Temat: Wymiana telefonu - niezgodność towaru z umową
Mira K.:
Karol albo Ty nie czytasz co pisze albo nmie rozumiesz..
ja nie mówie o sprzecie orange - tylko o ich serwerach.. co - mam sie dobijac do głownego zarzadzającego siecia i pytac kiedy im sie srewer zawiesił - zastanów sie..
Nie.
To jest temat konsultantów.
Konsultanci zwracają się do koordynatorów i/lub własnego agenta i... sprawa tam stoi. I dopóki punkt nie przestaje działać, nie ma problemu (bo jakoś działa). Bo, jednak najważniejsza jest sprzedaż...
czy doczytaąłes - ze nikt ze mna sie nie kontaktował mimo ustawicznych wizyt w salonie i składania pism? - pracownik salonu jest teraz niczym kancelaria - nic nie moze poza przyjęciem zgłoszenia..
NO, w pewnych sytuacjach - tak. Ale klient ma możliwość składania reklamacji przez WWW. Można zmieniać usługi przez WWW. Ale nadal musi czekać na informację zwrotną, że usługa została poprawnie włączona. Konsultant w salonie to często specjalista d.s. sprzedaży. Niczego więcej.
no to - czyja wina? - powiem ci czyja - orange oszczedza - i tak naprawde nie ma juz nic takiego jak konsultant - konsultant orange to w tej chwili wynajety za 10 zł bruttyo na godzine student który dorabia.. a nie pracowik orange i umówmy sie - identyfikacja z firma ma żadna - w przeciwieństwie dop coponiektórych usiłujących mnie zabic na tym forum :D.. więc , wracając taki "konsultatnt" zadzwoni albo nie.. a ty człowieku czekasz i łudzisz sie że kogoś twoja sprawa obejdzie..
Nie.
Taka panienka ma interes w sprzedawaniu, sprzedawaniu, sprzedawaniu jak najwięcej. I ona może pomóc klientowi, ale to jest jej dobra wola, bo za to nie ma płacone. Inna rzecz, klienci mają coś takiego jak telefoniczny czy Internetowy BOK. I tam powinni zgłaszać problemy.
do koordynatora - brak dostępu ze strony szarego klienta..
Bo to koordynator sprzedaży. Ma przyjechać do punktu, sprawdzić czy punkt ma najbardziej chodliwe telefony, jednostki doładowania, karty SIM o odpowiednich HLR... Czy w punkcie jest czysto, czy pracownicy robią wszystko co do nich należy... W BOK są również koordynatorzy odpowiedzialni za pracę BOK.
cd okreslenia trudny klient nie doczytałes - wejx na strone tego serwisu zobaczysz na czym to polega.. bo to jest od nieco innej strony ujete
Poczęstujesz linkiem (nawet na priv.)?
a cd okreslenia mnie jako trudnego klienta - :D - mnie to tylko pochlebia..bo oznacza że nie jestem armatnim mięskiem, tłuszczą której mozna wmówic i wcisnąc wszystko :D :D :D - i jak każdy medal ma to swoje dwie strony - będąc trudnym czyli wymagającym klientem jednocześnie jestem marka - osoba której zdanie nt produktu ma wartość, osoba której zdanie jest opiniotwórcze.
Tak.
Ja również jestem klientem wymagającym. Przychodzę, patrzę co mają, biorę (i również dostają konkretny feedback że coś nie działa) albo wychodzę i mówię że przyjdę jak oferta będzie ciekawsza...
Jak widziałes grupa na Gl juz jest
za chwile będzie na FB - biorąc pod uwage wypowiedzi nt Orange - układa sie to w skali - na 10 wypowiedzi 8 jest zdecydowanie przeciwko orange, 1 neutralna, jedna za - moze ktoś z orange wyciągnie wnioski?
OK.
A może potraktuje jak kolejny ruch pieniąco-nic-nie-wnoszący? Podłączyłem się, ale celem obserwacji. Niestety, nie mam Orange nic do zarzucenia (poza drobiazgami).
:D - bo inaczej coraz wiecej orangowców straci prace po prostu.. straty w polskim biznesie odrabia sie na pracownikach ;))
Straci albo i nie... w ich miejsce przyjdą następni.