Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

WSTĘP DO LEAN MANUFACTURING - SKRZYNKA NARZĘDZIOWA DOSKONALENIA
Data rozpoczęcia: 26 listopada 2015
Data zakończenia: 27 listopada 2015
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 650 - 750 zł netto/dzień* Godziny sesji:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie szczegółów i istotnych zasad wykorzystania narzędzi Lean skoncentrowanych na poprawie produktywności. Podczas szkolenia uczestnicy będą nabywać praktyczną wiedzę, jak wdrażać poszczególne narzędzia i na co należy kłaść szczególny nacisk, by takie wdrożenie przyniosło założony sukces. Na szkoleniu uczestnicy będą mieli możliwość wypracowywania prostych rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi podnoszenia produktywności.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu podstawowych narzędzi Lean wykorzystywanych
do podnoszenia produktywności
Rozwinięcie umiejętności planowania i realizacji projektów z wykorzystaniem One-Piece-Flow, 5S, Standaryzacji Pracy i SMED
Zdobycie wiedzy z zakresu projektowania stanowisk, równoważenia obciążeń oraz metod wyznaczania tempa spływu produkcji
Nabycie umiejętności prowadzenia i projektowania audytów 5S
Projektowanie kart standaryzacji pracy
Poznanie właściwego sposobu kalkulacji elastyczności produkcji
Pogłębienie wiedzy z zakresu metod i narzędzi skracania czasów przezbrojeń

Grupa docelowa:
Dyrektorzy firm
Szefowie i managerowie działów
Koordynatorzy Lean, managerowie Lean
Liderzy Lean, liderzy Kaizen
Pracownicy działów jakości

Program szkolenia:
One-Piece-Flow (przepływ jednej sztuki)
Zasady projektowania stanowisk dostosowanych do pracy w systemie ciągłym
oraz omówienie etapów wdrożenia.
Określenie rytmu (taktu) z jakim powinny być produkowane wyroby
Analiza marnotrawstwa w procesie
Równoważnie obciążeń operatów – Yamazumi
Organizacja pracy oraz projektowanie stanowisk pracy, gniazd, layout’u w ciągłym przepływie
Projektowanie zasilania gniazda wytwórczego w materiały
Wdrażanie 5S
Struktura 5S (roli, odpowiedzialności pracowników i Zespołu Wdrożeniowego):
Selekcja i postępowania z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywania szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowania i realizacja audytów 5S
Wdrażanie standaryzacji pracy
Zastosowanie standaryzacji jako narzędzia redukcji kosztów
Zasady standaryzacji procesów
Zasady projektowania i opracowywania kart standaryzacji
Wdrożenie SMED
Elastyczność produkcji i jej wpływ na poziom zapasów oraz wielkość partii produkcyjnej
Kalkulacja Możliwej Liczby Przezbrojeń (MLP)
Kalkulacja elastyczności (EPE)
Sposób wyboru maszyn do projektu SMED

Forma szkolenia:
Szkolenie oparte na prostych grach, zadaniach i ćwiczeniach, uzupełnieniem są filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Przykładowe Yamazumi dla analizowanego projektu
Przykładowy rozkład i zagospodarowanie gniazda pracującego w One-piece-flow
Przykładowy audyt Kamishibai
Przykładowa karta standaryzacji pracy
Przykładowa analiza SMED
Plik excel do obliczania elastyczności procesu
„Podstawowe narzędzia Lean Manufacturing” (książka)

Szkoła Lidera Produkcji składa się z trzech (dwudniowych) niezależnych sesji:
Wstęp do Lean Manufacturing – skrzynka narzędziowa doskonalenia 26-27.11.2015
Wizualne zarządzanie wynikami i metody rozwiązywania problemów 17-18.12.2015
Organizacja pracy lidera produkcji i jego zespołu 14-15.01.2016

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/skrzynka-narzedziowa-lea...
Kamila Pochodaj

Kamila Pochodaj Specjalista ds.
promocji
konferencji,
MultiExpo Sp. zo.o.

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie przedstawicieli branży produkcyjnej !
Bezpłatna konferencja pt. ''Wpływ technologii na konkurencyjność zakładów przemysłowych'' obędzie już 18 listopada w Katowicach.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1 .Kaizen i Lean Manufacturing - co zrobić, aby jak najmniej włożyć w wytworzenie produktu i jak najlepiej spełnić wymagania klienta?
2. Systemy informatyczne w zakładzie produkcyjnym
3. Pomiar efektywności inwestycji w rozwiązania IT
4. Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym

Z wykładami wystąpią:
- Dorota Szczęsnowicz-Kocięcka - Radca Prawny, Kancelaria Gessel
"Istotne zagadnienia prawne umowy wdrożenia systemu informatycznego BI w przedsiębiorstwie"
- Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence
"Niezawodna sieć komputerowa – monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą IT z Axence nVision"
- mgr inż. Artur Marcinkowski - Specjalista ds. systemów CAE w firmie AB-MICRO Sp. z o.o.
"PLATFORMA EPLAN – narzędzie do multidyscyplinarnego projektowania"
- Piotr Remiszewski - Product Sales Manager w firmie IT EXPERT
„Zastosowanie narzędzi klasy BI do oceny efektywności przedsiębiorstwa.”
- mgr inż. Jarosław Gacel – AGH Kraków
"Efektywnie zintegrowane IT w przedsiębiorstwie produkcyjnym"
-dr hab. inż. Stanisław Trenczek, prof. nadzw. ITI EMAG, Dyrektor Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
"Systemowa kontrola i ocena parametrów istotnych dla bezpieczeństwa korporacyjnego procesu produkcyjnego i procesu biznesowego"
- Marek Amrozy - Kierownik działu efektywności energetycznej, Prokurent, Narodowa Agencja Poszanowania Energii
"Programy poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie. Audyty energetyczne i Systemy Zarządzania Energią."

