). Nikt tu o niekompetencji POSów jako całości nie pisał.
Też polecam o ile to możliwe wizytę w Salonie Firmowym (SF), bez żadnych złych podtekstów. Przykład z pomarańczowej konkurencji: byłem w POSie zarejestrować prepaida i spławiono mnie do SF, bo "my nie możemy tego zrobić".

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Estera Izabela Klaman:
Jeżeli Klient chce być profesjonalnie obsłużony polecam Salony Firmowe, zapewniam że otrzyma Pan obsługę na wysokim poziomie. Plus jako operator ma najlepszy back up jezeli chodzi o Klientów biznesowych - strategicznych.

Muszę się sprzeciwić - swoim postem sugeruje Pani, że w punktach sprzedaży innych niż salony firmowe jest nieprofesjonalna obsługa. Trochę niefortunna wypowiedź jak na kogoś kto pracuje dla Plusa. Zapewniam, że w innych punktach sprzedaży również można spotkać się z profesjonalną obsługą. Jak i w niektórych salonch firmowych można trafić na osoby "mniej kompetentne". Piszę to jako pracownik punktu sprzedaży, ale też jako klient salonów firmowych :)

Pozdrawiam
Estera Izabela Klaman

Estera Izabela Klaman Account Manager,
POLKOMTEL

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Moja wypowiedź nie ma na celu podważania wiedzy i kompetencji pracowników Sklepów Firmowych, lecz wskazuje najktótszą i najprostrzą drogę do rozwiązania problemu Klienta.

Mając przyjemność Pracować w Salonie Firmowym Plusa, można przedstawić procentowo liczbę Klientów odsyłanych przez Punkty Sprzedaży w tym przypadku do SF Gdynia, ponieważ Pan czy Pani z Punktu nie potrafiała pomóc.

Pracownicy Salonów Firmowych mają większy dostęp do Aplikacji Polkomtela, tym samym w łatwiejszy i szybszy sposób potrafią obsłużyć Klienta. Z czym Panie Marcinie i Waldemarze musimy się zgodzić.

Życząc Miłego Dnia!

E. K

konto usunięte

Temat: SKARGI | REKLAMACJE | ZAŻALENIA

Estera Izabela Klaman:
Moja wypowiedź nie ma na celu podważania wiedzy i kompetencji pracowników Sklepów Firmowych, lecz wskazuje najktótszą i najprostrzą drogę do rozwiązania problemu Klienta.

Mając przyjemność Pracować w Salonie Firmowym Plusa, można przedstawić procentowo liczbę Klientów odsyłanych przez Punkty Sprzedaży w tym przypadku do SF Gdynia, ponieważ Pan czy Pani z Punktu nie potrafiała pomóc.

Pracownicy Salonów Firmowych mają większy dostęp do Aplikacji Polkomtela, tym samym w łatwiejszy i szybszy sposób potrafią obsłużyć Klienta. Z czym Panie Marcinie i Waldemarze musimy się zgodzić.

Życząc Miłego Dnia!

E. K

Trochę udało się Pani sprostować swoją wypowiedź - to dobrze. Bo Pani poprzedni post nie mówił o tym, że SF mają większe możliwości systemowe, tylko o poziomie profesjonalizmu w obsłudze klientów. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego :), ale bynajmniej wiemy co miała Pani na myśli - bynajmniej nie to co Pani wcześniej napisała ;)

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

refleksje, opinie, propozyc...




Wyślij zaproszenie do