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:
- Dyrektorów i kierowników ds. technicznych
- Dyrektorów, kierowników i mistrzów produkcji
- Kierowników, mistrzów i inżynierów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. zakupów
- Właścicieli firm, dyrektorów wykonawczych zakładów produkcyjnych
- Dyrektorów zarządzających
- Dyrektorów i kierowników ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości
- Specjalistów ds. gospodarki energetycznej

BEZPŁATNA Rejestracja: http://multiexpo.pl/it-w-przemysle/rejestracja

Serdecznie zapraszamy

Agnieszka Demianiuk
Kierownik Projektu
tel: +48/ 531 645 512
e-mail: agnieszka.demianiuk@pirbinstytut.pl
Paulina Wach

Paulina Wach Marketing Manager in
NAV24

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Witam serdecznie,

zapraszam na szkolenie z identyfikacji partii i serii w branży Automotive:

"Włącz wyższy bieg kontroli i spełnij wymagania branży Automotive
Identyfikacja i śledzenie partii oraz serii."

Zapisy do 27 listopada br. na: warsztaty@nav24.pl

Szczegóły znajdziecie na: http://www.nav24.pl/pl-PL/aktualnosci/szkolenie

Pozdrawiam :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.11.15 o godzinie 10:38
Dagmara K.

Dagmara K. Senior Sales
Executive

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Witam,

Zapraszam do udziału w Seminarium SCM.

Seminarium Case Explorer.
Polski przykład efektywnego wdrożenia planowania zintegrowanego.

Poznaj rzeczywiste doświadczenia z udanego wdrożenia
400% piki popytowe? Dwucyfrowe wzrosty produkcji i zatrudnienia? Setki komponentów, które muszą trafić na montaż. Wydział obróbki skrawaniem, w którym detale nie są wytwarzane na liniach, ale w gniazdach technologicznych. Konflikty o zasoby, kooperanci i dostawcy którym czasem „zdarza się” spóźnić. Puzzle z tysiąca elementów projektowanych pod zamówienie, będących w ciągłym ruchu. I planowanie tu nie tylko zagrało, ale też było jednym z warunków sukcesu firmy!

Co planowanie może dać firmie?
MRPII było zapowiadane jako sposób na obniżenie zapasów, kosztów przy jednoczesnym poprawieniu obsługi klienta. Często – jedynym widocznym elementem jest wzrost zatrudnienia lub przynajmniej zwiększenie obciążenia pracowników biurokracją. Najczęściej jest to skutek rozumienia MRPII jako systemu informatycznego. Jego koszt, wielkość i złożoność przytłacza. Terminy gonią – rośnie presja by zaszyć w drogim rozwiązaniu dotychczasowe procesy, często już nie najefektywniejsze. To się nie może udać! Planowanie uderza w zatory komunikacyjne konkretnymi technikami. MRPII to planowanie hierarchiczne, kultura pracy w której najpierw trzeba wyznaczyć długookresowe priorytety, potem jak je z tygodnia na tydzień wdrażać przygotowując się na wahania popytu i dostaw i dopiero na końcu reagować na faktyczny przebieg zdarzeń. I wtedy zapasy mogą spaść, koszty być pod kontrolą a obsługa klienta – bić konkurencję!

Jakie znaczenie ma software?
5% sukcesu wdrożenia to software, 20% to dane a 75% ludzie. Nie jest on priorytetowy, ale bez niego – od pewnego momentu – praca będzie niemożliwa. W czym i kiedy może pomóc zintegrowany system… we wdrożeniu MRPII?

A także:
- Wykorzystanie symulacji we wdrożeniu S&OP
- Jak zaplanować wdrożenie?
- Przeszkody i sposoby radzenia sobie z nimi
- Kogo i kiedy szkolić?
- Przykłady procesów i arkuszy

Terminy (edycje seminarium)
- 26 stycznia 2016 – Warszawa
- 02 lutego 2016 – Poznań
- 04 lutego 2016 – Kraków

Prelegenci: Zbigniew Sobkiewicz oraz Gość Specjalny.
Cena: 99 zł netto od osoby. Ilość miejsc ograniczona.
Jeśli chcesz już dziś zarezerwować miejsce – napisz do nas: dagmara.kopacka@mpm24.com

Agenda seminarium:
11:00-13:00 Wdrożenie procesów planowania zintegrowanego w dynamicznej firmie
- Specyfika firmy, jej rozmach i wyzwania stojące przed polskim zakładem
- Wizja docelowa planowania zintegrowanego i plan dojścia do niej
- 3 etapy wdrożenia – czyli jak zaangażować produkcję, zakupy i sprzedaż
- S&OP w firmie – rola prognozowania i jak je uzyskać od sprzedawców
- Polityka MPS
- Efekty biznesowe

13:00-13:15 przerwa

13:15-14:45 Budząc & w S&OP – jak za pomocą interaktywnego case study / symulatora ćwiczyć S&OP
- Wprowadzenie do case study
- Ćwiczenie na uproszczonej wersji symulatora
- Podsumowanie ćwiczenia

14:45 -16:00 [opcjonalnie dla chętnych] druga runda ćwiczenia

Wszystkie informacje na stronie http://scmteam.pl lub http://mpm24.comTen post został edytowany przez Autora dnia 05.01.16 o godzinie 09:40
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Zapraszamy Dyrektorów i Managerów działów firm produkcyjnych na AKADEMIĘ LEAN MANAGERA składającą się z czterech 2-dniowych sesji:

- Narzędzia i proces doskonalenia wyników przedsiębiorstwa – gra symulacyjna wdrożenia Lean Management (4-5.02.2016)
- Decyzje finansowe w doskonaleniu – od optymalizacji lokalnych do wyników firmy z wykorzystaniem Throughput Accounting i narzędzi Lean Management (17-18.03.2016)
- Narzędzia zarządzania wynikami przedsiębiorstwa – wskaźniki (KPI) i wizualne zarządzanie wynikami (PVM) (14-15.04.2016)
- Diagnoza potencjału przedsiębiorstwa i planowanie działań doskonalących – mapowanie strumienia wartości (VSM) i mapa drogowa doskonalenia (19-20.05.2016)

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia_k/akademia-lean-managera/

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Hromiak-Kowalewska
mobile: +48 508 714 377
e-mail: ahromiak@lean.info.pl

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Bezpłatna konferencja - Planowanie produkcji, APS w Rzeszowie, prezentacja oprogramowania Proxia w Bloku II
http://synergia-it.pl/2016-01-28/rzeszow-b2/
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

TRENING TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Data rozpoczęcia: 03 lutego 2016
Data zakończenia: 05 lutego 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 2 250 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 9.00 - 16.30
piątek 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Organizacje nieustannie doskonalące swoje działania potrzebują trenerów wewnętrznych, którzy potrafią skutecznie szkolić pracowników firmy dzięki znajomości ich środowiska pracy oraz zasad funkcjonujących w firmie. Jednak jest to też ograniczenie powodujące, że trenerzy wewnętrzni nie zawsze potrafią zdystansować się wobec postaw kolegów, z którymi na co dzień współpracują oraz przełożonych, którzy mają inne priorytety. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych trenerów wewnętrznych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili osiągać wyznaczone im wcześniej cele szkolenia.

Korzyści ze szkolenia:
Poznanie zasad przygotowania i skutecznego prowadzenia szkoleń i warsztatów
Nabycie wiedzy o technikach pracy z grupą podczas sesji szkoleniowej
Poznanie metod doboru atrakcyjnych form przekazu wiedzy
Rozwój umiejętności skutecznej komunikacji z zespołem
Rozwijanie umiejętności angażowania i motywowania uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu
Nabycie wiedzy o werbalnych i niewerbalnych metodach stosowanych podczas warsztatów
Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
Nabycie umiejętności unikania błędów podczas prowadzenia szkoleń
Wymiana doświadczeń z innymi trenerami

Program szkolenia:
Przygotowanie szkolenia
Zasady przygotowania programu i prowadzenia szkoleń
Pisanie scenariuszy szkolenia
Zawieranie „kontraktu psychologicznego” z uczestnikami szkolenia
Pomoce audiowizualne w szkoleniach
Przygotowanie prezentacji
Efektywne zarządzanie czasem szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Techniki pracy z grupą szkoleniową
Etapy szkoleń i warsztatów
Autoprezentacja w pracy trenera
Metody prezentacji materiałów
Dobór metod szkoleniowych i ćwiczeń
Metody aktywizujące uczestników
Lodołamacze i energizery
Reagowanie podczas szkolenia
Zasady skutecznej komunikacji
Sposoby radzenia sobie z „trudnym” uczestnikiem
Korzyści i pułapki pracy zespołowej
Podstawowe błędy trenerskie
Trudne sytuacje
Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą
Dyskusje, spory i pytania, na które nie znamy odpowiedzi

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli trenerzy wewnętrzni
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Managerowie i Liderzy Lean
Project Managerowie

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia:
Prezentacja ze szkolenia (wydruk)
Wzór scenariusza szkolenia (plik excel)
Wzór harmonogramu czasowego szkolenia (plik excel i word)
Przykłady lodołamaczy i przerw energetyzujących (wydruk)
Test stylu kierowania zespołem (wydruk arkusza)
Test ról w zespole (wydruk arkusza)
Test osobowości (wydruk arkusza)
Lista technik prezentacji wiedzy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)
Lista metod aktywizowania grupy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/trening-trenerow-wewnetr...

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

MOVIDA zaprasza Państwa do udziału w spotkaniu GOSPODAROWANIE OBSZAREM ENERGETYKI W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się 23-24,25 lutego 2016 w Katowicach.

Podczas spotkania zapraszamy wraz z Zarządem Spółki do technicznego zwiedzania Zakładu TAMEH Polska Sp. z o.o. (TAURON ArcelorMittal Energy Holding).

W nowoczesnym zarządzaniu gospodarką energetyczną jednym z kluczowych obszarów, w których poszukuje się możliwości doskonalenia jest niwelowanie kosztów energii elektrycznej głownie poprzez procesy optymalizacyjne. Mając na względzie rosnące ceny energii elektrycznej oraz dbałość o środowisko naturalne, warto zastanowić się, w jaki sposób można skutecznie zminimalizować zużycie energii. Istnieje wiele sposobów redukcji energii elektrycznej, a co za tym idzie redukcji kosztów na nią ponoszonych.

Podczas Masterclass przedstawione zostaną najnowsze i innowacyjne rozwiązania służące zmniejszeniu wykorzystania energii w zakładach produkcyjnych. Nieodmiennie ważnym elementem jest zapewnienie bezpieczeństwa pracowników poprzez stworzenie instrukcji BHP i instrukcji eksploatacji urządzeń.

W dniu 25 lutego zapraszamy na warsztaty INSTRUKCJE ORGANIZACJI BEZPIECZNEJ PRACY –wskazówki praktyczne, które mają na celu ułatwienie codziennej pracy poprzez usystematyzowanie wiedzy, rozwianie wątpliwości i zaprezentowanie dobrych wzorców działań. Zachęcamy do zabrania własnych instrukcji tak, aby warsztaty były dla Państwa jak najbardziej użyteczne. Spotkanie, na które Państwa zapraszamy ma na celu ułatwienie wykonania codziennych zadań, czy to poprzez inspirowanie się rozwiązaniami zaprezentowanymi przez prelegentów praktyków, czy też przez liczne dyskusje w gronie uczestników, którzy też są ekspertami na co dzień zajmującymi się obszarem energetycznym.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek związane z nim pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów 22 403 84 66 oraz 22 378 47 43

Dodatkowe informacje znajdą Państwo również na stronie http://movida.com.pl/wydarzenia/gospodarowanie-obszare...Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.01.16 o godzinie 12:31
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

5S - EFEKTYWNE I BEZPIECZNE STANOWISKO PRACY

Data rozpoczęcia: 16 lutego 2016
Data zakończenia: 16 lutego 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER
Cena: 900 zł netto
Godziny sesji: od 8.30 do 16.00

Opis szkolenia:
Szkolenie pokaże Państwu w jaki sposób przygotować się do wdrażania metodologii 5S. Podczas szkolenia poznacie Państwo czym jest selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina oraz w jaki sposób i jak często je wykonywać
Szkolenie w całości oparte jest na grze symulacyjnej, która przeprowadzi Państwa przez kolejne kroki wdrażania 5S, ze wskazaniem na co należy zwrócić szczególną uwagę, a czego należy unikać. Obserwacja istniejących rozwiązań będzie dla Państwa inspiracją do tworzenia własnych unikatowych stanowisk dostosowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu 5S
Praktyczne zastosowanie rozwiązań 5S na przykładzie różnych branż
Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania i realizacji warsztatów 5S we własnej firmie
Dowiedzenie się czego należy unikać podczas wdrażania 5S
Zdobycie wiedzy z zakresu opracowywania i prowadzenia audytów 5S według podejścia zgodnego z kamishibai
Zapoznanie się z całym procesem wdrażania 5S w ujęciu całej firmy
Wyznaczanie celów i miar w zakresie wdrażania 5S
Pogłębienie wiedzy na temat powiązania rozwiązań 5S z bezpieczeństwem i ergonomią pracy

Grupa docelowa:
Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za szkolenia
Wewnętrzni instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Program szkolenia:
Prezentacja modelowego Programu 5S na przykładzie gry symulacyjnej, w tym: struktury 5S , roli i odpowiedzialności pracowników oraz zespołu wdrożeniowego
Selekcja i postępowanie z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywanie szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowanie i realizacja audytów 5S (Kamishibai)
Prezentacja korzyści i efektów wynikających z wdrożenia 5S
Praktyczne wskazówki do tego, jak skutecznie przeprowadzić warsztaty 5S, w tym: wybór obszaru pilotażowego, przygotowanie materiałów do warsztatu, wykorzystanie PRP, wykaz materiałów na warsztaty 5S i PRP
Na jakie problemy przy pierwszym wdrożeniu powinniśmy się przygotować?
Jak należy utrzymać system?
Propagowanie 5S, audyty 5S

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu:
ahromiak@lean.info.pl

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/5s-efektywne-i-bezpieczn...

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Conference in Kraków - Block I, 10th March 2016

Date: 10th March 2016
Thursday, 08:45 AM
Place: Poland, Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Costs: Participation is free of charge
(incl. lunch for participants)

Intelligent manufacturing plant – complex industry automation. APS/MES

http://en.synergia-it.pl/2016-03-10/krakow-b1/

Agenda

08:45 – 09:15 Participants registration, welcome coffee.
09:15 – 10:15 Introduction to the subject of meeting.
Discussion about problems connected with solution selection.

10:15 – 10:30 Division into simultaneous blocks.
10:30 – 11:15 Delfoi Planner – Production efficiency with
web based production scheduling and control.
Raimo Puro, CEO, Delfoi Oy
11:15 – 11:40 Coffee break.

11:40 – 12:25 MES Merz Solutions in the context of Industry 4.0
(principles, expectations and real benefits based on case study).
Jiří Merz, CEO, Merz s.r.o.
12:25 – 12:55 No Buzz – The golden age of manufacturing (Industry 4.0, smart factory, Internet of Things...
everyone is talking about the next industrial revolution, but what does this era actually imply
for manufacturing companies?).
Manfred Keuters, CEO, GRP GmbH & Co. KG
12:55 – 13:25 Si5 – the ERP for manufacturing industry: a case of success in Poland.
Antonio Minutolo, Product Manager, SORMA SpA
13:25 – 13:50 Coffee break.

13:50 – 14:20 Traceability in manufacturing systems.
The use of industrial identification systems: RFID.
14:20 – 14:50 MES – Machines monitoring and production accounting, OEE indicators;
APS – Dynamic production planning on limited resources;
Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.
14:50 – 15:10 Meeting summary. Discussion.
15:10 – ... Refreshments.
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

MODELOWANIE ŁAŃCUCHA DOSTAW

Data rozpoczęcia: 17 marca 2016
Data zakończenia: 18 marca 2016
Miejsce: Gdańsk
Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 1 500 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Moduł w ramach Akademii Doskonalenia Łańcucha Dostaw dotyczący metod optymalizacji łańcucha dostaw. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami i narzędziami do projektowania, budowy strategii rozwoju i doskonalenia struktur łańcucha dostaw.
Warsztat szczególnie przydatny dla osób szukających nowych pomysłów na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw i przygotowujących się do zdefiniowania strategii logistycznej.

Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie roli wykorzystania narzędzia VSM (Value Stream Mapping) w odniesieniu do łańcucha dostaw
Poznanie zasad zastosowania VSM
Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzia VSM
Zapoznanie się z zasadami budowy wskaźników wykorzystywanych w zarządzaniu łańcuchem dostaw przez firmy „best in class”
Efektywne warsztaty budowy / optymalizacji organizacji zarządzania łańcuchem dostaw
Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia

Grupa docelowa:
Dyrektorzy Organizacji / Fabryk / Zakładów
Dyrektorzy Operacyjni
Menadżerowie ds. Logistyki
Kierownicy działów Produkcji / Logistyki
Liderzy wdrożeń projektów Lean Management
Liderzy ds. Ciągłego Doskonalenia

Program szkolenia:
Mapa strumienia wartości (VSM)
Rola i sposoby implementacji
Zasady budowy mapy
Diagnozowanie stanu obecnego
Identyfikacja problemów
Projektowanie stanu przyszłego
Zastosowania mapy strumienia wartości
Wskaźniki w łańcuchu dostaw
Rola wskaźników w zarządzaniu
Metody wykorzystywania wskaźników do zarządzania / doskonalenia
Przykłady praktycznych wskaźników i sposoby ich wykorzystania
Kontrola misji i strategii organizacji z wykorzystaniem wizualnych technik zarządzania
Organizacja łańcucha dostaw
Zasady budowy struktury organizacji
Narzędzia wspomagające optymalizację struktury organizacyjnej

Forma szkolenia:
Warsztat szkoleniowy, ćwiczenia praktyczne, przykłady praktycznych zastosowań (case-study), dyskusje, wymiana doświadczeń

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Prezentacja szkolenia (wydruk)
Przykłady map strumienia wartości (plik XLS/VSD)
Biblioteka elementów do budowy mapy strumienia wartości (plik XLS/VSD)
„Doskonalenie strumienia wartości” (książka)
http://lean.info.pl/wiedza/doskonalenie-strumienia-war...

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia-kategoria/szkolenia-otwa...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

KAIZEN – SYSTEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA

Data rozpoczęcia: 21 marca 2016
Data zakończenia: 22 marca 2016
Godziny sesji:
poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Sukcesem każdej firmy jest bycie organizacją samodoskonalącą się. Filozofia Kaizen (z jap. ”dobra zmiana”) oznacza nieustanne doskonalenie poprzez angażowanie pracowników każdego szczebla zarządzania. W myśl idei ciągłego doskonalenia podnoszona jest jakość i efektywność działania, co czyni każdą firmę bardziej konkurencyjną w swojej branży. Celem szkolenia jest więc udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Jak wpasować w przedsiębiorstwo kulturę ciągłego doskonalenia na każdym szczeblu struktury organizacyjnej firmy?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat filozofii i podejścia Kaizen
Poznanie metod likwidowania marnotrawstw we wszystkich działach firmy
Nabycie umiejętności usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych
Zapoznanie się z techniką pozyskiwania pomysłów z każdego szczebla organizacji
Rozwinięcie umiejętności definiowania kluczowych ról w systemie Kaizen
Określenie procesu postępowania w zakresie zgłoszonego pomysłu Kaizen
Dowiedzenie się, jak rozwijać i utrzymać system Kaizen w dłuższym czasie
Nabycie umiejętności zarządzania projektem Kaizen z wykorzystaniem raportu A3
Pogłębienie wiedzy z podstawowych narzędzi rozwiązywania problemów

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli Liderzy Kaizen
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Członkowie zespołów Lean/Kaizen
Pracownicy firm produkcyjnych

Program szkolenia:
Zarządzanie Systemem Ciągłego Doskonalenia w firmie
Filary i fundamenty funkcjonowania w organizacji Systemu Ciągłego Doskonalenia
Piramida projektów Kaizen (zgodnie ze standardem World Class Manufacturing: Standard Kaizen, Major Kaizen i Advanced Kaizen)
Miejsce i rola Systemu Ciągłego Doskonalenia Kaizen w strukturze organizacyjnej
Kluczowe role w Systemie Ciągłego Doskonalenia (rola kadry managerskiej, koordynatora i lidera Lean)
Definiowanie celów dla projektów Kaizen
Dobór składów do zespołów Kaizen
Techniczna organizacja i zarządzanie projektem Kaizen
Monitorowanie efektów funkcjonowania Systemu Ciągłego Doskonalenia
Utrzymanie Systemu Ciągłego Doskonalenia w dłuższym czasie
Główne narzędzia rozwiązywania problemów
Raport A3 – podejście PDCA w zakresie rozwiązywania problemów
Omówienie składowych Raportu A3
Wybrane narzędzia najczęściej stosowane do rozwiązywania problemów: (5W+1H, 5Why, Drzewo przyczyn, Ishikawa, Pareto, Matryca 9)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Zapraszam do kontaktu: ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

5S – EFEKTYWNE I BEZPIECZNE STANOWISKO PRACY

Data rozpoczęcia: 05 kwietnia 2016
Data zakończenia: 05 kwietnia 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER
Godziny sesji: od 8.30 do 16.00

Szkolenie pokaże Państwu w jaki sposób przygotować się do wdrażania metodologii 5S. Podczas szkolenia poznacie Państwo czym jest selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina oraz w jaki sposób i jak często je wykonywać

Szkolenie w całości oparte jest na grze symulacyjnej, która przeprowadzi Państwa przez kolejne kroki wdrażania 5S, ze wskazaniem na co należy zwrócić szczególną uwagę, a czego należy unikać. Obserwacja istniejących rozwiązań będzie dla Państwa inspiracją do tworzenia własnych unikatowych stanowisk dostosowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu 5S
Praktyczne zastosowanie rozwiązań 5S na przykładzie różnych branż
Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania i realizacji warsztatów 5S we własnej firmie
Dowiedzenie się czego należy unikać podczas wdrażania 5S
Zdobycie wiedzy z zakresu opracowywania i prowadzenia audytów 5S według podejścia zgodnego z kamishibai
Zapoznanie się z całym procesem wdrażania 5S w ujęciu całej firmy
Wyznaczanie celów i miar w zakresie wdrażania 5S
Pogłębienie wiedzy na temat powiązania rozwiązań 5S z bezpieczeństwem i ergonomią pracy

Grupa docelowa:
Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za szkolenia
Wewnętrzni instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Program szkolenia:
Prezentacja modelowego Programu 5S na przykładzie gry symulacyjnej, w tym: struktury 5S , roli i odpowiedzialności pracowników oraz zespołu wdrożeniowego
Selekcja i postępowanie z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywanie szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowanie i realizacja audytów 5S (Kamishibai)
Prezentacja korzyści i efektów wynikających z wdrożenia 5S
Praktyczne wskazówki do tego, jak skutecznie przeprowadzić warsztaty 5S, w tym: wybór obszaru pilotażowego, przygotowanie materiałów do warsztatu, wykorzystanie PRP, wykaz materiałów na warsztaty 5S i PRP
Na jakie problemy przy pierwszym wdrożeniu powinniśmy się przygotować?
Jak należy utrzymać system?
Propagowanie 5S, audyty 5S


Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Kontakt:
ahromiak@lean.info.pl
Marta Okrasa

Marta Okrasa Student uczelni
Politechnika Gdańska

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Jeśli chcesz zdobyć praktyczne umiejętności z naszymi ekspertami serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Wszystkie warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.

ITIL® Practitioner Workshop with Piotr Słowiński (Conlea.pl) and Kaimar Karu (AXELOS).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#14594536...

Lean IT Workshop with Reni Elisabeth Pihl Friss (Lean IT Association)
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#leanit

CarWorks - LeanIT Simulation with Jan Schilt (GamingWorks.nl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#carworks

The Phoenix Project - DevOps simulation with Jan Schilt (GamingWorks.nl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#phoenix-...

Agile Simulation and Workshop with Tomasz Szymborski (Conlea.pl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#agile-wo...

Po warsztatach odbędzie się Konferencja Let's Manage IT 2016!

Spędź czas w gronie menedżerów IT z czołowych, międzynarodowych organizacji! W trakcie konferencji nie zabraknie inspirujących wystąpień, nietuzinkowych prelekcji oraz ciekawych dyskusji. Weź udział w interaktywnych sesjach i wyjedź zainspirowany do działania!

Podczas konferencji odbędą się cztery ścieżki tematyczne, gdzie zostaną poruszone tematy najnowszych trendów w zarządzaniu IT:
• IT Operational Excellence
• IT Manager as a Leader
• Agility vs. Stability
• Global IT in Poland

Postaw na praktykę zamiast teorii, poznaj case study z rożnych branż i spędź czas w gronie

menedżerów IT z czołowych, międzynarodowych organizacji.
Prelegenci, którzy wystąpią podczas konferencji to m. in.:
• Kaimar Karu - Head of ITSM, AXELOS,
• Sebastian Drzewiecki - Head of Business Service Center, GSK,
• Michał Rączka - IT Strategy & PM Vice Director, mBank,
• Eoin McCoy - Head of Poland, IG.

Zarejestruj się już dziś: http://konferencja.letsmanageit.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/letsmanageit/?fref=ts
LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/8468798
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

SZKOŁA LIDERA PRODUKCJI

Data rozpoczęcia: 02 czerwca 2016
Data zakończenia: 26 sierpnia 2016
Miejsce: Sopot Adres: Klub Żeglarski NAVIGO
Cena: 1 300 - 1 500 zł netto/szkolenie

Zapraszamy Państwa do kolejnej edycji SZKOŁY LIDERA PRODUKCJI dla Liderów Produkcji, Brygadzistów i Mistrzów, w ramach których pragniemy podzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem wdrożeniowym zdobytym w toku prowadzonych przez nas zarówno międzynarodowych projektów rozwoju przedsiębiorstw jak i doskonaleniach procesów polskich, rodzinnych firm. Jesteśmy przekonani, iż opracowany program pozwoli uczestnikom rozwinąć już posiadane umiejętności oraz zdobyć nową wiedzę popartą doświadczeniem naszych konsultantów i trenerów.
Wymiany doświadczeń między uczestnikami Szkoły ułatwia też rozwijanie procesów oraz tworzenia zespołów, których codziennością staje się „leanowe” myślenie i działanie.

NASZA SZKOŁA LIDERA PRODUKCJI
- Przygotuje Liderów Produkcji do całościowego patrzenia na procesy realizowane na poziomie całej firmy
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych

GRUPA DOCELOWA:
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Obecni i przyszli Liderzy Produkcji
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Mistrzowie i Brygadziści Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Członkowie zespołów Lean / Kaizen

Szkoła Lidera Produkcji składa się z trzech (dwudniowych) niezależnych sesji:
2-3.06 Wstęp do Lean Manufacturing - gra symulacyjna
http://lean.info.pl/szkolenie/wstep-do-lean-manufactur...

7-8.07 Wizualne zarządzanie wynikami i metody rozwiązywania problemów
http://lean.info.pl/szkolenie/wizualne-zarzadzanie-wyn...

25-26.08 Organizacja pracy lidera produkcji i jego zespołu
http://lean.info.pl/szkolenie/organizacja-pracy-lidera...

Zapraszam do kontaktu:
ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Synergy Days – Warszawa, Blok I, 15 czerwca 2016 r. synergia-it.pl/2016-06-15/warszawa-b1/,
Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Case study:

Problemy związane z wyborem dostawców i rozwiązań IT;
Pułapki czychające na decydentów na etapie wyboru dostawcy i rozwiązania IT;
Błędy popełniane przez decydentów.

09:30 – 10:15 ERP vs. Business Intelligence – które narzędzie informatyczne wybrać?
Prezentacja historii wdrożeniowych Microsoft Dynamics NAV w Conhpol
oraz platformy Qlik w Grupie Polskie Składy Budowlane.
Jarosław Zając, ERP Key Account Manager, JCommerce S.A.
Mateusz Woźniak, BI Sales Manager, JCommerce S.A.
JCommerce to software house specjalizujący się w dostarczaniu oprogramowania
biznesowego. Podczas prelekcji zostaną szczegółowo omówione dwa projekty
wdrożeniowe zrealizowane z sukcesem przez JCommerce:

Wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics NAV w Conhpol
– firmie produkcyjnej z sektora obuwniczego;
Implementacja platformy Business Intelligence Qlik w Grupie PSB
– jednego z największych dystrybutorów z sektora budowlanego w Polsce.

10:15 – 10:45 Delfoi Planner – Wydajność produkcji w oparciu
o planowanie i kontrolowanie za pomocą przeglądarki.
Raimo Puro, CEO, Delfoi Oy
10:45 – 11:30 Efektywne, zintegrowane i proste procesy biznesowe – nowoczesny system ERP.
Timur Kücük, Sales Department Manager, Industrial Application Software GmbH
Özgür Yavuz, International Partner Manager, Industrial Application Software GmbH
11:30 – 12:00 Przerwa kawowa.

Podział na bloki równoczesne.
12:00 – 12:15 Omówienie case study wyboru rozwiązania wspierającego produkcję APS/MOM.
12:15 – 13:00 Integracja i wykorzystanie systemów MES i CMMS
jako praktyczna odpowiedź na wyzwania Przemysłu 4.0.
Arkadiusz Więdłocha, Kierownik Działu Rozwoju, Queris Sp. z o.o.
13:00 – 13:45 Nadzór efektywności pracy linii produkcyjnych na przykładach wybranych wdrożeń
(British American Tobacco, SABmiller, Colgate-Palmolive, Perła, Sandoz, Stock, Krajowa
Spółka Cukrowa, Delfo, Delfo, Fiat, Magneti Marelli, Neapco, Recaro Aircraft Seating,...).
Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.
13:45 – 14:15 Przerwa kawowa. Dyskusja.

14:15 – 14:45 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.

MES – Monitoring maszyn oraz rozliczanie produkcji, wskaźniki OEE/KPI;
APS – Dynamiczne planowanie produkcji na zasobach ograniczonych.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.
14:45 – 15:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia
abas Business Suite i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie
i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów (zapasy) i sprzedaży.
Zaawansowane planowanie produkcji; Harmonogramowanie z uwzględnieniem
dostępności surowców; Mechanizm rozliczania produkcji.
Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.
15:00 – 15:15 Przerwa kawowa. Dyskusja.

Powrót na blok wspólny.
15:15 – 15:45 Usługa InnBusiness – kompleksowe wsparcie
w informatyzacji procesów w organizacji. Workflow oraz narzędzia CRM usprawniające pracę firmy.
Łukasz Kwestarz, Prezes Zarządu, Innotion Sp. z o.o.
15:45 – ... Podsumowanie spotkania. Rozlosowanie nagród. Debata. Lunch.

Zapraszamy.
Proxia Polska sp. z o.o.

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Dla osób, które planują / rozważają wdrożenie dedykowanego oprogramowania zapraszam do kontaktu, aby ustalić termin warsztatu.
Zakres:
- ERP/ CRM/ BI
- MES/ APS/ WMS
- DMS
- SCM
- E commerce.
Dane kontaktowe na stronie
oprogramowanie-dedykowane-dla-firm.pl
Pozdrawiam

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

MOVIDA zaprasza Państwa do udziału w spotkaniu CZĘŚCI ZAMIENNE I MATERIAŁY EKSPOLATACYJNE - OPTYMALNA GOSPODARKA DLA SUR I PRODUKCJI, które odbędzie się 21-22 września br.

W nowoczesnym zarządzaniu utrzymaniem ruchu jednym z kluczowych obszarów zapewniających jego optymalne działanie jest magazyn części zamiennych i elementów eksploatacyjnych. W celu optymalizacji działań poddaje się analizie m.in. rotowalność magazynu i poszczególnych pozycji, wartość magazynu, krytyczność poszczególnych pozycji magazynowych i ich lokalizacje. Głównym celem działania magazynu jest zapewnienie odpowiednich części zamiennych, a także materiałów eksploatacyjnych w odpowiednim czasie oraz odpowiedniej ilości. Złe zarządzanie magazynem utrzymania ruchu może prowadzić do przedłużających się awarii, opóźnień remontowych, utrudnień organizacyjnych i bardzo wysokich kosztów utrzymania ruchu. Nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami w stworzeniu „idealnego” magazynu. Teoretycznie odpowiedź na pytanie co to oznacza jest prosta – w praktyce to bardzo trudny proces. O jego przebiegu, trudnościach we wdrażaniu rozwiązań i oczywiście o sukcesach dowiedzą się Państwo z pierwszej ręki.

Tematy analizowane podczas spotkania dotyczyć będą funkcjonowania, modernizacji i optymalizacji magazynów części zamiennych w zakładach produkcyjnych.

Spotkanie Masterclass to także ożywione dyskusje w gronie praktyków z różnych branż, wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwalające na wymianę doświadczeń oraz nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych i – gotowe, sprawdzone rozwiązania, które mogą Państwo z powodzeniem przenieść do własnych Firm.

Wartością dodaną spotkania jest możliwość technicznego zwiedzenia LINCOLN ELECTRIC w Dzierżoniowie, podczas którego będą mogli Państwo „na żywo” zobaczyć jak funkcjonuje magazyn części zamiennych, który wzorcowo spełnia swoje zadania.

Według uczestników naszych spotkań wysoka jakość omawianych tematów daje wysoką skuteczność i możliwość implementacji rozwiązań także w innych, niż prezentowane, gałęziach przemysłu.

Szczegółowe informacje o projekcie: http://movida.com.pl/wydarzenia/czesci-zamienne-i-mate... lub pod numerem telefonu 22 403 84 66

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY


Obrazek


Zapraszam na trzecią edycję szkolenia Six Sigma Black Belt we Wrocławiu, które jest rozszerzeniem wiedzy z poziomu Green Belt.

Zajęcia planowane są od 3 września 2016 r.
Sprawdź program oraz pełne informacje o szkoleniu.

Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest do obecnej i przyszłej kadry zarządzającej wszystkich poziomów oraz wybranych pracowników, stanowiących potencjał dla przyszłego rozwoju przedsiębiorstwa.
Naturalnymi adresatami tego szkolenia są między innymi kierownicy działów, kierownicy ds. jakości, właściciele procesów, analitycy i eksperci procesowi, liderzy zmian czy koordynatorzy systemów zarządzania.

Co wyróżnia to szkolenie?
- 80 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie
- nauka w oparciu o realizację własnego projektu
- nauka statystki na narzędziu MINITAB
- interaktywne warsztaty i ćwiczenia na konkretnych studiach przypadków
- możliwość konsultowania własnych projektów w trakcie zajęć
- dostępność trenera pomiędzy zjazdami za pośrednictwem telefonu i/lub Skype
- brak dodatkowej opłaty za certyfikat

Zgłoś udział w szkoleniu do 31 lipca 2016 r. i skorzystaj ze zniżki:
- 900 zł - dla studentów, słuchaczy i absolwentów WSB we Wrocławiu oraz partnerów Programu Firma
- 700 zł - dla pozostałych

więcej informacji o szkoleniu
Żaneta Jasińska

Żaneta Jasińska Koordynator
Konferencji,
Specjalista ds.
Rozwoju

Temat: KONFERENCJE, SZKOLENIA, WARSZTATY

Już niedługo rusza rejestracja na X Konferencje Lean Camp,
która odbędzie się 26-27 października w.......Miejsce jeszcze jest owiane tajemnicą.

Więcej informacji niebawem. ;-)

Zapraszam na stronę http://instytutdp.com oraz do śledzenia naszego profilu na Facebooku .https://www.facebook.com/InstytutDoskonaleniaProdukcji/

Następna dyskusja:

Informatyka w produkcji - w...




Wyślij zaproszenie do